SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Waarom zou je teleurgesteld zijn als je weet dat er wereldwonderen moeten gebeuren als PSV hier punten zou verspelen?quote:
Dat blijft zo. Ook maakt hij geen goals of assist meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Minimaal 25 miljoen waard die gast
Jij ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead is dit seizoen een hoopje ellende.
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je teleurgesteld zijn als je weet dat er wereldwonderen moeten gebeuren als PSV hier punten zou verspelen?
Stijn komt nu klaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
De omhaal, EN HET DOELPUNT, WIE ANDERS DAN KJH
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
De omhaal, EN HET DOELPUNT, WIE ANDERS DAN KJH
wat ben je snel op je tenen getrapt hans sr.quote:
Ik snap niets van zijn postquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wat ben je snel op je tenen getrapt hans sr.
Stijn heeft geen humor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Somsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
PSV is echt heeft het beste team sinds vijf jaar in de eredivisie.
Heb jij al een prachtige post bedacht voor na de wedstrijd op de FP?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb jij al een prachtige post bedacht voor na de wedstrijd op de FP?
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Guardado nog voor een doelpunt of assist tekenen dit seizoen? Vrij bizar dat je met afstand de beste speler kan zijn, zonder direct beslissend te zijn in uitslagen.
Ik heb zo'n aparaatje dat flitspalen aangeeft dus ik neem het risico.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik rijd doorgaans precies de maximumsnelheid. Als je mij inhaalt, riskeer je een boete.
Als je er verantwoordelijk voor bent dat de tegenstander vrijwel geen enkele kans krijgt doe je ook wel wat goed hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.
Hij heeft niet eens een assist, wat een loser, weg ermee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Guardado gaat deze wedstrijd zijn eerste maken...
Pure. Nonsens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.
Dan is het geen assist.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot toch eens op met dat rendement man.
Ik heb Guardado genoeg geweldige assists zien geven die gênant slecht werden afgewerkt.
Wat een ballen waren dat hé, ohohohoooooquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Guardado genoeg geweldige assists zien geven die gênant slecht werden afgewerkt.
Hij staat in balbezit meestal als linksback te voetballen....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als middenvelder bij een topclub moet je gewoon minimaal 5 goals en 5 assists hebben.
Oohja alleen al zijn assists worden slecht afgewerkt en bij de rest nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kutkeeperquote:
Als de afwerking beter was had Willems al minstens 25 assistsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja alleen al zijn assists worden slecht afgewerkt en bij de rest niet
Assists vertellen lang niet altijd het hele verhaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja alleen al zijn assists worden slecht afgewerkt en bij de rest niet
FC Depayquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand het eerste half uur voor me samenvatten?
Depay mist. Depay mist. Depay scoort.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV domineert.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV speelt Groningen-voetbal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV domineert, maar is kut voorin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij echt zoveel goede ballen had gegeven waren er echt wel wat afgewerkt hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Assists vertellen lang niet altijd het hele verhaal.
Ken je ook het begrip 'voorassist'?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt zoveel goede ballen had gegeven waren er echt wel wat afgewerkt hoor.
En sowieso mag je ook wel meer scoren als middenvelder dan.
Kijk jij wel wedstrijden van PSV?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij echt zoveel goede ballen had gegeven waren er echt wel wat afgewerkt hoor.
En sowieso mag je ook wel meer scoren als middenvelder dan.
Iedereen kritiek op Memphis, ik als enige met het geloof (zie TT) en hij scoort.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
is dat een soort voorarrest?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je ook het begrip 'voorassist'?
Waarom niet gewoon met een vork?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga gebakken aardappels met kippenpoten eten
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je ook het begrip 'voorassist'?
Ah duidelijk, wel jammer dat de TT niet over Simba gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen kritiek op Memphis, ik als enige met het geloof (zie TT) en hij scoort.
Bal is rond
Gras is groen.
Het erge is dat hij niet trolltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch knap dat er mensen zolang op JR happen.
Ik ben vooral benieuwd of hij al iets heeft gedaan met mijn speciaalbier tips.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch knap dat er mensen zolang op JR happen.
Een goedmakertjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah duidelijk, wel jammer dat de TT niet over Simba gaat.
Matige speler. Valt niet op. Zinloze huur. Weggegooid geld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guardado weer een mooie bal
JR zag dit niet.
Isimat vind ik wel een goede huur.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matige speler. Valt niet op. Zinloze huur. Weggegooid geld.
Robben heeft anders nog bij de FC gespeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Goede spelers voetballen niet in de eredivisie.
Dit lijkt mij een uitspraak van jordi.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
''Lucas Andersen is de nieuwe Laudrup''
Dat is niet correct. Het was JR-Style!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een uitspraak van jordi.
En jij dacht dat PSV zou verliezenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een uitspraak van jordi.
Nee, en gescoord ook niet.quote:
ja allemaal even lachen, ik verspreek me een keerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet gescoort.
Ook niet gescoord trouwens.
Nog 50 minuten. Overigens zei ik niet winnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij dacht dat PSV zou verliezen.
Eerbetoon.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Waarom praat je mij na?
Goede opmerkingen mogen herhaald wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Waarom praat je mij na?
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hey ouwe reus, heb jij mijn leuke TT gezien
Je werkt met spraakherkenning?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja allemaal even lachen, ik verspreek me een keer
tjonge jonge
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik al.
Waarom praat je mij na?
Zou ik ook een voorbeeld voor hem zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat is.
Dat denk ik wel. Vooral qua satire.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou ik ook een voorbeeld voor hem zijn?
Net als J. Hendrix.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja Brenet wil natuurlijk zelf zijn solo afmaken.
Willemsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wijnaldum is, na Guardado, de belangrijkste speler van PSV. Dit is een feit.
Dus Wijnaldum is het minst belangrijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wijnaldum is, na Guardado, de belangrijkste speler van PSV. Dit is een feit.
een keerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjonge jonge
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjonge jonge
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Nu is het wel de beste speler van de eredivisie.
Die staat nu al op de coolsingelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
PizzaGeit denkt dat Feyenoord kampioen wordt
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Guardado gaat deze wedstrijd zijn eerste maken...
Dit is geen aanval mongool.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een mooie aanval. Jammer dat die er niet meteen inging.
Ze vonden het allemaal lullig dat hij niet had gescoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk toch eens hoe erg ze het doelpunt van Guardado vieren.
Jonge jonge, hij verspreekt zich een keer.quote:
Gaan ze bij Feyenoord de vierde plaats nu ook vieren als een kampioenschap?quote:
Hij verspreekt zich een keer niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jonge jonge, hij verspreekt zich een keer.
Als ze nog 3de worden zie ik ze wel massaal naar de coolsingel rennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaan ze bij Feyenoord de vierde plaats nu ook vieren als een kampioenschap?
O sorry. Ik versprak me.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij verspreekt zich een keer niet!
Alsof Feyenoord de vierde plaats überhaupt gaat halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaan ze bij Feyenoord de vierde plaats nu ook vieren als een kampioenschap?
Dat denk ik niet Davy.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ze nog 3de worden zie ik ze wel massaal naar de coolsingel rennen.
Jij kan het weten, jij hebt daar oog voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze jas staat Kees Jansma totaal niet.
Ik ben inderdaad een modekenner.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan het weten, jij hebt daar oog voor.
Ik ben het eens met Aad.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 19:18:38@GAEagles veruit de zwakste ploeg in ere divisie op dit moment #goapsv 0-3 rust reageer retweet
Dan zullen ze binnenkort wel een wedstrijd of wat achter elkaar winnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het eens met Aad.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 19:18:38@GAEagles veruit de zwakste ploeg in ere divisie op dit moment #goapsv 0-3 rust reageer retweet
Ik weet nog dat iemand aan het begin van het seizoen zei, ik zal geen naam noemen, dat GAE wel eens heel diep in de problemen kan geraken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen is het altijd eens met Aad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een modekenner.
Je bent zelf een Chappie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb donderdag Chappie gezien, niks mis mee.
GAE won eerder dit seizoen van Feyenoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis met Uggs, lekker warmquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb René van der Gijp al eens aangesproken op die Uggs die hij altijd draagt.
Gelukkig hebben die wel fántastisch veldspel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Statistisch gezien voetbalt Heracles het slechtst gezien 2015.
In de beker, ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GAE won eerder dit seizoen van Feyenoord
Feyenoord
Ik draag nu geen uggs. Maar normaal wel als ik FOK!quote:
Die heb ik op geen enkele goede wedstrijd kunnen betrappen sinds de winter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Statistisch gezien voetbalt Heracles het slechtst gezien 2015.
Feyenoord thuis.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik op geen enkele goede wedstrijd kunnen betrappen sinds de winter.
Waardeloze club
Ten Den is een leuk spelertjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de beker, ja.
Maar alsnog, de beker. Toen speelden de Eagles zelfs met Teije ten fucking Den en Fernando Lewis.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik op geen enkele goede wedstrijd kunnen betrappen sinds de winter.
Waardeloze club
Scoorde gisteren en gaf een assist namens Oss tegen Emmenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten Den is een leuk spelertje
Cava had gelijk, Feyenoord thuis was prima.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Overigens zijn ze deze week begonnen met de volgende fase in de vernieuwbouw van het Polmanstadion.
Verkocht?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoorde gisteren en gaf een assist namens Oss tegen Emmen
Toen speelden ze nog steeds enorm slecht. Als een bierelftal.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cava had gelijk, Feyenoord thuis was prima.
Al zegt dat misschien wat over FC Fredsj
Alsnog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is mijn eten niet.
Ik eet geen stront.
Mooi beeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit kán toch niet?
[ afbeelding ]
Begin binnen enkele minuten met aflevering 13quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gisteren gekeken, wat kwam ik klaar zegtopseizoen
In de beker tja, incident.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
GAE won eerder dit seizoen van Feyenoord
Feyenoord
Davy kijkt dan ook via een dreambox.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi beeld.
Heb je de videokaart van davy gekocht?
Madquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de beker tja, incident.
Daarna gewoon 0-4 afgeslacht.
PSV verloor van ..? JL ploeg Roda JC?
Ik mag geen dm's openbaren dus ik kan dat niet beantwoorden helaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi beeld.
Heb je de videokaart van davy gekocht?
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy kijkt dan ook via een dreambox.
Ik ben bij Afl 3 nuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin binnen enkele minuten met aflevering 13
Génot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je verliest ook van Heracles en Willem II, nota bene in eigen huis. Hoe is het een incident?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de beker tja, incident.
Daarna gewoon 0-4 afgeslacht.
PSV verloor van ..? JL ploeg Roda JC?
Dat was een vormdip omdat het elftal niet compleet was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je verliest ook van Heracles en Willem II, nota bene in eigen huis. Hoe is het een incident?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Sked het volgende:
GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME
Niet Theo Reitsma bij Vitesse
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo Reitsma commentator in het Polmna.
Sked vindt dit leuk.
Competities krijgen de commentatoren die ie verdient.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Sked het volgende:
GODVERDOMME GODVERDOMME GODVERDOMME
Niet Theo Reitsma bij Vitesse
Sierd de Vos zit daarom altijd bij Real en Barcelona.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Competities krijgen de commentatoren die ie verdient.
Omdat het een buitenlander is zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Fahd Aktaou staat op scherp.
Wisten jullie dat Fahd Aktaou een enorm irritante speler is?
Lord of the Rings heb ik nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers en ik kijken liever Lord of the Rings voor de honderdste keer dan House of Cards.
Dit klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd de Vos zit daarom altijd bij Real en Barcelona.
Emile Schelvecchio bij Bayern Münchenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Competities krijgen de commentatoren die ie verdient.
Je hebt mij beloofd van wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lord of the Rings heb ik nog nooit gezien.
Gelukkig dat wij alle drie Hans Nijland adoreren als algemeen directeur van FC Grunn. Bij Ties en Cavaliers zit het iets te diep maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers en ik kijken liever Lord of the Rings voor de honderdste keer dan House of Cards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |