Pics!quote:
Even fappen brbquote:
Nee blijf maar even.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
ik wilde zeggen dat ik vanavond wel ff naar de avondmix kom luisteren, maar zal jullie nog ff alleen laten
Nee hoor, blijf maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
ik wilde zeggen dat ik vanavond wel ff naar de avondmix kom luisteren, maar zal jullie nog ff alleen laten
Dank je, dan hoef ik niet in mijn eentje er tegen aan te kijkenquote:
vuige voyeurquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, dan hoef ik niet in mijn eentje er tegen aan te kijken
ik wel, dat weet je toch wel.quote:
nou hoef dat eerlijk gezegd niet te zien hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Get a room slappequote:
Waar kijken we naar? Naar Fokkie die fapt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is tie slap?quote:
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Nee dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Fokkie nog een keer zo en ik kom je brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Lelystadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokkie nog een keer zo en ik kom je breken... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
Wacht maarquote:
Ben je wel ingeënt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokkie nog een keer zo en ik kom je breken... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
Alsof een deur mij stoptquote:
Nee slechte herinneringen aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
voor wie de radioshow van gisteren nog wil terugluisteren met oa de datingshow met pixelbitty
https://soundcloud.com/radioklb/
Ik heb een hazmat suit.quote:
Ik heb wel vreselijk gelachen, ik bleef er bijna in.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
voor wie de radioshow van gisteren nog wil terugluisteren met oa de datingshow met pixelbitty
https://soundcloud.com/radioklb/
Ik weet niet of dat genoeg is.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel vreselijk gelachen, ik bleef er bijna in.
Daar merkten we niets vanquote:
Ik gok het er op. Ik zal dat vrijgezellen hok trotseren.quote:
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-scquote:
Ik weet waar het is, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik durf niet, nog niet gehoord dat iemand er levend vandaan is gekomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik gok het er op. Ik zal dat vrijgezellen hok trotseren.
Je giechelde BIJNA net zoveel als Fylax.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-sc
zal elkaar niet veel ontlopen iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je giechelde BIJNA net zoveel als Fylax.
Was aandoenlijk op het geile af volgens sommigen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-sc
Ik denk ook dat er heel wat FOK!kers hun onderbroekje vol hadden zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was aandoenlijk op het geile af volgens sommigen.
We willen niet weten van je plakzooi in je broekjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er heel wat FOK!kers hun onderbroekje vol hadden zitten.
doe jij volgende week meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Kally het volgende:
Waarom krijg ik geen app dan dat het leuk is op de radio enzulks
Net piepte je nog andersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
We willen niet weten van je plakzooi in je broekje
You're not alone.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Kally het volgende:
Waarom krijg ik geen app dan dat het leuk is op de radio enzulks
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was aandoenlijk op het geile af volgens sommigen.
Uhm, je wil mij niet horen on airquote:
Piepen laat ik over aan anderenquote:
De meest sexy stem van GutterFM...niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, je wil mij niet horen on air
[..]
Piepen laat ik over aan anderen
Kusjekroel?quote:
Dat is Hork toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
De meest sexy stem van GutterFM...niet moeilijk doen.
helaas, heet geen harryquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
NOU WELKE HARRY GAAT ER DRAAIEN WANT ZO WORD HET OOK NIKS HE
Ik niet, want dan zal ik de enige zijn die aan het luisteren is, en de chat gaande moet houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik kan zo luisteren hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik niet, want dan zal ik de enige zijn die aan het luisteren is, en de chat gaande moet houden.
Ik heb geen stem.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een kudde kinderen hier zitten dus gaat ook nietquote:
Jij toch kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:40 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax is bijna 16...dan allemaal.quote:
Dat zeg je juist als Viro het topic in komt, zo foutquote:
Bitchquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg je juist als Viro het topic in komt, zo fout
Hoi schatjepatatje, ik heb jou ook gemistquote:
Als iemand het weet...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg je juist als Viro het topic in komt, zo fout
I Hate Youquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi schatjepatatje, ik heb jou ook gemist![]()
Wat heb ik gedaan om zo'n reputatie te krijgen?quote:
Of in mijn D.. oh wacht....quote:
Ja maar niet die ene van vanmiddag, want dan kan ik die niet draaienquote:
Nou ik heb nog wel wat foto's en filmpjes hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:47 schreef Viro het volgende:
[..]
I Hate You
[..]
Wat heb ik gedaan om zo'n reputatie te krijgen?
is goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar niet die ene van vanmiddag, want dan kan ik die niet draaien
Dit keer?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Viro het volgende:
Ik houd mijn mond anders ben ik het dit keer die niveau omlaag heeft gehaald
Flipskequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nu kan ik dit nummer niet meer normaal luisteren
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Flippiee het volgende:
Flipquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Flippiee het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik heb nog wel wat foto's en filmpjes hoor
Ja joh geeft de surinamer maar de schuld want ze zijn toch lui en doen niets anders dan drinken, vreten & wiet rokenquote:
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ja joh geeft de surinamer maar de schuld want ze zijn toch lui en doen niets anders dan drinken, vreten & wiet roken
ik zie niets vreemds aan deze postquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ja joh geeft de surinamer maar de schuld want ze zijn toch lui en doen niets anders dan drinken, vreten & wiet roken
Moeten we binnen het kwartier al van die brug af collectief?quote:
Bazen nummerquote:
Met slagroom?quote:
Ach wat, jij eet bijna allesquote:
JIj ook trouwensquote:
quote:
Huhquote:
Ik heb niets gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed en het niveau is beneden nul punt
Alles eten.quote:
Is dit Eminem?quote:
Aha. Ik ben er totaal niet in thuis.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yup, toen hij nog cool was. Dit was van zijn eerste album.
Dat zijn er wel meer niet, maar wiki rules blijkbaarquote:
Ik hoop niemand, anders zijn ze geplet.quote:
Niet? Ik heb een sleutel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik ben ook nog nooit bij Em thuis geweest hoor
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, anders zijn ze geplet.
nou nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, anders zijn ze geplet.
Ohja, ik ben dovig ik dacht LL Cool J te horenquote:
Ik heb gewoon een poging gewaagdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:00 schreef Viro het volgende:
Ik houd mijn verzoekjes voor mezelf, denk dat het niet thuis hoort in huidige sfeer
Dat hoor ik ook wel eensquote:
Zaterdag heequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Paul het volgende:
Is dat tv tune raden nou op vrijdag of zaterdag hee
Niet van zijn huis hoor, gewoon een sleutel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voordeel van het zijn van een vrouw zeg ik dan maar
Oke dan doe ik een verzoekjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een poging gewaagd
#YOLO
Ben je nog steeds alcoholvrij?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Paul het volgende:
Is dat tv tune raden nou op vrijdag of zaterdag hee
gvdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet van zijn huis hoor, gewoon een sleutel.
Waarheidquote:
Daar wacht ik al jaren op, het lukt niet meerquote:
hehe dat kan dan ook niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
Dit kon net wel
Anders heeft REmi nog wel een verzoekje, dat Hoink niet kon afmaken
Ik schuif gewoon iets op.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Over 20 minuten?
En daarna is Uc, krap an.
quote:
Behalve Jandino, dat kan echt nooit.quote:
Nou jaquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja
Ben maanden weg, kom terug en dan mag ik niks zeggen
Jij mag alles zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja
Ben maanden weg, kom terug en dan mag ik niks zeggen
quote:
Gelukkig, ik weet nooit wat wel en niet kanquote:
BedoeNingquote:
Nee, Fokker heeft gewoon altijd foute bedoelingen.quote:
Oh ja, so they sayquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Fokker heeft gewoon altijd foute bedoelingen.
Ik fris je geheugen even opquote:
Uhuh, was hard nodig.quote:
Jonguhhhh alles ligt aan jou, ook WOII, dat weet je tochquote:
Uitsterven dinosaurussen, oerknal, allesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, was hard nodig.
[..]
Jonguhhhh alles ligt aan jou, ook WOII, dat weet je toch
Nee, normaal is het erger, maar we gedragen ons nu.quote:
Meestal wel, sorryquote:
LH en ik zijn samen meestal wel heel braaf jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
Oh en als LH er is, dan gaat het er ook niet zo aan toe.
Uh, ik doe eigenlijk niks speciaals hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oh ga vooral door .. gebeurt tenminste wat dan
uhuh dat zeg je nu natuurlijk heel braafquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, ik doe eigenlijk niks speciaals hoor
Ik wel, ik heb gedronken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh, ik doe eigenlijk niks speciaals hoor
Nee gewoon als mijn niet brave zelfquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
uhuh dat zeg je nu natuurlijk heel braaf
Ik ga zo drinken. Wat heb jij op, thee?quote:
Nee, alcohol...fokker kan getuigen, ben al een week van slag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon als mijn niet brave zelf
[..]
Ik ga zo drinken. Wat heb jij op, thee?
Ik doe eens wijn
En dat op zich vind je geen reden om me te bellen of appen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, alcohol...fokker kan getuigen, ben al een week van slag.
Ik had keelpijn, en meestal gaat het daar wel mee over.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat op zich vind je geen reden om me te bellen of appen?
Schatjequote:
Met nadruk op NAZIquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje![]()
Ja ik zag jou niet, ik denk ik val in voor je, heerlijke taalNAZI
Hele fles wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had keelpijn, en meestal gaat het daar wel mee over.
Oh wacht, dat schijn ik te zijn, sorry ik haal ons altijd door elkaarquote:
Nee dat ben ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh wacht, dat schijn ik te zijn, sorry ik haal ons altijd door elkaar
Nee jij loopt mee, dom en naïef.quote:
Oh gelukkig, was al bang dat je je alleen zou voelen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh wacht, dat schijn ik te zijn, sorry ik haal ons altijd door elkaar
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat je je alleen zou voelen.
lekker origineel ook weerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een remi-alleen opmerking maken, maar het lukt nog niet echt.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je toetsenbord is stuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:25 schreef remi1986 het volgende:
gelukkig heb k ze allemaal nog nooit gehoord
worthless without picsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:25 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt het meest afgrijselijke en walgelijke wijnglas ever, maar gehad en ik lig dubbel er om
Ik was al bezigquote:
Voor mij ook voor het eerst hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:27 schreef remi1986 het volgende:
zo tijd om wakker te worden..Deze vroeg ik gisteren ook op KLB radio aan, maar daar houden ze niet zo van dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:28 schreef Kally het volgende:
mooie tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Echt wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja erg he?quote:
Ik zit midden in een verbouwing, dus niet letten op de achtergrondquote:
Ik zie alleen een beeldscherm op de achtergrond, krijgen hun weer privepics?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit midden in een verbouwing, dus niet letten op de achtergrond
nee maar leuk glas hoor. Al is het voor de anderen grappiger dan voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit midden in een verbouwing, dus niet letten op de achtergrond
Ja roze en glittersquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een beeldscherm op de achtergrond, krijgen hun weer privepics?
Ik draag meestal alleen zwart, ik praat als een dronken zeeman aan wal, ik klink alsof ik 3 pakjes zware shag per dag rook en hele flessen whisky wegdrink, en ik gruwel van glitters.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee maar leuk glas hoor. Al is het voor de anderen grappiger dan voor mij
TYFT OP!!!quote:
Precies het tegenovergestelde van mij...minus de glitters, want dat is voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik draag meestal alleen zwart, ik praat als een dronken zeeman aan wal, ik klink alsof ik 3 pakjes zware shag per dag rook en hele flessen whisky wegdrink, en ik gruwel van glitters.
Ikquote:
Roze ookquote:
Je bent zelf Hubba Bubba kauwgum.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Hubba Bubba kauwgumBestaat dat nog in Nederland?
Bolliequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik draag meestal alleen zwart, ik praat als een dronken zeeman aan wal, ik klink alsof ik 3 pakjes zware shag per dag rook en hele flessen whisky wegdrink, en ik gruwel van glitters.
Die uit je UI?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]mooie samenvatting. Ik drink wel whisky
Ik drink allesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]mooie samenvatting. Ik drink wel whisky
Jawel hoor, topic zit er vol meequote:
Ik heb er geen verstand van hoor verder.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja ook, maar laatste tijd liever William Lawson
Ik schijn wel eens te draaien jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heb het door. Iedereen is hier dj of niet?
maar voordat er misverstanden ontstaan hier. Ben geen alcoholist. Ben een liefhebberquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoor verder.
Het is niet voor niks een radio topicquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Niet iedereen, of mag ik een account voor je aanmakenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar voordat er misverstanden ontstaan hier. Ben geen alcoholist. Ben een liefhebber
Ik drink ook niet vaak hoor, ik lust alleen wel alles, heel vervelend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar voordat er misverstanden ontstaan hier. Ben geen alcoholist. Ben een liefhebber
aidsequote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga even schaftenAnders begin ik ook te draaien.
zou dit ook wel willen doen een keertje, maar heb geen micquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet iedereen, of mag ik een account voor je aanmaken
Dat ook, whoeiiiiiiiiiiiiiquote:
Je kan je koptelefoon desnoods ook als mic gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zou dit ook wel willen doen een keertje, maar heb geen mic
Oh niet iedereen draait met mic, kan allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Mijne ligt bij Ucquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijne ligt bij Uc
Maar hoeft ook niet meteen hoor, meteen praten is ook wel even wennen zeg maar. Meeste beginnen alleen met muziek.
kan wel praten in mijn koptelefoon, maar horen jullie niet hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan je koptelefoon desnoods ook als mic gebruiken.
Ik baal echt, ineens krijg ik geen geluid meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draai nu zelf met de oortjes van mijn telefoon.
Jawel hoor, als je die gewoon in de microfooningang van je PC steekt werkt het bestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan wel praten in mijn koptelefoon, maar horen jullie niet hoor
serieus? Wist ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je die gewoon in de microfooningang van je PC steekt werkt het best
HET IS SIEPquote:
Welnee, doe gek!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef Uccie het volgende:
oh dan moet ik nu iets doen hè...muziek zoeken ofzo
klootzakquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie kennende heb je die in 2019 wel binnen.
Ja ik rij ook niet dagelijks langs haar huis ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie kennende heb je die in 2019 wel binnen.
echt niet, Hork is het hiermee eensquote:
Je hebt geschiedenis gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wel gister. De eerste note in dit topic ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |