Mijn punt is dat hij de man achter de generalen is en de macht van het Turkse leger op haar knieën heeft gebracht.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
welke militaire ervaringen heeft hij dan? De PKK heeft al jaren geen grote oorlog gevoerd met Turkije, en Fidan was nooit een generaal als ik mij niet vergis. Soleimani daarentegen is diegene die de plannen bepaalt EN uitvoert.
Niet dat ik Fidan in diskrediet wil brengen, hij heeft ongetwijfeld goede dingen gedaan. Alleen hij is niet te vergelijken met Soleimani, Soleimani is een generaal.
Moet die een oorlog beginnen met Israël en Azerbeidzjan. Dan mag die pas praten. Hij heeft tot nu toe niks gedaan. Alleen beetje rondlopen met z'n sjaaltje en homo-achting de camera in kijken. Tot nu toe heeft hij gefaald in elk land.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
welke militaire ervaringen heeft hij dan? De PKK heeft al jaren geen grote oorlog gevoerd met Turkije, en Fidan was nooit een generaal als ik mij niet vergis. Soleimani daarentegen is diegene die de plannen bepaalt EN uitvoert.
Niet dat ik Fidan in diskrediet wil brengen, hij heeft ongetwijfeld goede dingen gedaan. Alleen hij is niet te vergelijken met Soleimani, Soleimani is een generaal.
Klopt. Goede politieke leider, vandaar ook dat Erdogan hem niet weg wou hebben. Is er al bekend wie hem gaat vervangen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hij de man achter de generalen is en de macht van het Turkse leger op haar knieën heeft gebracht.
Dat jij dit serieus durft te zeggen, kom opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:23 schreef Atak het volgende:
[..]
Moet die een oorlog beginnen met Israël en Azerbeidzjan. Dan mag die pas praten. Hij heeft tot nu toe niks gedaan. Alleen beetje rondlopen met z'n sjaaltje en homo-achting de camera in kijken. Tot nu toe heeft hij gefaald in elk land.
Ergens wel een nuance te maken, Ozal was een goede politiek leider, maar hij ging wel gebukt onder het leger. Hij zelf is meer een tactici als je het mij vraagt, een met wel 15 jaar militair ervaring, tho, wat zijn ervaringen zijn is men geheimzinnig over. Naam van Arinc komt vaak voor, tho hoop niet dat hij het wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt. Goede politieke leider, vandaar ook dat Erdogan hem niet weg wou hebben. Is er al bekend wie hem gaat vervangen?
Iran maakt haar eigen straaljagers, ze zijn niet afhankelijk van iemand anders.quote:
quote:Iran has unveiled a new indigenous fighter jet, which is said to be similar to a US-made warplane. Qaher-313 (Conqueror-313) advanced military aircraft was put on display during a ceremony on Saturday in the presence of Commander of Iran’s Army Major General Ataollah Salehi, Defense Minister Brigadier General Ahmad Vahidi and Commander of the Islamic Republic of Iran Air Force (IRIAF) Brigadier General Hassan Shah-Safi on the occasion of the Ten-Day Dawn celebrations commemorating the victory.
Turanisten en wolfjes enz. vind je wel prima?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Waar komen die Iran/syrie nationalisten vandaan?????? Ik vind het achterlijk dat Hezbollah en Iran/Russische dictator lovers het verzieken. We leven gewoon in Nederland en we zijn tegen dictators en moslim extremisten. Dat de FSA voor 20% overgelopen is, is een schande. Een schande waar we samen voor moeten werken.
Turgut Ozal, een van mijn favoriete leiders ooit. Vandaag de dag zou hij veel sense maken met zijn Koerdische achtergrond. Hij wist het westen ook goed naar zich toe te trekken, Turkije een wat meer open economie te geven enz.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ergens wel een nuance te maken, Ozal was een goede politiek leider, maar hij ging wel gebukt onder het leger. Hij zelf is meer een tactici als je het mij vraagt, een met wel 15 jaar militair ervaring, tho, wat zijn ervaringen zijn is men geheimzinnig over. Naam van Arinc komt vaak voor, tho hoop niet dat hij het wordt.
De grotere meerderheid van de FSA, is islamist. Hoe kun je dan nog spreken van overlopen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Waar komen die Iran/syrie nationalisten vandaan?????? Ik vind het achterlijk dat Hezbollah en Iran/Russische dictator lovers het verzieken. We leven gewoon in Nederland en we zijn tegen dictators en moslim extremisten. Dat de FSA voor 20% overgelopen is, is een schande. Een schande waar we samen voor moeten werken.
Is nep. Is fotoshopquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Iran maakt haar eigen straaljagers, ze zijn niet afhankelijk van iemand anders.
[..]
[ afbeelding ]
Idd, als zij de macht hadden dan was het middel-oosten niet zo op het moment.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Turanisten en wolfjes enz. vind je wel prima?
Dat heeft Stalin ook met zijn leger gedaan en dat bleek niet zo opportuun te zijn toen er tijdens de oorlog ervaren officieren nodig waren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hakan Fidan is diegene die het Turkse leger heeft onderworpen.
Die officieren zijn niet doodgemaakt. Het volk zal hun uit de gevangenis halen als er een oorlog is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heeft Stalin ook met zijn leger gedaan en dat bleek niet zo opportuun te zijn toen er tijdens de oorlog ervaren officieren nodig waren.
Dat zou ook weleens op Fidan van toepassing kunnen zijn.
Ik heb dat wel eens vaker gehoord van anderen hier op FOK! alleen kan je een naam noemen die een krijgs-ervarene was onder de mensen die Fidan heeft aangepakt? De Turkse generaals waren ideoloogjes, geen ervaren strijders.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heeft Stalin ook met zijn leger gedaan en dat bleek niet zo opportuun te zijn toen er tijdens de oorlog ervaren officieren nodig waren.
Dat zou ook weleens op Fidan van toepassing kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die neusIk snap nu wel waarom Atak van joden houdt.
[..]
De oorlog tegen de PKK zou ik niet omschrijven als politionele activiteiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens vaker gehoord van anderen hier op FOK! alleen kan je een naam noemen die een krijgs-ervarene was onder de mensen die Fidan heeft aangepakt? De Turkse generaals waren ideoloogjes, geen ervaren strijders.
[..]
De zuiver krijgslieden zijn allemaal ongemoeid gelaten, welk naam kan je opnoemen wat en is aangepakt en successen op z'n naam had staan tegen de PKK?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De oorlog tegen de PKK zou ik niet omschrijven als politionele activiteiten.
Dat is/was toch gewoon oorlog?
Op de marine na hebben alle krijgsonderdelen het druk gehad in dat opzicht.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |