Nausicaa weet ik niet (qua anime), omdat volgens mij Miyazaki had afgedwongen 'No Cuts!' , maar dat kan dus na die ervaring met Nausicaa geweest zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Akira is ook gespiegeld. Ik vind het jammer, die en GitS zijn redelijk recente rereleases. Maar blijkbaar kost het teveel om normaal te laten maken.
En films ook ja, kom laten we er in snijden en het script veranderen. Meen me iets te herinneren over een rampzalige bewerking van Nausicaa. De legendarische 4kids dub, Robotech, etc
Dat was inderdaad na Nausicaaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nausicaa weet ik niet (qua anime), omdat volgens mij Miyazaki had afgedwongen 'No Cuts!' , maar dat kan dus na die ervaring met Nausicaa geweest zijn.
You and me both. Heb hier de zes van Kodansha, in het Engels dus. Vond het erg tof, maar dat is zo'n klassieker die eigenlijk een mooie rerelease verdient. Misschien wel net zoals die Gundam: The Origin boekjes van Vertical. Mooie hardcovers.quote:Akira ook zonde idd. Ik heb de 6 NLse boeken, maar ook het eerste deel in het Engels,en dan ingekleurd. Erg mooi.
Zou graag een echt goede re-release zien van Akira, in de originele lees-richting, maar dan wel ingekleurd.
ah joh, dan ga je naar earwurm.com en kies je een nieuw liedje dat in je hoofd blijft hangen.quote:
Doe maar niet .quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ah joh, dan ga je naar earwurm.com en kies je een nieuw liedje dat in je hoofd blijft hangen.
Het is tragisch dat ze de beelden van al het oude werk naast het nieuwe zetten want het lijkt alsof de frachise steeds simpeler, steeds meer gestroomlijnd en steeds goedkoper is geworden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef Qunix het volgende:
Text: And now, in 2015
Text: A new film is activated
Text: Are you ready?
Text: Original concept - Masamune Shirow
Motoko: This fight is so we can move ahead. Make the future.
Text: 25th anniversary work
Motoko: I've found the highest grade of parts.
Narration: This is the beginning of everything. It activates now.
Text: This is the origin of everything.
Motoko: Do you have the resolve to know everything?
Narrator: Ghost in the Shell: The New Movie
[ afbeelding ]
Gits is 1 van die series die tijdloos mooi is. Over 30 jaar ziet het er nog goed uit..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is tragisch dat ze de beelden van al het oude werk naast het nieuwe zetten want het lijkt alsof de frachise steeds simpeler, steeds meer gestroomlijnd en steeds goedkoper is geworden.
nog steeds niet gezien, is dat wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef totalvamp het volgende:
Eindelijk BD box kunnen vinden
[ afbeelding ]
Darkness is goed!quote:
Haha ja, er was een betere Pitou ergens andersquote:
Chrolo is een vrouw, Kurapika een man. ( ͡ ͜ʖ ͡)quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:49 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Haha ja, er was een betere Pitou ergens andersstukken lekkerder. Ik ben alleen niet van de foto's maken op die manier..
Het is gewoon walgelijk hoe het er soms aan toe gingvan die cameramannen die op de grond gingen liggen om zo goed mogelijk onder de rok te komen
Of vragen om rare poses...
Mja maar andere waren wel erg lekker gekleed >.< ook geen jaws gebitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chrolo is een vrouw, Kurapika een man. ( ͡ ͜ʖ ͡)
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een cameraman was ik ook niet weten hoe laag bij de grond ik zou liggen om deze `pareltjes` maar niet op film te krijgen.
Jojo fans altijd +1. Tenzij je Dakgoot heet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Ferinia het volgende:
Lurk modus off, isis chan XD
Dit seizoen, shirobako, assasination classroom, jojo, log horizon S2, durarara! x2 death parade en idolmaster zijn toch wel de betere series tot dusver imho :3
Vind LH S2 wel tegenvallen tov S1.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:41 schreef Ferinia het volgende:
Lurk modus off, isis chan XD
Dit seizoen, shirobako, assasination classroom, jojo, log horizon S2, durarara! x2 death parade en idolmaster zijn toch wel de betere series tot dusver imho :3
Wat dan, kijk maar uit anders kom ik even langsquote:
inb4 inkoppertjes als "om de wc te ontstoppen", "de portiek te vegen", "de vloer te boenen", "de hond uit te laten" etc ad absurdum.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wat dan, kijk maar uit anders kom ik even langs
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
inb4 inkoppertjes als "om de wc te ontstoppen", "de portiek te vegen", "de vloer te boenen", "de hond uit te laten" etc ad absurdum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |