Poeh ik zou echt een hele slechte eter zijn als ik in m'n eentje wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
is gewoonte![]()
Hier bij mijn ouders eten we meestal wel rond een uur of 6, dus dan stel ik me daar op in, maar in m'n eentje eet ik meestal veel later pas
True! Lekker rekaxt de avond inquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
'Normaal' eten we/ik ook eerder tussen zeven en acht, dan eerder.
Maar zo is het ook wel lekker. Kleine op bed. Nog ff koffie en dan zo douchen en aan het werk.
Ohja dat is waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Maar was een nieuw kookplaatje dus dat kon kapot zijn of zo
Dat gaat hier nooit lukkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:40 schreef JJH het volgende:
Wij zaten al om fucking kwart over vijf aan de warme dis.
Ik vind koken leuk, dat sheeltquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Poeh ik zou echt een hele slechte eter zijn als ik in m'n eentje wasals in: niet koken en leven op een zak chips ofzo
![]()
[..]
True! Lekker rekaxt de avond in
Ik baalde ook vanmorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik hoop nog lang plezier van die van mij te hebben
Ik vind koken soms ook wel leuk, maar dan voor iemand anders vooralquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk, dat sheelt![]()
Maar soms heb ik ook wel eens een hele dag geen trek in eten, en dan eet ik ook geen eten dus die dag
"Oh, je wil me niet meer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik baalde ook vanmorgenalsof onze Senseo het aanvoelde dat we sinds deze week aan het kijken zijn voor nespresso apparaat
![]()
![]()
Ahja dat kan ik me oo kwel voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind koken soms ook wel leuk, maar dan voor iemand anders vooral![]()
Voor mezelf... Mehhhhafgelopen week 2 avonden gewoon niet gegeten
was telkens maar om 22u thuis en geen zin meer om iets te pakken
Genoeg stoelen hier hoorquote:
Owjah idd dat zoumik ook zeker veel meer doen danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat kan ik me oo kwel voorstellen![]()
Ik heb ook wel eens een avondje geen zin om iets te maken, maar ik maak regelmatig dingen waarbij ik porties invries..Lekker makkelijk voor op dagen dat ik geen tijd of zin heb om iets te maken
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah idd dat zoumik ook zeker veel meer doen danmaar ik vind het biet erg om 2x na elkaar zelfde te eten ook. Het is eerder dat m'n man dat euh.... Vervelend vindt haha dus dan kook ik (of hij trouwens) elke dag iets anders bijna
quote:
quote:
Whoa BJ op dit tijdstip.... de luxequote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Zalmmoot, gebakken eerpels en witte koolprut op![]()
En als toet B&J. Omdat lente
Oeh klinkt lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Zalmmoot, gebakken eerpels en witte koolprut op![]()
En als toet B&J. Omdat lente
Ik hoefde alleen mezelf te overtuigenquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Halve haan, maar dat kwam omdat ik terugkwam van middag skiën !
Even terugdenken aan de wintersport, maar dan in een snackbar in NL.
Hallo btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |