Wel zieligquote:
Mocht ik hier een nest jonge eendjes krijgen dan vernoem ik jullie allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
Wie o wie opent #200.
Volg de ontknoping, dit weekend in de BNW SC.
Spannend!!
[..]
Wel zielig
Kan Lavje niet gewoon een mooi hok timmeren en een mooie zwemvijver graven, en ze allemaal een BNW naampje geven?
Help wel timmeren of graven, leuk leuk leuk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mocht ik hier een nest jonge eendjes krijgen dan vernoem ik jullie allemaal.
Dan heb ik een pulluminati
Oei, wat is er?quote:
jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je al optie's waaruit je kan kiezen?
Nooit geweest dus kan niet echt advies gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
luxemburg en brugge/gent of boekarest
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?quote:
Schierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?
niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om naar één van de eilanden te gaan? Texel, Vlieland, Terschelling Ameland of Schiermonnikoog?
Ja zeker! Vlieland vind ik persoonlijk erg mooi. En Div is gek op Schier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet eens aan gedacht
texel en terschelling al geweest
maar de andere zijn ook de moeite waard ja?
Tessel vink nie zo leuk meerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tessel (zo zeggen we dat in Noord Holland). Vlieland vind ik ook erg mooi.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
hier krijg ik ook wel kippenvel van zeg
wauw
https://www.airbnb.nl/rooms/155515
Geweldig zeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
hier krijg ik ook wel kippenvel van zeg
wauw
https://www.airbnb.nl/rooms/155515
Snap ik. Is wel een flink verschil met bv Gent of Boekarestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kriebelt toch weer om paar honderd euro meer uit te geven
lijkt mij fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap lekker lavvvvv
[..]
zullen we samen gaan als verzoenings-uitje?
Die heb ik gisteren ook gelezen B en daarom is het gewoon onmogelijk om dat hier te hebben. Overdag kan ik die jonkies niet beschermen en verder is de tuin zo ongeschikt als wat want nieuwe schutting en verder alles nog kaal dus ze kunnen hun eieren nergens verstoppen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:40 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.euronet.nl/~ig(...)n/page31/page31.html
Vond dit nog L.
Zeggen ze hetzelfde over eenden in de tuin.
Dat vrouwtje zat zelfs voor het raam. Liet nog leuk presentje ook achter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Haha wat een eigenwijze.![]()
Straks moet je nog vogelverschrikker neerzetten.
Dat is dan wel weer aardig van haarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vrouwtje zat zelfs voor het raam. Liet nog leuk presentje ook achter.
Haha tof is dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Dat doet me denken aan een heel eigenaardig voorval dat ik heb meegemaakt in Afrika.
We zaten daar in de buitenlucht aan het ontbijt, waar een vogel (soort ben ik even kwijt) heel nieuwsgierig kwam kijken. Dus op een goed moment gaven we hem een stukje brood met boter.
Sofar niets vreemds. Maar nu komt het: kennelijk was hij ons wel dankbaar, want even later kwam hij een paar zaden brengen die hij op de vensterbank naast ons neerlegde.
Dat soort gedrag had ik ieg nog niet eerder gezien van vogels.
Wat superleukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Dat doet me denken aan een heel eigenaardig voorval dat ik heb meegemaakt in Afrika.
We zaten daar in de buitenlucht aan het ontbijt, waar een vogel (soort ben ik even kwijt) heel nieuwsgierig kwam kijken. Dus op een goed moment gaven we hem een stukje brood met boter.
Sofar niets vreemds. Maar nu komt het: kennelijk was hij ons wel dankbaar, want even later kwam hij een paar zaden brengen die hij op de vensterbank naast ons neerlegde.
Dat soort gedrag had ik ieg nog niet eerder gezien van vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |