SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mij beloofd van wel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou Cavaliers van Helenegod vinden?
2 secondenquote:
Ik heb hem alleen maar horen zeuren over de arbitragequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij overigens heel slecht heeft gedaan als commentator.
Ik heb het niet zo op films.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik gun het je van harte.
Een waar meesterwerk.
nou nou nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Om de vraag van Davy te beantwoorden: Helene is een vies viswijf.
Ik heb zo'n gevoel dat ze wel goed is in reverse cowgirlquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Om de vraag van Davy te beantwoorden: Helene is een vies viswijf.
Kan ik me niks bij voorstellen, Emile is grandioos.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij overigens heel slecht heeft gedaan als commentator.
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.quote:
Die wacht op een penantie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Cristiano heeft z'n dagje nog niet.
Ik ga hem zo tweeten
ik heb 68 attack gehaald gisteravond en dragon defenderquote:
Maar dan heb je een serie van een aflevering of 8(?). Nee, in een serie raak je verbonden met de karakters. Zoals bijvoorbeeld Annie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.
Als je elke keer 50 minuten kijkt is het net een serie
Dit zei ik de vorige keer ook al.
Ik moet een keer die LOTR extended blurays allemaal in een week kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.
Als je elke keer 50 minuten kijkt is het net een serie
Dit zei ik de vorige keer ook al.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
JR heeft al een tijdje niet gereageerd.
Guardado heeft gescoord.
Ik zie een verband.
Ik heb deze een keer in de bioscoop achter elkaar gezien. Nou ja de extended films dan he, niet de blurays.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet een keer die LOTR extended blurays allemaal in een week kijken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
JR heeft al een tijdje niet gereageerd.
Guardado heeft gescoord.
Ik zie een verband.
Duurt dat niet 11-12 uur ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze een keer in de bioscoop achter elkaar gezien. Nou ja de extended films dan he, niet de blurays.
Ronaldinho #3 na CR7 op #2quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is geen Zidane of RonaldinhoOf Robben natuurlijk.
Als ik de speelduren van de extended edition films bij elkaar optel heb je 682 minuten / 50 minuten per 'aflevering' is zeker 13 afleveringenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan heb je een serie van een aflevering of 8(?). Nee, in een serie raak je verbonden met de karakters. Zoals bijvoorbeeld Annie.
Mani89
Dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent snapt net zoveel van voetbal als van de dt-regel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog niet eens in de top 20 van deze eeuw
Iedereen moet om jou lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
becks en ik moeten hier een beetje om lachen
Nee dat zijn andere bioscopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je dan geen last van je reet?
Ik weet niet wat jij en je vrienden in de pauze doen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn reet is veel gewend na een jarenlange vriendschap met GGMMquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn reet is veel gewend na een jarenlange vriendschap met GGMM
Ik heb nu een vrij verontrustende gedachtequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meeste stoelen zitten gewoon kut voor 2,5 uur. Laat staan 11 uur.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en je vrienden in de pauze doen...
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schenk blessure, gaat PSV dan toch winnen?
Vreemd dat je hier serieus op in gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Schenk is een walgelijk slechte speler.
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Schenk is een walgelijk slechte speler.
Wist je al dat Brooklyn is van de voetbalopleiding van Arsenal getrapt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor meer feitjes over David, z'n vrouw of z'n kinderen kan iedereen mij altijd DM'en.
Ik ben daar nu erg benieuwd naar, wat zou ik geïnsinueerd kunnen hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrij verontrustende gedachte
Dat is dan ook al het positieve aan Beckham als voetballerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeft
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je al dat Brooklyn is van de voetbalopleiding van Arsenal getrapt?
Deze zin loopt niet helemaal lekker, maar dit weet ik uiteraard.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of de trap van Terry. Kun je af en toe nog eens ergens een lampje gaan indraaien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeft
Dat benoem ik liever niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar nu erg benieuwd naar, wat zou ik geïnsinueerd kunnen hebben?
Ik kan mij er niet toe zetten om LotR te bekijken. Kun je HoC aanraden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de speelduren van de extended edition films bij elkaar optel heb je 682 minuten / 50 minuten per 'aflevering' is zeker 13 afleveringen
Dan moet je toch verbonden kunnen raken.
En Community gaat om het ensemble, niet alleen om Annie. Maar ik zou haar wel raken.
Beetje een Colombiaanse zinsconstructie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pas als jij LotR hebt gekeken ga ik daar naar kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet toe zetten om LotR te bekijken. Kun je HoC aanraden?
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 4. Vasion staat.
quote:
Graag gedaanquote:
Zou doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
was ik maar de dochter van beckham
Ik ben wel benieuwd of de fam. Beckham en fam. Middleton close zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Over Colombianen gesproken...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje een Colombiaanse zinsconstructie.
Was ik zijn ketting maar, lekkerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
smeerlapquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
was ik maar in de dochter van beckham
viesdikke kopquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit dezelfde stad als ik. Wist je dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over Colombianen gesproken... [ afbeelding ]
9.4/10quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Over Colombianen gesproken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of de fam. Beckham en fam. Middleton close zijn.
Dacht ik eerst ook, maar toen bedacht ik me dat dat natuurlijk evengoed nog een verbetering zou kunnen zijn.quote:
beetje een loser die beckhamquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mee op een Royal Funeral als ik op deze foto af moet gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de royal wedding vond ik Victoria een erg vreemd hoedje dragen.
Succesvolle mensen lachen niet vaak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt mee op een Royal Funeral als ik op deze foto af moet gaan.
Doggyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe vaak zou Pique al doggystyle hebben gedaan?
Dat is nogal lastig te raden als je de titel er niet bijzet, nitwit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou GGMM ook hebben gestemd op deze film?
69.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doggy![]()
Toch wel mijn favo, wat is jouw favo Davy??
Ik laat mijn club niet in de steek.quote:
Ik ben nog maagd jeweetoghquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doggy![]()
Toch wel mijn favo, wat is jouw favo Davy??
Wolves.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig te raden als je de titel er niet bijzet, nitwit.
Elke dag moet haast wel tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe vaak zou Pique al doggystyle hebben gedaan?
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh sorry dan, maar mocht het ooit komen doggy
Wat een goeie review! Ik wilde deze film gaan kijken, maar dit heeft me overtuigd dit niet te gaan doen.quote:
Ik had gedacht dat jij als kenner het aan de hoge beoordeling wel zou herkennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig te raden als je de titel er niet bijzet, nitwit.
Wist je al dat ik naar Parijs ben geweest? Natuurlijk weet je dat, maar dit is het moment dat je vraagt hoe het was en wat ik allemaal gedaan heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pas als jij LotR hebt gekeken ga ik daar naar kijken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij als kenner het aan de hoge beoordeling wel zou herkennen.
Maar oké
http://www.moviemeter.nl/film/3934
Julian Jenner was gratis op te halen deze zomer. Was echt een verademing geweest tov Narsinghquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Rabieluh het volgende:
Dat gehannes van Narsingh, week in week uit.
Heb je nog wat geweldige reacties van GGMM bij Moviemeter of van een andere filmwebsite?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij als kenner het aan de hoge beoordeling wel zou herkennen.
Maar oké
Dat is het beste deelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar oké
Hoe was het en wat heb jij allemaal gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je al dat ik naar Parijs ben geweest? Natuurlijk weet je dat, maar dit is het moment dat je vraagt hoe het was en wat ik allemaal gedaan heb.
quote:
Wow dan moet het wel héél goed zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is het beste deelIk had ook 4,5 ster gegeven.
laterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet gaan![]()
Ik zeg 0-8, 5 kols Locadia
Deze film heb ik vorig weekend gezienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/99293
Deze was ook goed
Deze film geef ik 4 sterrenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/99293
Deze was ook goed
FORREST GUMPquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze films heb ik met kerst gekeken mensen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gremlins was daarintegen een erg klote film.
Hoi Drizzt, wij zijn dat stadium allang voorbij. Wij hebben het nu over films dus zou je OT willen blijven? Thanksquote:
BETEKENTquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat het een goede film is.
Nou, ik heb de grootste cliché dingen gedaan. Louvre, slotje opgehangen enzo, lachen man. Maar ik heb gesprekken gevoerd met die Senegalezen en Somaliërs die je een lichtgevend Eiffeltorrentje willen aansmeren bij Trocadero, beetje onderhandelen et cetera. Dus toen kwam er een politiebusje en plots zag je 28439248239 negers rennen. Dat was genot.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was het en wat heb jij allemaal gedaan.
En heb je naar mijn tips geluisterd?
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
SS Doomtrooper is een klassieker én een goede film.
SS Doomtrooperquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoi Drizzt, wij zijn dat stadium allang voorbij. Wij hebben het nu over films dus zou je OT willen blijven? Thanks![]()
xd
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
Paxcon en ik vonden de Moviemeter discussie over die film érg grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uhm sorry hoor maar je kan de film leuk vinden maar een 5 zie ik als bewust hoog stemmen voor het gemiddelde !!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wow dan moet het wel héél goed zijn.
Snap niet dat Cavaliers niet naar jullie luistert.
Je kan zelf je stem aanpassen naar de meest passende stem.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke. Ik zal de admins vragen of ze de optie '5' weg willen halen bij het stemmen.
Dit is de meest passende stem voor mij. Dat jij het er niet mee eens bent betekent niet dat het niet passend isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan zelf je stem aanpassen naar de meest passende stem.
Niet mee eens is groot woord, een 10 geven voor zo'n film is ongeloofwaardig stemgedrag.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de meest passende stem voor mij. Dat jij het er niet mee eens bent betekent niet dat het niet passend is
De Adelaarshorst biedt dit seizoen weinig spectaculaire partijen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
Uit het onderwerp in dit topic maak ik op dat GAE - PSV niet meer om aan te gluren is
Dat mag jij vinden, blijkbaar snap je deze film en wat deze voor mij betekent heeft niet zo goed, dat is je goed recht.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet mee eens is groot woord, een 10 geven voor zo'n film is ongeloofwaardig stemgedrag.
Mijn tip was dat je La Chouffe moest bestellen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, ik heb de grootste cliché dingen gedaan. Louvre, slotje opgehangen enzo, lachen man. Maar ik heb gesprekken gevoerd met die Senegalezen en Somaliërs die je een lichtgevend Eiffeltorrentje willen aansmeren bij Trocadero, beetje onderhandelen et cetera. Dus toen kwam er een politiebusje en plots zag je 28439248239 negers rennen. Dat was genot.
Verder ben ik, blijkbaar, want ik kan me niets herinneren, in een dronken toestand in slaap gevallen op een fietsenstalling, dat was ook mooi.
Uiteraard heb ik je tip gevolgd, waar ik zeer ontevreden over ben. Ik bestelde een biertje van zeven euro en ik basically schuim in een flesje. Belachelijk.
Ik kijk genoeg B / C films die niet goed zijn, maar zijn zeker bij die leuk zijn, maar geen van alle hoger dan 3 / 3,5 ster. Wat heeft deze film voor jou dan betekend ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, blijkbaar snap je deze film en wat deze voor mij betekent heeft niet zo goed, dat is je goed recht.
Bedankt voor het delen van jouw criteria, maar ik weet niet wat ik hier mee moet verder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk genoeg B / C films die niet goed zijn, maar zijn zeker bij die leuk zijn, maar geen van alle hoger dan 3 / 3,5 ster.
Het heeft me geleerd over het leven, vriendschap en de 2e wereldoorlog. Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat heeft deze film voor jou dan betekend ?
Uiteraard nam ik een La Chouffe, wat dacht je, dat ik een Grolsch, Heinken of een Duvel bestel? Gekkie. De toko waar ik ben geweest was erg, tja, vies, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tip was dat je La Chouffe moest bestellen.
Slechts twee maanden bedoel jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wow een quote van mij van twee maanden terug
Wat een ongelooflijke autist ben jij toch ook.
Jij bent moderator op FOK.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel achterlijk zijn om überhaupt een lichtgevende Eiffeltoren te willen kopen, zelfs als je afdingt.
Die negers blijven je volgen. Toen heb ik ze maar uitgescholden in het Spaans. Hij verstond het. Hij werd boos.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel achterlijk zijn om überhaupt een lichtgevende Eiffeltoren te willen kopen, zelfs als je afdingt.
Daarmee wil ik aangeven dat ik ook slechtere films kijk die ik kan waarderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het delen van jouw criteria, maar ik weet niet wat ik hier mee moet verder.
kan je beter de echt goed gefilmde oorlogsfilms kijken zonder monstersquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef GGMM het volgende:
Het heeft me geleerd over het leven, vriendschap en de 2e wereldoorlog. Dingen zijn niet altijd zoals ze lijken.
Ik heb geen lichtgevende Eiffeltoren gekocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent moderator op FOK.
Cavaliers koopt een lichtgevende Eiffeltoren.
Kan jou het wat schelen.
overwoog een lichtgevende Eiffeltoren te kopen*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen lichtgevende Eiffeltoren gekocht.
Ik heb me er meerdere keren vermaakt, vooral de mosselen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uiteraard nam ik een La Chouffe, wat dacht je, dat ik een Grolsch, Heinken of een Duvel bestel? Gekkie. De toko waar ik ben geweest was erg, tja, vies, zeg maar.
Het kan mij echt héél veel schelen. Mijn leven staat of valt bij het souveniraankoopgedrag van Cavaliers.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent moderator op FOK.
Cavaliers koopt een lichtgevende Eiffeltoren.
Kan jou het wat schelen.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan mij echt héél veel schelen. Mijn leven staat of valt bij het souveniraankoopgedrag van Cavaliers.
Ik heb een foto van de Mona Lisa. Wil je hem zien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan mij echt héél veel schelen. Mijn leven staat of valt bij het souveniraankoopgedrag van Cavaliers.
Geen een neger heeft mij achtervolgd in 5 maanden tijd dus het moet aan jou liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die negers blijven je volgen. Toen heb ik ze maar uitgescholden in het Spaans. Hij verstond het. Hij werd boos.
Maar wat graag!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb een foto van de Mona Lisa. Wil je hem zien?
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
Het Louvre is overigens alleen leuk als je zin hebt om blaren op je voeten te krijgen. Geen aanrader.
Foeke Booy heeft nooit garant gestaan voor spektakelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Adelaarshorst biedt dit seizoen weinig spectaculaire partijen.
Achenteh schoot, lambalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrije trap Vejinovic in de netten.
Alleen de verkeerde netten.
Ja, wij hebben nog gesmokkeld en zijn via de ondergrondse ingang naar binnen gegaan, in plaats van in de wachtrij bij die piramide. Toch geen genot.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.
Vorig seizoen waren de thuiswedstrijden van Go Ahead uiterst vermakelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Foeke Booy heeft nooit garant gestaan voor spektakel
Je hebt daar wel een aantal net iets te dure winkeltjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, wij hebben nog gesmokkeld en zijn via de ondergrondse ingang naar binnen gegaan, in plaats van in de wachtrij bij die piramide. Toch geen genot.
Maar goed, ik heb het zeer naar mijn zin gehad. Achterlijke dure stad, maar prima vertoeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt daar wel een aantal net iets te dure winkeltjes.
Als je me genoeg geld geeft wil ik graag dienen als jouw gids door Parijs.
Ik wist trouwens al dat een La Chouffe daar 7 euro is, maar het is zoals je zegt gewoon vies duur daar. Dan kan je toch beter een weekendje doorbrengen in wereldstad Groningen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb het zeer naar mijn zin gehad. Achterlijke dure stad, maar prima vertoeven.
Voor een fles water was je vier euro kwijt. Bizar. Ik heb ook nog een rondje Champs gedaan, overigens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist trouwens al dat een La Chouffe daar 7 euro is, maar het is zoals je zegt gewoon vies duur daar. Dan kan je toch beter een weekendje doorbrengen in wereldstad Groningen.
10-0.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt volgende week tegen FC Groningen, zie ik.
Thuis idd. Groningen pakte in eigen stadion onverdiend een punt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt volgende week tegen FC Groningen, zie ik.
de prijzen verdubbelen daar ook nog eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor een fles water was je vier euro kwijt. Bizar. Ik heb ook nog een rondje Champs gedaan, overigens.
Vorig seizoen werd het 2-3.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis idd. Groningen pakte in eigen stadion onverdiend een punt.
Bijna elk punt dat Groningen pakt is onverdiendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis idd. Groningen pakte in eigen stadion onverdiend een punt.
31 puntenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Bijna elk punt dat Groningen pakt is onverdiend
Uit bij Heerenveenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk was het enige verdiende puntverlies uit bij PEC.
Toen was PSV inderdaad beter, maar pas ná de rode kaart voor Marzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was PSV ook beter. Maargoed, laten we daar nu maar niet moeilijk over doen.
Erwin van de Looi is een ziekte.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De negativiteit om FC Groningen is mij onduidelijk. Schitterende en sympathieke club.
Ik hoop alleen dat FC Groningen een fatsoenlijke trainer aantrekt. Met het materiaal wat zij hebben is het diep- en dieptriest wat voor spel ze laten zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik zijn voor het failliet van FC Groningen.
In de Euroborg is de roep om een andere coach ook groot.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat FC Groningen een fatsoenlijke trainer aantrekt. Met het materiaal wat zij hebben is het diep- en dieptriest wat voor spel ze laten zien.
Ik wel, dus houd je bek maar mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sked, grote vriend, niemand geeft er iets om.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sked, grote vriend, niemand geeft er iets om.
Een trainer die zelfs met twee controleurs speelt tegen Dordrecht kan ik niet serieus nemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de Euroborg is de roep om een andere coach ook groot.
Ze moeten wel, anders krijgen ze op hun flikker van Zeistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Fluit dan gewoon af als scheidsrechter.
Twee fucking minuten blessuretijd bij 0-3.
Het is redelijk normaal om een artikel over een wedstrijd al te schrijven tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=239130
Die zijn snel met typen.
Werkt dat zo ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal om een artikel over een wedstrijd al te schrijven tijdens de wedstrijd
Lol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is redelijk normaal om een artikel over een wedstrijd al te schrijven tijdens de wedstrijd
Zeker op Voetbalzone, ja. Want die redacteurs zijn zo dom dat ze de uitslag vergeten als ze niet al opschrijven wanneer er goals vallenquote:
Doen ze wel vaker volgens mij. Op VI gebeurt het vaak als er een treffer valt in de blessuretijd, dat dan alleen de kop snel wordt aangepast maar de tekst van het artikel nog verkeerd isquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeker op Voetbalzone, ja. Want die redacteurs zijn zo dom dat ze de uitslag vergeten als ze niet al opschrijven wanneer er goals vallen
Dat doe ik zelfs.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, over een paar weken in de beloftencompetitiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is terug. The man. The myth. The legend.
Is Vitesse al heel simpel kampioen?
Ze gaan deze seizoenshelft wel kampioen worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is terug. The man. The myth. The legend.
Is Vitesse al heel simpel kampioen?
Doubt it.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ze gaan deze seizoenshelft wel kampioen worden.
5, 15 en 6.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel staan Ajax, Twente en Feyenoord?
Dat is hij heel het seizoen alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Achenteh wel weer voor de zoveelste keer de slechtste speler op het veld
Leuk dat je eindelijk weer eens post in dit topic nu Vitesse weer eens leuk speeltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Achenteh wel weer voor de zoveelste keer de slechtste speler op het veld
Sinds zijn jankpartij na de degradatie van Roda vorig jaar kan ik hem niet meer serieus nemenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
Die Fludderus vind ik een zeer irritant figuur
Dat heeft daar vrij weinig mee te makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je eindelijk weer eens post in dit topic nu Vitesse weer eens leuk speelt
Agossie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |