Je weet dus al dat het vlug gebeurt is ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Treinconducteur kan ook nog, die zijn vast goed in vluggertjes.
probeer het eens met tettenquote:
suikertaartje natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoep/koek/taart/muffin
Kies eens eentje?
DM't Miniem het juiste antwoord...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoep/koek/taart/muffin
Kies eens eentje?
1 keer het woordje posten is meestal genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef D. het volgende:
Gelukkig is Miniem er nu al, was al bang dat ik mijn tetten moest posten
En jij maar op een taartje hopen, maar het wordt een muffin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoep/koek/taart/muffin
Kies eens eentje?
Dat bleekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
1 keer het woordje posten is meestal genoeg
Mwah. Op zich..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij maar op een taartje hopen, maar het wordt een muffin.
Ow, was dat de keuzequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoep/koek/taart/muffin
Kies eens eentje?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tetten, werkelijk even veelzijdig als ducttape + WD40.
Mijn fantasie draait nu overuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tetten, werkelijk even veelzijdig als ducttape + WD40.
Weet ik nu tenminste wie er echt van me houdtquote:
Dat zeg ik toch wel vaker tegen jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik nu tenminste wie er echt van me houdt[/hormonenmodus]
Ik ken je net... wil het niet overhaasten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik nu tenminste wie er echt van me houdt[/hormonenmodus]
Moiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |