Wel zieligquote:
Mocht ik hier een nest jonge eendjes krijgen dan vernoem ik jullie allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
Wie o wie opent #200.
Volg de ontknoping, dit weekend in de BNW SC.
Spannend!!
[..]
Wel zielig
Kan Lavje niet gewoon een mooi hok timmeren en een mooie zwemvijver graven, en ze allemaal een BNW naampje geven?
Help wel timmeren of graven, leuk leuk leuk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mocht ik hier een nest jonge eendjes krijgen dan vernoem ik jullie allemaal.
Dan heb ik een pulluminati
Oei, wat is er?quote:
jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je al optie's waaruit je kan kiezen?
Nooit geweest dus kan niet echt advies gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
luxemburg en brugge/gent of boekarest
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?quote:
Schierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?
niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?
Ja zeker! Vlieland vind ik persoonlijk erg mooi. En Div is gek op Schier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet eens aan gedacht
texel en terschelling al geweest
maar de andere zijn ook de moeite waard ja?
Tessel vink nie zo leuk meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tessel (zo zeggen we dat in Noord Holland). Vlieland vind ik ook erg mooi.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
hier krijg ik ook wel kippenvel van zeg
wauw
https://www.airbnb.nl/rooms/155515
Geweldig zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
hier krijg ik ook wel kippenvel van zeg
wauw
https://www.airbnb.nl/rooms/155515
Snap ik. Is wel een flink verschil met bv Gent of Boekarestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kriebelt toch weer om paar honderd euro meer uit te geven
lijkt mij fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker lavvvvv
[..]
zullen we samen gaan als verzoenings-uitje?
Die heb ik gisteren ook gelezen B en daarom is het gewoon onmogelijk om dat hier te hebben. Overdag kan ik die jonkies niet beschermen en verder is de tuin zo ongeschikt als wat want nieuwe schutting en verder alles nog kaal dus ze kunnen hun eieren nergens verstoppen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.euronet.nl/~ig(...)n/page31/page31.html
Vond dit nog L.
Zeggen ze hetzelfde over eenden in de tuin.
Dat vrouwtje zat zelfs voor het raam. Liet nog leuk presentje ook achter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Haha wat een eigenwijze.![]()
Straks moet je nog vogelverschrikker neerzetten.
Dat is dan wel weer aardig van haarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vrouwtje zat zelfs voor het raam. Liet nog leuk presentje ook achter.
Haha tof is dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Dat doet me denken aan een heel eigenaardig voorval dat ik heb meegemaakt in Afrika.
We zaten daar in de buitenlucht aan het ontbijt, waar een vogel (soort ben ik even kwijt) heel nieuwsgierig kwam kijken. Dus op een goed moment gaven we hem een stukje brood met boter.
Sofar niets vreemds. Maar nu komt het: kennelijk was hij ons wel dankbaar, want even later kwam hij een paar zaden brengen die hij op de vensterbank naast ons neerlegde.
Dat soort gedrag had ik ieg nog niet eerder gezien van vogels.
Wat superleukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Dat doet me denken aan een heel eigenaardig voorval dat ik heb meegemaakt in Afrika.
We zaten daar in de buitenlucht aan het ontbijt, waar een vogel (soort ben ik even kwijt) heel nieuwsgierig kwam kijken. Dus op een goed moment gaven we hem een stukje brood met boter.
Sofar niets vreemds. Maar nu komt het: kennelijk was hij ons wel dankbaar, want even later kwam hij een paar zaden brengen die hij op de vensterbank naast ons neerlegde.
Dat soort gedrag had ik ieg nog niet eerder gezien van vogels.
Ja hartstikke leuk maar niet om hier een nestje te maken. Dat wordt gegarandeerd leeggehaald door de katten, kauwen en eksters en dat vind ik zielig.quote:
Hoi Lavjequote:
Superdrukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hoe het met jou is. Waar was je al die tijd? We misten je al
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superdruk![]()
Nu eigenlijk ook, maar ik heb even geen zin meer![]()
Ik ben dus weer in Amsterdam bezig met de studie, en had het de afgelopen weken zo druk ermee dat ik gewoon de hele dag ('s ochtends t/m 's avonds) en zelfs al 2x ook nog de hele nacht er aan zat![]()
Gelukkig duurt deze drukte nog maar ongeveer een weekje en heb ik deze week ook al iets meer ademruimte![]()
En ik ga bijna verhuizen16 maart mag ik de sleutels ophalen van mijn zelfstandige kamer
Alles voor mezelf![]()
Eigen keuken, eigen badkamerTotaal is ongeveer 28m2
Te gek! Spannend he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superdruk![]()
Ik ben dus weer in Amsterdam bezig met de studie, en had het de afgelopen weken zo druk ermee dat ik gewoon de hele dag ('s ochtends t/m 's avonds) en zelfs al 2x ook nog de hele nacht er aan zat![]()
Gelukkig duurt deze drukte nog maar ongeveer een weekje en heb ik deze week ook al iets meer ademruimte![]()
En ik ga bijna verhuizen16 maart mag ik de sleutels ophalen van mijn zelfstandige kamer
Alles voor mezelf![]()
Op de eendjes!quote:
Tofquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superdruk![]()
Alles voor mezelf![]()
Oh wauw 199 alweerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de eendjes!![]()
Of deel #200
[..]
TofMoet er nog veel aan gebeuren of kan je er zo in? Leuk is dat om het helemaal eigen te maken
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Ess. Moest even een paar eendjes uit de tuin sturen
Ohh da's handig! Scheelt weer vloer leggen en andere rotklusjes waar je eigenlijk helemaal niet mee bezig wil zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh wauw 199 alweer
De muren hebben een likje verf nodig, en er moeten plankjes enzo worden opgehangenGa ik met m'n vader doen
Maar dat moet lukken in 1 middagje, en voor de rest is het een kwestie van spullen verhuizen
Ja preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh da's handig! Scheelt weer vloer leggen en andere rotklusjes waar je eigenlijk helemaal niet mee bezig wil zijn.
Wat voor vloer zit er in?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Vloer heb ik overgenomen van de vorige bewoner![]()
Laminaat.quote:
Ah beterquote:
Haha, daar is de keukenprinses Essquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:31 schreef essnhills het volgende:
En ik heb al een heleboel nieuwe spulletjes verzameld voor in m'n nieuwe keukentje
Nieuwe oven en koelvrieskast gekocht tijdens die mediamarkt BTW-acties![]()
En ik heb een nieuwe inductiekookplaatje (ga ik vanavond testen) en ik heb nieuwe pannen enzo
Jaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah beter
[..]
Haha, daar is de keukenprinses Ess
Heb je wel genoeg ruimte voor al je culinaire uitspattingen?
Haha heerlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:34 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Jaaa
ik ben al wezen bezichtigen, en heb best wel een ruim keukenbladGroter dan die in Delft die ik moest delen met 2 andere meiden
![]()
En nu ook m'n eigen keukenkastjes enzo![]()
en we gaan dus ook nog plankjes ophangen in de keuken![]()
Nee hoor, ik neem m'n vader mee, en die is timmermanquote:
Is ook wat om een heel topic te wijden aan een paar keukenplankjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem m'n vader mee, en die is timmerman
Hehehquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Is ook wat om een heel topic te wijden aan een paar keukenplankjes
Handig zo'n vader!
Gewoon samenquote:
Daar heb je gelijk inquote:
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Na het klussen kook jij iets heerlijks om, nog veel gezelliger, samen op te etenja toch?
Hahaquote:
Komt precies mooi uit zo eigenlijk. Die maandag moet ik het onderzoeksvoorstel inleveren, en dan krijg ike en paar dagen later de beoordeling. Maar dan kan ik dus een aantal dagen eigenlijk nauwelijks iets doen omdat ik op die beoordeling moet wachtenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Leuk! Mooi dat je studiedrukte ook bijna voorbij is. Zou bij mij echt een chaos worden als er dan ook een verhuizing bij komt
Nou iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt precies mooi uit zo eigenlijk. Die maandag moet ik het onderzoeksvoorstel inleveren, en dan krijg ike en paar dagen later de beoordeling. Maar dan kan ik dus een aantal dagen eigenlijk nauwelijks iets doen omdat ik op die beoordeling moet wachten![]()
En dat is ook dus die maandag wanneer ik mijn sleutels mag ophalen
toevalligquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou iddtoevallig of heb je het zo uitgekiend?
Haha, daar heb je geluk meequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
toevallig![]()
opleverdatum voor die kamer is al heel lang 16 maart, en dat wist ik zelfs al eerder dan de deadlines van de studie![]()
Ja, ik heb iedereen afgeschriktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, daar heb je geluk mee![]()
Wat is het rustig hier verder
Hoiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leukkkk essnhills! Waar ga je ongeveer wonen in AmsterdAm?
Jaaaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh tof is het daar sowieso! Wat leuk.
Nee johhquote:
Jupquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Snap ik! Staat je school een beetje in de buurt?
Jaaa mooi weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee johh
Iedereen geniet van het mooie weer. En Lavje rent achter eenden aan
Goed bezig Tjackiequote:
Okéquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ess als je eens een uurtje over hebt heb ik een aanrader voor je: Hoe eet je een cupcake? van Meg Donohue. Zo'n leuk boek en het zal jou als kookprinses zeker aanspreken
Gewoon in model trekkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hebben zelf gedaan
gingen met andere auto aan auto trekken
lol
was echt grappig hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die 'lol' aan het einde van je bericht maakte het af
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was echt grappig hoor
auto vooruit duwen bumper ging vooruit
heb je hier filmpje of foto's van?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was echt grappig hoor
auto vooruit duwen bumper ging vooruit
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
http://www.reddit.com/r/c(...)_revolution_and_its/
Is er hier ook een topic van? Nooit wat over gehoord.
vergeten dom hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je hier filmpje of foto's van?
waarom moest ik hier zo hard om lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja beetje jammer maar ja soms zit het mee soms zit het tegen je kan niet altijd 6 gooien
je kan niet altijd zes gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja beetje jammer maar ja soms zit het mee soms zit het tegen je kan niet altijd 6 gooien
harteloos echt harteloos gwn 😖quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
waarom moest ik hier zo hard om lachen
gebruiken ze die in jullie streek ook?quote:
Vind je gewoon grappig hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
harteloos echt harteloos gwn 😖
[..]
gebruiken ze die in jullie streek ook?
jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
harteloos echt harteloos gwn 😖
[..]
gebruiken ze die in jullie streek ook?
hahah ja snap ik welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind je gewoon grappig hoormaar vroeg het me ff af..
die ken ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
en als er iemand iets lulligs zegt
scheelt mij nul
ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahah ja snap ik wel
😳 ben gewoon keigrqppig
[..]
die ken ik niet
Snap hem ook niet
hoeziquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is al een aantal jaar dicht srry
te slapenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
ik doe de deur dicht
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef Scrummie het volgende:
ik doe de deur dicht
mensen lijken te kijken
Je hebt gelijk. Doe mij maar wat Satisfaction van Benny Benassiquote:
KB begon, die deed Fok dicht. van 't een kwam het ander en plop, 9 maanden zwanger.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Divje het volgende:
VOORDAT ZE MIJ ZIEENNNN
wat is loos Scrum dat je met zulke teksten komt..
wow. die was diep.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB begon, die deed Fok dicht. van 't een kwam het ander en plop, 9 maanden zwanger.
ik snap het niet 🙈quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KB begon, die deed Fok dicht. van 't een kwam het ander en plop, 9 maanden zwanger.
ik volg je uiteraard welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
sorry, ik zit geloof ik 3 niveau's hoger.
Ff downgraden.
Hey! nu voel ik me domquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
sorry, ik zit geloof ik 3 niveau's hoger.
Ff downgraden.
GOEDENAVONDquote:
wij delen de lijn, da's nog anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
Mag ik dan ten minste op de gezamenlijke groente-lijn zitten
Thanksquote:
natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wij delen de lijn, da's nog anders.
hater, waarom doe je zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef Scrummie het volgende:
ben vanmiddag nog uitgenodigd voor een boekpresentatie. niet gegaan, want was in amsterdam.
MOOIER DAN DIE VAN IEDEREEEENquote:
MAAR GA NIET WEGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ga nooit bij me wegquote:
ik heb gister bijna gehuild bij een liedje. stom he.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop met die liedjes ik ga wenennnnn uit emotie 😭😭
Een toontje lager?quote:
nee helemaal niet stom, welk liedje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik heb gister bijna gehuild bij een liedje. stom he.
Ik hoop dat je het leuk vondquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb stiekem met je gedanst?
ik zat in de auto mee te blèren/rappen met In The End van Linkin Parkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee helemaal niet stom, welk liedje?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Divje het volgende:
Ben ik nu cultuurbarbari omdat deze teksten me weinig zeggen?
Ohquote:
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIEquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Divje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik zat in de auto mee te blèren/rappen met In The End van Linkin Park. En op 't einde schoot ik vol. Beetje dan.
HOU JE BEK EN GA VOOR ALTIJD WEEEEEEEGquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE
FEYENOORD IS EEN ILUSSIE
FEYENOORD IS EEN DROOM
En zoveel schoonheid heb ik nooit gezienquote:
aftrekkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn 4 minuten te laat
wat moet ik nu
quote:
sowieso omdat amsterdam haatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Divje het volgende:
aw daar heb ik ook wel eens tranen laten lopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik zat in de auto mee te blèren/rappen met In The End van Linkin Park. En op 't einde schoot ik vol. Beetje dan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EEN KEER TREK JE DE CONCLUSIE
FEYENOORD IS EEN ILUSSIE
FEYENOORD IS EEN DROOM
DAARRRRR STAAAHAAAT ZEEEEquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit gezien
Je mag pas vanaf 6,5 minuten klagen, dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden zijn 4 minuten te laat
wat moet ik nu
#thuglife jij weet, jij snapt *boks*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aw daar heb ik ook wel eens tranen laten lopen![]()
Stoutertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Achja, fonteintje slopen is toch leuker dan zingen.
ze zijn erquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf 6,5 minuten klagen, dat weet toch iedereen?
Zie je nou welquote:
Have funquote:
Je kan ook als een gorilla UhhhUHHHUHhhhUHHHHUhhhuhhhhHH doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet iets als je de teksten niet kent
Nee dat doet een niet nader te noemen vak in die vliegende schotel die jullie daar hebben staan alquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook als een gorilla UhhhUHHHUHhhhUHHHHUhhhuhhhhHH doen![]()
gaat het vandaag wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#thuglife jij weet, jij snapt *boks*
Oh, ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee dat doet een niet nader te noemen vak in die vliegende schotel die jullie daar hebben staan al
Hoog Scrummie kijk omhoog SCrummie want dan wor je lekker natquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SCRUMMIE LOOP NIET ZO GEBOGENNNN
DENK JE DAT ZE JE NIET MOGENNNNMM
Ik kijk geen voetbalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
zie editkeihard schreeuwen dat ze doen.
heb je de serie ramses ook gezien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoog Scrummie kijk omhoog SCrummie want dan wor je lekker nat
sorry, zo ben ik geborenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SCRUMMIE LOOP NIET ZO GEBOGENNNN
DENK JE DAT ZE JE NIET MOGENNNNMM
Hoor jij dan niet lekkere hapjes te bereiden voor de kijkers?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal![]()
Alleen EK en WK
de wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je ook de winner taco?
Doe tjacka!
Ksssstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoor jij dan niet lekkere hapjes te bereiden voor de kijkers?
dat sowieso, vrouw dit dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoor jij dan niet lekkere hapjes te bereiden voor de kijkers?
zul je zien dat die lul precies dan terug komtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:40 schreef Scrummie het volgende:
Tjack gaat de 200 missen.
[..]
ja hoor ja hoor. Met jou dan?
het geluk van een ajacied.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zul je zien dat die lul precies dan terug komt
Ja op de blaasjes op mn lip na, best prima!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat sowieso, vrouw dit dat.
*duikt weg*
quote:
wat nou zoenen, met lucht zoenen zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het geluk van een ajacied.
oh dat is minder! minder zoenen, helpt.
Bovenkant van je handquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat nou zoenen, met lucht zoenen zeker
Herpes heb je of heb je niet, ik heb het 😭
oja, sorry, met lucht, nouja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat nou zoenen, met lucht zoenen zeker
Herpes heb je of heb je niet, ik heb het 😭
Dat is je geraaiequote:
hahah jij 😂😭quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Bovenkant van je hand
Of een vuist maken en dat gat tussen je duim en wijsvinger zoenen. #instantgenotmetdeogendicht
laat mij mn herpes met je delen 😍quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oja, sorry, met lucht, nouja.
Herpes. Ik ga niet met jou zoenen.
div meende het wel geloof ik, zou ik geen hapjes voor maken hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is je geraaie![]()
Ik bepaal zelf wel wanneer ik lekkere hapjes maak en voor wie
oke, kom maaarrrrrquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahah jij 😂😭
Ga ga
[..]
laat mij mn herpes met je delen 😍
Waarheen?quote:
Ging er ook niet van uit dat ze deze kant op zou komen. Laat staan dat ik naar Amsterdam ga.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
div meende het wel geloof ik, zou ik geen hapjes voor maken hoor.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging er ook niet van uit dat ze deze kant op zou komen. Laat staan dat ik naar Amsterdam ga.
maar bedankt. ik meende er niks van
Ken ik niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Zeus:_Master_of_Olympus
Dit spel speelde ik vroeger altijd omg![]()
![]()
zegt mij dan weer niks!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet!
Ik heb laatst wel Theme Hospital weer gespeeld
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
div meende het wel geloof ik, zou ik geen hapjes voor maken hoor.
#teamess deed het anders best goed afgelopen WKquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheen?
[..]
Ging er ook niet van uit dat ze deze kant op zou komen. Laat staan dat ik naar Amsterdam ga.
maar bedankt. ik meende er niks van
En nou weer lief tegen mij doen hè?quote:
goodoldgames misschien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zegt mij dan weer niks!
Ik wil dit spel weer, waar vind ik dat
http://www.gog.com/game/zeus_poseidonquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zegt mij dan weer niks!
Ik wil dit spel weer, waar vind ik dat
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
En nou weer lief tegen mij doen hè?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet!
Theme hospitalquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken ik niet!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:03 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.gog.com/game/zeus_poseidon
of torrent
Bovenstaand zijn 2 games volgens mij. Voor geld.
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
Doctors announcement. Incoming patients with bloaty head.
quote:
Echt hèquote:
quote:
Het spijt mequote:
Hahaha, ik hoor het zo, als ik het lees. En elke keer als ik "booooo" hoor, weet ik dat er iemand dood is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè
Doctor required in GP's office.
Skylines?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:06 schreef Divje het volgende:
NOG 3 DAGEN en dan weer steden bouwen.
Zit een park in het spel genaamd Official park. Beschrijving: Much official. Very park.
hahaha shiiiiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:03 schreef Divje het volgende:
[..]
http://www.gog.com/game/zeus_poseidon
of torrent
Bovenstaand zijn 2 games volgens mij. Voor geld.
[..]
Ja
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoor het zo, als ik het lees. En elke keer als ik "booooo" hoor, weet ik dat er iemand dood is.
Lavjequote:
Ik speelde conquer met mijn oudste neefje. Paar jaar geleden. Leuk met die ninja's die dat ineens voor je sprongenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha shiiii![]()
![]()
Ik was toen 10 ofzo toen ik dit speelde, en toen deed ik net zo lang maar wat tot er iets gebeurde hahah.
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de lapo moet nemen.
zegt me ook nietsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik speelde conquer met mijn oudste neefje. Paar jaar geleden. Leuk met die ninja's die dat ineens voor je sprongen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de lapo moet nemen.
ik had voor Zeus spelletjes op de floppydisk, denk aan prince of persia (kei eng spel!) en nog wat dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |