Veel plezierquote:Op zondag 19 april 2015 00:05 schreef flipsen het volgende:
Slecht nieuws voor de spelers die hopen op een snelle uitslag na Bahrein... Morgen kan ik met moeite de race zien, daarna ben ik weer druk met andere zaken. Maandag zit ik in het vliegtuig, dinsdag heeeeel de dag in de auto en dan ben ik hopelijk dinsdagnacht weer thuis, dus voor woensdag gaat niet lukken. Bij voorbaat excuus, nu hopen dat Max het een beetje leuk doet morgen
niet gestart is ook niet uitgevallenquote:Op zondag 19 april 2015 17:10 schreef Max23 het volgende:
Neem aan dat Button gewoon de eerste uitvaller is, aangezien die al voor de start uitgevallen is?
Ik smokkel er gewoon af en toe een paar puntjes bij, toch niemand die het narekentquote:Op donderdag 30 april 2015 05:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Sooow, koekoek. Sauber op de weg terug na wat updates
Eerst met bewijzen komen, door koorts en ijlen uitgesproken verklaringen tellen nietquote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef WEST het volgende:
Dus bij deze Sauber is geschorst voor de rest van het seizoen
Nah, er gaat onderweg vaak wel wat stuk op de Red Bullquote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef sasquatsch het volgende:
Maar eens kijken of we met de nieuwe updates op de Red Bull Mercedes kunnen verslaan.
We rijden niet op Interlagosquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
GP-Spanje Voetbalmanager2- Toro Rosso
De pole tijd:
-1.10.101
Je weet het maar nooit met die vernieuwde Ferrari of de vernieuwde Renault motorquote:
Ja, ik speel teveel Project Cars. Daar kan je de kwalificatie gewoon opnieuw starten als je niet tevreden bent met je tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |