SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mij beloofd van wel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou Cavaliers van Helenegod vinden?
2 secondenquote:
Ik heb hem alleen maar horen zeuren over de arbitragequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij overigens heel slecht heeft gedaan als commentator.
Ik heb het niet zo op films.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik gun het je van harte.
Een waar meesterwerk.
nou nou nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Om de vraag van Davy te beantwoorden: Helene is een vies viswijf.
Ik heb zo'n gevoel dat ze wel goed is in reverse cowgirlquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
Om de vraag van Davy te beantwoorden: Helene is een vies viswijf.
Kan ik me niks bij voorstellen, Emile is grandioos.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat hij overigens heel slecht heeft gedaan als commentator.
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.quote:
Die wacht op een penantie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Cristiano heeft z'n dagje nog niet.
Ik ga hem zo tweeten
ik heb 68 attack gehaald gisteravond en dragon defenderquote:
Maar dan heb je een serie van een aflevering of 8(?). Nee, in een serie raak je verbonden met de karakters. Zoals bijvoorbeeld Annie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.
Als je elke keer 50 minuten kijkt is het net een serie
Dit zei ik de vorige keer ook al.
Ik moet een keer die LOTR extended blurays allemaal in een week kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DJ-Day_V en ik vinden het fantastisch.
Als je elke keer 50 minuten kijkt is het net een serie
Dit zei ik de vorige keer ook al.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
JR heeft al een tijdje niet gereageerd.
Guardado heeft gescoord.
Ik zie een verband.
Ik heb deze een keer in de bioscoop achter elkaar gezien. Nou ja de extended films dan he, niet de blurays.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet een keer die LOTR extended blurays allemaal in een week kijken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
JR heeft al een tijdje niet gereageerd.
Guardado heeft gescoord.
Ik zie een verband.
Duurt dat niet 11-12 uur ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze een keer in de bioscoop achter elkaar gezien. Nou ja de extended films dan he, niet de blurays.
Ronaldinho #3 na CR7 op #2quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is geen Zidane of RonaldinhoOf Robben natuurlijk.
Als ik de speelduren van de extended edition films bij elkaar optel heb je 682 minuten / 50 minuten per 'aflevering' is zeker 13 afleveringenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan heb je een serie van een aflevering of 8(?). Nee, in een serie raak je verbonden met de karakters. Zoals bijvoorbeeld Annie.
Mani89
Dat blijkt maar weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent snapt net zoveel van voetbal als van de dt-regel.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog niet eens in de top 20 van deze eeuw
Iedereen moet om jou lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
becks en ik moeten hier een beetje om lachen
Nee dat zijn andere bioscopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijg je dan geen last van je reet?
Ik weet niet wat jij en je vrienden in de pauze doen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn reet is veel gewend na een jarenlange vriendschap met GGMMquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn reet is veel gewend na een jarenlange vriendschap met GGMM
Ik heb nu een vrij verontrustende gedachtequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn reet is veel gewend na een jarenlange vriendschap met GGMM
Meeste stoelen zitten gewoon kut voor 2,5 uur. Laat staan 11 uur.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij en je vrienden in de pauze doen...
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schenk blessure, gaat PSV dan toch winnen?
Vreemd dat je hier serieus op in gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Schenk is een walgelijk slechte speler.
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Schenk is een walgelijk slechte speler.
Wist je al dat Brooklyn is van de voetbalopleiding van Arsenal getrapt?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor meer feitjes over David, z'n vrouw of z'n kinderen kan iedereen mij altijd DM'en.
Ik ben daar nu erg benieuwd naar, wat zou ik geïnsinueerd kunnen hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrij verontrustende gedachte
Dat is dan ook al het positieve aan Beckham als voetballerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeft
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wist je al dat Brooklyn is van de voetbalopleiding van Arsenal getrapt?
Deze zin loopt niet helemaal lekker, maar dit weet ik uiteraard.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of de trap van Terry. Kun je af en toe nog eens ergens een lampje gaan indraaien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schenk mocht willen dat ie de trap van Beckham heeft
Dat benoem ik liever niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben daar nu erg benieuwd naar, wat zou ik geïnsinueerd kunnen hebben?
Ik kan mij er niet toe zetten om LotR te bekijken. Kun je HoC aanraden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de speelduren van de extended edition films bij elkaar optel heb je 682 minuten / 50 minuten per 'aflevering' is zeker 13 afleveringen
Dan moet je toch verbonden kunnen raken.
En Community gaat om het ensemble, niet alleen om Annie. Maar ik zou haar wel raken.
Beetje een Colombiaanse zinsconstructie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pas als jij LotR hebt gekeken ga ik daar naar kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan mij er niet toe zetten om LotR te bekijken. Kun je HoC aanraden?
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 4. Vasion staat.
quote:
Graag gedaanquote:
Zou doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
was ik maar de dochter van beckham
Ik ben wel benieuwd of de fam. Beckham en fam. Middleton close zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Over Colombianen gesproken...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje een Colombiaanse zinsconstructie.
Was ik zijn ketting maar, lekkerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
smeerlapquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
was ik maar in de dochter van beckham
viesdikke kopquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |