GBS? Hebben ze bij Thijs niet gedaan, maar volgens mij is dat alleen aan de orde bij vaginale bevallingen en langdurig gebroken vliezen. Ik zal het dinsdag eens overleggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon voor hetzelfde!
Testen ze bij jou dan ook op iets-met-een-G? (dat is iets met chronische blaasontsteking).
Laat het maar even checken. Ik had ook geen pijn bij het plassen of erna, maar moest wat vaker en had wat last van harde buiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:42 schreef kazy het volgende:
Bedankt dames voor de snelle reacties!
@Pessie: morgen ben ik 22 weken. (Post pas sinds het vorige topic mee ;-))
@Rijstbuiltje: ik ga maandagochtend gelijk maar even bellen met de huisarts. Even het zekere voor het onzekere toch maar.
Ik ging er altijd vanuit dat blaasontsteking erg pijn deed (nooit gehad), maar ik las dus net op internet dat dat niet hoeft bij een zwangerschap. Zit nu dus te twijfelen haha
Ik weet niet of je van de Mutsy's de Mutsy Urban Evo hebt gezien, maar die lijkt heel erg op de Joolz Day. Het frame kan volgens mij ook in zwart of antraciet worden geleverd. En de bak onderin is iets groter.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef Malteser het volgende:
Ik zag dat er een aantal voor de Joolz Day hebben gekozen, wij vinden die ook erg mooi. Enige waar man over twijfelt, is de kleine boodschappenmand onderin.
Ik twijfel vooral over de prijs.
De Joolz Geo heeft wel een grote mand maar die is nog duurder en ik vind 'm minder mooi. Die is dus afgevallen.
De andere opties die overbleven waren de Bugaboo (ook duur en lage kinderwagenbak) en de Mutsy (design vind ik ietsje minder).
De rest is om andere redenen al afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf vind ik de minder grote bak niet echt een probleem, want ik zie ons niet zo snel met de wagen de weekboodschappen doen. En als ik wat meer heb doe ik de lichte dingen wel in een losse tas en de zware dingen in het mandje.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Je kunt er een grotere boodschappentas/net bijkopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:59 schreef Malteser het volgende:
Ik zag dat er een aantal voor de Joolz Day hebben gekozen, wij vinden die ook erg mooi. Enige waar man over twijfelt, is de kleine boodschappenmand onderin.
Ik twijfel vooral over de prijs.
De Joolz Geo heeft wel een grote mand maar die is nog duurder en ik vind 'm minder mooi. Die is dus afgevallen.
De andere opties die overbleven waren de Bugaboo (ook duur en lage kinderwagenbak) en de Mutsy (design vind ik ietsje minder).
De rest is om andere redenen al afgevallen.
Beterschap voor LuDann en McLaura!
Ik ga een nieuwe slaappoging doen maar werd wakker van de honger. Nu wat gegeten en terug mijn bed in. Slaap lekker!
Spekkiequote:Op zondag 8 maart 2015 09:57 schreef DJMO het volgende:
Dit voelt vaaaaaaaaaggg.. Ik ben bezig met m'n gebruiksaanwijzing voor de kraamzorg, en daarin gebruik ik wél de naam van de baby, en hoewel die al maanden vaststaat is het toch raar om hem uit te spreken/uit te typen, omdat ik het zolang over spekkie of gewoon de baby heb gehad hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |