duidelijk geen echte Koerd. Lichte snor en Neanderthaler trekjes missen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:09 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Deze was wel lekker, alleen nu dood:
[ afbeelding ]
#LeylaDoğan
Hitler zou er wel raad mee weten. Ik ben zelf van leef en laat leven. Persoonlijk zou ik er een zak over trekken met twee gaten aka boerka.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel een genocide waard, is het niet?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Hitler zou er wel raad mee weten. Ik ben zelf van leef en laat leven. Persoonlijk zou ik er een zak over trekken met twee gaten aka boerka.
Alleen Assad is goed en de rest is slecht?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:38 schreef IPA35 het volgende:
Hilarisch hoe de Aszieligerds nu lopen te beweren dat de Syrische Luchtmacht stellingen van de YPG aanvalt bij Tal Tamr.
Godverdomme man, die gasten hebben een Koerdisch snikkel in hun reet waar je bang van wordt.
Zijn ze 1915 al weer vergeten of zo...
Waarom doe jij zo racistisch tegenover Turken en begin je te huilen als iemand ook maar iets negatiefs zegt over jouw etniciteit?quote:
Zijn reactie was sarcastischquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alleen Assad is goed en de rest is slecht?
En waarom genocide erbij halen? Moeten Duitsers en Joden nu ook voor eeuwig haten?
Racistisch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo racistisch tegenover Turken en begin je te huilen als iemand ook maar iets negatiefs zegt over jouw etniciteit?
Wat is racisme als dat geen racisme is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Zijn reactie was sarcastisch
[..]
Racistisch?Mijn etniciteit, Nederlands bedoel je?
Jij bent een Koerd uit Iran.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
Racistisch?Mijn etniciteit, Nederlands bedoel je?
Nooit van countryball gehoord?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat is racisme als dat geen racisme is?
Yeah right. Eerst was ik een surinamer. Toen een jood. Toen een Koerd. Toen een Iranees.En nu een Koerdische Iranees.quote:
Hehehehe en dan laatst nog proberen te relativeren : 'Mijn ouders kennen ook goede Koerden hoor!!11!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:30 schreef Atak het volgende:
[..]
duidelijk geen echte Koerd. Lichte snor en Neanderthaler trekjes missen.
Montana. Hij is zelf een Iraanse shi'iet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wie zegt dat je een Koerdische Iraniër bent dan?
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Montana. Hij is zelf een Iraanse shi'iet.
Lolquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:00 schreef IPA35 het volgende:
Triggershot heeft wel vaker rare verhaaltjes opgehangen.
Joodse-Armeniër, aangenaam.
Ja xDquote:
Nee nee nee, dat ben ik al. (laten we Atak z'n perceptie niet verstoren!)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:00 schreef IPA35 het volgende:
Triggershot heeft wel vaker rare verhaaltjes opgehangen.
Joodse-Armeniër, aangenaam.
Jawel, want Iran heeft Irak onder controle. Dus feitelijk is elke Irakees ook een Iranees.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |