Wilkshire valt wel meequote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef koosfransoos het volgende:
Hoop dat Feyenoord nooit meer mensen als Wilkshere/Boelderoes koopt en gewoon lekker met de jeugd gaat spelen.
Precies, ik kan echt genieten van die laatste linie. Karsdorp speelt echt steeds beter, niet normaal. Denk dat hij op termijn wel door gaat schuiven. Als je die lange ballen ziet, dat is echt klasse.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef koosfransoos het volgende:
Hoop dat Feyenoord nooit meer mensen als Wilkshere/Boelderoes koopt en gewoon lekker met de jeugd gaat spelen.
Mans Herrmannquote:Op zondag 8 maart 2015 15:16 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat zijn geen spitsen (anass maar die maakt het ook niet waar in de spits) maar er loopt er toch wel 1 de A of B desnoods C rond
Lachwekkend idd.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
Het beste wat Te Vrede laat zien is een bal door kunnen koppen. En dan raakt ie 'm amper.
Je denkt toch niet dat Clasie blijftquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgend seizoen met Kuyt en Guidetti wordt wel echt geil.
Kuyt
Manu -- Guidetti
El Ahmadi -- Clasie -- Toornstra
Woudenberg - King Kong - Beekgod - Karsdorp
Vermeer
Toornstra en Vilhena hopelijk gewoonquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Divje het volgende:
Doelpunt is 99% toe te schrijven aan Boëtius
Die zou een omhaal proberenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]Rot op man, gewoon goede kopbal.
Kazim kopt deze er niet in.
M'n oma kopt hem nog binnen als ze zo vrij zou worden gelatenquote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Typisch het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Typisch het volgende:
Hebben ze die in China?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, nu wel wat relaxter kijken. Lekker hand in de broek. Oude pepernootjes erbij.
Lekker iets negatiefs maken van een speler die wat goed doet. Stoer man, maakt wel indruk.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M'n oma kopt hem nog binnen als ze zo vrij zou worden gelaten
Hij laat deze wedstrijd wel zien dat er een goede kop op zit.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Typisch het volgende:
Te Vrede is niet het niveau van Feyenoord, maar als hij gewoon een goede kopgoal scoort mag dat best gezegd worden.
Boëtius trouwens ook weer zijn eerste goede actie sinds Sevilla thuis.
Een speler ophemelen die nooit wat goed doet en 1 kopbal er aardig inprikt. Dat is beter jaquote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker iets negatiefs maken van een speler die wat goed doet. Stoer man, maakt wel indruk.
Nee joh, vorige week legde hij nog een bal goed klaar voor Immers op randje 16. Maar dat het erg matig was de afgelopen tijd is natuurlijk waar.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:53 schreef Typisch het volgende:
Te Vrede is niet het niveau van Feyenoord, maar als hij gewoon een goede kopgoal scoort mag dat best gezegd worden.
Boëtius trouwens ook weer zijn eerste goede actie sinds Sevilla thuis.
Wie doet dat?quote:Op zondag 8 maart 2015 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een speler ophemelen die nooit wat goed doet en 1 kopbal er aardig inprikt. Dat is beter ja
Nou ik zou er niet blij mee zijn dat hij scoort hoor. Geeft hem alleen maar meer krediet op een basisplek die hij niet verdient want volgende wedstrijdjes is het weer baggerquote:
Mongool.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet blij mee zijn dat hij scoort hoor. Geeft hem alleen maar meer krediet op een basisplek die hij niet verdient want volgende wedstrijdjes is het weer bagger
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet blij mee zijn dat hij scoort hoor. Geeft hem alleen maar meer krediet op een basisplek die hij niet verdient want volgende wedstrijdjes is het weer bagger
Lul met je snelle quotequote:
Kazim staat er echt wel weer in na zijn blessure.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede helft minder. Eerste helft gewoon goed.quote:
Mannetje is zeventien..quote:
Ook mijn gedachte inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Professionele kaart Van Beek. Volgende week tegen Dordrecht is hij niet echt nodig. Wedstrijd daarna tegen PSV.
Volgens mij pas 7 in de competitie.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Te Vrede nu op 10 doelpunten dit seizoen?
Toch niet slecht voor een matig spitsje.
Commentator snapt dat soort dingen niet. Je ziet het gewoon aan de manier waarop van Beek 'm pakt en accepteert.quote:
Ja, volgens de commentator "wordt het er zo niet makkelijker op tegen Dordrecht"quote:Op zondag 8 maart 2015 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Commentator snapt dat soort dingen niet. Je ziet het gewoon aan de manier waarop van Beek 'm pakt en accepteert.
Typische kaart voor zo'n speler.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heerlijk die Maaskant met z'n godverdomme nog net bij die microfoon.
Ook echt net voor die wissel even een domme schorsing pakken.quote:
1-0quote:Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef Typisch het volgende:
Ondertussen staat Ajax nog 0-0 tegen de Kralingers en staan we nog steeds een straatlengte achter mocht het zo blijven.
Wat een kanker seizoen.
Was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel weer matig van Excelsior dan.
Lijkt me ook niet dat die als CV gebruikt gaat worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef TheSolution het volgende:
Die Verdonk is eigenlijk een CV toch? Wel pittig klein
Serieus? Die kan zich dan beter focussen op een andere plek.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef TheSolution het volgende:
En op de rechtsback niks (vind Karsdorp geen back), op Cabral na maar waar die is gebleven weet ik niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef TheSolution het volgende:
Wel geniaal dat Feyenoord met Nelom, Woudenberg, Verdonk en ook Kongolo gewoon 4 spelers zelf heeft opgeleid die linksback kunnen
Cabral traint eindelijk weer mee met de groep. Van Beek speelde er vroeger ook, maar is idd ook geen back.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En op de rechtsback niks (vind Karsdorp geen back), op Cabral na maar waar die is gebleven weet ik niet.
Techniek is heel goed van die jongen.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:15 schreef TheSolution het volgende:
Blessures toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
En op de rechtsback niks (vind Karsdorp geen back), op Cabral na maar waar die is gebleven weet ik niet.
Heel lang geblesseerd geweest.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was de wissel niet het gevolg van die domme gele kaart?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook echt net voor die wissel even een domme schorsing pakken.
Altijd genieten na wedstrijden tussen Feyenoord en NACquote:Als NAC nu gewoon eens met lef en durf aan zo'n wedstrijd begint... De slapende grootmacht werd, geholpen door de marchanderende pieter vink, geen strobreed in de weg gelegd.
NAC blafte wel maar kwam nooit aan bijten toe. En dat ligt toch echt aan onszelf
Bron : De Rat
Als Ajax zo speelt laten ze in Heerenveen ook wel punten liggen verderquote:Op zondag 8 maart 2015 16:20 schreef Wicky15 het volgende:
En nu hopen dat AZ wat punten laat liggen in Utrecht.
Daar heb je geen kut aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt laten ze in Heerenveen ook wel punten liggen verder
Kans is niet groot om alsnog tweede te worden nee, maar het is mooi meegenomen als het nog een 'beetje' spannend wordtquote:
Weet je wat lachwekkend is.....quote:Op zondag 8 maart 2015 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik ook vrij lachwekkend worden eigenlijk
Maar heel NAC is lachwekkendquote:Op zondag 8 maart 2015 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, ik wou het even over Kenny v/d Weg hebben eigenlijk
Punten binnenhalen voor Feijenoord is idd heel vervelend..quote:
Achterlijke penalty verder. Maar die zijn goed bezig jaquote:
Scheidsrechters zijn daarin een beetje doorgeslagen ja.. heb ook de indruk dat er alleen in Nederland zo debiel wordt geflotenquote:
Centrale verdediger van oorsprong.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verdedigende middenvelder toch? Clasie is ook klein. Als zijn daden maar groot zijn
Yeah right...quote:Op zondag 8 maart 2015 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt laten ze in Heerenveen ook wel punten liggen verder
Boehoequote:Op zondag 8 maart 2015 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Yeah right...
Ajax_ontsnapt_tegen_Excelsior
ajax-ontsnapt-tegen-legia-warschau
http://www.metronieuws.nl/sport/2015/02/slecht-ajax-ontsnapt-aan-nederlaag-bij-willem-ii
Matig Ajax ontsnapt in eigen huis tegen FC Groningen
N.B. alleen van 2015. Het gehele seizoen was mij teveel werk
Nee Ajax was heer en meester met dominant voetbal. Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Yeah right...
http://www.metronieuws.nl/sport/2015/02/slecht-ajax-ontsnapt-aan-nederlaag-bij-willem-ii
Wacht, ontsnapte Ajax aan een nederlaag in Tilburg? Dat verhaal kende ik nog niet.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:20 schreef eight het volgende:
[..]
Yeah right...
nu.nlquote:Op zondag 8 maart 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, ontsnapte Ajax aan een nederlaag in Tilburg? Dat verhaal kende ik nog niet.
Valt tot nu toe een beetje tegen. Op 1 na is iedereen realistisch. Teleurstelling dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Altijd genieten na wedstrijden tussen Feyenoord en NAC
Vraag me alleen oprecht af hoe ze in godsnaam vinden dat Feyenoord is geholpen
Thuis van Willem II normaal ook wel, om je maar een voorbeeldje te geven.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:52 schreef bamibij het volgende:
PSV thuis winnen we altijd. Vitesse thuis ook wel. Groningen, Zwolle uit ben ik ook niet gerust op. AZ en Willem II winnen we.
Groningen en Willem II spelen (dan) nergens meer voor en in De Kuip zou je eigenlijk voor niemand bang moeten zijn. Dat laatste valt dit seizoen wat tegen helaas. Zwolle en AZ uit zijn wel lastig.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm programma is nog lastig zat..
PSV-thuis
Vitesse-thuis
Groningen-uit
Zwolle-uit
AZ-uit
Willem 2-uit
Ben er nog niet gerust op
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:08 schreef Scrummie het volgende:
Gerucht; Booy assistent van Gastel.
Alsof het al niet erger kon
Pff watsdeze ik dacht dat je een grapje maakte..twitter:Mahibemesi twitterde op zondag 08-03-2015 om 17:46:23Vanuit de wandelgangen: Booy als assistent van Van Gastel naar Feyenoord. reageer retweet
Vertrouwen opdoen.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Boetius en Achahbar vielen goed in, kan ook komen omdat het godverdomme nac breda was natuurlijk.
Boëtius speelde goed totdat hij weer van flank wisselde met Achahbar.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Boetius en Achahbar vielen goed in, kan ook komen omdat het godverdomme nac breda was natuurlijk.
Kazim is dan ook veel beter dan Guidetti.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Muto het volgende:
Zit Dundee - Celtic te kijken. Heb Guidetti in 10 minuten drie grote kansen om zeep zien helpen. Begin wel te begrijpen waarom hij daar bij Celtic niet zo populair is.
Nah, de looplijnen van Kwiedetti zijn echt wel goed. Althans, na een middagje op de looplijnen van Te Vrede te hebben gelet, dan zal elke spits wel goede looplijnen hebben.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kazim is dan ook veel beter dan Guidetti.
True story.
Zijn ook allemaal houthakkers die verdedigers daar verder. En alsje geen vertrouwen voelt.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:20 schreef Muto het volgende:
Zit Dundee - Celtic te kijken. Heb Guidetti in 10 minuten drie grote kansen om zeep zien helpen. Begin wel te begrijpen waarom hij daar bij Celtic niet zo populair is.
Best betaalde speler van Nederland toen wij hem verhuurde aan Excelsior.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:25 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/exfeyenoordspits-connolly-37-stopt-.htm
Nou, zoals deze worden ze helaas niet meer gemaakt.
Weet je wie ook goede looplijnen heeft.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Nah, de looplijnen van Kwiedetti zijn echt wel goed. Althans, na een middagje op de looplijnen van Te Vrede te hebben gelet, dan zal elke spits wel goede looplijnen hebben.
Maar de kansen die hij bij Feyenoord afmaakte, schiet hij nu hard over/raakt hij verkeerd etc.
Ik mis de grap?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook goede looplijnen heeft.
Karsdorp.
Inderdaad. Valt tegen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef Caland het volgende:
De witte Keniaan kreeg kramp overigens. Tijd voor een andere bijnaam dus.
Zwolle uitquote:Op zondag 8 maart 2015 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm programma is nog lastig zat..
PSV-thuis
Vitesse-thuis
Groningen-uit
Zwolle-uit
AZ-uit
Willem 2-uit
Ben er nog niet gerust op
Rutten ook.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op Vermeer gelet vandaag, heeft perfecte looplijnen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
https://vine.co/v/OEdelDYgOVI
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
ole ole
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
ole ole
Hm, normaal is het wel genieten daar ja, nu is het er verdomd saai. Tegenvallerquote:Op zondag 8 maart 2015 16:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Altijd genieten na wedstrijden tussen Feyenoord en NAC
Vraag me alleen oprecht af hoe ze in godsnaam vinden dat Feyenoord is geholpen
Goed verdedigd wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
Dirkie Kuyt
ole ole
Misschien kun je je naam beter veranderen in klaasgelooftnergensinquote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ben ik weer...
Ik geloof er niet in dat Kuyt volgend seizoen bij Feyenoord speelt
Het wordt weer een soort dost verhaal
Ik geloof er ook niet dat Guidetti volgend seizoen in de kuip speelt
Zeker niet omdat van geel zei dat hij twijfels had over zijn fysieke gesteldheid
Ik geloog er niet dat van Gastel of GIo volgend seizoen de trainers zullen zijn
Martin van Geel wil deze 2 heren op een bepaalde manier uit de kuip loodsen, en dat kan maar op 1 manier ze geen kans geven
Foeke Booy?
Ja daar geloof ik wel in dat van Geel deze boer trainer gaat maken van Feyenoord.
Ik denk dat jij 4/4 fout hebt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ben ik weer...
Ik geloof er niet in dat Kuyt volgend seizoen bij Feyenoord speelt
Het wordt weer een soort dost verhaal
Ik geloof er ook niet dat Guidetti volgend seizoen in de kuip speelt
Zeker niet omdat van geel zei dat hij twijfels had over zijn fysieke gesteldheid
Ik geloog er niet dat van Gastel of GIo volgend seizoen de trainers zullen zijn
Martin van Geel wil deze 2 heren op een bepaalde manier uit de kuip loodsen, en dat kan maar op 1 manier ze geen kans geven
Foeke Booy?
Ja daar geloof ik wel in dat van Geel deze boer trainer gaat maken van Feyenoord.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:38 schreef Caland het volgende:
Hey Klaas. Is het weer internetuurtje in de kliniek
Of in klaasweetnietveelquote:Op zondag 8 maart 2015 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kun je je naam beter veranderen in klaasgelooftnergensin
Ben het wel met je eens, alleen ben ik niet zo positief over de kans dat Guidetti komt. Vorig seizoen zei van Geel wel dat hij fysiek gezien niet in orde is door die virusinfectie. Guidetti doet het nu ook niet zo denderend bij misschien de beste club van een redelijk matige competitie. Hij begon goed, maar zit nu (dacht ik) vooral op de bank. Verder is Guidetti waarschijnlijk het salarisniveau van Manchester City gewend en wil hij waarschijnlijk niet voor een 'mager' eredivisie salarisje gaan voetballen. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar vooralsnog acht ik de kans niet hoog dat Guidetti komt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:44 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 4/4 fout hebt.
Qoute me volgend seizoen.
Wist niet dat je zo vaak met verlof was. Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga mij post bewaren.
VOLGEND seizoen? ik denk dat over een paar weken al duidelijk is wat er allemaal gaat gebeuren.
En ik krijg gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt iig dat hij salaris wil inleveren en dat salaris niet belangrijk is. Of dat ook waarheid is, tjaquote:Op zondag 8 maart 2015 22:09 schreef BrokenBoy het volgende:
Verder is Guidetti waarschijnlijk het salarisniveau van Manchester City gewend en wil hij waarschijnlijk niet voor een 'mager' eredivisie salarisje gaan voetballen.
Ben erachter gekomen dat je Feyenoord ook vaak met een K schrijft.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tenzij hij een aantal keer slecht speelt natuurlijk. Dan begint elke speler met een K.
Hij speelde niet goed vandaag inderdaad...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Zelfs een Guidetti die geen drol presteert bij Celtic zie ik graag komen.. kan je nagaan hoe ik die Kazim zat ben. Van mij mag Kazim best blijven, maar dan wel lekker voor het bankie
Kazim presteert dit jaar beter dan Guidetti in een betere competitie.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Zelfs een Guidetti die geen drol presteert bij Celtic zie ik graag komen.. kan je nagaan hoe ik die Kazim zat ben. Van mij mag Kazim best blijven, maar dan wel lekker voor het bankie
Guidetti zit al maanden voornamelijk op de bank.. dan kan je ook moeilijk scoren. Had wel meer van hem verwacht en de kans dat hij hetzelfde laat zien als een paar jaar terug is klein, maar dan nog zie ik liever hem dan Kazim. Voor zijn doen doet hij het best aardig maar meer ook niet..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Kazim presteert dit jaar beter dan Guidetti in een betere competitie.
Hij zal niet op de bank zitten omdat die zo goed presteert hč?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Guidetti zit al maanden voornamelijk op de bank.. dan kan je ook moeilijk scoren.
Dat klopt, maar wat kan mij het rotten wat hij bij Celtic doet.. Feyenoord is een andere club, andere omgeving, als die gozer goed in zijn vel zit gaat het op het veld misschien ook beter. Valt me op dat ze op sites als FR12 bijna allemaal positief zijn over een terugkeer, terwijl het hier tamelijk negatief is.. Als Guidetti het niet wordt dan krijg je toch weer hetzelfde probleem als vorig jaar..allemaal namen in de media en uiteindelijk komt er niemand omdat betaalbare spitsen niet te vinden zijn..quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij zal niet op de bank zitten omdat die zo goed presteert hč?
Nou, dat zegt toch genoeg? FR12 zit vol 10-12 jarige jochies, daar ga ik nou niet echt vanuit als representatieve mening voor de doorsnee Feyenoorderquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat kan mij het rotten wat hij bij Celtic doet.. Feyenoord is een andere club, andere omgeving, als die gozer goed in zijn vel zit gaat het op het veld misschien ook beter. Valt me op dat ze op sites als FR12 bijna allemaal positief zijn over een terugkeer, terwijl het hier tamelijk negatief is.. Als Guidetti het niet wordt dan krijg je toch weer hetzelfde probleem als vorig jaar..allemaal namen in de media en uiteindelijk komt er niemand omdat betaalbare spitsen niet te vinden zijn..
Ja, dat is een goed idee. We halen iemand om van het gezeik af te zijnquote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat kan mij het rotten wat hij bij Celtic doet.. Feyenoord is een andere club, andere omgeving, als die gozer goed in zijn vel zit gaat het op het veld misschien ook beter. Valt me op dat ze op sites als FR12 bijna allemaal positief zijn over een terugkeer, terwijl het hier tamelijk negatief is.. Als Guidetti het niet wordt dan krijg je toch weer hetzelfde probleem als vorig jaar..allemaal namen in de media en uiteindelijk komt er niemand omdat betaalbare spitsen niet te vinden zijn..
Omdat ie niet wil tekenen. Dat is vrij duidelijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij zal niet op de bank zitten omdat die zo goed presteert hč?
En omdat die niet presteert ja. Sinds hij niet wil tekenen, wellicht, maar hij voetbalt gewoon niet goedquote:Op zondag 8 maart 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ie niet wil tekenen. Dat is vrij duidelijk.
of de contractonderhandelingen die allemaal muurvast zaten, omdat spelers per se weg wilden, 2 dagen alvorens verlenging werd gepresenteerdquote:Op zondag 8 maart 2015 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Even terugbladeren naar een transferperiode
1-0 voor Krabbyquote:
Komt die samen met Kuijt, dan zeg ik doen. In elk ander geval zou ik hem gewoon laten wegkwijnen in Schotland.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die 2 van zondag waren ook niet te missen, hij kreeg nog een andere kans. Als hij dat soort ballen er in trapt wordt hij misschien wat serieuzer genomen. Voor nu staat hij vaak op de verkeerde plek, heeft hij vaak balverlies en is hij lui.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Te Vrede nu op 10 doelpunten dit seizoen?
Toch niet slecht voor een matig spitsje.
Hij werd niet eens gedekt.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:51 schreef Typisch het volgende:
quote:Calvin Verdonk mocht gisteren mede zijn debuut maken omdat de 20-jarige Lucas Woudenberg na ruim zeventig minuten met kramp in zijn kuiten naar de kant moest. Verdonk maalde er na afloop uiteraard niet om, maar hij was toch licht verbaasd. ''We noemen hem niet voor niks de witte Keniaan'', aldus de A-junior in De Telegraaf.
Aanvaller Elvis Manu prepareerde Verdonk voor de wedstrijd. ''Ja, ik ging gewoon bij Elvis thuis slapen. Nee, met de ploeg zaten we niet in een hotel ter voorbereiding op de wedstrijd. Ik ging gewoon naar het huis van Elvis. Hij zei dat ik lekker rustig moest blijven en dat ik na het eerste balcontact de spanning wel zou kwijtraken. Maar ik had helemaal geen last, hoor. Ik hoefde toch ook geen hele wedstrijd te spelen.
Zaterdag hoorde Verdonk dat hij bij de selectie zou zitten en dolenthousiast deelde hij het nieuws op facebook. ''Ik vond het gewoon prachtig dat ik bij de selectie zat en dat ik kans maakte om te debuteren. Mijn moeder en mijn opa waren er vandaag bij. En nog wat kennissen. Ze vonden het allemaal net zo mooi als ik.'' Normaal rust hij op zondag uit omdat hij op zaterdag met de A1 voetbalt. ''Dan kijk ik op zondag lekker voor de televisie naar Feyenoord 1. Maar dit overtrof alles natuurlijk.''
Wellicht dat je maar op FR12 moet gaan posten dan.quote:Op zondag 8 maart 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Achahbar viel weer prima in! Ik hoop dat hij verlenging krijgt eigenlijk, er moet toch een goede middenmoter zijn die zo'n jongen wil huren en een basisplek geeft. 1 jaartje basis bij een leuk voetballende club en hij kan maar zomaar klaar zijn voor Feyenoord.quote:
Is wel de valkuil van Feyenoord, we hebben dat vaker gehad met bijvoorbeeld Schaken, Biseswar, Cabral en vast nog wel een paar.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Achahbar viel weer prima in! Ik hoop dat hij verlenging krijgt eigenlijk, er moet toch een goede middenmoter zijn die zo'n jongen wil huren en een basisplek geeft. 1 jaartje basis bij een leuk voetballende club en hij kan maar zomaar klaar zijn voor Feyenoord.
Schaken past niet in dat rijtje imo.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel de valkuil van Feyenoord, we hebben dat vaker gehad met bijvoorbeeld Schaken, Biseswar, Cabral en vast nog wel een paar.
Jawel, hij wist niet dat het was toegepast tijdens die wedstrijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef nostra het volgende:
Manu had voor de wedstrijd nog niet gehoord van doellijntechnologie.
Kazim wil je niet op het bankie zetten hoor, dan word ie wel vervelend denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Werd verlengd op het moment dat hij het goed/aardig deed, en kwam vervolgens in een eeuwige dip terecht. Blijft wel een baas, maar dan liever in een rol als begeleider van de kameraadjes in de Kuip ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken past niet in dat rijtje imo.
[ afbeelding ]
Ah ok, dan stelt VI het een beetje raar:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, hij wist niet dat het was toegepast tijdens die wedstrijd.
quote:'De jongens vertelden me in de kleedkamer na afloop over de doellijntechnologie, ik juich het zeker toe.'
Hoeft toch niet voor een wereldschokkend bedrag? Maar het is een goed talent, waarom zou je niet een kleine investering doen in de hoop dat hij zich nog ontwikkeld? Ik vind dat zijn situatie ook anders is dan van de anderen, die voor relatief hoge bedragen zijn verlengd.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel de valkuil van Feyenoord, we hebben dat vaker gehad met bijvoorbeeld Schaken, Biseswar, Cabral en vast nog wel een paar.
Het kan hoor, ik ga alleen nog geen hosanna roepen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoeft toch niet voor een wereldschokkend bedrag? Maar het is een goed talent, waarom zou je niet een kleine investering doen in de hoop dat hij zich nog ontwikkeld? Ik vind dat zijn situatie ook anders is dan van de anderen, die voor relatief hoge bedragen zijn verlengd.
Op basis waarvan word dat elke keer geroepen? Zie het meerdere mensen zeggen, maar op basis van wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:05 schreef Differ het volgende:
[..]
Kazim wil je niet op het bankie zetten hoor, dan word ie wel vervelend denk ik.
Of basis of weg
Ik roep geen hosanna meer over Manu. Gister aantal keer, en de wedstrijden ervoor ook al, zo veel momentjes waarbij je denkt dat ie überhaupt niet voetballen kan. Zijn rendement is zķ bizar laag, dat ik mijn twijfels heb of hij het ooit kan verbeteren.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan hoor, ik ga alleen nog geen hosanna roepen.
Manu scoort alleen onmogelijke ballen op belangrijke momenten, voor de rest houdt hij zich bezig met zo bizar mogelijk te missen. Hij is de JDT van deze tijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik roep geen hosanna meer over Manu. Gister aantal keer, en de wedstrijden ervoor ook al, zo veel momentjes waarbij je denkt dat ie überhaupt niet voetballen kan. Zijn rendement is zķ bizar laag, dat ik mijn twijfels heb of hij het ooit kan verbeteren.
Op basis van gevoel.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op basis waarvan word dat elke keer geroepen? Zie het meerdere mensen zeggen, maar op basis van wat?
Geen pijl op te trekken. Op momenten dat je het niet meer verwacht scoort ie juist wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik roep geen hosanna meer over Manu. Gister aantal keer, en de wedstrijden ervoor ook al, zo veel momentjes waarbij je denkt dat ie überhaupt niet voetballen kan. Zijn rendement is zķ bizar laag, dat ik mijn twijfels heb of hij het ooit kan verbeteren.
Ja, zelfde geldt voor inworpen en corners/achterballenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:30 schreef Akilla het volgende:
Moet de bal er trouwens 100% overheen zijn ofzo? Bij die bal van manu was toch echt iets van 90% over de lijn, maar telde daarom niet? vind ik wel raar eigenlijk..
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Kazim. Zodra hij tijd heeft, maakt de ballen niet af. Moeilijkere ballen krijgt hij vervolgens wel weer erin. Als Manu meer rust heeft voor het doel op bepaalde momenten, dan kan het echt wel een goede speler worden. Plus dat als je een elftal hebt met Immers, Toornstra, Te Vrede, El Ahmadi en Clasie dat het best fijn is om een opportunistische speler te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen pijl op te trekken. Op momenten dat je het niet meer verwacht scoort ie juist wel.
Tegen Andorra geloof ik. Van Gaal zoGt snelheid op de vleugels.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij maakte het 1500e doelpunt voor oranjequote:Op maandag 9 maart 2015 11:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Andorra geloof ik. Van Gaal zogt snelheid op de vleugels.
Maakte geloof ik nog een doelpunt of assist voor zover ik me deze glorieuze dag herinner?
Nooit geweten joh, valt me nu pas op met de doellijn technologiequote:Op maandag 9 maart 2015 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, zelfde geldt voor inworpen en corners/achterballen
Aangepast, graag gedaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef Vasion het volgende:
zogt
wat een vreselijke spelfout waar ik zelf nog eens de nadruk op leg
Ik gok eigenlijk dat Achahbar zelf niet echt zit te wachten op zo'n rol als eeuwige bankzitter. Zit nu toch al best een tijdje bij de selectie hoor met een huurperiode ertussenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoeft toch niet voor een wereldschokkend bedrag? Maar het is een goed talent, waarom zou je niet een kleine investering doen in de hoop dat hij zich nog ontwikkeld? Ik vind dat zijn situatie ook anders is dan van de anderen, die voor relatief hoge bedragen zijn verlengd.
Nee, daarom zeg ik: verlengen en verhuren met de intentie hem nog een jaar later wel een echte kans te geven. Geen idee of hij dat ziet zitten, maar zou wat mij betreft een goede optie zijn. Die jongen heeft zoveel talent, dat moet er haast een keer uit komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat Achahbar zelf niet echt zit te wachten op zo'n rol als eeuwige bankzitter. Zit nu toch al best een tijdje bij de selectie hoor met een huurperiode ertussen
Serieus wat is een ''zogt'' eigenlijk. Nog belangrijker, waarom ziet mijn autocorrect dit niet?quote:
Vraag het me af. In Duitsland zat hij natuurlijk ook vooral op de tribune. Nu begint Feyenoord (en het publiek) het toch wel in hem te zien. Ik denk dat hij best wel wil gaan verlengen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat Achahbar zelf niet echt zit te wachten op zo'n rol als eeuwige bankzitter. Zit nu toch al best een tijdje bij de selectie hoor met een huurperiode ertussen
Wel bizar goede looplijnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Vraag het me af. In Duitsland zat hij natuurlijk ook vooral op de tribune. Nu begint Feyenoord (en het publiek) het toch wel in hem te zien. Ik denk dat hij best wel wil gaan verlengen.
Duitsland was wel een aparte keuze. Om daar te slagen moet je fysiek ook sterk zijn. Ik zie hem hier in Nederland wel slagen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Vraag het me af. In Duitsland zat hij natuurlijk ook vooral op de tribune. Nu begint Feyenoord (en het publiek) het toch wel in hem te zien. Ik denk dat hij best wel wil gaan verlengen.
quote:Door de afwezigheid van Miquel Nelom had Feyenoord-coach Fred Rutten in zijn elftal een plaats over voor Woudenberg, die pas op de wedstrijdag zelf hoorde dat hij zou starten. "Daar kijk je natuurlijk naar uit als speler van Varkenoord. Ik heb hier lang in de jeugd gespeeld", vertelt de blonde verdediger aan VoetbalPrimeur.nl. "Normale wedstrijdspanning had ik wel, maar geen zenuwen."
Woudenberg was op geen fout te betrappen, maar moest zich in de tweede helft uiteindelijk wel laten vervangen. "Na zeventig minuten moest ik er opeens met kramp uit, dat heb ik nog nooit gehad", lacht het talent. "Maar goed, dat kan gebeuren." Het Legioen liet Woudenberg met een welverdiend applaus blijken dat het tevreden was over zijn optreden. "Ja, dat doet je altijd goed. Ik ben blij dat ik aardig gespeeld heb."
Vorig jaar speelde Woudenberg nog op huurbasis voor Excelsior, waar hij zich uitstekend ontwikkelde. "Je merkt hier wel dat Feyenoord dé club van Rotterdam is, dat zal altijd wel zo blijven. De achterban is veel groter. Excelsior is uiteindelijk een goed jaar voor mij geweest. Ik heb veel gespeeld en we hebben promotie afgedwongen. Hebben ze pas in de slotfase verloren bij Ajax? Dat gebeurt vaker in de Arena hč... Maar Excelsior doet het goed, dus ik verwacht dat ze erin blijven."
quote:
Wat is nou de reden dat trainers hem nooit laten spelen?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:47 schreef Muto het volgende:
[..]
De Schaakquote:Op maandag 9 maart 2015 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sjaak mist ook wel eens watquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Schaak
Ik zei het gisteren nog tegen Sjaakbauer. Ik mis de Schaak.
#Bless...
Sinds dat Fred weet dat hij vertrekt zit Bilal niet meer bij de selectie. Jammer want is een betere speler dan Achabar.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Elan het volgende:
Krijg de indruk dat Achabar pas in beeld is gekomen sinds Fred besloten heeft te stoppen na dit seizoen
Hypothetisch en speculatief maar als V Gastel de nieuwe trainer gaat worden en het wel in hem ziet zitten.....
quote:In de ongekend spannende titelrace in de Turkse competitie deed regerend landskampioen Fenerbahįe zondag uitstekende zaken; door een doelpunt van Dirk Kuyt werd Galatasaray met 1-0 verslagen en werd het verschil met die concurrent én Besiktas verkleind tot één punt. Na afloop vroeg De Telegraaf of hij volgend seizoen terugkeert in De Kuip
"Dat weet ik niet, er wordt enorm veel gezegd en over geschreven," vertelt de Katwijker. "Iedereen weet dat de interesse van Feyenoord er is. Daar ben ik enorm van gecharmeerd, maar ik heb dat voor mezelf even opzij gelegd."
"Ik zit in een enorm belangrijke periode bij Fenerbahce, over twee weken spelen we tegen Besiktas", verklaart Kuyt. "Ik wil die wedstrijd eerst spelen, maar tijdens de internationale break - als ik wat meer tijd heb voor mezelf - komt mijn zaakwaarnemer hier naartoe en kunnen we de dingen naast elkaar neerleggen."
Misschien wel, maar bij ons nog geen deuk in een pakje boter getrapt. Ach, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds dat Fred weet dat hij vertrekt zit Bilal niet meer bij de selectie. Jammer want is een betere speler dan Achabar.
quote:Lex Immers is momenteel bezig aan zijn derde seizoen bij Feyenoord. De middenvelder speelde in totaal 87 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers en wist daarin 31 keer te scoren. Volgens verschillende media staat Lex Immers op de nominatie om aankomende transferperiode Feyenoord te verlaten.
"Ik ben helemaal niet bezig met een transfer, absoluut niet. Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Feyenoord. Aan het einde van het seizoen speel ik hier drie jaar. Wat ik altijd al heb gezegd: qua ambiance en sfeer is dit de grootste en mooiste club van Nederland. Dus het is absoluut geen straf om voor deze club te spelen."
De middenvelder laat aan Feyenoord TV weten een vertrek in de zomer niet uit te sluiten. "Gezien mijn leeftijd hou ik mijn ogen en oren wel open voor eventueel clubs uit het buitenland. Dat is iets wat ik heel graag wil en waar het gezin ook wel klaar voor is. Het zou leuk zijn om zo’n avontuur mee te maken. Als dat niet voorbij komt, speel ik volgend seizoen gewoon bij Feyenoord."
Vind ik niet op dit moment in ieder geval.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds dat Fred weet dat hij vertrekt zit Bilal niet meer bij de selectie. Jammer want is een betere speler dan Achabar.
dit sowieso, goldigger kuytquote:Op maandag 9 maart 2015 13:01 schreef Elan het volgende:
Kuyt wil dus bij voorkeur naar elke andere buitenlandse club die meer salaris betalen
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen nog even afwachten welk seizoen.
2017/2018 komt hij na zijn avontuur in Dubai bij ons afbouwen, een seizoen of 2. Daarna bij Utrecht nog zo'n zelfde periode.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen nog even afwachten welk seizoen.
hij wil sowieso toch een meerderjarig contract waarbij hij na het spelen van zijn wedstrijdjes wordt opgenomen in de technische staf danwel als trainert mag beginnen?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks is Kuijt de derde man op de bank naast Gio en Van Gastel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |