Ja en Bjorn, heb ooit eens met kinderen gewerkt, en dan heb je altijd van die stiekemerds, je mag dat niet laten blijken, want je relativeert, en weet niet wat ze thuis meemaken, ondertussen vreet je jezelf op maar blijft aardig, dat heb ik bij Bjornquote:
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal die Poster zich duidelijk kenbaar gaan maken daar..![]()
Ik ga op het Fok-petje letten
Zal die kop van Nico op dat moment nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Zonder maatje Edwin want die is niet meer welkom na zn rake woorden tijdens die laatste academie van Nicoline
dacht dat het een zy wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doen
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners
Dat was wel lachen ja....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:58 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Zal die kop van Nico op dat moment nooit meer vergeten![]()
![]()
Vond hem sneaky bezig met poten onder met name Gio dorzagen afegelopen week ookal is dat ook een nietsnut maar toch een gehaaide tante die Bjorn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja en Bjorn, heb ooit eens met kinderen gewerkt, en dan heb je altijd van die stiekemerds, je mag dat niet laten blijken, want je relativeert, en weet niet wat ze thuis meemaken, ondertussen vreet je jezelf op maar blijft aardig, dat heb ik bij Bjorn
Ik let op de middelvinger.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wou niet vertellen wat hij aan ging doen
maar hij kreeg tips en advies van hier mee voor een paar bewoners
Oh zou ook goed kunnen eigenlijkquote:
Mezelf strontlazerus zuipen en in het bed van liegneusB kotsenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:56 schreef LLgetikt het volgende:
gaan jullie ook zo een drankje meedrinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |