SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Waarom zou je teleurgesteld zijn als je weet dat er wereldwonderen moeten gebeuren als PSV hier punten zou verspelen?quote:
Dat blijft zo. Ook maakt hij geen goals of assist meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Minimaal 25 miljoen waard die gast
Jij ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead is dit seizoen een hoopje ellende.
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je teleurgesteld zijn als je weet dat er wereldwonderen moeten gebeuren als PSV hier punten zou verspelen?
Stijn komt nu klaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
De omhaal, EN HET DOELPUNT, WIE ANDERS DAN KJH
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
De omhaal, EN HET DOELPUNT, WIE ANDERS DAN KJH
wat ben je snel op je tenen getrapt hans sr.quote:
Ik snap niets van zijn postquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
wat ben je snel op je tenen getrapt hans sr.
Stijn heeft geen humor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Somsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
PSV is echt heeft het beste team sinds vijf jaar in de eredivisie.
Heb jij al een prachtige post bedacht voor na de wedstrijd op de FP?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb jij al een prachtige post bedacht voor na de wedstrijd op de FP?
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Guardado nog voor een doelpunt of assist tekenen dit seizoen? Vrij bizar dat je met afstand de beste speler kan zijn, zonder direct beslissend te zijn in uitslagen.
Ik heb zo'n aparaatje dat flitspalen aangeeft dus ik neem het risico.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik rijd doorgaans precies de maximumsnelheid. Als je mij inhaalt, riskeer je een boete.
Als je er verantwoordelijk voor bent dat de tegenstander vrijwel geen enkele kans krijgt doe je ook wel wat goed hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.
Hij heeft niet eens een assist, wat een loser, weg ermee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef RubenSosa het volgende:
Guardado gaat deze wedstrijd zijn eerste maken...
Pure. Nonsens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit de beste speler zijn als je rendement 0,0 is.
Dan is het geen assist.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot toch eens op met dat rendement man.
Ik heb Guardado genoeg geweldige assists zien geven die gênant slecht werden afgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |