Is vast beter dan dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal ik even stille nummers draaien dan?
ben weer terug.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen verstand van, plukdester wel
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
Ik ga eens proberen om te gaan slapen, ik wil morgen weer eens een normale dag.
Bedankt voor je debuut Plukdester, tot snel!!
En weltrusten iedereen
truste buurvrouwquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
En weltrusten iedereen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
En weltrusten iedereen
trustequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
En weltrusten iedereen
hij doet het alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen verstand van, plukdester wel
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
haha echt keigrappig dit liedje ga helemaal stuk hier
Ik doe meestal mijn handen ook gebruiken hohoquote:
Zwabberen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn handen ook gebruiken hoho
Natuurlijk las ik swaffelen.quote:
* pixelbitty geshockeerd isquote:
Heu Koenquote:
LOLquote:
Nicequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik draaide net L.A. Woman van The Doors hier
Ik begrijp niet helemaal wat je daar mee bedoeldequote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik sloop net de deur uit toen ik je zag
ik wilde net afsluitenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je daar mee bedoelde
Jeejquote:
Op tijd klaar met werken en avondetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
Niet vergeten:
vanavond om 22:00 Deel 2 van de Filmmuziekquizzzzzz
Ik bedoel maar, had je bijna de BMW misgelopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op tijd klaar met werken en avondetenGoed dat je het meldt. Dacht even dat het 23:00 was
Dat ik ga winnennnnquote:
Die zit toch wel in een chocolade-ei hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, had je bijna de BMW misgelopen.
twee x 2 en twee x 0, prachtigquote:
Blij zijn?quote:
Heb ik al een achterstand door mijn afwezigheid vorige week?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zal vlak voor 22:00 iedereen die vorige week meedeed wel even lokquoten. Gewoon omdat ik het fijn vind mensen te irriteren.
Dat wel helaas, maaaaaaaaaaaaaaaar hierna komen nog 2 shows voor het eindequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik al een achterstand door mijn afwezigheid vorige week?
Tssss, ik wil die BMWquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel helaas, maaaaaaaaaaaaaaaar hierna komen nog 2 shows voor het einde
Dat zijn in totaal nog 3x14 vragen, dus je kunt nog 42 punten inlopen.
De winnaar is tot nu toe LompeHork met 12 punten
quote:LompeHork – 12
Uccie – 11
PixelBitty – 9
Njosnavelin – 8
Dezwabber - 7
Tem – 5
Ruler – 1
Jodelahiti -1
En ik dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
Ik zit met Marianne in een team, weet zij alleen nog niet.
Oh, ik weet het alleen nog nietquote:
Liever modder, dat is goed voor je huidquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie er om worstelen, met olie.
Ik heb nog een badje opstaan, dat gevecht ging helaas niet door afgelopen week.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever modder, dat is goed voor je huid
Die heb ik gebruikt voor mijn moestuin. Sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever modder, dat is goed voor je huid
Die van de AH?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik gebruikt voor mijn moestuin. Sorry
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die van de AH?
Ik ben er net ook mee begonnen, leuke actie wel.
[ afbeelding ]
Oneluvquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vanavond om 22:00 de quizMoest je daar sws even op attenderen, maar dat mag ook wel in de TT
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oneluv
[..]
Ohjaawesomes, bij deze ook in de TT omdat het kan
Deal, dan gaan we dik winnen (of nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga in jouw team Hork, ik heb nog geen punten
Maak een topic dat je FF terug wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voortaan eerder reagerenWat eens aidsmuziek vannacht
Dan liever Fylax Friday
We gaan samen dik doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal, dan gaan we dik winnen (of niet)
Ik ga winnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal, dan gaan we dik winnen (of niet)
En dan weer alle luisteraars weg jagen zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Fylax het volgende:
Draait er iemand nu? Ik wil wel ff draaien tot 22:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan weer alle luisteraars weg jagen zeker
Kan je ff de gegevens sturen via PM ipv DM, in DM sneeuwt het elke keer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ja gast, die heb je in je PMquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je ff de gegevens sturen via PM ipv DM, in DM sneeuwt het elke keer weg.
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zelf kopieren en plakken in een documentje of overschrijven met een pennetje in je handje op een papiertje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je ff de gegevens sturen via PM ipv DM, in DM sneeuwt het elke keer weg.
quote:
In die huisje op die berg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zelf kopieren en plakken in een documentje of overschrijven met een pennetje in je handje op een papiertje.
Hij is 14, die weten niet wat een pen is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zelf kopieren en plakken in een documentje of overschrijven met een pennetje in je handje op een papiertje.
Dat evalueren we over 4 maanden wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben jij ook makkelijk voor mij over 4 maanden dan?
Dan maakt hij er een pica van met zn pokkie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 14, die weten niet wat een pen is.
Balpen is ZO jaren 80quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 14, die weten niet wat een pen is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan maakt hij er een pica van met zn pokkie.
Daarom schrijf ik met vulpenquote:
Scannen duurt ook wel lang denk?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik met vulpenweet je meteen waarom het zo lang duurt voor ik post.
Ik heb er eentje van de Jumbo, maar dan moet ik eerst alles vertalen naar streepjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scannen duurt ook wel lang denk?ik doe dat altijd met zon handscanner van de Appie.
True that, we hadden inderdaad vullingen toen, maar ik heb thuis nog wel inktpotjes gehad. School was modernquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen schreven we met vulpen. De inktpotjes waren nog maar net vervangen door vullingen.
Met die balletjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen schreven we met vulpen. De inktpotjes waren nog maar net vervangen door vullingen.
Idem.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True that, we hadden inderdaad vullingen toen, maar ik heb thuis nog wel inktpotjes gehad. School was modern
Ik werd niet goed van die boyzone muk de hele tijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit. Ook nog eens 107529873290420 keer gehoord
Ik moest wel een beetje lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef pixelbitty het volgende:
Ik kan natuurlijk ook een halfuurtje metal gaan draaien... HOHOHO wat een garp.
Hallo Jumboquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van de Jumbo, maar dan moet ik eerst alles vertalen naar streepjes.
Vet. Kroontjespennen waren voor de 1337.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True that, we hadden inderdaad vullingen toen, maar ik heb thuis nog wel inktpotjes gehad. School was modern
Die schreven trouwens wel echt stukken beter dan ballpointsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vet. Kroontjespennen waren voor de 1337.
Boyzone is kwaliteit vergeleken met dit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:24 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik werd niet goed van die boyzone muk de hele tijd. Maar die auto DJ is nooit goed
.
Zacht gekras.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die schreven trouwens wel echt stukken beter dan ballpointsvind ik nog steeds wel eik.
Boyzone is altijd kwaliteitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Boyzone is kwaliteit vergeleken met dit.
Werkt nu als spatie zo te zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Hoeren m n apostrof is kapot, wats dezen?
je kunt ook die bij de tilde knop gebruiken, die lijkt erop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef LompeHork het volgende:
Hoeren m n apostrof is kapot, wats dezen?
Zegt de man die chronisch last heeft van brandend zandquote:
Kloptquote:
Nee, dat is karigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je kunt ook die bij de tilde knop gebruiken, die lijkt erop.
0-1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zegt de man die chronisch last heeft van brandend zand
Alsof ik jou dat zou toewensenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef pixelbitty het volgende:
Ja ik ga hier niet naar luisteren, straks komt fokkie of gaat autodj weer aan en krijg ik spontaan harde aids aan mijn trommelvliezen
Dat je het weetquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt<- emo.gif dit
[..]
Nee, dat is karig
Ik ben blij dat je het woord tilde gebruikt i.p.v. "golfje" o.i.d.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je kunt ook die bij de tilde knop gebruiken, die lijkt erop.
Ik zie het alquote:
Wil je nu misschien ooit met me zoenen achter het fietsenhok?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het woord tilde gebruikt i.p.v. "golfje" o.i.d.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wil je nu misschien ooit met me zoenen achter het fietsenhok?
Is dat een ja?quote:
Wat Fokkie zegt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
erg zacht in vergelijking met de autoDJ
Blijdschapquote:
De Kakariki en de Catharina hebben nog niet voor kuikens gezorgd.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat je het weet
Heb je al gezinsuitbreiding?
Ach pleisters horen erbij. Kakariki's zijn wel leuk hoor. Hier wacht ik nog op de verhuizing van 2 valkjes, maar doordat ik zelf ziek werd (gewoon zware verkoudheid) even uitgesteld, ergens deze maand gaat het wel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De Kakariki en de Catharina hebben nog niet voor kuikens gezorgd.
Maar de kakariki is iets meer een baasje dan ik verwacht had. Bloedende vingers en oren
Maar ik geloof dat hij me nu echt als baasje begint te zien. Eenkennige monsters. Maar geduld is een schone zaak. Meteen los laten was misschien niet zo heel slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was natuurlijk wel super lief
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja wat willen jullie nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef LompeHork het volgende:
Je geluid gaat steeds harder Fylax, doe's niet
De volgende keer toch maar weer Patience.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Call of Duty verneukt gewoon mijn toetsenbord, helder.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
MaarHier zoeken ze elkaar nog steeds niet echt op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was natuurlijk wel super liefOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar weer Patience.
Deze hebben echt al lopen kleffen. Samen "snavelen",quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier zoeken ze elkaar nog steeds niet echt op.
Scheelt dat de catharina's echt kroelbeesten zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deze hebben echt al lopen kleffen. Samen "snavelen",
Die zit naast me, is wat aso als ik dan ga roepenquote:
QFT. Keihard QFT wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is die knakker gereïncarneerd? Man, was toch blijven liggen in je graf
Terecht wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Hoi Fylax. LompeVrouw wacht op heerschap Fokker
Nee man, dan komt er zuurstof in huis.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe dan de balkondeur eens open, die vent staat er al 2 nachten.
"Oh is vanavond weer de quiz?"quote:
Die van mij staat op 10/100, terwijl ik normaal gesproken de boel redelijk open heb op 60quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Tjonge, zelfs op 1% is het geluid nog te hard.
Kon ik maar op halve procenten minderenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van mij staat op 10/100, terwijl ik normaal gesproken de boel redelijk open heb op 60
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kon ik maar op halve procenten minderen
Negatieve zou ook heel fijn zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kon ik maar op halve procenten minderen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Ohnee, ook gewoon weer kutmuziek, hier wordt ik niet botergeil van vrind.
twitter:ArianaGrande twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 23:35:46wow i miss u “@itsbennyblanco: "Adore" @cashmerecat x @arianagrande #adore I hope many babies are made to this song!” reageer retweet
somsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, Fylax, gebruik jij wel eens interpunctie?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet man, ik gebruik daar altijd Maximum the Hormone voor.
Wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
Kinderen die het over kinderen maken hebben.
Mij nadoenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:48 schreef pixelbitty het volgende:
Kinderen die het over kinderen maken hebben.
De wereld draait niet om Fylaxquote:
quote:
De wereld draait om Uccie, simpel en duidelijik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Nee inderdaad, de wereld draait om mij, dat weet iedereen toch?
Loopt LV te ruften?quote:
Dit is dan eigenlijk wel weer gewoon de keiharde waarheid. Snap back to reality alles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
De wereld draait om Uccie, simpel en duidelijik.
Note +1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je ff vragen of je vrouw d'r benen dicht doet.
Dictator die klinkt als een snoepiepoepiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is dan eigenlijk wel weer gewoon de keiharde waarheid. Snap back to reality alles.
Zou Uccie prefereren als dictator.
Ik zou dat ook gewoon goed kunnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is dan eigenlijk wel weer gewoon de keiharde waarheid. Snap back to reality alles.
Zou Uccie prefereren als dictator.
Zijn de besten, die doen alsof ze heel lief en gezellig zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dictator die klinkt als een snoepiepoepie.
Ik poep regenboogjes en zonnenstralenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, vrouwen poepen niet toch?
Zullen we de wereld veroveren jij en ik?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou dat ook gewoon goed kunnen.
[..]
Zijn de besten, die doen alsof ze heel lief en gezellig zijn.
In mijn hoofd zie ik je nu zwaaien met een scepter naar je onderdanen en roepen dat ze harde moeten werken aan je piramidequote:
Lijkt me goed, we gaan straks snode plannen smeden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:52 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zullen we de wereld veroveren jij en ik?
Hey, hij moet wel symmetrisch, verdomme!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie ik je nu zwaaien met een scepter naar je onderdanen en roepen dat ze harde moeten werken aan je piramide
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie ik je nu zwaaien met een scepter naar je onderdanen en roepen dat ze harde moeten werken aan je piramide
Komt wel vaker voor he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Ik heb de ONZ SC vermoord met disturbing anime screenshots.
Die hebben allang een dossier over mij, dus beetje laat.quote:
* LompeHork kijkt naar rechte zijkant.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, hij moet wel symmetrisch, verdomme!
Hoezo datquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben allang een dossier over mij, dus beetje laat.
(no joke trouwens)
quote:
Ach, met de ICT zoals ze bij de overheid hebben is je dossier allang per ongeluk gewistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben allang een dossier over mij, dus beetje laat.
(no joke trouwens)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje kort wel, die 1.5 seconden.
Omdat ik door screenings heen moest voor mijn werk.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ach, met de ICT zoals ze bij de overheid hebben is je dossier allang per ongeluk gewist
Ik hoop dat jij van de trap afgekickt wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:56 schreef pixelbitty het volgende:
Het leukste van je show vond ik zo dat je er af gekicked werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij van de trap afgekickt wordt.Nu moet je uitkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij van de trap afgekickt wordt.Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |