Lekker doordachte actie inderdaad jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 17:34:50Boos NS-personeel blokkeert spoor bij Hoofddorp. Daardoor vertraging tussen Schiphol en A'dam-Zuid (foto: @_RubenEg) http://t.co/pUvyPrWpo7 reageer retweet
Die bakken liggen gewoon los op die draaistellen. Als er iets is dat de bak omhoog lift blijft het draaistel gewoon in het spoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar volgens mij is te zien dat aan de rechterzijde van de foto het draaistel buiten de bak uitsteekt.
Tyft eens op daar! Binnen een half uur graag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 17:34:50Boos NS-personeel blokkeert spoor bij Hoofddorp. Daardoor vertraging tussen Schiphol en A'dam-Zuid (foto: @_RubenEg) http://t.co/pUvyPrWpo7 reageer retweet
Niet dat ik agressie jegens rijdend personeel wil goedpraten, maar het is uiteraard wel weer tekenend dat de rol die de klantonvriendelijke maatregelen van het management zouden kunnen spelen volledig wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef boriq het volgende:
[..]
Goed dat ze het erbij zetten, kweekt hopelijk wat begrip
Staat wel vaker materieel te niksen en zo nu en dan vertrekt er wel eens de stopper naar Utrecht vandaan. Bijvoorbeeld als er ander materieel ingezet wordt in die treinquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:20 schreef derLudolf het volgende:
Er stond zojuist zowaar een trein op spoor 4 in Zwolle. Volgens de gele borden hoort dat geen trein te komen.
Het zijn toch ook de reizigers die het geweld plegen tegen het personeel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:46 schreef Litpho het volgende:
Niet dat ik agressie jegens rijdend personeel wil goedpraten, maar het is uiteraard wel weer tekenend dat de rol die de klantonvriendelijke maatregelen van het management zouden kunnen spelen volledig wordt genegeerd.
En inderdaad, actievoeren zonder reiziger pesten is ook al zo'n item wat onbespreekbaar lijkt te zijn.
Handige plek ook, want zo blokkeer je het belangrijke Hoofddorp Opstel voor een groot deel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vid twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 17:34:50Boos NS-personeel blokkeert spoor bij Hoofddorp. Daardoor vertraging tussen Schiphol en A'dam-Zuid (foto: @_RubenEg) http://t.co/pUvyPrWpo7 reageer retweet
Tsja, als zo'n oog-om-oog, tand-om-tand redenering de modus operandi is, is het hek van de dam. "De reiziger" is het gedrag van "de NS" namelijk ook meer dan kotszat. Dat rechtvaardigt dan dus gewoon elke agressie tegen personeel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het zijn toch ook de reizigers die het geweld plegen tegen het personeel?
En meestal doen andere reizigers niets als er geweld wordt gepleegd tegen het treinpersoneel.
Dus niet zo vreemd dat ook de reiziger op deze manier mee krijgt dat het personeel het zat is.
Het is inderdaad conform huidige NS policy om elke reiziger te behandelen als een potentiële crimineel, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het zijn toch ook de reizigers die het geweld plegen tegen het personeel?
En meestal doen andere reizigers niets als er geweld wordt gepleegd tegen het treinpersoneel.
Gaat de reiziger ook bij het hoofdkantoor van de NS protesteren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, als zo'n oog-om-oog, tand-om-tand redenering de modus operandi is, is het hek van de dam. "de reiziger" is het gedrag van "de NS" namelijk ook meer dan kotszat. Dat rechtvaardigt dan dus gewoon elke agressie tegen personeel.
Zouden ze de indruk hebben dat het management ene flikker geeft om het lot van de reiziger of zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:51 schreef Litpho het volgende:
Punt is natuurlijk wel dat dit niet een demonstratie is om begrip te kweken bij de reizigers, maar voor meer support van het management. Wellicht toch aardig om de reizigers dáár buiten te laten.
Het management is toch alleen geïnteresseerd in winstgroei?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouden ze de indruk hebben dat het management ene flikker geeft om het lot van de reiziger of zo?![]()
![]()
Ja en als je op het spoor gaat staan groeit de winst niet. Wat dat betreft snap ik het wel, maar ga dan net ff aan de andere kant van schiphol staan waar ík niet langs hoefquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het management is toch alleen geïnteresseerd in winstgroei?
Al het andere is maar bijzaak.
ja precies. Dan kunnen ze dus weten dat het nogal pointless en contraproductief is om reizigers te gaan duperen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het management is toch alleen geïnteresseerd in winstgroei?
Al het andere is maar bijzaak.
Als het nou effect had, had je een punt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pas wanneer je een groep mensen raakt krijg je aandacht. Dan is dit helaas wel een goede manier
Neem een taxi en stuur de rekening naar de NS.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en als je op het spoor gaat staan groeit de winst niet. Wat dat betreft snap ik het wel, maar ga dan net ff aan de andere kant van schiphol staan waar ík niet langs hoef
Weet je ook wat er staat op het papiertje dat onder het stopbord gehangen is?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:46 schreef ReisT het volgende:
[..]
De rails lopen gewoon door hoor:[ afbeelding ]
Hoe anders gaan ze de winstgroei stoppen zonder het reizigersvervoer te stoppen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies. Dan kunnen ze dus weten dat het nogal pointless en contraproductief is om reizigers te gaan duperen.
De direktieparkeerplaats 48 uur blokkeren haalt ook het nieuws wel. Het "we hopen op uw begrip" klinkt voor de vaste reiziger intussen al net zo hol als de gebruikelijke excuses voor de overlast bij "normale" verstoringen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pas wanneer je een groep mensen raakt krijg je aandacht. Dan is dit helaas wel een goede manier
Aan reizigers op dit moment geen gebrek, misschien zelfs iets te veel op sommige momenten. Misschien komt het dan wel beter uit voor ze als het nét iets minder reizigers worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja precies. Dan kunnen ze dus weten dat het nogal pointless en contraproductief is om reizigers te gaan duperen.
Waarschijnlijk "DIESEL MOTOREN UITZETTEN" net als op de papiertjes onder de andere stopborden daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:57 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Weet je ook wat er staat op het papiertje dat onder het stopbord gehangen is?
quote:Utrecht C.-'s-Hertogenbosch
Vrijdag 6 Maart 17:55
Oorzaak
Tussen Utrecht C. en 's-Hertogenbosch rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden bussen tussen Utrecht C. en 's-Hertogenbosch.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting 07 maart rond 4:30 uur verholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |