Ik mag gewoon leven hoorquote:
Zitten er aardbeiverkopers op je route? Dat is wel relaxt bij de route Rhenen ==> Wageningen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak met de fiets gereden
Met de fiets van Veenendaal naar Kesteren
Klein detail: 2 aardbeien =/= 2 stuks fruitquote:Op zondag 8 maart 2015 11:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zitten er aardbeiverkopers op je route? Dat is wel relaxt bij de route Rhenen ==> Wageningen.
Aardbeitjes eten onderweg![]()
Oh wacht, dat is fruit! dus ook nog gezond
Aardbei, banaan en gele vlaquote:Op zondag 8 maart 2015 11:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein detail: 2 aardbeien =/= 2 stuks fruit
Maar wel goed bezig
Daarom volg ik ook geen dieet. Wil wel zelf bepalen wat ik eet en als ik 80% van de tijd gezond eet is er niks aan de hand als ik eens iets afhaal of een tosti maakquote:
Was altijd voor een feestje/uitgaan dus dan ga je geen aardbeien plukkenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zitten er aardbeiverkopers op je route? Dat is wel relaxt bij de route Rhenen ==> Wageningen.
Aardbeitjes eten onderweg![]()
Oh wacht, dat is fruit! dus ook nog gezond
Enige keer dat ik fiets is naar Wageningen op 5 meiquote:Op zondag 8 maart 2015 11:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Was altijd voor een feestje/uitgaan dus dan ga je geen aardbeien plukken
Dan ga ik gewoon met de treinquote:Op zondag 8 maart 2015 12:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige keer dat ik fiets is naar Wageningen op 5 mei
Omdat hij het met me eens wasquote:
Ga ze slaan danquote:Op zondag 8 maart 2015 12:25 schreef Studiotje het volgende:
Alleen ajakkes van die klote kinderen hier in de buurt
Ja dat is ook goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik sla geen kinderen. Ik bind ze alleen vast en gooi ze in men moestuin kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |