SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naomi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kromme dikke poten van Naomi.quote:Maar Collie hoort dat toch door te krijgen? Qua helderziend.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat ze daar mss wel over ingelicht worden zodat bezoekers niet met wilde verhalen binnenkomen?![]()
drunkkkkkkk in loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
OOOOOO OOOOo oooo DRUNKKK IN LOVEEEEEEEEEEEE'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan en Nicole net woorden over iets wat ze niet wou doen ..Ik weet het zelf ook niet preciesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Andrea Hazes?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??
Edit : Oh ik las wie![]()
Ivan boos op Nicole want zij zou de keuken vanmiddag schoonmaken. Nicole boos op Ivan want zij had die taak overgedragen aan ??? omdat zij aan haar huisje ging werken. Bovendien lag bijna iedereen de hele middag op bed en ook nu springt niemand op om het te doen. Tineke geeft aan zich even gedeisd te houden betreft huishouden ( waarschijnlijk omdat zij daarop aangesproken werd door LauraB) Dus...Nicole gaat het nu toch maar doen maar niet het bordje en mes van Chris geloof ik...
No mercy for animal abusers![]()
Dat LauB haar neus ongeveer 4 tot 5 x zo groot is als de neus van Gabri.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??![]()
ahh okee, ja ze heeft ook echt een heel kwartier aan haar huis gewerkt, helemaal geen tijd voor de keukenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ivan boos op Nicole want zij zou de keuken vanmiddag schoonmaken. Nicole boos op Ivan want zij had die taak overgedragen aan ??? omdat zij aan haar huisje ging werken. Bovendien lag bijna iedereen de hele middag op bed en ook nu springt niemand op om het te doen. Tineke geeft aan zich even gedeisd te houden betreft huishouden ( waarschijnlijk omdat zij daarop aangesproken werd door LauraB) Dus...Nicole gaat het nu toch maar doen maar niet het bordje en mes van Chris geloof ik...![]()
![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat LauB haar neus ongeveer 4 tot 5 x zo groot is als de neus van Gabri.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft toch een gok hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Urb toch wat je ziet kun je niet om heen toch![]()
Ik hoor diezelfde vervelende praatjes uit Nicolequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Yeszie het volgende:
Jeetje ik hoor de hele tijd die misselijke stem van Laub ze heeft aardig praatjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De styling van de Febo is weer bezig geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??![]()
Zie comment van Rhosyn hiervoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarover? zie ze allebei weer normaal doen op de streams..
Wel onzin dat Ivan of wie dan ook Nicole hier op aanspreekt, want er zijn inderdaad veel meer mensen die niks doen.![]()
succesquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
én dan kom je weer terug bij het praatje tussen Wilco en Ivan daarvoor .....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zie comment van Rhosyn hiervoor.
Wel onzin dat Ivan of wie dan ook Nicole hier op aanspreekt, want er zijn inderdaad veel meer mensen die niks doen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je bedoelt zo van: "Let op! Hier zit een gevaarlijke gek! Keer om!"?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaan ze een rode lamp hangen bij het huisje van Col ofzo?![]()
Geen filmpjes, geen streamverslagen, geen fut om 9 COSen door te lezen, is er nog wat gebeurd vandaag?
TEAM BAKSTEEN![]()
Ivan ergert zich aan de dingen die niet gedaan zijn (weet niet wat) en moppert op eigen, waarop Nicole zegt als ik nu de hele tijd bezig geweest ben en de helft ligt op bed voel ik me niet geroepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarover? zie ze allebei weer normaal doen op de streams..
Daarna zie je Ivan terwijl hij wacht bij de luifel dingen poetsen en planken weg halen.![]()
Maar ze doet niets, maar dat maakt niet uit voor de Febo, als ze maar kneedbaar is, doen wat wij willen, en dat doet ze, een super marionet, "U vraagt wij draaien"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Yeszie het volgende:
Jeetje ik hoor de hele tijd die misselijke stem van Laub ze heeft aardig praatjes![]()
Daar waren ze al mee bezig toch? Ook tijdens Patquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:51 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Chris wordt de nieuwe Pat.
De persoon waarop iedereen z'n frustratie gaat uiten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee ik bedoelde meer bijverdiensten, tsja of er animo is weet ik ook niet, maar alles duikt daar op alles, dus wie weetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef asini het volgende:
[..]
Je bedoelt zo van: "Let op! Hier zit een gevaarlijke gek! Keer om!"?Make trouble not war![]()
Ik weet het wel zeker..allemaal Fans, diezelfde die er altijd zijn, en aangevuld met wat gezellige Regie in overwerkquote:![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef TillyB het volgende:
Geen filmpjes, geen streamverslagen, geen fut om 9 COSen door te lezen, is er nog wat gebeurd vandaag?![]()
![]()
zeker die rode met die bril.. die ene met die flinke mat in haar nek en dat grijze haar..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker..allemaal Fans, diezelfde die er altijd zijn, en aangevuld met wat gezellige Regie in overwerk
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja,.. dezelfde mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker..allemaal Fans, diezelfde die er altijd zijn, en aangevuld met wat gezellige Regie in overwerk
maar vanavond ook iemand die vanmorgen in de cos poste dat hij ging
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja nog geen dag was Pat weg en ze gingen al los op die jongen, triest maar ze moeten altijd een pispaal hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:51 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
De persoon waarop iedereen z'n frustratie gaat uiten.![]()
Klopt. En er zijn er zoveel meer die écht irritant zijn. Gaybi, Naomi en Gio om er maar een aantal te noemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar waren ze al mee bezig toch? Ook tijdens Pat![]()
ik weetsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
niet bij mij hoor![]()
Ik zou gek worden
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Vind Chris toch wel van een heel ander kaliber dan Patquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja nog geen dag was Pat weg en ze gingen al los op die jongen, triest maar ze moeten altijd een pispaal hebben.Make trouble not war![]()
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Klopt. En er zijn er zoveel meer die écht irritant zijn. Gaybi, Naomi en Gio om er maar een aantal te noemen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben je mal, Cris gaat straks op de markt, al zijn plantjes verkopen, wordt een topperquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:51 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
De persoon waarop iedereen z'n frustratie gaat uiten.![]()
En Daantje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
zeker die rode met die bril.. die ene met die flinke mat in haar nek en dat grijze haar..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongetwijfeld zal die Poster zich duidelijk kenbaar gaan maken daar..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja,.. dezelfde mensen
maar vanavond ook iemand die vanmorgen in de cos poste dat hij ging![]()
Ik ga op het Fok-petje letten![]()
Willen ze wel een plantje? Ik heb het idee dat ze alleen voor zo'n achterlijke muts en een kipkooooren komenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ben je mal, Cris gaat straks op de markt, al zijn plantjes verkopen, wordt een topper
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef LLgetikt het volgende:
gaan jullie ook zo een drankje meedrinken?![]()
Extern.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ben je mal, Cris gaat straks op de markt, al zijn plantjes verkopen, wordt een topper
Maar niet intern.
Deze losers accepteren geen mensen die iets kunnen of ergens voor staan.
Die moeten kapot.![]()
denk dat ie dan de eer meer aan zichzelf houdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Vind Chris toch wel van een heel ander kaliber dan Pat
en gewoon de poort uitwandeld ( met de foon en labtops LOL )It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Zonder maatje Edwin want die is niet meer welkom na zn rake woorden tijdens die laatste academie van Nicolinequote:![]()
![]()
en straks het geschreeuw van de dames als ze de concurrentie zien![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja en Bjorn, heb ooit eens met kinderen gewerkt, en dan heb je altijd van die stiekemerds, je mag dat niet laten blijken, want je relativeert, en weet niet wat ze thuis meemaken, ondertussen vreet je jezelf op maar blijft aardig, dat heb ik bij Bjornquote:Make trouble not war![]()
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal die Poster zich duidelijk kenbaar gaan maken daar..![]()
Ik ga op het Fok-petje letten
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zal die kop van Nico op dat moment nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder maatje Edwin want die is niet meer welkom na zn rake woorden tijdens die laatste academie van Nicoline![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, ben er klaar voor, haar getoupeerd, glitters op mijn pantoffels![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
dacht dat het een zy wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doen
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners![]()
![]()
Jopie John Travolta in de grondverf!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Dat was wel lachen ja....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zal die kop van Nico op dat moment nooit meer vergeten![]()
![]()
Nico
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vond hem sneaky bezig met poten onder met name Gio dorzagen afegelopen week ookal is dat ook een nietsnut maar toch een gehaaide tante die Bjorn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja en Bjorn, heb ooit eens met kinderen gewerkt, en dan heb je altijd van die stiekemerds, je mag dat niet laten blijken, want je relativeert, en weet niet wat ze thuis meemaken, ondertussen vreet je jezelf op maar blijft aardig, dat heb ik bij Bjorn![]()
![]()
Ik let op de middelvinger.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doen
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners
LauraB helemaal blij.. ze kan eindelijk haar oude kloffie weer aan
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Oh zou ook goed kunnen eigenlijkquote:![]()
1 van die 2 in ieder geval
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mezelf strontlazerus zuipen en in het bed van liegneusB kotsenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef LLgetikt het volgende:
gaan jullie ook zo een drankje meedrinken?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: