quote:
Gezien onze woonplaatsen kan het zowat heel Nederland zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aah.
Ok. Al enige idee in welke richting jullie moeten zoeken ?
Mo lust wel/geen thee. Streep door wat onjuist is.quote:
Dat is mij nog nooit overkomen, terwijl honden meestal wel kwispelend me tegemoet komen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beter dan een hont, die willen meteen je been berijden. brrrrrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
*knuffel* Er komt er vast wel 1 hoor.
*steekt vinger opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo lust wel/geen thee. Streep door wat onjuist is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat zou helpen ? Wat hebben jouw pap en mam te maken met die van essnhills ?
Vrachtwagenchaffeur dus...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezien onze woonplaatsen kan het zowat heel Nederland zijn
Ik heb niks met honden, die beesten vinden mij leuker dan ik hen. Maar ach, ik heb ook geen hekel aan ze, zou er alleen nooit zelf een willen hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen, terwijl honden meestal wel kwispelend me tegemoet komen..
Hey crv. Ja, ik wil mijn woordenschat wat uitbreiden en een SC lijkt me daar uitstekend geschikt voor.quote:
nou succesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey crv. Ja, ik wil mijn woordenschat wat uitbreiden en een SC lijkt me daar uitstekend geschikt voor.
Kop op zeg, je zit niet op school.quote:
post wat tetten en hij is er bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die moet ook nog meedoen aan de subleague
Treinconducteur kan ook nog, die zijn vast goed in vluggertjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrachtwagenchaffeur dus...
Of een vertegenwoordiger, die komen op veel plaatsen.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die moet ook nog meedoen aan de subleague
Bij mij werkt het retegoed jaquote:
Ja nou, anders word ik weer ergens valselijk van beschuldigd. Of zijn er 10 mensen boos om wat ik zegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kop op zeg, je zit niet op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |