abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150351145

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: Verlopen challenges
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150354018
Ik ben toch even gegaan voor een kort rustig rondje na lang overwegen.. Niet omdat ik bang ben dat mijn conditie wegraakt of omdat ik achterraak op mijn schema (heb momenteel niet eens een schema), maar omdat mijn lichaam gewoon zó ingesteld is op sporten, dat ik me zonder gewoon steeds ellendiger begin te voelen. Mijn stoelgang en stofwisseling functioneert dan minder, ik krijg mijn geluksstofjes en mijn portie frisse lucht niet en daar krijg ik weer hoofdpijn van...
En ik voel me echt duizend keer beter nu achteraf dus het was een goede keuze denk ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:56:01 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_150355292
Titel is van toepassing op LT :+
pi_150355370
Stiekem wel een vooruitziende blik van Trolley ja.. :@ Maarja ik voel me echt lekker nu dus ben blij dat ik gegaan ben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150355662
:D

Ik was de laatste twee pagina's aan het teruglezen en het grootste deel ging over al dan niet rust houden :P Overigens is de TT ook van toepassing op mijzelf. Ik zou deze week ook rust houden tot aan de wedstrijd van zondag, omdat wat pijntjes in de schenen opstaken afgelopen week. Maar gister was het te mooi weer voor een rustig rondje van 5km :@ En dat ging pijnvrij *O*
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_150355821
Godverdomme, wat is de masseur een klootzak.

Het zal dus wel weer goed gebeurd zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150356730
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm

Voor de liefhebber, kleinschalig wedstrijdje op anders niet toegankelijk terrein, langs Trappisten brouwerij, na afloop natuurlijk lekker biertje(s) drinken in de tuin van de Abdij.
1, 2 of 3 rondjes van 5 km te lopen. Zelf timen enzo.

Aanrader!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150358547
Rust houden is voor mij wel een optie, irritant linkeronderbeen. :{
Jack does it in real time...
pi_150361097
Nou mensen spanning en sensatie...
Dit is op 400 m van mijn huis gebeurd, ben ik eerder vandaag over het fietspad (wat je op de "eerste beelden" rechts ziet liggen) langs het ongeluk gefietst (de brandweer stond er toen nog niet), en heb ik mijn trainingsrondje een beetje moeten aanpassen, aangezien datzelfde fietspad zo'n beetje altijd mijn eerste of laatste km is (of beiden).
Ook nog tussen de ramptoeristen door kunnen laveren cq aan de kant moeten springen ervoor (want ja je zou eens wat moeten missen van het "schouwspel" dus vol gas door een 30 km zone richting rampplek scheuren :{w )

Training ging heerlijk :)
pi_150361384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Guard het volgende:
Nou mensen spanning en sensatie...
Dit is op 400 m van mijn huis gebeurd, ben ik eerder vandaag over het fietspad (wat je op de "eerste beelden" rechts ziet liggen) langs het ongeluk gefietst (de brandweer stond er toen nog niet), en heb ik mijn trainingsrondje een beetje moeten aanpassen, aangezien datzelfde fietspad zo'n beetje altijd mijn eerste of laatste km is (of beiden).
Ook nog tussen de ramptoeristen door kunnen laveren cq aan de kant moeten springen ervoor (want ja je zou eens wat moeten missen van het "schouwspel" dus vol gas door een 30 km zone richting rampplek scheuren :{w )

Training ging heerlijk :)
Je had het gas er flink op? :P
pi_150361386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Stiekem wel een vooruitziende blik van Trolley ja.. :@ Maarja ik voel me echt lekker nu dus ben blij dat ik gegaan ben.
^O^
Fijn dat het geholpen heeft. Beetje de lichaamstemperatuur verhogen kan natuurlijk ook een gunstig effect hebben,
pi_150361469
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben geen ramptoerist, ik ben een trailtoerist 8-)
pi_150361546
Vlakbij mijn huis wordt er elk jaar een thriathlon over de sprintafstand gehouden. Leek mij wel grappig om misschien eens mee te doen voor de strijd om de laatste plek. Wat ik raar vind is dat je lid moet zijn van de triathlonbond of een dagstartvergunning moet hebben om mee te mogen doen.
pi_150361581
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vlakbij mijn huis wordt er elk jaar een thriathlon over de sprintafstand gehouden. Leek mij wel grappig om misschien eens mee te doen voor de strijd om de laatste plek. Wat ik raar vind is dat je lid moet zijn van de triathlonbond of een dagstartvergunning moet hebben om mee te mogen doen.
dagstartvergunning te verkrijgen op vertoon van je zwemdiploma?
pi_150361717
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Guard het volgende:

[..]

dagstartvergunning te verkrijgen op vertoon van je zwemdiploma?
Nee bij de triathlonbond, kost ¤7,50 voor de sprintafstand.
pi_150361797
Je kunt aspirantlid worden. Kost je, ik dacht, 20 euro of zo. Als je twee of meerdere keren per jaar mee wilt doen is dat goedkoper dan een dagstartvergunning (zwemdiploma is dus niet voldoende, niet eens noodzakelijk!).

TWC, jij wordt niet laatste. Dat was ik zelfs net niet, en ik kan zo goed als niet zwemmen.
pi_150361843
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nee bij de triathlonbond, kost ¤7,50 voor de sprintafstand.
Oh, dat valt mee.
Dan zal die 20 euro wel 15 zijn geweest.
pi_150362149
Weet iemand of de CPC nog live op tv komt bij tv West? Ik zie alleen een samenvatting op de EPG verschijnen?
pi_150362636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Weet iemand of de CPC nog live op tv komt bij tv West? Ik zie alleen een samenvatting op de EPG verschijnen?
Als het goed is wel:

quote:
Geniet zondag voor, tijdens én na jouw race van de NN CPC Loop Den Haag programmering van Omroep West
Kijk of luister live via www.omroepwest.nl.
pi_150362835
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

'Je ging als een trein', lag te veel voor de hand denk ik?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150362854
Gister op een fietspad hardgelopen dat speciaal wordt aangelegd om fietsen/lopen te promoten. 1 grote smog wolk je merkt het echt tijdens het lopen. (Italianen leggen een fietspad pal tussen 2 tweebaanswegen in). Wel een mooi rondje om de stad van 10km
pi_150362910
Nou, ik zie in de tv gids op hun site ook alleen een uitzending met een samenvatting?
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:48:39 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150363433
Volgens mij alleen live op de radio.
Je kunt natuurlijk ook ff in het echt komen kijken Zwabbie :7
F means you're fucked
pi_150364490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef YUR het volgende:
Volgens mij alleen live op de radio.
Je kunt natuurlijk ook ff in het echt komen kijken Zwabbie :7