Dus ik moet een zijde kiezen ja? Is dat de manier om wijsheid te vergaren?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je neemt CNN niet serieus, acteurs ook niet. Wat dan wel?
genoeg andere zenders..quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee,quote:Is dat de manier om wijsheid te vergaren?
Ja.quote:Ik kan niet beide verhalen onovertuigend vinden?
Je bent niet overtuigd van de acteurs, het mediaverhaal (CNN) neem je ook niet serieus, maar ik zie je ook geen poging doen om mij dan te overtuigen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:12 schreef ems. het volgende:
Ik heb de tevergeefse hoop dat iemand me hier daar van kan overtuigen.
Moet jij niet eens een slaapje doen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet jij niet eens een slaapje doen?
Mijn mening is gebaseerd op het doorspitten van al bekende msm nieuwsuitzendingen , video's en foto's en nu pas zijn er weer wat nieuwe filmpjes bijgekomen . Niet alleen de fbi heeft gezocht maar ook heel veel mensen op internet en alle verdachten met een rugtas waren op internet al kenbaar voordat de fbi met hun persconferentie kwam en zei wie we moesten negeren en op wie we moesten focussen vanaf die dag .quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt dat zijn de foto's geschoten van verschillende stand punten..
http://www.baa.org/sights-and-sounds.aspx
Hier kan je alles terug kijken van alles van de marathon gerelateerd..
succes veel video materiaal en ook van alle hoeken.
http://observers.france24(...)-marathon-explosions
https://www.youtube.com/r(...)13+amateur+video%27s
https://www.google.nl/sea(...)13+amateur+video%27s
succes met zoeken de FBI had hier een heel team voor nodig... om dit uit te vissen maar denk wel dat het je lukt om de verdachten te spotten..
had je daar nog een voorbeeldje van?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Mijn mening is gebaseerd op het doorspitten van al bekende msm nieuwsuitzendingen , video's en foto's en nu pas zijn er weer wat nieuwe filmpjes bijgekomen . Niet alleen de fbi heeft gezocht maar ook heel veel mensen op internet en alle verdachten met een rugtas waren op internet al kenbaar voordat de fbi met hun persconferentie kwam en zei wie we moesten negeren en op wie we moesten focussen vanaf die dag .
Bezorgdheid.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit nu "gezuig" of een poging tot inhoudelijke discussie?
Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bezorgdheid.
Gisteren nog een aardbeving meegemaakt, dus dat zal je toch merken.
Moet jij ons niet nog steeds overtuigen met je super simpele moonhoax verhaal wat zo simpel is dat je nu bijna een jaar bezig bent?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee,
[..]
Ja.
[..]
Je bent niet overtuigd van de acteurs, het mediaverhaal (CNN) neem je ook niet serieus, maar ik zie je ook geen poging doen om mij dan te overtuigen?
Lijm jij je petje vast aan je hoofd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.
Wat doet jou vermoeden dat die tweets door Dzokhar zelf zijn verstuurd?
En waar was zijn witte petje ineens gebleven in die supermarkt?
De docu is niks meer dan propaganda in een hollywood jasje want is van vorig jaar en nu pas is de rechtzaak dus het heeft niks met de ware toedracht te maken .quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
had je daar nog een voorbeeldje van?
want dat vroeg ik gisteren ook..
Het kost veel uitzoek werk natuurlijk..
zoals je in de docu werd aangegeven hoe ze te werk gingen..
Ik heb ook meegedaan aan de marathon en Die van enschede is nog niet half zo groot maar dmv inlog en rugnummer kon ik mijzelf op 8 verschillende camera's over de finish zien komen.
tel daar even bij op dat ik ook op verschillende amateur beelden te zien was..
Ik zal vast wel in beeld zijn op video's die ik zelf nog niet eens gezien heb..
Overtuigen van wat? Ik wil helemaal niemand ergens van overtuigenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
Je bent niet overtuigd van de acteurs, het mediaverhaal (CNN) neem je ook niet serieus, maar ik zie je ook geen poging doen om mij dan te overtuigen?
Dit plaatje zegt het volgende zijn tas is stuk..quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:10 schreef Summers het volgende:
[..]
De docu is niks meer dan propaganda in een hollywood jasje want is van vorig jaar en nu pas is de rechtzaak dus het heeft niks met de ware toedracht te maken .
Deze bijv :
[ afbeelding ]
Even samenvattend:quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Overtuigen van wat? Ik wil helemaal niemand ergens van overtuigen![]()
Ah, het maakt niet meer uit wat die pijltjes en cirkeltjes aangeven, alleen het feit dat het op YouTube staat en door "nekbaarden" (wasda?) gepresenteerd wordt, is voldoende om iets terzijde te schuiven...quote:En ja, camerabeelden met pijltjes en cirkeltjes ingesproken door nekbaarden op youtube zijn net zo min bewijs als de beelden op CNN.
spannend muziekje er onder veel geschreeuw enzo helpt niet echt om iemand te overtuigen..quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even samenvattend:
- je gelooft het MSMverhaal niet
- je gelooft acteurs ook niet
- je hebt geen eigen hypothese
- je wil niemand overtuigen
- je ergert je eraan dat anderen je niet kunnen overtuigen van acteurs
[..]
Ah, het maakt niet meer uit wat die pijltjes en cirkeltjes aangeven, alleen het feit dat het op YouTube staat en door "nekbaarden" (wasda?) gepresenteerd wordt, is voldoende om iets terzijde te schuiven...
De massamedia gebruiken geen geschreeuw en spannende muziekjes? Da's nieuw voor me.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
spannend muziekje er onder veel geschreeuw enzo helpt niet echt om iemand te overtuigen..
pas geleden nog paar mooie voorbeelden geplaatst hiervan..
Dat is de rugzak waar de bom in zat volgende de msm dus die MOET overeenkomen met de rugtassen van de verdachten op elke film en op elke foto .quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit plaatje zegt het volgende zijn tas is stuk..
Waar stond deze man?
En stond zijn tas ook op de exacte locatie?
kan je me deze informatie verschaffen?
Mooi dan kan je de volgende vragen vast bevestigen of het feiten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De massamedia gebruiken geen geschreeuw en spannende muziekjes? Da's nieuw voor me.
Ik kijk daar doorheen en focus op de feiten, die zijn namelijk veel interessanter.
Een filmpje terzijde schuiven omdat het op YouTube staat, door "nekbaarden"gepresenteerd wordt of welke muziek eronder staat is nu eenmaal bar weinig inhoudelijk...
Ja, op alle vragen. Maakt dat de witte rook die van die "bom" kwam ook een echte bom? Maakt dat dat het niet gefaked kan zijn? Crisisacteurs met nep afgerukte benen? De obligate held, dit keer met hoed, die in zo ongeveer alle interviews iets anders vertelt dan wat de beelden laten zien? Weerlegt dat de rugzakmannekes van -vermoedelijk- Blackwater die Summers zo goed in beeld bracht? Betekent dat dat de tweets echt door Dzokhar zijn verstuurd?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi dan kan je de volgende vragen vast bevestigen of het feiten zijn.
- Is de marathon een openbaar evenement?
- Zijn er tientallen camera's op gericht?
- is het openbaar voor iedereen?
- was het live te volgen?
Het is niet zozeer een kwestie van geloven of niet. Voor beide is de bewijslast gewoon niet overtuigend genoeg voor mij om conclusies uit te trekken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even samenvattend:
- je gelooft het MSMverhaal niet
- je gelooft acteurs ook niet
Klopt. Is dat zo vreemd? Zijn dat voorwaarden om vragen te stellen of om antwoorden te krijgen op vrij duidelijke vragen?quote:- je hebt geen eigen hypothese
- je wil niemand overtuigen
Ik vind het vooral opmerkelijk. Van CNN verwacht ik onwil om op details in te gaan maar ik was in de veronderstelling dat er op BNW geen censuur op bewijzen heerst en dat kritisch zijn op informatie juist verwelkomd werd. Maar op het moment dat ik kritiek uit op een bewering of zogenaamd bewijsmateriaal komen alle tribalwarsen weer bij elkaar om hetzelfde riedeltje te zingen over hoe ik zogenaamd een volger ben van de massamedia, ondanks dat ik preventief bij vrijwel elke post die ik maak al roep dat ik over hun verhaal net zo goed wantrouwend ben.quote:- je ergert je eraan dat anderen je niet kunnen overtuigen van acteurs
En alweer probeer je er iets anders van te maken dan wat er staat. Een video op youtube is net zo goed stellig bewijs als een video op CNN. Niet dus.quote:Ah, het maakt niet meer uit wat die pijltjes en cirkeltjes aangeven, alleen het feit dat het op YouTube staat en door "nekbaarden" (wasda?) gepresenteerd wordt, is voldoende om iets terzijde te schuiven...
- bom, laat maar zien hoe je dat doet..quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, op alle vragen. Maakt dat de witte rook die van die "bom" kwam ook een echte bom? Maakt dat dat het niet gefaked kan zijn? Crisisacteurs met nep afgerukte benen? De obligate held, dit keer met hoed, die in zo ongeveer alle interviews iets anders vertelt dan wat de beelden laten zien? Weerlegt dat de rugzakmannekes van -vermoedelijk- Blackwater die Summers zo goed in beeld bracht? Betekent dat dat de tweets echt door Dzokhar zijn verstuurd?
Ik zeg helemaal niet dat jij het massamediaverhaal gelooft en als je zelf aangeeft van niet, wie ben ik dan om dat te betwijfelen. Wie je dus met "tribalwarsen" bedoelt, geen idee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een kwestie van geloven of niet. Voor beide is de bewijslast gewoon niet overtuigend genoeg voor mij om conclusies uit te trekken.
[..]
Klopt. Is dat zo vreemd? Zijn dat voorwaarden om vragen te stellen of om antwoorden te krijgen op vrij duidelijke vragen?
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk. Van CNN verwacht ik onwil om op details in te gaan maar ik was in de veronderstelling dat er op BNW geen censuur op bewijzen heerst en dat kritisch zijn op informatie juist verwelkomd werd. Maar op het moment dat ik kritiek uit op een bewering of zogenaamd bewijsmateriaal komen alle tribalwarsen weer bij elkaar om hetzelfde riedeltje te zingen over hoe ik zogenaamd een volger ben van de massamedia, ondanks dat ik preventief bij vrijwel elke post die ik maak al roep dat ik over hun verhaal net zo goed wantrouwend ben.
[..]
En alweer probeer je er iets anders van te maken dan wat er staat. Een video op youtube is net zo goed stellig bewijs als een video op CNN. Niet dus.
Maargoed ik hoor het al, van jou kan ik niets leren. Je bent op zoek naar ja-mensen en zodra je een nee hoort begrijp je er niets meer van, begin je over andere zaken te praten en verzin je leugens over wat ik wel of niet zou geloven. Voor iemand die zoveel kritiek heeft op de gang van zaken bij de diverse media betrap ik je wel op verdacht veel overeenkomsten tussen jullie manier van doen.
https://www.techdirt.com/(...)-is-great-idea.shtmlquote:We're going to have to go over this again: if your drills to prevent school tragedy actually leave school children traumatized, then don't do those damned drills. What began with terrorism drills on school buses and then devolved into unannounced school-shooting drills is getting to be so full-on crazy that I sort of can't believe that anyone thinks any of this is a good idea. The latest story involves police running an unannounced "active shooter drill" at a local middle school while classes were in session. As a part of this insane exercise, police officers went around bursting into classrooms filled with terrified students, weapons out, as they acted out their fun little thespian experience of horror. And, to add insult to injury, school officials notified parents of the drill long after unknowing students were informing their parents that an actual shooting was taking place at the school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |