Oh nee, ik doe dat ook wel min of meer, maar qua wat dan weer het beste is is voor iedereen weer andersquote:Op maandag 9 maart 2015 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik stem gewoon op een partij waar van ik vind dat ze het beste is voor dit land. Ook al is dat op meerdere vlakken niet het beste voor mijzelf. Maar ik heb gemerkt dat dat vrij uniek is.
Klopt helemaal. Maar het gros stemt op de eigen portemonnee.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe dat ook wel min of meer, maar qua wat dan weer het beste is is voor iedereen weer anders.
Wat toch onmogelijk is, genaaid wordt je toch wel. Dan maar proberen te sturen wat ze met mijn gejatte geld gaan doenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar het gros stemt op de eigen portemonnee.
ik had gedroomd dat je dood wasquote:Op maandag 9 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zou niet weten wat ik moet stemmen. Feit dat ik de afgelopen periode in het buitenland heb gewoond helpt ook niet qua verdiepen.
Nee, mij mij mij.quote:
quote:
Eigenlijk ben je als burger het beste af als je je er gewoon helemaal niet meer druk om maakt. Ik probeer ook oprecht om het een beetje bij de headlines te houden qua nieuwsgeving, ik verander toch niets en je wordt er alleen maar depri vanquote:Op maandag 9 maart 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Geen enkele partij is er voor het landsbelang. Verder kijken dan 4 jaar vooruit doen ze niet. Hadden ze dat wel gedaan dan hadden ze het vergrijzingsprobleem 60 jaar geleden al beginnen te managen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Wat fijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had gedroomd dat je dood was
En België toch? Dat is niet het buitenland
Klopt ja. Dat is ook precies waar ze vanuit gaanquote:Op maandag 9 maart 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je als burger het beste af als je je er gewoon helemaal niet meer druk om maakt. Ik probeer ook oprecht om het een beetje bij de headlines te houden qua nieuwsgeving, ik verander toch niets en je wordt er alleen maar depri van>
Dat is ook pas sinds een week of 2 a 3 een dingetje.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn.
En ja, dat is het wel. Ondanks dat 't maar 1 grens verder is. Provinciale staten e.d. heb ik niks van gevolgd.
Toen was ik aan het verhuizen. Maar eigenlijk interesseert het me ook niet echtquote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook pas sinds een week of 2 a 3 een dingetje.
ja maar dat ik dus een ander excuus dan 'ik woonde in het buitenland'quote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen was ik aan het verhuizen. Maar eigenlijk interesseert het me ook niet echt.
Dat zei ik dan ook niet. Ik zei wat ik het beste vind voor het land. Groot verschil.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
Geen enkele partij is er voor het landsbelang. Verder kijken dan 4 jaar vooruit doen ze niet. Hadden ze dat wel gedaan dan hadden ze het vergrijzingsprobleem 60 jaar geleden al beginnen te managen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Niemand niet denk ikquote:Op maandag 9 maart 2015 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen was ik aan het verhuizen. Maar eigenlijk interesseert het me ook niet echt.
Als ik alleen al hoor dat een of andere dijkgraaf in een jaartje flink wat reizen maakt naar het buitenland weet je iig al wat er met je geld gaat gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2015 09:56 schreef stbabylon het volgende:
En daarnaast komt ook nog eens half Nederland er volgende week achter dat er ook waterschapsverkiezingen zijn zodra ze in het hokje staan. En dan blijkt plots dat een groot deel van de partijen onbekend zijn.
Niemand volgt de PS, inclusief de partijen, die zijn allemaal druk met wat de 1ste kamer met de 2de kan doen. Provenciële punten staan nergens op de agenda.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn.
En ja, dat is het wel. Ondanks dat 't maar 1 grens verder is. Provinciale staten e.d. heb ik niks van gevolgd.
Mwah, daar maakt het vooral verschil tussen: milieu/recreatie of economie/boeren. Ik ga voor dat eerstequote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik alleen al hoor dat een of andere dijkgraaf in een jaartje flink wat reizen maakt naar het buitenland weet je iig al wat er met je geld gaat gebeuren
Toen ik in België woonde heb ik me niet bezig gehouden met Nederlandse politiek. Lijkt me niet heel vreemd.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dat ik dus een ander excuus dan 'ik woonde in het buitenland'
Waterschappen heb ik ook nooit echt gevolgd. Beter, helemaal niet...quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand volgt de PS, inclusief de partijen, die zijn allemaal druk met wat de 1ste kamer met de 2de kan doen. Provenciële punten staan nergens op de agenda.
Ach ja, dat zijn van die incidenten die wel moeten tegengegaan, maar dat gaat over tienduizenden euro's voor ons veel, maar totaal niet relevant verder.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik alleen al hoor dat een of andere dijkgraaf in een jaartje flink wat reizen maakt naar het buitenland weet je iig al wat er met je geld gaat gebeuren
dat ligt er aan of je wist dat je terug zou gaan. Je was nog altijd Nederlands burger en zelfs in België had je mee mogen stemmenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik in België woonde heb ik me niet bezig gehouden met Nederlandse politiek. Lijkt me niet heel vreemd.
Ik vind het verspilling, dus voor mij wel deglijk relevant. Dat soort gasten meteen een taakstraf geven, dat is toch het hoogste dat je hier kan krijgen voor fraudequote:Op maandag 9 maart 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, dat zijn van die incidenten die wel moeten tegengegaan, maar dat gaat over tienduizenden euro's voor ons veel, maar totaal niet relevant verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |