Dankje, de antibiotica zullen hun werk vast wel weer doen. Bij Thijs had ik 6 keer blaasontsteking, dit is pas de tweede keer (ben 23.3 nu).quote:
Je gaat gewoon voor hetzelfde!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dankje, de antibiotica zullen hun werk vast wel weer doen. Bij Thijs had ik 6 keer blaasontsteking, dit is pas de tweede keer (ben 23.3 nu).
Mijn herstel van de ks was ook zeer voorspoedig. Wat dat betreft kan het deze keer alleen maar tegenvallen, of gewoon hetzelfde zijn. En dat laatste hoop ik natuurlijk
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:56 schreef McLaura het volgende:
Hopelijk rijdt hij prettiger dan hij oogt met die kleine wieltjes, DJMO!
Ik heb inderdaad (weer) één waarvan de zitting gedraaid kan worden, dat is me destijds best bevallen.
En nu ben ik mijn bed in, inclusief paracetamol.
ik heb voor Geert zo'n universeel meerijplankje op de kop getikt een tijdje terug. Is denk ik ook wel fijn, hoewel hij nu eindelijk steeds meer gaat en ook zelf wil lopen, is het wel prettig dat hij op deze manier nog kan meeliften denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Je gaat gewoon voor hetzelfde!
Testen ze bij jou dan ook op iets-met-een-G? (dat is iets met chronische blaasontsteking).
Wij hebben geen zitting die naar ins toegedraaid kan worden. Lijkt me op zich wel echt ideaal, maar destijds de keuze gemaakt voor een model waar je makkelijk een 2de zitje bij kon bestellen. Toen we daadwerkelijk zwanger bleken van nummer 2 kwamen we erachter dat nummer 1 al niet meer in dat stoeltje pastte. Maar ik draag de kinderen ook best veel.
Je weet het niet; ze kan er op staan en naar de baby kijken onderweg. Dat is voor veel nieuwbakken grote broertjes/zusjes vaak wel een trigger om rustig te blijven staan denk ik .. je kan het altijd proberen natuurlijk en anders dat ding gewoon weer doorverkopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef klumsy het volgende:
Zo een meerijplankje lijkt me ideaal, maar kan me gewoon niet voorstellen dat dat voor Lola gaat werken, dat gaat een en al drama worden
dat staat er niet bij verder. Ik stop die dingen dan ook gewoon in een kruikenzak hoor, precies om de reden die jij hier aanvoertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
Djmo wat gek dat kruikenzakken niet mogen?Ik kan echt niet bedenken waarom niet? Ik vind een hydrofiel eromheen eigenlijk niet zo'n geweldig plan omdat dat gemakkelijk kan verschuiven waardoor het hete aluminium bloot komt te liggen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
Djmo wat gek dat kruikenzakken niet mogen?Ik kan echt niet bedenken waarom niet? Ik vind een hydrofiel eromheen eigenlijk niet zo'n geweldig plan omdat dat gemakkelijk kan verschuiven waardoor het hete aluminium bloot komt te liggen.
ik heb naast een bevalplan ook een gebruiksaanwijzing kraamzorg gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef pessie het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht! Dat is inderdaad wel echt een enge gedachte!
Hier deden ze volgens mij een kruikenzak en een hydrofiel tussen baby en kruik.
Leg je dat ook uit aan je kraamverzorgster DJMO?
(Bij mij willen mijn kraamverzorgsters altijd weten waarom ik soms iets anders wil dan het algemene advies)
Floris vond het wel leuk haha, maar dat was vooral omdat hij dan niet hoefde te lopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef klumsy het volgende:
Zo een meerijplankje lijkt me ideaal, maar kan me gewoon niet voorstellen dat dat voor Lola gaat werken, dat gaat een en al drama worden
Ik ben wel benieuwd naar de reden, dus als je erachter bent, laat je t weten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat staat er niet bij verder. Ik stop die dingen dan ook gewoon in een kruikenzak hoor, precies om de reden die jij hier aanvoert
als ik het niet vergeet, zal ik het vragenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de reden, dus als je erachter bent, laat je t weten?![]()
@pessie, ja in principe hoort zo'n kruik ook altijd bovenop het dekentje te liggen en nooit direcr contact mef baby te hebben maar toch eh, als je zo'n draaikont hebtik vind persoonlijk een kruikenzak een fijner idee dan een losse hydrofiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |