abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 maart 2015 @ 14:20:08 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150418127




SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 maart 2015 @ 14:23:18 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150418219
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:16 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik zou niet weten of er alternatieve coils zijn die je kan gebruiken maar zelf rebuilden is sowieso een betere optie. Dan moet je alleen in de juiste dikte een rol Kanthal en katoen bestellen en de rest van de benodigde gereedschappen heb je waarschijnlijk wel in huis. Als je het eenmaal eigen hebt gemaakt bestel je nooit meer fabriekscoils, bespaart je ook nog een flinke duit.

Ik ben best handig, en heb er ooit wel eens eentje uit elkaar gepeuterd, maar ik heb me er niet aan gewaagd; veel te priegelig allemaal :N

quote:
3s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Anne het volgende:
Niet iedereen wilt en hoeft aan de zelfbouw, komop :'). Wat dat betreft had Kreator laatst wel een beetje gelijk.

Psies.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 maart 2015 @ 14:24:03 #3
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150418239
quote:
3s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Anne het volgende:
Niet iedereen wilt en hoeft aan de zelfbouw, komop :'). Wat dat betreft had Kreator laatst wel een beetje gelijk.

[..]

Wat voor een batterij heb je eronder en wat voor een Ohm waarde hebben je coils en wat voor een e-liquid gebruik je?
Snap je punt maar zeg er wel bij dat ik nooit verwacht had dat het zo simpel was om te doen plus het feit dat de meesten ze online moeten bestellen en dat ik dat nog vervelender vind dan ze zelf te herbouwen.
2019: The Great Awakening
pi_150418274
Wat is er vervelend aan online bestellen :@ ?
  zondag 8 maart 2015 @ 14:28:05 #5
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150418347
quote:
3s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:25 schreef Anne het volgende:
Wat is er vervelend aan online bestellen :@ ?
Dat je er moet wachten i.t.t. dat je ze bij de sigarenboer op de hoek kan halen. Maar goed, hij krijgt een optie op zijn probleem met zijn coils, niks nieuws hier.
2019: The Great Awakening
pi_150418373
quote:
3s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:19 schreef Anne het volgende:
Niet iedereen wilt en hoeft aan de zelfbouw, komop :'). Wat dat betreft had Kreator laatst wel een beetje gelijk.

[..]

Wat voor een batterij heb je eronder en wat voor een Ohm waarde hebben je coils en wat voor een e-liquid gebruik je?
Ik heb een iTast vv 3.0, ingesteld op 3.8 volt,
Coils zijn 1.5 ohm
Ik damp vrijwel altijd: Halo Malibu 6mg

Ik ga niet beginnen met rebuilden, ik damp daarvoor te weinig. Ik heb periodes waarbij ik een hele maand niet damp (ook niet rook overigens), daarom vind ik rebuilden de moeite niet waard.
BlaBlaBla
pi_150418467
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:29 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik heb een iTast vv 3.0, ingesteld op 3.8 volt,
Coils zijn 1.5 ohm
Ik damp vrijwel altijd: Halo Malibu 6mg

Ik ga niet beginnen met rebuilden, ik damp daarvoor te weinig. Ik heb periodes waarbij ik een hele maand niet damp (ook niet rook overigens), daarom vind ik rebuilden de moeite niet waard.
3.8 volt met een 1.5 Ohm coil is wat aan de (te) hoge kant. Die iTaste kan zo laag als 3.2 volt, of niet?

Probeer eens een 1.8 of zelfs 2.0 Ohm coil.
  zondag 8 maart 2015 @ 14:43:00 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150418761
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat je er moet wachten i.t.t. dat je ze bij de sigarenboer op de hoek kan halen. Maar goed, hij krijgt een optie op zijn probleem met zijn coils, niks nieuws hier.
Een hele dag wachten.. wát een ellende zeg :+ Of je gaat een uur zitten priegelen voor een coil van een euro :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150418920
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een hele dag wachten.. wát een ellende zeg :+ Of je gaat een uur zitten priegelen voor een coil van een euro :X
met een dual coil head had ik er binnen 10 minuten een single coil in zitten.
viel mij alleszins mee.
ain't no biggie.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:04:03 #10
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150420810
De moeilijkheidsgraad zit m meer in weten wát je er in moet zetten,.. Hoeveel dit, hoeveel dat,.. Als dat eenmaal bekend is is het wel simpel te noemen

Had een mailtje naar pink spot headoffice gestuurd mbt steepen van zelf gemiste sapjes ;

quote:
As for our juices, they are mixed fresh and ready to vape. If you are ordering from our website, everything is complete, and if you choose to steep them longer, it is all by preference. Our standard mix is 60VG/40PG, but if you are purchasing concentrates from an international wholesaler, the flavor itself does not require steeping. Each bottle, that we mix, has a yearlong shelf life from the born on date on the bottle, so you can use your judgment on steeping
SD, Je riptide, deze was pre-made? Ik krijg dinsdag weer nieuwe PS concentrates, o.a. Riptide.... Maar eens kijken of wat ze zeggen klopt

Zo ja bestel ik direct minimaal 5 flesjes riptide flavor in, goed voor minimaal 300ml riptide, klaar voor eventuele droogleggingen :'). Mij zal een soort gelijk onzinnig gebeuren als 1 februari niet meer gebeuren :7
Mai pben rai~!
pi_150422167
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Anne het volgende:

[..]

3.8 volt met een 1.5 Ohm coil is wat aan de (te) hoge kant. Die iTaste kan zo laag als 3.2 volt, of niet?

Probeer eens een 1.8 of zelfs 2.0 Ohm coil.
Hmm oke, zijn er tegenwoordig al betere clearomizers dan de Mini Pro 2? Die ook significant een betere damp geven (geen custom build dingen). Ik heb in het verleden een Mini Pro tank 3 gekocht, maar die pruttelde, en ook een Aerotank gekocht, maar ook die pruttelde. En ben toen bij de Mini Pro 2 gebleven, maar wellicht zijn er tegenwoordig tanks die echt veel beter zijn.
BlaBlaBla
  zondag 8 maart 2015 @ 16:43:32 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150422179
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:04 schreef KNAK het volgende:
De moeilijkheidsgraad zit m meer in weten wát je er in moet zetten,.. Hoeveel dit, hoeveel dat,.. Als dat eenmaal bekend is is het wel simpel te noemen

Had een mailtje naar pink spot headoffice gestuurd mbt steepen van zelf gemiste sapjes ;

[..]

SD, Je riptide, deze was pre-made? Ik krijg dinsdag weer nieuwe PS concentrates, o.a. Riptide.... Maar eens kijken of wat ze zeggen klopt

Zo ja bestel ik direct minimaal 5 flesjes riptide flavor in, goed voor minimaal 300ml riptide, klaar voor eventuele droogleggingen :'). Mij zal een soort gelijk onzinnig gebeuren als 1 februari niet meer gebeuren :7
Mijn Riptide was/is gewoon original ready to vape :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 maart 2015 @ 23:49:56 #13
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150446686
Moge dat wat ik ga brouwen maar net zo lekker worden. Zo niet moet ik toch gaan beginnen met denken aan steep methodes



Slim wicken of onnodig ?
Mai pben rai~!
pi_150468980
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:49 schreef KNAK het volgende:

[ afbeelding ]

Slim wicken of onnodig ?
ziet er grappig uit, maar heeft imo weinig nut.
misschien zelfs een averechts effect, zodra de wick over de positives droog wordt, aangezien het niks meer uit de well kan halen.

persoonlijk zou ik hem door knippen en onder de coils frommelen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150469992
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hmm oke, zijn er tegenwoordig al betere clearomizers dan de Mini Pro 2? Die ook significant een betere damp geven (geen custom build dingen). Ik heb in het verleden een Mini Pro tank 3 gekocht, maar die pruttelde, en ook een Aerotank gekocht, maar ook die pruttelde. En ben toen bij de Mini Pro 2 gebleven, maar wellicht zijn er tegenwoordig tanks die echt veel beter zijn.
Aspire Nautilus Mini :Y.
  Eindredactie Games maandag 9 maart 2015 @ 20:51:53 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150473337
Ik heb eigenlijk nooit zo gelet op die vaping power chart, zit meestal rond de 4 tot 5 volt en houd de knop vaak redelijk lang ingedrukt, tot zo'n 2 á 3 ohm :@ - misschien toch wat bewuster mee omgaan (ook al merk ik eigenlijk nooit een verbrande smaak, behalve als m'n liquid bijna op is terwijl ik 't niet doorheb)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 9 maart 2015 @ 21:16:24 #17
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150474786
Vanmiddag in de Puff Store te Amsterdam geweest. Leuk zaakje, lijkt een klein aanbod maar ging met een paar hele fijne Italiaanse liquids de deur uit, wat extra base met nicotine en een nieuw aromaatje.

Helaas hadden ze geen losse driptips meer maar kreeg wel 'stiekem' een kijkje van een dampparaatje wat ze binnenkort op de markt gaan brengen en dat was volgens mij niet verkeerd 8-)

Al met al een stukje omreizen wat de moeite waard was, een prima shop mocht je daar eens in de buurt zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door MangoTree op 09-03-2015 21:21:31 ]
2019: The Great Awakening
  maandag 9 maart 2015 @ 22:23:50 #18
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150479647
Zo een puff store heb ik om de hoek zitten. Kwamdaar een keer binnen, vrage om de Aspire toen ik ging beginnen met vapen. Kreeg te horen dat ze alleen aan puff spul doen, niets anders.
Je mag daar geloof ik proeven, misschien maar een keer een liquid proberen, uiteraard met de Cartel mechmod die ik dan meeneem.

Over mechmod gesproken, mijn bestelling is onderweg naar NL heb ik kunnen zien, dus het feest gaat weldra beginnen.
Ik heb dus op aanraden die Samsung battery met 20A , ik kan dus niet lager dan 3 of 4 ohm. Dat is ongeacht ik 1 of 2 coils gebruik mag ik aannemen ? Ohm meter gebruiken en als het er maar boven zit ?

Verder even een vraag daar ik toch wel her en der over de gevaren kan lezen wat betreft zo een mechmod. Het is zaak dat er geen sluiting mogelijk is, dit door goed bouwen en zeer goed de ohm meter erover heen.. Daarnaast gebruiken mensen soms ook een fuse of Kick,.. Is dit een veiligheids mechanische wat tevens ook de mechmod begrenst ( en dus eigenlijk niet ten goede komt van het uiteindelijke resultaat)?
Mai pben rai~!
  maandag 9 maart 2015 @ 22:25:22 #19
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150479773
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:24 schreef marc0871 het volgende:

[..]

ziet er grappig uit, maar heeft imo weinig nut.
misschien zelfs een averechts effect, zodra de wick over de positives droog wordt, aangezien het niks meer uit de well kan halen.

persoonlijk zou ik hem door knippen en onder de coils frommelen.
Meer wick, meer liquid, langer dampen. Dat is de gedachte, daarom de vraag.
Dit is dus redelijk te verwaarlozen op deze wijze. Dus niet doen ;)
Mai pben rai~!
pi_150481147
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:25 schreef KNAK het volgende:

[..]

Meer wick, meer liquid, langer dampen. Dat is de gedachte, daarom de vraag.
Dit is dus redelijk te verwaarlozen op deze wijze. Dus niet doen ;)
gewoon ophouden het als een tank te zien ;)
je kan nou eenmaal maar zo veel katoen kwijt, totdat je je doel voorbij gaat schieten; met te veel katoen ga je proppen, waardoor het niet meer goed wickt.

op de manier zoals jij het wilde doen, krijg je waarschijnlijk aan de 'bovenkant' een droge wick, terwijl je aan de 'onderkant' nog genoeg liquid zal hebben.
misschien dat het meevalt, maar mijn oplossing zal het niet zijn.
in alle filmpjes die ik heb gezien, ben ik het ook nog niet tegengekomen.
zal best een reden hebben ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:02:31 #21
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150481738
Ja. Het was dan ook alleen dat het mij opviel, Als het echt zo goed had geweest had ik het wel gehoord
Zal dat dan ook niet gaan proberen :)

quote:
MPC PMIH (KLIA), Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE
8-)

Zojuist Nitecore digitaal ladertje besteld, 200ml base en 30 lege flesjes, komen nu zowat dagelijks postpakjes binnen en men vraagt af waar ik mee bezig ben :').

Die digitale lader heeft een voltage meter. Constant deze gebruiken om te zien dat ik die Samsung batterij niet teveel ontlaadt is niet te doen. Wat zijn de schadelijke gevolgen als ik dat in al mijn beginnende onkunde dat wel doe ?
Mai pben rai~!
  maandag 9 maart 2015 @ 23:29:41 #22
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_150482890
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef KNAK het volgende:
Zo een puff store heb ik om de hoek zitten. Kwamdaar een keer binnen, vrage om de Aspire toen ik ging beginnen met vapen. Kreeg te horen dat ze alleen aan puff spul doen, niets anders.
Je mag daar geloof ik proeven, misschien maar een keer een liquid proberen, uiteraard met de Cartel mechmod die ik dan meeneem.

Volgens mij mocht ik alles wel proeven -met hun devices weliswaar- maar ben na de 3de gestopt omdat ik bang was dat ik teveel zou willen meenemen. Met mijn Doei-IY-intenties ;) Ik kan je de Redback (tabak) en vooral de Angels (fruitig) aanbevelen om te proeven. Het is natuurlijk wie je in de winkel treft en of het druk is maar degene die ik had bleef lekker kletsen over dampen/diy-en en dat was gewoon interessant.

Ik had ook post vandaag, Bread of Heaven uit Wales en die moest ik toch echt als eerste in een schone tank doen met een vers deck. Het is een heel apart diksapje, denk niet dat iedereen het zal waarderen, ietwat parfummerig maar zeker niet te en ik vind het een heel speciale, ga ik vast nog wel vaker bestellen ^O^
2019: The Great Awakening
pi_150483192
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:49 schreef KNAK het volgende:
Moge dat wat ik ga brouwen maar net zo lekker worden. Zo niet moet ik toch gaan beginnen met denken aan steep methodes

[ afbeelding ]

Slim wicken of onnodig ?
Kan prima werken, maar heeft verder helemaal geen voordelen. Ziet er verder wel netjes uit.

Ik heb standaard wicking, de linkertail gaat wel onderlangs de leg om die mee te koelen (0,2ohm, wordt aardig heet)


Ik heb verder dit dingetje om snel de voltage te meten: https://www.fasttech.com/(...)gital-direct-current

Mocht het je overkomen dat je een batterij te ver ontlaadt (kan de beste gebeuren, heb er ook al 4 weg kunnen flikkeren), gewoon wegtiefen en niet meer naar omkijken :) Bij mij waren er 2 stuks ook echt gewoon NUL volt na een autofire-sessie in de auto, eentje te ver doorgedampt tot 2,6V uit nood en eentje laten flikkeren, waardoor er butsen in zaten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bowny op 09-03-2015 23:47:57 ]
pi_150483831
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef KNAK het volgende:
Ja. Het was dan ook alleen dat het mij opviel, Als het echt zo goed had geweest had ik het wel gehoord
Zal dat dan ook niet gaan proberen :)

proberen kan natuurlijk altijd ;)
je moet je door onze 'wijsheid' absoluut niet laten tegenhouden.
tenzij iets echt gevaarlijk is. dan laten we je het wel weten in niet mis te verstane bewoordingen :X

je kan het ook zo zien; als jij iets nieuws verzint en het werkt (of niet ;)), kan je dat hier delen.
kunnen wij wat van jouw 'wijsheid' leren ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:08:45 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150484382
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:49 schreef KNAK het volgende:
Moge dat wat ik ga brouwen maar net zo lekker worden. Zo niet moet ik toch gaan beginnen met denken aan steep methodes

[ afbeelding ]

Slim wicken of onnodig ?
Soms nodig odat je hem niet kwijt kunt anders.. zo heb ik hem in de X-pure ook zitten; kan niet anders, want je wilt in dat ding de liquid niet op de base hebben; zoek maar een plaatje, dan weet je waarom..

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:51 schreef 2dope het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zo gelet op die vaping power chart, zit meestal rond de 4 tot 5 volt en houd de knop vaak redelijk lang ingedrukt, tot zo'n 2 á 3 ohm :@ - misschien toch wat bewuster mee omgaan (ook al merk ik eigenlijk nooit een verbrande smaak, behalve als m'n liquid bijna op is terwijl ik 't niet doorheb)
Je haalt wat termen door elkaar denk ik.. :?

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:23 schreef KNAK het volgende:
Zo een puff store heb ik om de hoek zitten. Kwamdaar een keer binnen, vrage om de Aspire toen ik ging beginnen met vapen. Kreeg te horen dat ze alleen aan puff spul doen, niets anders.
Je mag daar geloof ik proeven, misschien maar een keer een liquid proberen, uiteraard met de Cartel mechmod die ik dan meeneem.

Over mechmod gesproken, mijn bestelling is onderweg naar NL heb ik kunnen zien, dus het feest gaat weldra beginnen.
Ik heb dus op aanraden die Samsung battery met 20A , ik kan dus niet lager dan 3 of 4 ohm. Dat is ongeacht ik 1 of 2 coils gebruik mag ik aannemen ? Ohm meter gebruiken en als het er maar boven zit ?

Verder even een vraag daar ik toch wel her en der over de gevaren kan lezen wat betreft zo een mechmod. Het is zaak dat er geen sluiting mogelijk is, dit door goed bouwen en zeer goed de ohm meter erover heen.. Daarnaast gebruiken mensen soms ook een fuse of Kick,.. Is dit een veiligheids mechanische wat tevens ook de mechmod begrenst ( en dus eigenlijk niet ten goede komt van het uiteindelijke resultaat)?
Je kunt best wel laag gaan, maar dan moet je geen hits pakken van 10 seconden, maar daar hoef je met een mech + dripper ook niet bang voor te zijn. Je gaat er toch rap zat batterijen bij kopen, let maar op.. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:49 schreef marc0871 het volgende:

[..]

gewoon ophouden het als een tank te zien ;)
je kan nou eenmaal maar zo veel katoen kwijt, totdat je je doel voorbij gaat schieten; met te veel katoen ga je proppen, waardoor het niet meer goed wickt.

op de manier zoals jij het wilde doen, krijg je waarschijnlijk aan de 'bovenkant' een droge wick, terwijl je aan de 'onderkant' nog genoeg liquid zal hebben.
misschien dat het meevalt, maar mijn oplossing zal het niet zijn.
in alle filmpjes die ik heb gezien, ben ik het ook nog niet tegengekomen.
zal best een reden hebben ;)
Check X-pure builds :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150484779
kijk, dat is het mooie van zo'n forum.
je wordt vanzelf verbeterd door iemand met meer wijsheid ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:25:54 #27
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150484909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:21 schreef marc0871 het volgende:
kijk, dat is het mooie van zo'n forum.
je wordt vanzelf verbeterd door iemand met meer wijsheid ;)
Dat 'meer' is een aanname.. ándere wijsheid, en die delen we, zo weten we met zijn allen heel veel :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:37:21 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150485188
Wat de batterij betref, http://www.steam-engine.org/batt.asp?b=AW_IMR_18490&mah=1100&c=15

Laat zien wat je kan verwachten van een volle lading, niet geheel zeker of alle velden correct ingevuld zijn, met name nominal voltage and C rating, maar ruim 300 puffs op 5 seconde zal dagelijks toch wel niet gehaald worden. "Denk ik" :')

Voor een beginner kan k in ieder geval melden dat de wijsheden hier mij zeer goed op weg hebben geholpen ...

De x pure heeft helemaal geen well zo te zien. Dan hangt het zooitje er dus maar wat bij :D
Mai pben rai~!
pi_150485244
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat 'meer' is een aanname.. ándere wijsheid, en die delen we, zo weten we met zijn allen heel veel :Y
pcies.

die xpure heeft idd geen juicewell.
als daar vloeistof op komt, loopt het in de airflowspleten ook.
dat is net iets wat je wil voorkomen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:44:14 #30
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150485320
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:37 schreef Bowny het volgende:

[..]

Mocht het je overkomen dat je een batterij te ver ontlaadt (kan de beste gebeuren, heb er ook al 4 weg kunnen flikkeren), gewoon wegtiefen en niet meer naar omkijken :) Bij mij waren er 2 stuks ook echt gewoon NUL volt na een autofire-sessie in de auto, eentje te ver doorgedampt tot 2,6V uit nood en eentje laten flikkeren, waardoor er butsen in zaten.
De batterij zal dus eenmaal te ver ontladen niet meer werken, wat dan ook terug is in de (mijn zojuist bestelde digitale) lader. Naast het controleren van de lading mbv hulpstukken , zoals jij dat metertje gebruikt, of de lader zelf met accurate uitlezing is het -geloof dat SD dat zei- het ook mogelijk op gevoel; bij verminderde output ( minder wolk ) direct stoppen en de lader erbij halen.

Niemand hier gebruikt Kicks, fuses?
Mai pben rai~!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 00:45:23 #31
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150485351
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:40 schreef marc0871 het volgende:

[..]

pcies.

die xpure heeft idd geen juicewell.
als daar vloeistof op komt, loopt het in de airflowspleten ook.
dat is net iets wat je wil voorkomen.
Dus ben je geheel overgeleverd aan je wick, zeer precies drippen,... Wat daar dan het gemak van is ... :?
Mai pben rai~!
pi_150487343
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

De batterij zal dus eenmaal te ver ontladen niet meer werken, wat dan ook terug is in de (mijn zojuist bestelde digitale) lader. Naast het controleren van de lading mbv hulpstukken , zoals jij dat metertje gebruikt, of de lader zelf met accurate uitlezing is het -geloof dat SD dat zei- het ook mogelijk op gevoel; bij verminderde output ( minder wolk ) direct stoppen en de lader erbij halen.

Niemand hier gebruikt Kicks, fuses?
Oh op den duur leer je zeker wanneer je de batterij moeten wisselen, gewoon puur op gevoel.

Kicks gebruik ik nooit, anders pak ik wel gewoon m'n regulated box. Mech gebruik ik eigenlijk alleen als ik rauwe power wil, dus dan is een kick onzinnig (voor mijn gebruik) :)
  Eindredactie Games dinsdag 10 maart 2015 @ 08:46:20 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150487563
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:08 schreef Sounddragon het volgende:

Je haalt wat termen door elkaar denk ik.. :?
Ja, 1.8 ohm bij 5 volts moet dat zijn :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:10:24 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150494902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

De batterij zal dus eenmaal te ver ontladen niet meer werken, wat dan ook terug is in de (mijn zojuist bestelde digitale) lader. Naast het controleren van de lading mbv hulpstukken , zoals jij dat metertje gebruikt, of de lader zelf met accurate uitlezing is het -geloof dat SD dat zei- het ook mogelijk op gevoel; bij verminderde output ( minder wolk ) direct stoppen en de lader erbij halen.

Niemand hier gebruikt Kicks, fuses?
Bij twijfel gewoon die batterij in de lader trappen en een verse pakken.

En nee.. sissy stuff.. levert alleen maar gelazer op met passing in je mech.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:45 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dus ben je geheel overgeleverd aan je wick, zeer precies drippen,... Wat daar dan het gemak van is ... :?
niks precies drippen.. dat is de enige RDA die ik door het driptip gat volgooi, alleen gooi je er wat minder in.. Door de wick over de coils te leggen, zit hij precies onder de driptip; beter mikken als dat kan niet.. daarbij is die X-Pure een irritant ding om uitelkaar te draaien, en dan komt je wick tussen de draad (hele ding zit geschroefd), gewoon driptip eruit en 6 - 8 druppies erin, of desnoods gewoon in de driptip kiepen.. ding heet niet voor niks DRIPtip :Y)

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, 1.8 ohm bij 5 volts moet dat zijn :P
Dat dacht ik al, 5 Ohm is een bietsje veulachtig :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150495062
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja, 1.8 ohm bij 5 volts moet dat zijn :P
:o.

Apart dat je dat niet proeft :+. Misschien zijn je smaakpapillen nog niet helemaal oké.
Hoe lang damp je al?
  Eindredactie Games dinsdag 10 maart 2015 @ 19:46:22 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150505969
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:15 schreef Anne het volgende:

[..]

:o.

Apart dat je dat niet proeft :+. Misschien zijn je smaakpapillen nog niet helemaal oké.
Hoe lang damp je al?
Vier weken nu. Ik merkte ook al nooit verschil in sigaretten(merken) en verschillende doses, voor zover het daarmee vergelijkbaar is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:53:58 #37
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150514906
Ik denk dat mijn smaakpapillen sowieso compleet gaar zijn, niet alleen door roken maar ook door jaren lang Aziatische chili pepers eten :'). Na 1.5 maand peukloos te zijn ook geen verschil opgemerkt, wellicht dat dat maar in kleine stapjes verbetert en hierdoor niet echt omvergeblazen wordt door smaak.

Welke wick is eigenlijk aan te raden in een dripper? Heb zelf voldoende Muji en puff liggen,. Zou handig zijn als dat prima is :)

En gelijk maar een vraag over driptip ; de CLT heeft een korte , stel dat de build de RDA nogal heet maakt, dan is dat met een lange dripper ietwat tegen te gaan,.. Is daar dan nog advies voor? Maat? Diameter ? Of gewoon de standaard gaan en blijven gebruiken?
Mai pben rai~!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:27:41 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150516289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:53 schreef KNAK het volgende:
Ik denk dat mijn smaakpapillen sowieso compleet gaar zijn, niet alleen door roken maar ook door jaren lang Aziatische chili pepers eten :'). Na 1.5 maand peukloos te zijn ook geen verschil opgemerkt, wellicht dat dat maar in kleine stapjes verbetert en hierdoor niet echt omvergeblazen wordt door smaak.

Welke wick is eigenlijk aan te raden in een dripper? Heb zelf voldoende Muji en puff liggen,. Zou handig zijn als dat prima is :)

En gelijk maar een vraag over driptip ; de CLT heeft een korte , stel dat de build de RDA nogal heet maakt, dan is dat met een lange dripper ietwat tegen te gaan,.. Is daar dan nog advies voor? Maat? Diameter ? Of gewoon de standaard gaan en blijven gebruiken?
in een dripper gebruik je natuurlijk geitenballenhaar als wick; ekte bazen een stukkie uitgekauwde kokospalm, maar voor de beginners adviseer ik het liefst geitenballenhaar. Als dat je te heftig lijkt wicken, kun je het ook de eerste paar keer proberen met afeschoren snorsel van een turkse vrouw van middelbare leeftijd. Niet te jong want dan is het nog vlashaar, en niet te oud want dan zitten er teveel etensresten in en dan krijg je bijsmaakjes. Voor de betere pro-superohm coils neem ik het liefste gewoon lekker goedkoop v-d draad, ruk gewoon een stuk uit de meterkast, plastic laat je zitten, dat dryburn je er gewoon vanaf later. Wikkelen doe ik vaak om een bezemsteel, dat werkt lekker makkelijk, zeker als je een beetje standaard 42 wraps-microbionische trutcoil wilt maken gaat dat heel makkelijk. Als je later wat gevorderd bent neem je uitlaatpijp, goedkoop, makkelijk te verwerken, en dan heb je geen wick meer nodig, want dan pomp je het gewoon door de pijp, duh.

Voor wat betreft die CLT, zou ik het niet weten, lijkt me een gecompliceerd device, en ik zou je willen adviseren om er héél zorgvuldig mee om te gaan, want die zijn gemaakt van componenten van de achteruit-inparkeerjets van de orizjinele speessjuttel, en dat kan tot jaaaaren later spontaan ontsteken en dan wordt het héét jonguh :{w Voor de veiligheid zou ik adviseren om er minstens stikstofkoeling op te bouwen.

tl:dr -> Zit niet zo te dramaqueenen jonguh, en bouw dat ding gewoon.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:36:48 #39
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150516625
_O-

:')

Ik durf dalijk gewoon niets meer te vragen hier :'(
Mai pben rai~!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:52:44 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150517143
Come on dude.. Je zit al minstens een week te jijbuizen, en nu ga je vragen wat voor wick er in een drippert gaat :+

Jij hebt er, jou kennende, deze afgelopen week al meer geresearched als dat ik er zo uit mijn hoofd op kan noemen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 11 maart 2015 @ 00:08:46 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150517679
Daar zit waarheid in, ik ben echt veel aan het inlezen, reviews, fora, zowel in NL als erbuiten. Laatste review ging over subohmen en de hitte , en het gebruik van een andere driptip, vandaar de vraag. Verder geen info over de wick tot nu toe, welke geprezen wordt in een RDA, vandaar die vraag :p

Het predicaat 'noob' mag ik nu wel van me afschudden ja , ben een level omhoog gegaan nu 8-) daar horen dan nieuwe credits bij voor nieuwe vragen ;)
Mai pben rai~!
pi_150518617
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef KNAK het volgende:
Daar zit waarheid in, ik ben echt veel aan het inlezen, reviews, fora, zowel in NL als erbuiten. Laatste review ging over subohmen en de hitte , en het gebruik van een andere driptip, vandaar de vraag. Verder geen info over de wick tot nu toe, welke geprezen wordt in een RDA, vandaar die vraag :p

Het predicaat 'noob' mag ik nu wel van me afschudden ja , ben een level omhoog gegaan nu 8-) daar horen dan nieuwe credits bij voor nieuwe vragen ;)


maar serieus; ga freubelen, experimenteren, ervaren.
ga niet te veel op ons af, want wij kunnen maar zo ver met je mee, voordat jij een hele andere kant op gaat met wat jij prettig vindt.

ga je voor clouds of voor smaak?
single, dual, quad of twisted parallel coils?
hoog pg of vg? en welke smaken vind je lekker?
silica wick? japanse matjes? of toch gewoon de watten uit de supermarkt? of misschien wel vaping donuts?

er zijn teveel variabelen om eenduidig te kunnen zegen wat je MOET gebruiken.
we kunnen je hooguit een suggestie doen.
wij kunnen je wel gaan zeggen wat wij gebruiken, maar uiteindelijk moet jij ermee dampen.
ervaren is in deze de beste leermeester.

oh ja; ik gebruik 100% katoenen watten bij de supermarkt vandaan.
gaat best en ik heb voor een paar euro voor een hele lange tijd genoeg wickmateriaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door marc0871 op 11-03-2015 01:01:49 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 11 maart 2015 @ 01:32:23 #43
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150518992
:D

Ja,, ik weet wat me te doen staat, Echter hebben jullie de mazzel dat ik alleen hier daadwerkelijk vragen stel. Daar waar ik andere info inwin doe ik dat niet
Suggesties hier gebruik ik als mikpunt, er vanaf wijken zal wel gebeuren zoals ik na 15 coils nu de beste heb gevonden voor de Lemo ...

Het is in ieder geval niet bedoeld om jullie te tergen, voorlopig ben ik in 1.5 maand van een Aspire VV naar een heuse DIY liquid - mechmod damper ( :') ) over gestapt, en dat was me niet alleen gelukt ;)
Mai pben rai~!
pi_150528738
Heeft iemand enig idee of er ergens tegen een goede prijs nog proefpakketjes van liquids te scoren zijn? Heb er ooit wel eens wat bij Zwoofs weggehaald maar daar zijn ze nu uit de handel. Het fijne daaraan was dat je ze ook min of meer zelf samen kon stellen. De proefpakketten die ik nu tegenkom op andere sites lijken meer bedoeld om liquids te lozen die niet verkoen (vieze smaken en vaak alleen in 18mg).
pi_150528925
Is het mogelijk om eentje voor kruiden te bouwen?
pi_150528980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:52 schreef Robertv het volgende:
Heeft iemand enig idee of er ergens tegen een goede prijs nog proefpakketjes van liquids te scoren zijn? Heb er ooit wel eens wat bij Zwoofs weggehaald maar daar zijn ze nu uit de handel. Het fijne daaraan was dat je ze ook min of meer zelf samen kon stellen. De proefpakketten die ik nu tegenkom op andere sites lijken meer bedoeld om liquids te lozen die niet verkoen (vieze smaken en vaak alleen in 18mg).
Hier is het mogelijk om zelf smaken te kiezen:

http://www.smokesmarter.nl/eliquids/liquids-pakketten.html

Bedoel je zoiets?
pi_150529509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Hier is het mogelijk om zelf smaken te kiezen:

http://www.smokesmarter.nl/eliquids/liquids-pakketten.html

Bedoel je zoiets?
Zoiets inderdaad maar liever met flesjes van 5ml. Als een smaak niet bevalt vindt ik het zonde om er een flesje van 10 of 20ml van weg te kegelen. Maar bedankt voor de tip!
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:19:04 #48
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150529529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:52 schreef Robertv het volgende:
Heeft iemand enig idee of er ergens tegen een goede prijs nog proefpakketjes van liquids te scoren zijn? Heb er ooit wel eens wat bij Zwoofs weggehaald maar daar zijn ze nu uit de handel. Het fijne daaraan was dat je ze ook min of meer zelf samen kon stellen. De proefpakketten die ik nu tegenkom op andere sites lijken meer bedoeld om liquids te lozen die niet verkoen (vieze smaken en vaak alleen in 18mg).
Cloudhousevapor.com met een paar euro verzendkosten. DF15 code geeft 10% korting
Mai pben rai~!
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:39:07 #49
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150530127
En 'als' je daar gaat bestellen, vergeet dan geen faux hawk sauce; van Mt.Baker...die is lekker, en heb 20ml concentrate ervan onderweg :9

Nitecore digi d2 binnen, 50 lege flesjes binnen. Paar 100 ml base binnen, dalijk lading pink spot flavor binnen, ben flink op dreef.

Even een vraag aan beide cartel mod bezittende heren; (ja,..daar kom ik weer :D). In het kader van veiligheid de nodige batterij icm mod info doorgenomen
Die cartel heeft geen lock erop zitten,.. Hoe gaan jullie daar mee om als we het hebben over het voorkomen van activeren tijdens mobiele situaties ? Preventief de batt eruit ?
Mai pben rai~!
pi_150530785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 14:39 schreef KNAK het volgende:
En 'als' je daar gaat bestellen, vergeet dan geen faux hawk sauce; van Mt.Baker...die is lekker, en heb 20ml concentrate ervan onderweg :9

Nitecore digi d2 binnen, 50 lege flesjes binnen. Paar 100 ml base binnen, dalijk lading pink spot flavor binnen, ben flink op dreef.

Even een vraag aan beide cartel mod bezittende heren; (ja,..daar kom ik weer :D). In het kader van veiligheid de nodige batterij icm mod info doorgenomen
Die cartel heeft geen lock erop zitten,.. Hoe gaan jullie daar mee om als we het hebben over het voorkomen van activeren tijdens mobiele situaties ? Preventief de batt eruit ?
Ik steek hem gewoon in mijn zak.
Nog maar 1 keer gehad dat hij ging vuren, toen ik iets op mijn knieën moest doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 11-03-2015 17:47:11 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_150536141
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:59 schreef tailfox het volgende:
Is het mogelijk om eentje voor kruiden te bouwen?
googlen op dry herb vaporizer.
kom je vanzelf van alles tegen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:03:17 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150536642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:01 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ik steek hem gewoon in mijn zak.
Nog maar 1 keer gehad dat hij ging vuren, toen ik iets op mijn knieën moest doen.
Ewww

En dat merkte je op aan een dampende zak?
Mai pben rai~!
pi_150536886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ewww

En dat merkte je op aan een dampende zak?
neh. ik hoorde het eerder dan dat ik het voelde.
mijn kayfun begon te sissen en sputteren.
toen ik ging verzitten hield het meteen weer op.

de locking ring vergeten van de nemesis met een dripper erop is gekker.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:49:31 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150539985
Ik stop hem ook gewoon in mijn broekzak, nog niet meegemaakt dat hij vuurde, met de Stingray wel al een paar keer, maar dat heb je vaak snel door..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150540913
Ik stop de emow meestal in mijn broekzak of in mijn laarzen of in mijn sokken, de istick in mijn broekzak, de rest in een tas.
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:51:54 #56
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150545524
In de laarzen 8-)

Zolang er niets begint te vuren kan ie overal gestopt worden, welk apparaat het ook moge zijn. Een mechmod met een indruk knop aan de onderkant is wat listiger dan een istick .
Ik zal het wel zien als ie arriveert. Heb al genoeg info voorbij zien komen om te begrijpen dat ik m'n lippen aan een potentiële pijpbom ga zetten :')

En SD, die dripper in de broekzak? Niemand die naar je staart? B-)
Nogal een kanon om in je broekzak te hebben

[ Bericht 26% gewijzigd door KNAK op 11-03-2015 21:58:44 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:59:09 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150545864
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:51 schreef KNAK het volgende:
In de laarzen 8-)

Zolang er niets begint te vuren kan ie overal gestopt worden. Ik zal het wel zien als ie arriveert.

En SD, die dripper in de broekzak? Niemand die naar je staart? B-)
Nogal een kanon om in je broekzak te hebben
kan hem ook ergens anders stoppen, maar daar ben ik niet echt een fan van :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:05:19 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150546233
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kan hem ook ergens anders stoppen, maar daar ben ik niet echt een fan van :')
:%

De cupholder in de auto krijgt een nieuwe functie .. En als bij grootvader op bezoek ben als contragewicht onder de wandklok :').

Digitale lader is een goede keuze, makkelijk aflezen zo, werkt prima :)

In de Cartel zitten ventilatie gaten, schijnen in de fire-knop verwerkt te zijn, er wordt gesproken over dat wanneer de batterij er in zit deze icm de o-ring de vent blokkeert. Is da correct ?

[ Bericht 8% gewijzigd door KNAK op 11-03-2015 22:46:34 ]
Mai pben rai~!
  woensdag 11 maart 2015 @ 23:23:56 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150551229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef KNAK het volgende:

[..]

:%

De cupholder in de auto krijgt een nieuwe functie .. En als bij grootvader op bezoek ben als contragewicht onder de wandklok :').

Digitale lader is een goede keuze, makkelijk aflezen zo, werkt prima :)

In de Cartel zitten ventilatie gaten, schijnen in de fire-knop verwerkt te zijn, er wordt gesproken over dat wanneer de batterij er in zit deze icm de o-ring de vent blokkeert. Is da correct ?
Geen idee, stuur maar mee, dan boor ik wel een extra gaatje bij, of 2, of 35, wat jij wil :+.. Of neem een AR-mod, dan hoef je je daar niet meer druk om te maken.
Ik vind die ventholes een beetje bullshit, want tegen de tijd dat die batterij begint te blazen, heb jij écht onderhand wel door dat er iets niet goed gaat. Duurt bij volle kortsluiting minutenlang voor het daadwerkelijk listig begint te worden, kijk maar eens filmpjes waarin ze die dingen laten ploffen .. Ik maak me er niet al te druk om, maar als het je geruststelt wil ik wel een mooie venthole voor je in dat ding boren hoor.. Geen enkel probleem.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 11 maart 2015 @ 23:43:29 #60
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150552154
Als ik er jeuk van krijg zal dat een optie kunnen zijn ja, echter heb jij, hebben andere users hier deze mod en als jij zegt dat dat bij jou niet zo is zal dat wel goed zijn. (Misschien heb je dat nog niet bekeken, dat kan ook nog ;) ).
Heb inderdaad een gecontroleerde ontploffing van een batterij bekeken, en dat ding zal eerst het nodige roken en pruttelen alvorens ie bam doet

Er wordt gesproken over het weglaten van die o-ring als oplossing wat dan ook nog kan...
Mai pben rai~!
pi_150552473
Zolang je goeie shit gebruikt zal ik me niet druk maken om ploffen. Zoals eerder gemeld heb ik VTC's compleet gedrained, geen centje pijn. Ze zijn compleet gedrained binnen de werklimieten van de batterij (30amp continous/60amp pulse)), dus die ploffen echt niet zomaar.
pi_150552511
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef KNAK het volgende:
Als ik er jeuk van krijg zal dat een optie kunnen zijn ja, echter heb jij, hebben andere users hier deze mod en als jij zegt dat dat bij jou niet zo is zal dat wel goed zijn. (Misschien heb je dat nog niet bekeken, dat kan ook nog ;) ).
Heb inderdaad een gecontroleerde ontploffing van een batterij bekeken, en dat ding zal eerst het nodige roken en pruttelen alvorens ie bam doet

Er wordt gesproken over het weglaten van die o-ring als oplossing wat dan ook nog kan...
die o- ring is je isolator.
als je die weghaalt, vuurt 'ie constant.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 00:22:32 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150553368
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef marc0871 het volgende:

[..]

die o- ring is je isolator.
als je die weghaalt, vuurt 'ie constant.
Dan is het bijzonder wat ze hier discussiëren;

https://www.fasttech.com/(...)be-aware-of-easy-fix
Mai pben rai~!
  donderdag 12 maart 2015 @ 00:24:45 #64
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150553410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:51 schreef Bowny het volgende:
Zolang je goeie shit gebruikt zal ik me niet druk maken om ploffen. Zoals eerder gemeld heb ik VTC's compleet gedrained, geen centje pijn. Ze zijn compleet gedrained binnen de werklimieten van de batterij (30amp continous/60amp pulse)), dus die ploffen echt niet zomaar.

Daarom volg ik al sinds het begin braaf alle adviezen hier op :Y)
Mai pben rai~!
pi_150553749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 00:22 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dan is het bijzonder wat ze hier discussiëren;

https://www.fasttech.com/(...)be-aware-of-easy-fix
ik heb net geprobeerd wat ze daar bespraken en ik moet toegeven dat ik het fout had.
geen auto-fire en hij werkt gewoon.

ik kreeg echter wel lucht door de venthole, als ik er van bovenaf in blaas, met de o-ring en een batterij erin.
daar voorzie ik dus verder ook geen problemen mee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 01:05:48 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150554123
Die discussies worden veelal gevoerd door yanken, en die hebben er een houtje van om de dramaqueen uit te hangen.

Verder niet gelezen trouwens, ik vertrouw liever op mijn eigen common sense.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 maart 2015 @ 01:15:45 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150554241
Geen idee of er verschillen zijn tussen copper, brass, ss, want discussie ging over brass geloof ik
Voorlopig is dat ding nog onderweg uit Maleisie,.. Duurt laaaaaaaaang.

Iemand weleens capella juice gebruikt?


Edit
quote:
2015-3-11 20:33. Netherlands, Item arrived Netherlands
....ow

*O*
Mai pben rai~!
pi_150558258
Gisteren mijn dripper binnen gekregen, en ik ben er harstikke blij mee. :7

Echter ik heb eerder gelezen dat er gezondheidsgevaren zijn met die dingen, maar ik ben er niet achter gekomen wanneer die opkomen, kan iemand mij daarmee verlichten?

En ik heb soms irritante hoestbuien, eerder loste ik dat op met VG-liquid, maar nu heb ik zelfs met die daarmee last, ligt het nou aan de 5% PG of moet ik een stapje lager met nicotine?
  donderdag 12 maart 2015 @ 13:59:56 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 10:24 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Gisteren mijn dripper binnen gekregen, en ik ben er harstikke blij mee. :7

Echter ik heb eerder gelezen dat er gezondheidsgevaren zijn met die dingen, maar ik ben er niet achter gekomen wanneer die opkomen, kan iemand mij daarmee verlichten?

En ik heb soms irritante hoestbuien, eerder loste ik dat op met VG-liquid, maar nu heb ik zelfs met die daarmee last, ligt het nou aan de 5% PG of moet ik een stapje lager met nicotine?
Ja, als je probeert om je wick te verdampen, of als je probeert hem leeg te drinken. Verder zou ik het niet weten.

Hoesten kan komen door wat je zelf al zegt; te hoge nicotine, te scherpe liquid (wat gebruik je?) of teveel damp inhaleren en/of meteen weer proberen uit te blazen @ la cloudsjeezerstyle, maar dat laatste zal wel niet..
En wat voor dripper heb je gekauft?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 maart 2015 @ 14:00:48 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150563925
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 01:15 schreef KNAK het volgende:
Geen idee of er verschillen zijn tussen copper, brass, ss, want discussie ging over brass geloof ik
Voorlopig is dat ding nog onderweg uit Maleisie,.. Duurt laaaaaaaaang.

Iemand weleens capella juice gebruikt?

Edit

[..]

....ow

*O*

Als hij eenmaal hier is, meestal nog 2 dagen ofzo.. anders zit de douane je te fucken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150564514
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, als je probeert om je wick te verdampen, of als je probeert hem leeg te drinken. Verder zou ik het niet weten.

Hoesten kan komen door wat je zelf al zegt; te hoge nicotine, te scherpe liquid (wat gebruik je?) of teveel damp inhaleren en/of meteen weer proberen uit te blazen @ la cloudsjeezerstyle, maar dat laatste zal wel niet..
En wat voor dripper heb je gekauft?
De logische dingen dus. Hoestbuien zijn nu weg, wick bleek te nat te zijn. Is de originele infinite overigens. Lekker dingetje wel.
  donderdag 12 maart 2015 @ 15:55:20 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150567616
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:21 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

De logische dingen dus. Hoestbuien zijn nu weg, wick bleek te nat te zijn. Is de originele infinite overigens. Lekker dingetje wel.
infinite maakt meer drippurz, een CLT neem ik aan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150569275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

infinite maakt meer drippurz, een CLT neem ik aan?
Inderdaad :7
pi_150569945
Ik heb onlangs dus voor moeders (en vader heeft het ook geprobeerd) de iStick 20W Nautilus Mini set op aanraden gekocht, het apparaatje zelf bevalt wel alleen de smaken die ik erbij had besteld niet.

Best Damn Tobacco 100%VG - Virgin Vapor vonden ze smerig, asbak smaak. Ook na een week steepen.

RY4 Play 100% VG - Virgin Vapor is ook niet bevallen, te sterke karamel smaak.

Veel tabaksmaken bevatten dus een zoete bijsmaak blijkbaar, als ik zo de beschrijvingen eens lees bij de producten. Dus dat wordt nog even uitproberen.

Liqua traditional tobacco werd al beter bevonden.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2015 @ 17:50:55 #75
230491 Zith
pls tip
pi_150570470
Verbrande autobanden is dan ook lastig in een potje te doen met veilige smaakstoffen :P Uit ervaring denk ik dat de Cowboy Blend bij de Primera (made in Italy) er het dichtst bij komt, die heeft bijna geen zoetigheid.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_150570701
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:26 schreef Flexit het volgende:
Ik heb onlangs dus voor moeders (en vader heeft het ook geprobeerd) de iStick 20W Nautilus Mini set op aanraden gekocht, het apparaatje zelf bevalt wel alleen de smaken die ik erbij had besteld niet.

Best Damn Tobacco 100%VG - Virgin Vapor vonden ze smerig, asbak smaak. Ook na een week steepen.

RY4 Play 100% VG - Virgin Vapor is ook niet bevallen, te sterke karamel smaak.

Veel tabaksmaken bevatten dus een zoete bijsmaak blijkbaar, als ik zo de beschrijvingen eens lees bij de producten. Dus dat wordt nog even uitproberen.

Liqua traditional tobacco werd al beter bevonden.
ik ben ook begonnen met bdt.
ik vond het eigenlijk meer naar een aftershave van het merk 'tabac' smaken (mijn vader had er vroeger een fles van staan).
op zich niet vies, maar ook niet echt je dat.
ik heb het toen gemengd met dk4 van dekang (ik dacht iets vergelijkbaar met ry4), welke ik meer een verbrande suiker smaak vond hebben dan karamel.
waar ik de bdt te zwak vond, vond ik de dk4 te uitgesproken.
samen waren ze acceptabel.

ondertussen ben ik klaar met tabakssmaken.
ik damp nu voornamelijk fruit.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 12 maart 2015 @ 19:34:02 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150573841
Gisteravond pakte ik de Cat's weer eens, ben nooit echt tevreden geweest over de dampproductie en de airflow van het ding, is een quadcoil, veel gepriegel om te rebuilden, en als je na zoveel moeite niet krijgt waar je op hoopt ben je het snel zat.. dit was de derde build die erop zat, en ik vond het nog steeds qud.

Ding weer leeggetrokken, nu eens 4 vertikale coils eropgegooid met korte wicks, en nog steeds niet geweldig.. vanmiddag even met de boormachine aan de rommel geweest;

Buitenste (4) airholes opgeruimd naar 3.0mm, binnenste (6) naar 2.5, en nu doet hij wat ik wil *)



Meteen ook maar weer effe gepolijst;



Daarna de Slug ook maar uitelkaar gepulkt en opnieuw in de wax gezet, en de internals gepoetst zodat hij weer 100/100 vuurt..geen na-pics :@ Blijft een relaxed ding ^O^

Buitenkant is trouwens expres gematteerd, scheelt poetsen en staat hem mooier vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 12-03-2015 20:20:43 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:09:34 #78
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150582048


Cloud house sapjes ook binnen. Wel fijne toko, de Blue drake er gratis bijgekregen, elke keer er 20ml sapje bij tot nu toe :).

SD met zijn glimmende dingetjes, Die cat is wel een flink kanon Ee onbekende zou zeggen dat het een uitlaat is :')
Mai pben rai~!
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:22:25 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150582690
Gewoon 22mm hoor, niks kleiner of groter als een andere..

https://www.fasttech.com/p/1730600

Hoe gaat het met de sapjes? Ripdinges al gemaakt?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:36:48 #80
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150583222
Die uit UK , de pink spot met oa riptide zijn er nog niet... Deze uit Frankrijk wel. Faux Hawk is te vergelijken met riptide en heb nog genoeg ander spul dus ik zal er geen dampje minder om laten :). Dat DIY is écht geweldig te noemen, het is alleen even weten welke smaken de moeite waard zijn daar ik een hoop bagger heb moge proeven met club der Dampfer-aroma's Eppys van nog geen euro zijn de moeite wel waard het te proberen. Van de 10 zijn er 2 te pruimen
Misschien door ze een dag later direct al te proberen zijn ze nog niet lekker (?)

Ik zit te denken aan een ultrasoon of yoghurt machine, maar ben nog niet volledig zeker of dit de moeite waard is daar mensen na zo een dergelijke behandeling van liquids ze nog steeds verder (moeten) steepen.

Morgen 1700 komt Fasttech zag ik net *O*


http://www.vantende.nl/ko(...)okpannen-elektrisch/
Ja nee ja nee ja nee... :')


Met nog een aantal in de kast;



Apotheek-verschijnselen 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door KNAK op 12-03-2015 23:49:21 ]
Mai pben rai~!
pi_150586598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 22:36 schreef KNAK het volgende:
Die uit UK , de pink spot met oa riptide zijn er nog niet... Deze uit Frankrijk wel. Faux Hawk is te vergelijken met riptide en heb nog genoeg ander spul dus ik zal er geen dampje minder om laten :). Dat DIY is écht geweldig te noemen, het is alleen even weten welke smaken de moeite waard zijn daar ik een hoop bagger heb moge proeven met club der Dampfer-aroma's Eppys van nog geen euro zijn de moeite wel waard het te proberen. Van de 10 zijn er 2 te pruimen
Misschien door ze een dag later direct al te proberen zijn ze nog niet lekker (?)

Ik zit te denken aan een ultrasoon of yoghurt machine, maar ben nog niet volledig zeker of dit de moeite waard is daar mensen na zo een dergelijke behandeling van liquids ze nog steeds verder (moeten) steepen.

Morgen 1700 komt Fasttech zag ik net *O*

http://www.vantende.nl/ko(...)okpannen-elektrisch/
Ja nee ja nee ja nee... :')

Met nog een aantal in de kast;

[ afbeelding ]

Apotheek-verschijnselen 8)7

hangt alles aan het plafond of zo? :D

iemand nog een suggestie voor een koperen mech?
dit ter vervanging van de nemmi, want ik verloor vanavond de helft van mijn vuurknop -O- .
dat was al de achtste keer dat 'ie van de week uit elkaar viel :( }:| , maar nu ben ik de schroef en de rice pin dus echt kwijt ;(

wensen voor de mech;
strak. niet te grote logo's, letters en kleurtjes,
verzonken vuurknop heeft de voorkeur,
liefst een enkele buis, als in geen samengestelde,
geen telescoop,
een hollow-out buis is ivm vochtige omstandigheden niet handig ;),
en natuurlijk 18650.

en toen werd de spoeling een beetje dun ;) ik weet het.
maar als jullie, buiten de wensenlijst, andere interessante mods weten, hou ik me aanbevolen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 00:41:16 #82
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150586743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]

hangt alles aan het plafond of zo? :D

_O-
Ik wilde r nog aan toevoegen dat ze niet hangen
Fotootje beetje onhandig geplaatst ja

Kan helaas geen advies geven over het andere ... Guru SD mogelijkerwijs wel ;)
Mai pben rai~!
pi_150588740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]

iemand nog een suggestie voor een koperen mech?
dit ter vervanging van de nemmi, want ik verloor vanavond de helft van mijn vuurknop -O- .
dat was al de achtste keer dat 'ie van de week uit elkaar viel :( }:| , maar nu ben ik de schroef en de rice pin dus echt kwijt ;(

wensen voor de mech;
strak. niet te grote logo's, letters en kleurtjes,
verzonken vuurknop heeft de voorkeur,
liefst een enkele buis, als in geen samengestelde,
geen telescoop,
een hollow-out buis is ivm vochtige omstandigheden niet handig ;),
en natuurlijk 18650.

en toen werd de spoeling een beetje dun ;) ik weet het.
maar als jullie, buiten de wensenlijst, andere interessante mods weten, hou ik me aanbevolen.
http://www.smokesmarter.nl/do-it-yourself/the-kindred.html

:Y).

Voldoet volgens mij aan je wensenlijst.
  Eindredactie Games vrijdag 13 maart 2015 @ 08:50:02 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150589379
Nu een maand van de tabak af (op de incidentele kruidensigaret na, eens per week) maar ben nog niet van m'n hoestje af. Waarschijnlijk te ongeduldig, maar hoor hier wel eens mensen die na enkele dagen gestopt te zijn al merken dat dit minder wordt. Vraag me af of het niet ook door het dampen nog wordt 'getriggered' door irritatie van trilhaartjes.

Aan de andere kant kan ik me herinneren dat ik een paar jaar geleden zo'n half jaar niet gerookt had, toen duurde het ook echt een maand of drie voor ik van m'n rokershoestje af was (en zelfs toen nog niet helemaal)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150589901
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:50 schreef 2dope het volgende:
Nu een maand van de tabak af (op de incidentele kruidensigaret na, eens per week) maar ben nog niet van m'n hoestje af. Waarschijnlijk te ongeduldig, maar hoor hier wel eens mensen die na enkele dagen gestopt te zijn al merken dat dit minder wordt. Vraag me af of het niet ook door het dampen nog wordt 'getriggered' door irritatie van trilhaartjes.

Aan de andere kant kan ik me herinneren dat ik een paar jaar geleden zo'n half jaar niet gerookt had, toen duurde het ook echt een maand of drie voor ik van m'n rokershoestje af was (en zelfs toen nog niet helemaal)
En het is ook nog niet minder geworden? Want je zou er wel *iets* van moeten merken na zeker een maand.
  Eindredactie Games vrijdag 13 maart 2015 @ 09:33:07 #86
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150590248
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef Anne het volgende:

[..]

En het is ook nog niet minder geworden? Want je zou er wel *iets* van moeten merken na zeker een maand.
Misschien wel iets, moeilijk te zeggen. Het valt me op dat ik in de ochtend nog redelijk wat loop te blaffen.
Het is niet extreem ofzo, maar ik haat het!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150590337
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Misschien wel iets, moeilijk te zeggen. Het valt me op dat ik in de ochtend nog redelijk wat loop te blaffen.
Het is niet extreem ofzo, maar ik haat het!
De ochtend is wel redelijk normaal :Y Dat gaat het langste duren voordat je daar vanaf bent ;).
Spuug hetgeen wat je ophoest trouwens ook uit. Dat is het 'gif' wat je lichaam kwijt probeert te raken namelijk.
  Eindredactie Games vrijdag 13 maart 2015 @ 09:53:59 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_150590828
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef Anne het volgende:

[..]

De ochtend is wel redelijk normaal :Y Dat gaat het langste duren voordat je daar vanaf bent ;).
Spuug hetgeen wat je ophoest trouwens ook uit. Dat is het 'gif' wat je lichaam kwijt probeert te raken namelijk.
Grappig dat je dat zegt, heb ooit eens gelezen dat je inderdaad "die troep" niet terug in je lichaam wilt hebben, maar ook dat dat eigenlijk dikke bullshit is omdat het niet uitmaakt als het in je maag komt.

Probeer het wel zoveel mogelijk uit te spugen, gevoelsmatig sowieso beter :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_150590945
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef 2dope het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, heb ooit eens gelezen dat je inderdaad "die troep" niet terug in je lichaam wilt hebben, maar ook dat dat eigenlijk dikke bullshit is omdat het niet uitmaakt als het in je maag komt.

Probeer het wel zoveel mogelijk uit te spugen, gevoelsmatig sowieso beter :P
Zou ook goed kunnen en klinkt ook aannemelijk.
Mijn gevoel, net zoals bij jou dus, zegt echter dat het sneller gaat als je het direct uitspuugt :P.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:28:43 #90
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150591711
Datgene wat je in de ochtend naar boven haalt wil ik sowieso niet terug m'n lichaam in hebben :')
Genoeg prut aanwezig wat nog wel even gaat duren na al dat gepaf toendertijd

Hoestje heb ik nooit echt gehad

Wel slaap apneu achtige verschijnselen, hartkloppingen, benauwd dichtgeknepen keep-gevoel, zuurstof gebrek gevoel, draaierig , gevoel van flauw vallen,.... Allen verdwenen sinds ik gestopt ben
Mai pben rai~!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:53:49 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150592292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef marc0871 het volgende:

[..]

hangt alles aan het plafond of zo? :D

iemand nog een suggestie voor een koperen mech?
dit ter vervanging van de nemmi, want ik verloor vanavond de helft van mijn vuurknop -O- .
dat was al de achtste keer dat 'ie van de week uit elkaar viel :( }:| , maar nu ben ik de schroef en de rice pin dus echt kwijt ;(

wensen voor de mech;
strak. niet te grote logo's, letters en kleurtjes,
verzonken vuurknop heeft de voorkeur,
liefst een enkele buis, als in geen samengestelde,
geen telescoop,
een hollow-out buis is ivm vochtige omstandigheden niet handig ;),
en natuurlijk 18650.

en toen werd de spoeling een beetje dun ;) ik weet het.
maar als jullie, buiten de wensenlijst, andere interessante mods weten, hou ik me aanbevolen.
blijft nog zat over.. Penny, Cartel, Caravela, Paragon (koper/carbon), Tesla anatolian is ook een mooie strakke, of die Kindred die ze sinds kort bij SS hebben :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150592696
Marc had toch al een cartel? Of was dat iemand anders hier die 'm ook had?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:29:44 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150593329
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 11:09 schreef Anne het volgende:
Marc had toch al een cartel? Of was dat iemand anders hier die 'm ook had?
Ik houd niet bij wie er wat heeft, volgens mij ben ik de enige hier met een koperen Cartel, dus áls hij er eentje heeft is het denk ik de SS versie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:47:30 #94
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150593807
Nog 5 uur,... Dan mag ik um verwelkomen :Y)
Mai pben rai~!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 11:59:48 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150594197
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150595963
Is het normaal dat er veel meer damp vrij komt bij je eerste teug als je de e-cig een poosje niet hebt gebruikt?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:54 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150596639
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 12:54 schreef Flexit het volgende:
Is het normaal dat er veel meer damp vrij komt bij je eerste teug als je de e-cig een poosje niet hebt gebruikt?
Het kán zijn dat er stiekem wat meer liquid als normaal in je coil is gespijpeld :Y

Deed ie ook een beetje pruttelen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:23:29 #98
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150598753
OK,.. Nu ie over 45 min kan komen gelijk maar even misbruik maken van de situatie

SD , gij heeft aangeraden 24 kanthal te halen, en zo geschiedde.
Volgens die steam engine

24g
Dual coil
Target ohm: .6
Coil diameter : 3mm

Wraps: 13 nogwat,.... 13?? Klopt dat wel?
Lagere coil diameter is minder weerstand, is nog meer wraps...
Bij deze een beroep op uwe expertise :@
Mai pben rai~!
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:53:19 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150599723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef KNAK het volgende:
OK,.. Nu ie over 45 min kan komen gelijk maar even misbruik maken van de situatie

SD , gij heeft aangeraden 24 kanthal te halen, en zo geschiedde.
Volgens die steam engine

24g
Dual coil
Target ohm: .6
Coil diameter : 3mm

Wraps: 13 nogwat,.... 13?? Klopt dat wel?
Lagere coil diameter is minder weerstand, is nog meer wraps...
Bij deze een beroep op uwe expertise :@
Niet op lijstjes kijken.. 2 keer 10 wraps doen, domweg op die dripper bouwen, mooi uitgloeien zodat ze doen wat ze moeten doen, meten wat 'ie doet (voor de statistieken, want als ze mooi opgloeien is het spul gewoon goed), wicken, presoaken, cap erop, 10 druppies erbij en blazen met dat ding..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 13 maart 2015 @ 15:06:15 #100
24329 KNAK
ff w88,......
pi_150600195
2x10 wraps @ 3mm

Foto's volgen vanavond ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')