shit ik had r49 opstaanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
Had je goffer geen betere TT kunnen verzinnen voor de 100ste
quote:
Metalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]wrong move. Wat draaide daar? Slayer?
rain and tears van aphrodites childquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]wrong move. Wat draaide daar? Slayer?
Je had de antwoorden niet geback-upt net zoals de overheid?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik door screenings heen moest voor mijn werk.
[..]
Jadaarom moest ik de 2e keer weer die hele klote vragenlijst weer invullen.
Ah, dat is inderdaad wél beter dan wat ik nu hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
rain and tears van aphrodites child
dankquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef deadprez het volgende:
gefeliciteerd met jullie 100ste deel trouwens
Nee, mijn balpen sloeg dat niet opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je had de antwoorden niet geback-upt net zoals de overheid?
Ergens anders dan toen ik een screening nodig had.quote:
Dat heb ik gewoon in huisquote:
Van wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Begin maar snel met de quiz, zo blijft er niks over
Uhuh uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Fokkie zelfquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
Bier staat warm. Laat maar beginnen.Snel in je vriezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef ACT-F het volgende:
Bier staat warm. Laat maar beginnen.Dit vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik heb nog niksquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Paul het volgende:
Huh heb ik nou alweer punten gemist
Waarom niet gewoon op 0 beginnen
Nee, we gaan door met de punten van Deel 1.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Paul het volgende:
Huh heb ik nou alweer punten gemist
Waarom niet gewoon op 0 beginnen
Dus je moet ook nog een paar weken achter elkaar luisteren voor deze quizquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, we gaan door met de punten van Deel 1.
Open een topic er overquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus je moet ook nog een paar weken achter elkaar luisteren voor deze quizook niet leuk
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus je moet ook nog een paar weken achter elkaar luisteren voor deze quizook niet leuk
T-shirt aan: "I'm only here for the beer", Gutter-FM op je mobiel aan en koptelefoon opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
CheckHeb ook nog 12 consumptiemunten liggen, maar om nu richting een theater te gaan
Ook in de vriezer, blijven ze goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
CheckHeb ook nog 12 consumptiemunten liggen, maar om nu richting een theater te gaan
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
T-shirt aan: "I'm only here for the beer", Gutter-FM op je mobiel aan en koptelefoon op
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of sommige nog geldig zijn omdat ze een andere kleur hebben
Ik hou altijd die krengen over, ik heb van alles wat, de meeste weet ik niet eens waarvanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of sommige nog geldig zijn omdat ze een andere kleur hebben
Je gaat gewoon door, we gaan voor de langstlopende quiz evahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Paul het volgende:
Maar hoe werkt nou deze quiz? Je doet hem in 2 weken? Wanneer begin je dan weer bij 0?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]herkenbaar.
Ik kwam muntjes tegen van een tent hier, maar volgens mij bestaat die tent niet eens meer
Ik heb ook zo'n pot vol met kapitaalvernietiging. Stelletje hoeren met hun veranderingenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou altijd die krengen over, ik heb van alles wat, de meeste weet ik niet eens waarvan
Ja maar jullie hebben nooit wat anders te doen op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door, we gaan voor de langstlopende quiz evah
Ik heb nog muntjes voor de HMH, maar ja, daar krijg je Heineken voor. Kan je beter de muntjes kauwen. Ze zijn van aluminium geloof ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]herkenbaar.
Ik kwam muntjes tegen van een tent hier, maar volgens mij bestaat die tent niet eens meer
"Pot vol met kapitaalvernietiging", die moet ik echt even onthoudenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook zo'n pot vol met kapitaalvernietiging. Stelletje hoeren met hun veranderingen
Een sociaal leven hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben nooit wat anders te doen op zaterdagavond?
Zeg, ik was er gvd vorige week niet bij JAquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben nooit wat anders te doen op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog muntjes voor de HMH, maar ja, daar krijg je Heineken voor. Kan je beter de muntjes kauwen. Ze zijn van aluminium geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog muntjes voor de HMH, maar ja, daar krijg je Heineken voor. Kan je beter de muntjes kauwen. Ze zijn van aluminium geloof ik.
Geen idee waarom je daar muntjes voor hebt gekocht, dat kan je daar ook gewoon uit de Amstel scheppen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ssw HMH, wat een pauper gedoe aan die barquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee waarom je daar muntjes voor hebt gekocht, dat kan je daar ook gewoon uit de Amstel scheppen.
Het is ook dezelfde quiz, kijken of jullie het nog wetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Werden deze nummers allebei ook niet vorige week gedraaid?
Viel de laatste keer wel mee dat ik er was, maar toen stonden er allemaal kuttienertjes, dus een maat van mij en ik vielen nogal op met onze "gemiddelde leeftijd" (Rise Against, tsja, dan vraag je er ook om)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ssw HMH, wat een pauper gedoe aan die bar
Volgens mij heb je deze van de week ook nog een keer gedraaid.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is ook dezelfde quiz, kijken of jullie het nog weten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:12 schreef Kally het volgende:
Als Hork goed gaat, ben ik in zijn team, zo niet dan haak ik wel bij een ander aan
Had je je rollator niet bij je dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Viel de laatste keer wel mee dat ik er was, maar toen stonden er allemaal kuttienertjes, dus een maat van mij en ik vielen nogal op met onze "gemiddelde leeftijd" (Rise Against, tsja, dan vraag je er ook om)
Die staan bovenaan mijn playlistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je deze van de week ook nog een keer gedraaid.
Plastic bekertjes in de zaal. Echt, WTF?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ssw HMH, wat een pauper gedoe aan die bar
Als ik in de buurt van de Amstel ben en dorst heb drink ik dat wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee waarom je daar muntjes voor hebt gekocht, dat kan je daar ook gewoon uit de Amstel scheppen.
Ja ik denk, geef maar een heads upquote:
Niet eensquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die staan bovenaan mijn playlistik was nog niet helemaal klaar
Gewoon zorgen dat hij toegang heeft tot drank.quote:
Ik denk dat Surge je wel in zijn team wilquote:
Radio 10 jongen, Radio 10 is de shit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Paul het volgende:
Radio Veronica style nothing else mattttttttttttttters
Ik doe niet meequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Surge je wel in zijn team wil
Ik was ooit 3 minuten in de skihut, ik ben weggegaan omdat ik anders een tiener had vermoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet eens
Srsly, we keken om ons heen toen we binnen stonden, keken elkaar aan en begonnen keihard te lachenhet was een mooie tijd.
Somertijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Radio 10 jongen, Radio 10 is de shit.
Daardoor gaat het écht niet beterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat hij toegang heeft tot drank.
Klopt, maar nothing else matters doet me altidj aan Veronica denkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Radio 10 jongen, Radio 10 is de shit.
Surge doen wij samen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Surge je wel in zijn team wil
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was ooit 3 minuten in de skihut, ik ben weggegaan omdat ik anders een tiener had vermoord
Ik heb ergens op m'n telefoon nog de ravage staan in de HMH na een Skrillex concert. yeah yeah, I knowquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Plastic bekertjes in de zaal. Echt, WTF?
quote:
Ik ging gillend weg, ik gillendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]oh god, dat lijkt me helemaal een gruwelijk kutte tent om in rond te waren
Die boerderij in Zoetermeer is wel tofquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ergens op m'n telefoon nog de ravage staan in de HMH na een Skrillex concert. yeah yeah, I know
Zoveel plastic bekertjes. Zoveel.
Yes. Maar als de zaal uitverkocht is, is het wel VOL.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Die boerderij in Zoetermeer is wel tof
Ja ook datquote:
Ja maar dan loop je even naar de bar aan de andere kantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Maar als de zaal uitverkocht is, is het wel VOL.
quote:
Stage diven is nooit zo veilig geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ergens op m'n telefoon nog de ravage staan in de HMH na een Skrillex concert. yeah yeah, I know
Zoveel plastic bekertjes. Zoveel.
quote:
Dat was om het hoogtepunt, niet om jou, jij bent goed bezigquote:
Of ik vermoord iemand als ik het nog langer hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk dat deze film over zelfmoord gaat aan de tune te horen.
Dood en verderf.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk dat deze film over zelfmoord gaat aan de tune te horen.
Ik heb de eerste zielige film gezegd die in me opkwamquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou begint goed, geen idee wat dit is.
Dit dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik gok, maar ik denk dat ik het fout heb
Dat meisje in The Ring was best zielig anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef Kally het volgende:
Ik kijk nooit zielige films, ik kijk alleen maar dood en verderf
Die in The exorcist ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat meisje in The Ring was best zielig anders.
Mwah, ze had wel een bad hair day.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Samara's songquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit nummer trekt mijn tranen.. de geluidskwaliteit is om te huilen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik elke tranentrekker wel noemen nu
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onvergefelijk. Aan de schandpaal nagelen, meteen.
Godverquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit nummer trekt mijn tranen.. de geluidskwaliteit is om te huilen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Het benne ook altijd dezelfde met het goede antwoord he
Supquote:
Anders reageer je even eerder, kutquizmaster. Ik helemaal naar boven scollenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Die signaal/ruisverhouding.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dit nummer trekt mijn tranen.. de geluidskwaliteit is om te huilen.
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik niet, want de film die ik genoemd heb, heb ik niet eens gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
Daarom kan het nog wel goed zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik niet, want de film die ik genoemd heb, heb ik niet eens gezien.
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze Quiz bestaat vanavond maar uit één nummer.
quote:
Gewoon zorgen dat je mij bovenaan hebt staan in DM.fok.nl Zoals uccie ook deedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Anders reageer je even eerder, kutquizmaster. Ik helemaal naar boven scollen
Mooiste stuk van de film! Ik had bij dit stuk echt tranen in mijn ogen van geluk en moest keihard lachenquote:
Jij wel Horkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooiste stuk van de film! Ik had bij dit stuk echt tranen in mijn ogen van geluk en moest keihard lachen
Zeg het danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Jezus.. ik wilde fucking titanic zeggen
Is niet eens in mij opgekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef pixelbitty het volgende:
Jezus.. ik wilde fucking titanic zeggen
Je weet het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Kally het volgende:
Nee joh, die komt daar niet in voor, maar er speelde iemand viool... dus dat
Maar wel mij in zijn teamquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Hork heeft zojuist 24 coolheidspunten verloren.
Ik dacht uit pure ellende.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Kally het volgende:
Ik heb mijn glitterglas maar volgeschonken, doe ik er even wat langer mee.
Ja ik heb die film gezien maar weet ik veel.quote:
Die had ik ook hoor. Zo gek vond ik het niet, gezien de rest van de muziek uit die filmquote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Kally het volgende:
Nee joh, die komt daar niet in voor, maar er speelde iemand viool... dus dat
Weet je zeker dat je geen drank hebt gehad vanavond?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef Paul het volgende:
Ik dacht nog aan titanic, maar ik dacht dat het allemaal openingstunes waren van films
Ja joh lul, is nog een game van ookquote:
Nee hoor, is prima.quote:
We zaten nog met een viool in de orenquote:
*penisboks*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga maar eens mijn routersoftware updaten. Dat kan ik dan weer wel.
ssht niet helpen, ik moet nog winnenquote:
Ik weet hem, dus wij zijn echt een teamquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wel een gave film genoemd, dat wel
ALWEER EEN WINNNAAR-NAAR-NAAR!
* LompeHork tikt aanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet hem, dus wij zijn echt een team
Je moet er wel no hommo bij zeggen poepjequote:
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je moet er wel no hommo bij zeggen poepje
En daar ben je trots op?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb hem nog in de bios gezien destijds.
Echt een film waar ik de soundtrack van MOET hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Tomb Raider kijken, en dan naar de muziek luisteren
Nou ja, Angelina was erg lekker ja, nu is ze bot en wallenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
------------------>ONZ / [Radio 49] #5695 Lekkere nummertjes....alhoewel...?
Kally begonquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze is Justin Bieber.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, Angelina was erg lekker ja, nu is ze bot en wallen
Ja, maar ik mag daar niet meer komenquote:
Note +1 je gaat lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat is Mileyquote:
Je snapt me tochquote:
Nee hoorquote:
Ik heb geen idee hoe ze er tegenwoordig uit ziet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, Angelina was erg lekker ja, nu is ze bot en wallen
Ik ben een n00b op dat gebied. Op dat film wel. Eik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef Kally het volgende:
Kolere sukkels, ik had hem bij de 1e toon al
Kijk even naar Hork, kijk even naar mij. Het is een wonder dat we dit weten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef Kally het volgende:
Kolere sukkels, ik had hem bij de 1e toon al
We zijn briljantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk even naar Hork, kijk even naar mij. Het is een wonder dat we dit weten.
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #136 - Met steeds langzamere topics.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er tegenwoordig uit ziet.
quote:
Hmm, jammerdebammer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #136 - Met steeds langzamere topics.
Ja ze gaat heel hard achteruit, ze is te mager, dat tekent, zonde ze was zo vreselijk bloedmooi ooitquote:
Nee absoluut niet... gaat het nu over madonna?quote:
Hoezoquote:
Schindler's list.quote:
Ik kijk teveel films en seriesquote:
Matrix toch?quote:
Jij wil mijn ku... oh wachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]Daar keek ik nooit naar, clownsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
quote:
Nee daar is het al een uur dood.quote:
In elk geval niet wat ik geraden heb, maar geen idee.quote:
Vast uit een of andere zoete feel good filmquote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Deze weet ik wel, moest wel even nadenken.
Ik heb ook gegokt, maar fout, je moet iets zeggen he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
In elk geval niet wat ik geraden heb, maar geen idee.
Zij waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:42 schreef Kally het volgende:
Ik had vandaag trouwens 2 dove mensen aan de deur, ik heb serieus niks verstaan
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork gaat wachten op "OOOOOOOOOOOOOH JA!" moment van iedereen.
Ja, en eigenlijk voel je je daar alleen maar slechter doorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Vast uit een of andere zoete feel good film
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Zij konden liplezen, ik hoorde alleen keelklankenquote:
Nope...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |