Jawel, daarom zeg ik ook, moet worden aangepakt, maar dat is echt niet waar nederland aan falliet gaatquote:Op maandag 9 maart 2015 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het verspilling, dus voor mij wel deglijk relevant. Dat soort gasten meteen een taakstraf geven, dat is toch het hoogste dat je hier kan krijgen voor fraude
Nee, dat niet, maar net als politiek: het is allemaal eigenbelang. Ook de stemmers, iedereen kiest voor loze beloftes dat er geld wordt teruggegeven op de een of andere manier.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, daarom zeg ik ook, moet worden aangepakt, maar dat is echt niet waar nederland aan falliet gaat.
Dat hou je toch, liever dan dat ze er gewoon vooruitkomen ipv dat sneaky gedragquote:Op maandag 9 maart 2015 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar net als politiek: het is allemaal eigenbelang. Ook de stemmers, iedereen kiest voor loze beloftes dat er geld wordt teruggegeven op de een of andere manier.
Checkquote:Op maandag 9 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hou je toch, liever dan dat ze er gewoon vooruitkomen ipv dat sneaky gedrag.
Maar zoals ik zei, hoe minder je je er mee bezig houdt hoe relaxter je bent.
Kan ja, als je geld genoeg hebtquote:Op maandag 9 maart 2015 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sushi, Amsterdam, waar? Vrouw hoorde Okura.
Ja ok, maar als jij gaat, en je wil goed eten, dan ga je naar Okura?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ja, als je geld genoeg hebt.
Verder ken ik er eigenlijk niet zoveel, niet omdat ik niet wil, maar de meeste mensen willen het toch niet te gek maken.
http://www.iens.nl/restaurant/2719/amsterdam-tomo-sushi
Hier ben ik een keer geweest op een date, prima tent, wel toen rondrennende koters, maar neem aan dat dat niet bij de inboedel hoort.
Ik ben er pas 1 keer geweestquote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, maar als jij gaat, en je wil goed eten, dan ga je naar Okura?
En als je gewoon goede sushi wil hebben?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er pas 1 keer geweest.
Als als je het echt goed aan wil pakken, ja, beter is er niet denk ik. Maar goed, daar betaal je ook echt voor...
Dan zijn er denk ik wel alternatieven te vinden. Hosakawa op Max Euweplein is ook een goeie Jap, ook niet goedkoop, maar wel beter te doen dan Okura.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als je gewoon goede sushi wil hebben?
klopt. Ik stem dan ook niet, relaxter kan niet. Linksom of rechtsom, wat je ook kiest, het kost je altijd geld. Maar ik stem niet op leugens en mooimakerij. Ze doen toch geen reet voor het oosten des lands, ook wel buitenland genoemdquote:Op maandag 9 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hou je toch, liever dan dat ze er gewoon vooruitkomen ipv dat sneaky gedrag.
Maar zoals ik zei, hoe minder je je er mee bezig houdt hoe relaxter je bent.
Ze weten wel hoe ze zich populair moeten maken hè, die Grieken?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
NWS / Athene dreigt Europa met IS-terroristen......
Zie hier, politiek van "grote mensen" in full effect.
Echt, het is maar goed dat ik niets in te brengen heb, mijn ICBM's waren allang die kant op.
Jarenlang lopen uitvreten en als mensen hun geld terugwillen dreigen met terroristische aanslagen. Dan moet je per direct op non-actief gesteld worden lijkt me...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze weten wel hoe ze zich populair moeten maken hè, die Grieken?
Kleuterpolitiekquote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jarenlang lopen uitvreten en als mensen hun geld terugwillen dreigen met terroristische aanslagen. Dan moet je per direct op non-actief gesteld worden lijkt me...
Geen mug te vinden wed ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:19 schreef CherryLips het volgende:
jezus ik kom ook eens op de weblog
Nachtmerriekamer vol spinnen
Ik heb nu veel meer zin om mijn zuurverdiende geld aan hun te geven om ze zo uit hun door zichzelf gegraven gat te kunnen laten kruipen zodat ze lekker op hun 58e met pensioen kunnen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze weten wel hoe ze zich populair moeten maken hè, die Grieken?
Ik denk niet dat hij even heeft verder gedachtquote:Op maandag 9 maart 2015 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu veel meer zin om mijn zuurverdiende geld aan hun te geven om ze zo uit hun door zichzelf gegraven gat te kunnen laten kruipen zodat ze lekker op hun 58e met pensioen kunnen.
Ik wist niet dat ik zo snel weer terug zou gaan en of ik überhaupt terug zou gaan naar NL. En ik weet dat ik mee had mogen stemmen, maar dan is het wel handig mee te krijgen wat er gebeurt en gek genoeg is het Nederlandse nieuws niet te horen op de Belgische zendersquote:Op maandag 9 maart 2015 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ligt er aan of je wist dat je terug zou gaan. Je was nog altijd Nederlands burger en zelfs in België had je mee mogen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |