Even terugzoeken, ik weet het ook niet uit mijn hoofd, maar stond geloof ik op die aangifte.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Linkje?
Ze had toch ook gewoon een SoundCloud-account met de naam Emmelie?
dat kunnen best haar doopnamen ofzo zijn terwijl ze Emmelie als roepnaam kan hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ah ik was snel
[ afbeelding ]
Rika Emilie
Ja prima, maar ik vroeg me toen dus al af, waarom dan die spelling en niet de spelling van haar officiële naam.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat kunnen best haar doopnamen ofzo zijn terwijl ze Emmelie als roepnaam kan hebben.
Nee maar toch kan het een gevalletje "Trudi Maria, we noemen haar Marrieyah" zijn...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik vroeg me toen dus al af, waarom dan die spelling en niet de spelling van haar officiële naam.
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:48 schreef fokkervrouw het volgende:
[..]
Alleen als Peter ook meedoet. Of Emmelie.
Jij denkt dat fokkervrouw een nieuwe vermomming van Alberto Stegeman is?quote:Op zondag 13 december 2015 16:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
Dus er moet gereageerd worden op een of andere dame die toevallig op het facebook van de vader kijkt en het er toevallig met een vriendin over heeft. Goh zeg, wat een toeval allemaal.
Zoals het "toevallig" is dat een topic dat net weer weggezakt was na 9 dagen gekickt wordt door een account waar verder nog nooit mee gepost is?quote:Op zondag 13 december 2015 18:14 schreef Rotterdammer63 het volgende:
nee hoor, ik vind het te toevallig dat na een hele lange tijd waarin niets gebeurd er ineens iemand op het facebook van de vader gaat kijken en het hier post. Wie heeft daar baat bij?
Ik denk nog regelmatig aan dit verhaal en vertel het aan vrienden rond het kampvuur. Zo gek is dat dus niet.quote:Op zondag 13 december 2015 18:14 schreef Rotterdammer63 het volgende:
nee hoor, ik vind het te toevallig dat na een hele lange tijd waarin niets gebeurd er ineens iemand op het facebook van de vader gaat kijken en het hier post. Wie heeft daar baat bij?
Edit: Ik klets uit mij nek. Behalve dan dat we hier eerst feyenoorder64 hadden die kwam en verdween. En nu weer rotterdammer63.quote:Op zondag 13 december 2015 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals het "toevallig" is dat een topic dat net weer weggezakt was na 9 dagen gekickt wordt door een account waar verder nog nooit mee gepost is?
En dat doen ze al bijna 2 jaar ingelogd en wel zonder ooit ergens te reageren?quote:Op zondag 13 december 2015 18:32 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ach ja, er zijn wel eens mensen die op hun vrije zondag een beetje rondloeren wat er zoal gebeurd op Fok. En die hebben geen tijd om iedere dag op onzin te reageren van een schele puber
Met andere woorden: Hoi Peter.quote:Op zondag 13 december 2015 18:32 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ach ja, er zijn wel eens mensen die op hun vrije zondag een beetje rondloeren wat er zoal gebeurd op Fok. En die hebben geen tijd om iedere dag op onzin te reageren van een schele puber
quote:Op zondag 13 december 2015 18:32 schreef Rotterdammer63 het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2015 18:28 schreef Flitskikker het volgende:
Of iemand met kennis van zaken vertelt gewoon even hoe het nou allemaal precies zit, dan kan het boek worden gesloten en het topic onder stof worden bedolven.
Ah, wel Peter dus.... goh.quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Rotterdammer63 het volgende:
mijn dochter is een vrij mens. En de dader is niet bekend. Als ik hem/haar kan pakken dan zullen ze er van lusten
Niet doen, God is de enige rechter!quote:Op maandag 14 december 2015 15:20 schreef Rotterdammer63 het volgende:
Als ik hem/haar kan pakken dan zullen ze er van lusten
Maar Psalm 75 dan?quote:Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef Rotterdammer63 het volgende:
spotten is ook een vak. succes ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |