Mogen ze wel doen van mij, alles beter dan die spuuglelijke graffitiequote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat we gelukkig nog geen reclame hebben op treinen?![]()
En TotalVamp, ik vind het toch een beetje creepy om te lezen eerlijk gezegd, mag dat?
HxH is beterquote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is wel grappig dat ze hetzelfde model voor de virtuele wereld gebruiken als dat Hunter Hunter ook deed. Of althans Shiroe speculeerde daarover dus zal het wel waar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
In Nederland valt het wel mee met de reclame op trams hoor. Goddank de staatsbedrijven.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een tram Robin. Een nieuw concept dat de afgelopen honderdvijftig jaar nogal populair is geworden in grote steden. En die hangen vaak vol met reclame.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HxH is beter
gr grIk ben het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*opent de spoiler*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Thanks. Eerste deel van seizoen 1 vond ik ERG goed, terwijl mijn vriendin het wat minder boeiend vond en liever Attack on Titan keek, dus hoop er binnenkort weer mee verder te gaan. Ik moet alleen even zoeken waar ik mijn 1080p batch heb neergedumpt, want het is allemaal een beetje chaos momenteel op de HDD's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Season 1 > 3 > 4 > 2
tenminste voor mij
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In Nederland valt het wel mee met de reclame op trams hoor. Goddank de staatsbedrijven.
[..]
Ik ben het met je eens
*opent de spoiler*Achja, dat krijg je als je niet best girl bent zoals Bisky bijvoorbeeld wel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Omdat mensen hier denken dat ze 'volwassen' zijn wanneer ze er niet meer durven uitkomen dat sommige cartoons en games gewoon LEUK zijn.... dus dan gaan ze gewoon tv-crap als GTST enzo kijken...quote:
Tijd om maar eens te verhuizen naar familiequote:Op zondag 8 maart 2015 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
. maar bouwmodellen van Gundam geaccepteerd...
Ik ben blij dat ik mijn HDD's weer heb opgeruimd. Heb er 3TB bijgekocht dus nu 4.5TB voor animequote:Op zondag 8 maart 2015 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks. Eerste deel van seizoen 1 vond ik ERG goed, terwijl mijn vriendin het wat minder boeiend vond en liever Attack on Titan keek, dus hoop er binnenkort weer mee verder te gaan. Ik moet alleen even zoeken waar ik mijn 1080p batch heb neergedumpt, want het is allemaal een beetje chaos momenteel op de HDD's.
Je gaat ook gelijk figurines voor alle users hier importeren?quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn HDD's weer heb opgeruimd. Heb er 3TB bijgekocht dus nu 4.5TB voor anime
Gisteren gelijk even 500GB aan anime gedownload
Moet nog even een server opzetten zodat ik het kan bekijken als ik over een weekje (ongeveer) weer in Japan zit ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je gaat ook gelijk figurines voor alle users hier importeren?
Doe mij maar een Sanji.
quote:Op maandag 9 maart 2015 01:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ya beetje weak als je niks voor ons meeneemt. Die mango mensen nemen ook souvenirs mee voor hun familie en vrienden als ze ergens heen gaan. En jij bent ook een soort familie voor mij.Pff alsof ik daar ruimte voor hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou sowieso wel 3 koffers hiervoor mee willen nemen.
Ligt er ook aan wat ik win in van die grijp dingen, misschien zit er wel niks tussen![]()
Ik moet eigenlijk ook weer bijkopen, maar die prijzen van HDD's willen het laatste jaar niet echt meer dalen. Vervelend.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn HDD's weer heb opgeruimd. Heb er 3TB bijgekocht dus nu 4.5TB voor anime
Moet nog even een server opzetten zodat ik het kan bekijken als ik over een weekje (ongeveer) weer in Japan zit ^^
disk nr 3 van 3TB is onderweg, dan kan ik 5x1TB raid5 vervangen door 3x3TB raid5 en die later uitbreiden..quote:Op maandag 9 maart 2015 00:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Intern een seagate 3TB, was iets van 102 euro.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook weer bijkopen, maar die prijzen van HDD's willen het laatste jaar niet echt meer dalen. Vervelend.
Welke HDD heb je gekocht? Extern of intern? Ik zit sowieso te denken aan een nieuwe PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |