De economie loopt al tientallen jaren achter daar vanwege die dictators. Als het een westerse israel achtige maatschappij werd, was het een rijk land geweest. En bedank assad maar voor zijn bombardementen vanaf het begin, toen er nog 0 al qaeda etc leden in het land waren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:46 schreef reza1 het volgende:
UN-Backed Report Details 'Ruinous' Effects of Syrian War
[..]
Bedankt terroristen en hun sponsors![]()
Iran is echt zo'n kutland. Honderdduizenden studenten die zich ergeren aan de kutregering daar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Jezus, mede mogelijk gemaakt door Iran
Zonder de hulp van Iran was Assad weg.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat die dingen in wijken worden gegooid waar er gevochten wordt. Dat wil niet zeggen dat ik het er 1. mee eens ben, 2 dat ik ontken dat er nodeloos veel burgerslachtoffers vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Over de beslissingen van het westen doe je enorm aluhoedje over, en over de beslissingen van dictators ben je niet kritisch.
Bron onmenselijkheden barrelbombs: UN rapport.
Barrelbombs worden ook in wijken gedropt waar niet gevochten wordt. Talloze voorbeelden van barrelbombs op lokale markten totaan plekken waar zelfs geen rebellen zijn. Bron: VN rapport, VICE news enz.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat die dingen in wijken worden gegooid waar er gevochten wordt. Dat wil niet zeggen dat ik het er 1. mee eens ben, 2 dat ik ontken dat er nodeloos veel burgerslachtoffers vallen.
En ja, ik ben kritisch over de USA omdat het in principe nog erger is dan een dictatuur: een democratie welke veinst het 'goede' te doen.
quote:Head of Opposition Coalition: “No Will From Our Allies — A Pact of Cardboard v. Assad’s Pact of Steel with Russia and Iran”
Khaled Khoja, the head of the opposition Syrian National Coalition, has denounced purported foreign allies in an interview in France.
“The Americans don’t want to coordinate with the FSA [Free Syrian Army],” Khoja told the Guardian. “There is no will from our allies. We have a lot of allies and a lot of promises compared with what the regime has received.”
Khoja said only two countries — Russia and Iran — backed the Assad regime, while 114 nominally supported the Syrian opposition. However, referring to the 1939 alliance between Nazi Germany and Fascist Italy, he said, “They have forged a ‘Pact of Steel’…[versus] our ‘Pact of Cardboard’.”
twitter:ornekali twitterde op donderdag 12-03-2015 om 12:55:47Turkish Army convoy heads to #Syria -#Latakia border where SAA&NDF gains upper hand. Via: @zeusbabasi http://t.co/lDP8dxgTdl reageer retweet
Qatari Emir pays surprise visit to Turkeytwitter:ornekali twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:27:26Local sources in Antioch: Trucks carrying weapons for besieged armed groups in NE of #Latakia, head to Yayladağı town http://t.co/rPO6nouis4 reageer retweet
what? Is dit serieus? Directe confrontatie? wow, dan heb ik dus echt een signaal gehad van God aangezien ik een paar uur geleden nog een bericht erover plaatste.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:42 schreef Slayage het volgende:
hmmmtwitter:ornekali twitterde op donderdag 12-03-2015 om 12:55:47Turkish Army convoy heads to #Syria -#Latakia border where SAA&NDF gains upper hand. Via: @zeusbabasi http://t.co/lDP8dxgTdl reageer retweet
twitter:ornekali twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:27:26Local sources in Antioch: Trucks carrying weapons for besieged armed groups in NE of #Latakia, head to Yayladağı town http://t.co/rPO6nouis4 reageer retweet
Ik denk dat er vroeg of laat een revolutie zal plaats vinden als de economische klappen blijven vallen. Welvaart kunnen ze niet brengen en ook nog onderdrukken. Gaat niet goed daar in Iran. Die Mullah mongolen worden wel steeds extremer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iran is echt zo'n kutland. Honderdduizenden studenten die zich ergeren aan de kutregering daar.
het blijven twitter berichten heh en deze gast weet ik niet hoe betrouwbaar hij isquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
what? Is dit serieus? Directe confrontatie? wow, dan heb ik dus echt een signaal gehad van God aangezien ik een paar uur geleden nog een bericht erover plaatste.
Wat een vies land is Turkije tochquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:42 schreef Slayage het volgende:
hmmmtwitter:ornekali twitterde op donderdag 12-03-2015 om 12:55:47Turkish Army convoy heads to #Syria -#Latakia border where SAA&NDF gains upper hand. Via: @zeusbabasi http://t.co/lDP8dxgTdl reageer retweet
Qatari Emir pays surprise visit to Turkeytwitter:ornekali twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:27:26Local sources in Antioch: Trucks carrying weapons for besieged armed groups in NE of #Latakia, head to Yayladağı town http://t.co/rPO6nouis4 reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een vies land is Turkije toch
Iran heeft genoeg geld om eerlijk te zijn. Het is alleen dat ze heel erg corrupt zijn(de Mullahs). Dus ze verdelen het geld niet prima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat er vroeg of laat een revolutie zal plaats vinden als de economische klappen blijven vallen. Welvaart kunnen ze niet brengen en ook nog onderdrukken. Gaat niet goed daar in Iran. Die Mullah mongolen worden wel steeds extremer.
Nee, joh. Iran gaat terug op alle gebieden. Voor de islamitische revolutie was het een place to be. Nu is het een poepgat met extremisten die dood en verderf zaaien. Met het bezoek van Nethanyahu is het al overduidelijk geworden dat er nooit een deal zal komen. Ik denk dat we binnen paar jaar interessante ontwikkelingen zullen zien.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Iran heeft genoeg geld om eerlijk te zijn. Het is alleen dat ze heel erg corrupt zijn(de Mullahs). Dus ze verdelen het geld niet prima.
Maar de sancties gaan wss. weg trouwens.
Er is al bijna een deal, moet alleen nog ondertekend worden door alle partijen. Er gaan idd interessante ontwikkelingen plaats vinden, want mochten de sancties vervallen, zal Iran floreren tot wereldmacht en dan zal de annexatie van Azerbaijaan een feit worden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee, joh. Iran gaat terug op alle gebieden. Voor de islamitische revolutie was het een place to be. Nu is het een poepgat met extremisten die dood en verderf zaaien. Met het bezoek van Nethanyahu is het al overduidelijk geworden dat er nooit een deal zal komen. Ik denk dat we binnen paar jaar interessante ontwikkelingen zullen zien.
Ik denk dat de kans groter is dat de onderhandelingen mislukken en dat de VS de honkbalknuppel op tafel legt. Hoe weet ik dat? Omdat Israël en Azerbeidzjan geen deal met Iran zal accepteren. Paar dagen geleden hadden de republikeinen in de VS dit ook aangegeven in een brief. Het is gewoon een stunt om tijd te winnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Er is al bijna een deal, moet alleen nog ondertekend worden door alle partijen. Er gaan idd interessante ontwikkelingen plaats vinden, want mochten de sancties vervallen, zal Iran floreren tot wereldmacht en dan zal de annexatie van Azerbaijaan een feit worden.
Plus Turkije zal een zware klap krijgen geopolitiek-gezien. Erdogan is alleen bij Qatar populair.
Azerbeidzjan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:26 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat de onderhandelingen mislukken en dat de VS de honkbalknuppel op tafel legt. Hoe weet ik dat? Omdat Israël en Azerbeidzjan geen deal met Iran zal accepteren. Paar dagen geleden hadden de republikeinen in de VS dit ook aangegeven in een brief. Het is gewoon een stunt om tijd te winnen.
Obama speelt alleen maar een spelletje om te laten zien dat ze alles geprobeerd hebben voordat ze Iran met de grond gelijk maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Azerbeidzjan?![]()
Israel heeft trouwens weinig zeggenschap in deze, Obama wil hoe dan ook een deal sluiten(ik weet niet waarom eigenlijk).
Het is DroneBama of Obomba volgens sommigen. Vergeet niet hoe hypocriet het westen is en dat ze isis takfiris steunen. Dr Assad is de enige rechtmatige Leider.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Obama speelt alleen maar een spelletje om te laten zien dat ze alles geprobeerd hebben voordat ze Iran met de grond gelijk maken.
http://www.bloombergview.(...)that-deal-won-t-last
Volgens mij is Nethanyahu president van de VS.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:08 schreef IPA35 het volgende:
Wie niet? Alleen hommo's niet. Wel oud maar ach...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |