Pics!quote:
Even fappen brbquote:
Nee blijf maar even.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
ik wilde zeggen dat ik vanavond wel ff naar de avondmix kom luisteren, maar zal jullie nog ff alleen laten
Nee hoor, blijf maar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:23 schreef remi1986 het volgende:
ik wilde zeggen dat ik vanavond wel ff naar de avondmix kom luisteren, maar zal jullie nog ff alleen laten
Dank je, dan hoef ik niet in mijn eentje er tegen aan te kijkenquote:
vuige voyeurquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je, dan hoef ik niet in mijn eentje er tegen aan te kijken
ik wel, dat weet je toch wel.quote:
nou hoef dat eerlijk gezegd niet te zien hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Get a room slappequote:
Waar kijken we naar? Naar Fokkie die fapt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is tie slap?quote:
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Nee dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Note +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
[..]
--------------> ONZ / [Radio 49] #5689 Back to 2010 met Muis!Fokkie nog een keer zo en ik kom je brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Lelystadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokkie nog een keer zo en ik kom je breken... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
Wacht maarquote:
Ben je wel ingeënt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Fokkie nog een keer zo en ik kom je breken... Ik zit straks omg lelystad en ik weet waar je huis woont
Alsof een deur mij stoptquote:
Nee slechte herinneringen aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
voor wie de radioshow van gisteren nog wil terugluisteren met oa de datingshow met pixelbitty
https://soundcloud.com/radioklb/
Ik heb een hazmat suit.quote:
Ik heb wel vreselijk gelachen, ik bleef er bijna in.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
voor wie de radioshow van gisteren nog wil terugluisteren met oa de datingshow met pixelbitty
https://soundcloud.com/radioklb/
Ik weet niet of dat genoeg is.quote:
Ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel vreselijk gelachen, ik bleef er bijna in.
Daar merkten we niets vanquote:
Ik gok het er op. Ik zal dat vrijgezellen hok trotseren.quote:
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-scquote:
Ik weet waar het is, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik durf niet, nog niet gehoord dat iemand er levend vandaan is gekomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik gok het er op. Ik zal dat vrijgezellen hok trotseren.
Je giechelde BIJNA net zoveel als Fylax.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-sc
zal elkaar niet veel ontlopen iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je giechelde BIJNA net zoveel als Fylax.
Was aandoenlijk op het geile af volgens sommigen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef pixelbitty het volgende:
Ik word al giegelbitty genoemt in onz-sc
Ik denk ook dat er heel wat FOK!kers hun onderbroekje vol hadden zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was aandoenlijk op het geile af volgens sommigen.
We willen niet weten van je plakzooi in je broekjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er heel wat FOK!kers hun onderbroekje vol hadden zitten.
doe jij volgende week meequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Kally het volgende:
Waarom krijg ik geen app dan dat het leuk is op de radio enzulks
Net piepte je nog andersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
We willen niet weten van je plakzooi in je broekje
You're not alone.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:37 schreef Kally het volgende:
Waarom krijg ik geen app dan dat het leuk is op de radio enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |