Echt wat een hysterie. Lekker laten lopen dat beest. Nogmaals, je kan beter die wolf dan een wild zwijn tegenkomen.quote:
Lijkt mij echt vet bijzonder om zo ineens voor een wolf te staan.quote:Gezien in een woonwijk in Hoogezand, in de Satellietlaan en Astronautenlaan. Onder andere Koos Tromp en C. de Heer zagen het dier: 'Ik liet mijn hondje uit en stond opeens oog in oog met hem. Het beest keek me recht aan', zegt Tromp. De Heer: 'Ik ben zelf jager, dus ik zag het meteen. De wolf bleef nog even bij ons kippenhok staan, maar zag al snel dat daar niks te halen was.'
Straks krijgen we nog 'hangwolven'.quote:Wilde wolven komen momenteel veel voor in landen als Duitsland, Polen, Frankrijk en Denemarken. Het zijn prachtige dieren en ze spreken tot de verbeelding. Ze komen voor in fabels en sprookjes. Maar het zijn ook rovers. En ze zijn lang niet altijd schuw. Sommige wolven vallen schapen aan, of honden, ze stelen kippen, en heel soms zijn ze agressief tegen mensen. Zulke wolven worden ‘probleemwolven’ genoemd. In Frankrijk worden probleemwolven afgeschoten. Moeten we wel blij zijn met de komst van de wolf naar Noord-Nederland? Wat moeten we in ons kikkerlandje eigenlijk met wolven?
Nedersaksen is in het noordwesten, niet in het oosten.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef Dven het volgende:
De meeste wolven in Duitsland zitten in het oosten. Alleen in Nedersaksen zitten er al ongeveer 50.
Ze willen hem gaan verdoven.quote:De wolf is in woonwijken gesignaleerd. 'Dat vinden we geen wenselijke situatie', zegt gedeputeerde Henk Staghouwer op Radio Noord. 'We zijn aan het kijken of we de wolf kunnen verdoven'.
Inderdaad, ze willen wolven, nu krijgen ze wolven gaan ze hem schieten.. tja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef Amarantha het volgende:
En schade door een wolf wordt gewoon vergoed.
ik zou hem niet als wolf herkennenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt mij echt vet bijzonder om zo ineens voor een wolf te staan.
Oh ik wel. Een wolf herken je wel hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 12:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik zou hem niet als wolf herkennen
ik als hondenhater denk gewoon 'loslopende herdershond'quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wel. Een wolf herken je wel hoor
BBQ'enquote:Op maandag 9 maart 2015 11:46 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat waren die mensen linksachter in beeld aan het doen.....?
Een wolf herken je wel hoor. Alleen de loop is al anders dan die van een hond, gracieuzer in mijn ogen.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik als hondenhater denk gewoon 'loslopende herdershond'
en ik zeg dat ik hem niet herkenquote:
Ok, wel dat kan. Maar in het echt ziet er allemaal net wat anders uit dan in filmpjes, dan zie je het allemaal wat beterquote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
en ik zeg dat ik hem niet herkenFilmpje van het beest in duitsland gezien, foto's van groningen gezien - voor mij is het gewoon een hondachtig beest.
ik let nooit op de loop van een hond dus geen vergelijkingsmateriaal
Ja precies, wat een hysterie om dat beest. Lekker met rust latenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Wat een onzin om dat beest te willen verdoven. Die gaat vanzelf weer weg. Gevaar voor de volksgezondheid of de veilidheid is er nauwelijks. Hoeveel precedenten zijn er?
Maar maar maar, wolf.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:13 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ja precies, wat een hysterie om dat beest. Lekker met rust laten
schiphol heeft ook een ganzenplaag, kan die wolf/hond niet even deze kant op lopenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:16 schreef xzaz het volgende:
Op de radio:
Gaan ze zeuren dat ze schade hebben om ganzen. Ja lul, daarom heb je de wolf nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |