Poeh ik zou echt een hele slechte eter zijn als ik in m'n eentje wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
is gewoonte![]()
Hier bij mijn ouders eten we meestal wel rond een uur of 6, dus dan stel ik me daar op in, maar in m'n eentje eet ik meestal veel later pas
True! Lekker rekaxt de avond inquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
'Normaal' eten we/ik ook eerder tussen zeven en acht, dan eerder.
Maar zo is het ook wel lekker. Kleine op bed. Nog ff koffie en dan zo douchen en aan het werk.
Ohja dat is waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Maar was een nieuw kookplaatje dus dat kon kapot zijn of zo
Dat gaat hier nooit lukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:40 schreef JJH het volgende:
Wij zaten al om fucking kwart over vijf aan de warme dis.
Ik vind koken leuk, dat sheeltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Poeh ik zou echt een hele slechte eter zijn als ik in m'n eentje wasals in: niet koken en leven op een zak chips ofzo
![]()
[..]
True! Lekker rekaxt de avond in
Ik baalde ook vanmorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik hoop nog lang plezier van die van mij te hebben
Ik vind koken soms ook wel leuk, maar dan voor iemand anders vooralquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk, dat sheelt![]()
Maar soms heb ik ook wel eens een hele dag geen trek in eten, en dan eet ik ook geen eten dus die dag
"Oh, je wil me niet meer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik baalde ook vanmorgenalsof onze Senseo het aanvoelde dat we sinds deze week aan het kijken zijn voor nespresso apparaat
![]()
![]()
Ahja dat kan ik me oo kwel voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind koken soms ook wel leuk, maar dan voor iemand anders vooral![]()
Voor mezelf... Mehhhhafgelopen week 2 avonden gewoon niet gegeten
was telkens maar om 22u thuis en geen zin meer om iets te pakken
Genoeg stoelen hier hoorquote:
Owjah idd dat zoumik ook zeker veel meer doen danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat kan ik me oo kwel voorstellen![]()
Ik heb ook wel eens een avondje geen zin om iets te maken, maar ik maak regelmatig dingen waarbij ik porties invries..Lekker makkelijk voor op dagen dat ik geen tijd of zin heb om iets te maken
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah idd dat zoumik ook zeker veel meer doen danmaar ik vind het biet erg om 2x na elkaar zelfde te eten ook. Het is eerder dat m'n man dat euh.... Vervelend vindt haha dus dan kook ik (of hij trouwens) elke dag iets anders bijna
quote:
quote:
Whoa BJ op dit tijdstip.... de luxequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Zalmmoot, gebakken eerpels en witte koolprut op![]()
En als toet B&J. Omdat lente
Oeh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Zalmmoot, gebakken eerpels en witte koolprut op![]()
En als toet B&J. Omdat lente
Ik hoefde alleen mezelf te overtuigenquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Halve haan, maar dat kwam omdat ik terugkwam van middag skiën !
Even terugdenken aan de wintersport, maar dan in een snackbar in NL.
Hallo btw.
Ook noms.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh klinkt lekker
Wij hadden groenteprutje met kip met een hoop kruiden, en gebakken aardappel![]()
Toch was het in Oostenrijk lekkerder... en de piste langer dan in NL.quote:
Ohai!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Halve haan, maar dat kwam omdat ik terugkwam van middag skiën !
Even terugdenken aan de wintersport, maar dan in een snackbar in NL.
Hallo btw.
priempjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai!
Hier zo zelf friet en snacks aan het bakkenwant geen zin in koken en weekend
Oehhhh langquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef gianni61 het volgende:
zo, daar zijn we weer.
halve dorp 1,5 uur zonder stroom
[..]
priempje
Jaaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook noms.
Deed de inductie wat hij moest doen?
Heu? Stoek?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef gianni61 het volgende:
zo, daar zijn we weer.
Tja, dat heb je met dingen waar je een herinnering aan hebt gekoppeld, het smaakt nooit zo goed..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Toch was het in Oostenrijk lekkerder... en de piste langer dan in NL.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef gianni61 het volgende:
zo, daar zijn we weer.
[..]
priempje
mwa, valt mee, kort genoeg dat niet de hele vriezer ontdooitquote:
Daar kwam het wel beetje op neer. Maar toch wel lekker gegeten hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, dat heb je met dingen waar je een herinnering aan hebt gekoppeld, het smaakt nooit zo goed..
wat voor taal is dit?quote:
Zwartepietsquote:
Was het een goed boek ? Heeft het je verlichting gebracht ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, valt mee, kort genoeg dat niet de hele vriezer ontdooit
wel weer eens wat anders: een boek lezen met zo'n mijnlampje op je hoofd
ik ben niet heel ver gekomenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was het een goed boek ? Heeft het je verlichting gebracht ?
Die moest ik opzoeken...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet heel ver gekomen
biografie vn dikke dennis
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, valt mee, kort genoeg dat niet de hele vriezer ontdooit
wel weer eens wat anders: een boek lezen met zo'n mijnlampje op je hoofd
Ah, gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar kwam het wel beetje op neer. Maar toch wel lekker gegeten hoor.
Nu bijkomen en uitbuiken op de bank.
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iemand nog wel plannen vanavond ?
Studeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iemand nog wel plannen vanavond ?
Jij ook weer hierquote:
Ja, maar nu een paar erg drukke weken, en als ik nu niets doe dan kan ik komende week meerdere nachten niet slapenquote:
Het lijkt wel druk vandaagquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
![]()
Heb hem nu alweer veilig opgeborgen, klaar voor de verhuizing
Succes dan ! Niet slapen is slecht voor je.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar nu een paar erg drukke weken, en als ik nu niets doe dan kan ik komende week meerdere nachten niet slapen
Komen allemaal uit hun winterslaapquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt wel druk vandaag
Ook allemaal nieuwerts hier enzo
I know, al 2 weken achter elkaar 1 nacht door moeten halenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Succes dan ! Niet slapen is slecht voor je.
quote:
Dat is ongeveer hetzelfde toch?quote:
Nee joh. Half negen de eerste lift naar boven, en om 5 uur pas weer terug naar beneden.quote:
* Arch-Indar valt stil.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:31 schreef essnhills het volgende:
Maarrehh meneer de wintersporter..
Stel jezelf eens voor?![]()
![]()
Fresh meat!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
*sleutel geeft*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh. Half negen de eerste lift naar boven, en om 5 uur pas weer terug naar beneden.
[..]
* Arch-Indar valt stil.
Ik ben een euh... Ouwe nieuwertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ontken allesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben een euh... Ouwe nieuwertgianni's schuld
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh. Half negen de eerste lift naar boven, en om 5 uur pas weer terug naar beneden.
[..]
* Arch-Indar valt stil.
Dankje. Nou ik ben dus Arch-Indar, en ben slecht in Wordfeud ben ik recent achter gekomen.quote:
Is maar wat jij er zelf van maakt.quote:
quote:
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben een euh... Ouwe nieuwertgianni's schuld
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dankje
. Nou ik ben dus Arch-Indar, en ben slecht in Wordfeud ben ik recent achter gekomen.
Ik hou van sporten, en... tja.. wat is er nog meer belangrijk ?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie/thee?
Zwart/Melk/Suiker/Smaakje?
Bier/Wijn?
Kleur jas?
Schoenmaat?
Automerk?
Snoep/koek/taart/muffins?![]()
![]()
Mehehehe slim.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ontken alles
en nu ga me wassen in onschuld douchen
Eerste drie zijn makkelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie/thee?
Bier/Wijn?
Kleur jas?
Schoenmaat?
Automerk?
![]()
Bij mijn pot staat je nog voor hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dankje. Nou ik ben dus Arch-Indar, en ben slecht in Wordfeud ben ik recent achter gekomen.
Ik hou van sporten, en... tja.. wat is er nog meer belangrijk ?
Oeh newbiesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wist ik![]()
Maar er zijn ook echte nieuwerts vandaag
Beide natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste drie zijn makkelijk
Liever wat fris. Ik hou niet van warm.
Net had ik een blauw ski-jack aan.
[b]
Links of rechts[/b] ?
Snoep
Ik dacht, ik stel die niet, ik geef de eer aan jouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mijn pot staat je nog voor hoor
Zie verder lijstje van ess en de belangrijkste vraag: honten of kadden?
We hadden een kat, die was helaas weggelopen in de tussentijd dat we in en andere woning zaten te wachten op onze nieuwbouw. Wel levend teruggevonden, maar te laat...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is de definitietie daarvan? Ik ben hooguit een dagje uitgeweken, en mijn personal stalker vond me al vrij snel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wist ik![]()
Maar er zijn ook echte nieuwerts vandaag
Hoezo te laat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We hadden een kat, die was helaas weggelopen in de tussentijd dat we in en andere woning zaten te wachten op onze nieuwbouw. Wel levend teruggevonden, maar te laat...
Zacht snoep. drop, winegums, spek. Oowh, en ik heb altijd pepermuntjes op zak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beide natuurlijk!
En wat voor snoep?
Jij bent hier een nieuwert, dus jij valt onder de nieuwertsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is de definitietie daarvan? Ik ben hooguit een dagje uitgeweken, en mijn personal stalker vond me al vrij snel.
En je schoenmaten dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zacht snoep. drop, winegums, spek. Oowh, en ik heb altijd pepermuntjes op zak.
Ze is twee dagen laten doodgegaan door een combinatie van te weinig eten / drinken. Het was een echte binnenkat.quote:
Awwwwwquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze is twee dagen laten doodgegaan door een combinatie van te weinig eten / drinken. Het was een echte binnenkat.
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Koffie/thee?
Bier/Wijn?
Kleur jas?
Schoenmaat?
Automerk?
![]()
Zijn die zo belangrijk, ik had ergens van de week een onderzoek gelezen dat dat helemaal nergens invloed op had...quote:
Dat is jammer hè. Die laatste.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerste drie zijn makkelijk
Liever wat fris. Ik hou niet van warm.
Net had ik een blauw ski-jack aan.
Links of rechts ?
Snoep
wacht, ik pak mijn notitieblok erbij.....quote:
In de KSC is dat belangrijk ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn die zo belangrijk, ik had ergens van de week een onderzoek gelezen dat dat helemaal nergens invloed op had...
Af een toe een taartje kan er best in hoor. Maar niet te vaak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is jammer hè. Die laatste.
42.5 links, 42.5 rechts.quote:
Chipsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Koffie!
Zwart
Ja![]()
Welke jas!maar... Zwart rood wit en blauw
37
Fiat maar indien monehhh astin martin
Euh.... Chips
en euh.... Hont....
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Af een toe een taartje kan er best in hoor. Maar niet te vaak.
[..]
42.5 links, 42.5 rechts.
Idd... Tss... De prioriteiten niet kennenquote:
Dat is me de afgelopen 10 potjes ook gelukt na het eerste woord..... Bij het laatste woord nooit meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, pffff, ik vraag het toch niet voor nietsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd... Tss... De prioriteiten niet kennen
Je wordt hier wel snel afgerekend of niet ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd... Tss... De prioriteiten niet kennen
Niet als je gewoon alle vragen van het kruisverhoor beantwoord hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je wordt hier wel snel afgerekend of niet ?
Dan ben ik nu dus veilig toch ?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet als je gewoon alle vragen van het kruisverhoor beantwoord hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |