Die heb ik welquote:Op zondag 8 maart 2015 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk echt dat het makkelijker om te zeggen is als je niet daadwerkelijk broers of zussen hebt. Ik bedoel dat is echt jouw pakkie aan verder, maar denk niet dat je je zusje zou willen ballen als je die had. Nichtje is niet heel vergelijkbaar.
Ik moest even een double take doen want ik las "al blijft ze krap".quote:Op zondag 8 maart 2015 19:26 schreef totalvamp het volgende:
[..]
In het verleden wel ja xD Aangezien me achternichtje toen vaak op me wilde hangen enzo (net een klein zusje (met brocon) uit anime). Nu boeit het me niet zoveel meer, al blijft ze knap
Daar heb ik (helaas?) geen ervaring meequote:Op zondag 8 maart 2015 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even een double take doen want ik las "al blijft ze krap".
Tja. Overigens ligt het bij mij niet aan m'n opvoeding denk ik. De band tussen mij en m'n zusje was al gevormd voordat ik meisjes leuk begon te vinden. Je groeit samen op.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:35 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die heb ik welHet is meer hoe we opgevoed zijn. We hebben een hele vrije opvoeding gehad en alles was bespreekbaar. Daarnaast kun je er moeilijk wat aan doen als je iemand knap vindt.
Ik was heeeel vroeg al met meisjes bezig, al in de kleuterklasquote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja. Overigens ligt het bij mij niet aan m'n opvoeding denk ik. De band tussen mij en m'n zusje was al gevormd voordat ik meisjes leuk begon te vinden. Je groeit samen op.
Omdat we gelukkig nog geen reclame hebben op treinen?quote:
Omdat 99% van de volwassen Anime iets voor 12 jaar en jonger vindt.quote:
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En TotalVamp, ik vind het toch een beetje creepy om te lezen eerlijk gezegd, mag dat?
In Japan ook...quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Omdat 99% van de volwassen Anime iets voor 12 jaar en jonger vindt.
Dat is hun publieke image ja, veel vinden het daar normaal of hebben er geen probleem mee.quote:
Dat je dan ook echt met een anonieme kaft leest.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat is hun publieke image ja, veel vinden het daar normaal of hebben er geen probleem mee.
Zoveel zakenlui die in de metro de JUMP ofzo lezen (met anonieme kaft)
Krijg je bij elke manga die je koopt erbij, of ze vragen erom.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat je dan ook echt met een anonieme kaft leest.Wtf.
Japanners zijn niet vaak thuis, dus lezen ze op andere plekken.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lees dan lekker thuis ofzo.
Meisjes waren heel vroeg met mij bezig, ik had geen idee wat er gebeurde, dat is later wel verdwenen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik was heeeel vroeg al met meisjes bezig, al in de kleuterklas
Dan moeten ze die tijd gebruiken om een vakbond op te richten, CAO's te schrijven en aan een fatsoenlijke arbeidscultuur te werken, niet om hun futanari tentacle hentai in de trein te lezen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Japanners zijn niet vaak thuis, dus lezen ze op andere plekken.
Alsof dat gaat gebeuren voordat de oude generatie de pijp uit gaat. In Japan is het gewoonlijk je meerderen niet tegen te spreken. Hierdoor blijven ze hangen in een belachelijk oud systeem.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tijd gebruiken om een vakbond op te richten, CAO's te schrijven en aan een fatsoenlijke arbeidscultuur te werken, niet om hun futanari tentacle hentai in de trein te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is er hier niemand meer die het nog kijkt![]()
Bij relaties met zo'n leeftijdverschil is de schijn van misbruik moeilijk uit te bannen. Daarom vind ik het een klein beetje een ander verhaal, maar goed je punt blijft overeind.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had nog wel door dat het vader en zoon waren, maar kan nou niet zeggen dat ik dat een totaal ander verhaal kan vinden. Naja ik probeer niet te oordelen dus ik accepteer het maar, tolerante boy die ik ben.
Yui.quote:
Reclame op trams is zeldzaam, maar het is niet alsof het het helemaal niet voorkomt hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat we gelukkig nog geen reclame hebben op treinen?![]()
En TotalVamp, ik vind het toch een beetje creepy om te lezen eerlijk gezegd, mag dat?
Laten we wel wezen, zo erg hebben ze het niet in Japanland. Japaners hebben een vrij lage arbeidsproductiviteit dus ze zullen wel niet zo hard werken in de lange uren die ze maken. En er bestaat een enorme baanzekerheid. Gekoppeld aan dat systeem van promoties op basis van senioriteit dat ze daar kennen denk ik niet dat veel werknemers echt klachten hebben. Daarnaast is er al jaren een trend van een krimpende beroepsbevolking dus het is niet alsof bedrijven voor werknemers nadelige arbeidsovereenkomsten af kunnen dwingen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tijd gebruiken om een vakbond op te richten, CAO's te schrijven en aan een fatsoenlijke arbeidscultuur te werken, niet om hun futanari tentacle hentai in de trein te lezen.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:22 schreef MAHL het volgende:
Hmm, eindelijk in Log Horizon wat meer info over hoe ze in de wereld terecht zijn gekomenHet is wel grappig dat ze hetzelfde model voor de virtuele wereld gebruiken als dat Hunter Hunter ook deed. Of althans Shiroe speculeerde daarover dus zal het wel waar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is er hier niemand meer die het nog kijkt“An interesting thing is a good thing.”
Zijn Legolas en zijn pa niet allebei al fucking oud? Maar ik snap wat je bedoelt, normaal heb je dan een scheve machtsbalans.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bij relaties met zo'n leeftijdverschil is de schijn van misbruik moeilijk uit te bannen. Daarom vind ik het een klein beetje een ander verhaal, maar goed je punt blijft overeind.
Oh dat zal best hoor, het is gewoon een eerste-wereldland dus het zal allemaal wel meevallen.quote:[..]
Laten we wel wezen, zo erg hebben ze het niet in Japanland. Japaners hebben een vrij lage arbeidsproductiviteit dus ze zullen wel niet zo hard werken in de lange uren die ze maken. En er bestaat een enorme baanzekerheid. Gekoppeld aan dat systeem van promoties op basis van senioriteit dat ze daar kennen denk ik niet dat veel werknemers echt klachten hebben. Daarnaast is er al jaren een trend van een krimpende beroepsbevolking dus het is niet alsof bedrijven voor werknemers nadelige arbeidsovereenkomsten af kunnen dwingen.
Dat is een tram Robin. Een nieuw concept dat de afgelopen honderdvijftig jaar nogal populair is geworden in grote steden. En die hangen vaak vol met reclame.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat we gelukkig nog geen reclame hebben op treinen?![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een tram Robin. Een nieuw concept dat de afgelopen honderdvijftig jaar nogal populair is geworden in grote steden. En die hangen vaak vol met reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |