Dat LauB haar neus ongeveer 4 tot 5 x zo groot is als de neus van Gabri.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??
ahh okee, ja ze heeft ook echt een heel kwartier aan haar huis gewerkt, helemaal geen tijd voor de keukenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Rhosyn het volgende:
Ivan boos op Nicole want zij zou de keuken vanmiddag schoonmaken. Nicole boos op Ivan want zij had die taak overgedragen aan ??? omdat zij aan haar huisje ging werken. Bovendien lag bijna iedereen de hele middag op bed en ook nu springt niemand op om het te doen. Tineke geeft aan zich even gedeisd te houden betreft huishouden ( waarschijnlijk omdat zij daarop aangesproken werd door LauraB) Dus...Nicole gaat het nu toch maar doen maar niet het bordje en mes van Chris geloof ik...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat LauB haar neus ongeveer 4 tot 5 x zo groot is als de neus van Gabri.
Het blijft toch een gok hequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Urb toch wat je ziet kun je niet om heen toch
Ik hoor diezelfde vervelende praatjes uit Nicolequote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Yeszie het volgende:
Jeetje ik hoor de hele tijd die misselijke stem van Laub ze heeft aardig praatjes
De styling van de Febo is weer bezig geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:45 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je hier duidelijk ??
Zie comment van Rhosyn hiervoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarover? zie ze allebei weer normaal doen op de streams..
succesquote:
quote:
én dan kom je weer terug bij het praatje tussen Wilco en Ivan daarvoor .....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:50 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zie comment van Rhosyn hiervoor.
Wel onzin dat Ivan of wie dan ook Nicole hier op aanspreekt, want er zijn inderdaad veel meer mensen die niks doen.
Je bedoelt zo van: "Let op! Hier zit een gevaarlijke gek! Keer om!"?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaan ze een rode lamp hangen bij het huisje van Col ofzo?
Ivan ergert zich aan de dingen die niet gedaan zijn (weet niet wat) en moppert op eigen, waarop Nicole zegt als ik nu de hele tijd bezig geweest ben en de helft ligt op bed voel ik me niet geroepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarover? zie ze allebei weer normaal doen op de streams..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |