abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150411511
Gefeliciteerd cholula!

Spannend risu, succes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 maart 2015 @ 07:57:26 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150411541
gefeliciteerd Cholula!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150411639
Succes Risu!!

Gefeliciteerd Cholula! En fijn dat je je weer beter voelt.

Verder nog bedankt voor de laatste tips over evt. blaasontsteking. Fijn dat iedereen hier zo meedenkt! :)

Over vroeg naar bed gaan. Ik lig er nog steeds graag vroeg in. Gisteren gerekt tot half 12 omdat mijn man een kennis over de vloer had. Langer trok ik het echt niet meer. Viel haast in slaap op de bank haha.
pi_150411875
Whaa Risu, daar komt ze! Zet hem op!!!

Cho, gefeliciteerd met je verjaardag dan :)

Mijn energie is juist weer aan het verplaatsen, pas om half 1 of zo gaan slapen... Wel alweer ruim wakker want man al heeeeeeel vroeg de deur uit en de wekker op vol volume had :(
Maar het wordt mooi weer en vandaag eindelijk weer naar de hockey! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 maart 2015 @ 08:45:05 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150411917
wekker of niet, ik ben er standaard om half zeven uit :') Het zit er zo ingesleten dat ik tijdens een week vakantie pas op de laatste dag zoiets heb van .. oh ja, dit is uitslapen. en dan begint de volgende dag het normale ritme alweer :')

En nu zit ik in m'n ochtendjas, te popelen om naar huis te gaan en te gaan opruimen (hell, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen :')_! ) en de laatste dingetjes te doen. Ik had er bij de eerste drie volgens mij niet zo'n last van, maar nu wil ik gewoon alles spik en span hebben voor de baby komt .. en morgen komt m'n kinderwagen! Kan niet wachten om hem in elkaar te zetten haha
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150411940
Hup Risu!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_150411951
Succes risu!!! *O*
Tralalalaaa
pi_150411965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:

[..]

Je gaat gewoon voor hetzelfde!

Testen ze bij jou dan ook op iets-met-een-G? (dat is iets met chronische blaasontsteking).

GBS? Hebben ze bij Thijs niet gedaan, maar volgens mij is dat alleen aan de orde bij vaginale bevallingen en langdurig gebroken vliezen. Ik zal het dinsdag eens overleggen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150411984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:42 schreef kazy het volgende:
Bedankt dames voor de snelle reacties!

@Pessie: morgen ben ik 22 weken. (Post pas sinds het vorige topic mee ;-))
@Rijstbuiltje: ik ga maandagochtend gelijk maar even bellen met de huisarts. Even het zekere voor het onzekere toch maar.

Ik ging er altijd vanuit dat blaasontsteking erg pijn deed (nooit gehad), maar ik las dus net op internet dat dat niet hoeft bij een zwangerschap. Zit nu dus te twijfelen haha
Laat het maar even checken. Ik had ook geen pijn bij het plassen of erna, maar moest wat vaker en had wat last van harde buiken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_150411994
Succes Risu! Dit wordt vast geen 10 maart meer O+
  zondag 8 maart 2015 @ 08:58:29 #61
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150412020
Go Risu! Ik hoop dat je vandaag je meisje in je armen kan houden! Het is een mooie dag ervoor! *O*

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef Malteser het volgende:
Ik zag dat er een aantal voor de Joolz Day hebben gekozen, wij vinden die ook erg mooi. Enige waar man over twijfelt, is de kleine boodschappenmand onderin.
Ik twijfel vooral over de prijs :X.
De Joolz Geo heeft wel een grote mand maar die is nog duurder en ik vind 'm minder mooi. Die is dus afgevallen.
De andere opties die overbleven waren de Bugaboo (ook duur en lage kinderwagenbak) en de Mutsy (design vind ik ietsje minder).
De rest is om andere redenen al afgevallen.
Ik weet niet of je van de Mutsy's de Mutsy Urban Evo hebt gezien, maar die lijkt heel erg op de Joolz Day. Het frame kan volgens mij ook in zwart of antraciet worden geleverd. En de bak onderin is iets groter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf vind ik de minder grote bak niet echt een probleem, want ik zie ons niet zo snel met de wagen de weekboodschappen doen. En als ik wat meer heb doe ik de lichte dingen wel in een losse tas en de zware dingen in het mandje.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150412037
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef Malteser het volgende:
Ik zag dat er een aantal voor de Joolz Day hebben gekozen, wij vinden die ook erg mooi. Enige waar man over twijfelt, is de kleine boodschappenmand onderin.
Ik twijfel vooral over de prijs :X.
De Joolz Geo heeft wel een grote mand maar die is nog duurder en ik vind 'm minder mooi. Die is dus afgevallen.
De andere opties die overbleven waren de Bugaboo (ook duur en lage kinderwagenbak) en de Mutsy (design vind ik ietsje minder).
De rest is om andere redenen al afgevallen.

Beterschap voor LuDann en McLaura!

Ik ga een nieuwe slaappoging doen maar werd wakker van de honger. Nu wat gegeten en terug mijn bed in. Slaap lekker!
Je kunt er een grotere boodschappentas/net bijkopen.

Succes Risu!!
  zondag 8 maart 2015 @ 09:08:54 #63
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150412117
Risu succes!!!!

Cholula gefeliciteerd!

Vandaag 30 weken :) vandaag viert mijn vader zijn verjaardag. Dus straks gezellig daar naar toe. Hopelijk kunnen we in de tuin zitten. Vorig jaar kon dat ook!
pi_150412389
Risu! :o Spannend, hopelijk snel een verse baby in je armen! Gelukkig wordt het de rest van de week ook mooi weer en kan je alsnog in de tuin zitten. Succes! *O*

Van harte Cholula, wat heb je er een prachtige dag bij!

Die Mutsy wagen die Mariposas net plaatste hebben wij, donkerblauwe stof en een zilveren frame. Voor ons was dat de wagen die het best uit de prijs/het-oog-wil-ook-wat-test kwam. Ik hoop veel te gaan dragen dus 1000+ euro voor een wagen zat er echt niet in en ik wilde wel graag een nieuwe.
pi_150412398
Daar ga je risu! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150412493
Spannend Risu! *O*

Wij zijn ook nog op kinderwagen-jacht. Mutsy's zien er wel goed uit qua prijs/kwaliteit-verhouding, die ga ik onthouden!
pi_150412551
Ohja, wisseldagendag!!

*O* vandaag 35 weken dus nog 35 dagen te gaan! Chopchop!!
  zondag 8 maart 2015 @ 09:49:21 #68
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150412564
De Mutsy EVO (model 2012) doet t hier al ruim 2 jaar prima, en gaat nog wel een keer zo lang mee voor baby 2. Groot voordeel: boodschapjes, biebboeken en luiertas passen prima in het mandje onderin ^O^
pi_150412646
Oh ja en wisseldag! 27 weken, hoi derde trimester?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 maart 2015 @ 09:57:27 #70
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150412649
Dit voelt vaaaaaaaaaggg.. Ik ben bezig met m'n gebruiksaanwijzing voor de kraamzorg, en daarin gebruik ik wél de naam van de baby, en hoewel die al maanden vaststaat is het toch raar om hem uit te spreken/uit te typen, omdat ik het zolang over spekkie of gewoon de baby heb gehad hahaha

pi_150413007
Hup hup Risu!! *O*
pi_150413031
Risu *O*
Zet m op! :*
pi_150413057
Ik werd vannacht wakker met een knorrende maag. Naar beneden geslopen en een boterham naar binnen gestouwd. Mijn vriend kwam binnen toen ik met een boterham in mijn hand in de koelkast stond te kijken :@
pi_150413070
Risu! Succes! *O*

DJMO, herkenbaar wb de naam. Wij noemen de baby steeds Frits en ik ben bang dat ik hem na z'n geboorte nog steeds zo blijf noemen ;)
pi_150413076
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:57 schreef DJMO het volgende:
Dit voelt vaaaaaaaaaggg.. Ik ben bezig met m'n gebruiksaanwijzing voor de kraamzorg, en daarin gebruik ik wél de naam van de baby, en hoewel die al maanden vaststaat is het toch raar om hem uit te spreken/uit te typen, omdat ik het zolang over spekkie of gewoon de baby heb gehad hahaha
Spekkie _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')