Dacht ik ook; Geenstijlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht altijd dat dat zo'n grapje was die site.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/eenhoorn-puppie.html
WTF is deze.
Nu wordt ik toch wel ernstig benieuwd naar wat TS besteld heeft. TS, het wordt tijd dat je het grote geheim uit de doeken doet. WAT HEB JE BESTELD?????????quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/eenhoorn-puppie.html
WTF is deze.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nu wordt ik toch wel ernstig benieuwd naar wat TS besteld heeft. TS, het wordt tijd dat je het grote geheim uit de doeken doet. WAT HEB JE BESTELD?????????
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal weken geleden heb ik bij DealDumpert een product gekocht. Ik had betaalt en het werd geleverd. Echter was het product niet zoals op de website was aangegeven. Hierover ga ik niet verder op in, want dat is niet relevant. Maar ik voel me kei hard opgelicht.
Ik voel me totaal niet serieus genomen door Dumpert.
quote:Dit ding heet 'Magic Wand'. Maar het is niet dé Hitachi Magic Wand. Dat kan ook niet want er bestaat geen 230 volt versie van. De Hitachi Magic Wand is een legendarisch massageapparaat. De Hitachi Magic Wand werd ooit ontwikkeld als een krachtig massageapparaat voor professionals. Deze Magic Wand wordt nog steeds geproduceerd, maar officieel niet meer onder de Hitachi naam. In 2013 besloot Hitachi te stoppen met de Magic Wand en de productie over te doen aan een ander bedrijf. Helaas is er nooit officieel een versie voor de Europese markt verschenen. Er zijn wel heel veel neppers die alleen de looks hebben maar niet de power. Deze Magic Wand is qua power vrijwel gelijk aan het origineel. En we durven deze machine aan te bieden omdat we ze allemaal getest hebben. Deze was de beste qua prijs en kwaliteit.
Dat is juist wel relevant.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal weken geleden heb ik bij DealDumpert een product gekocht. Ik had betaalt en het werd geleverd. Echter was het product niet zoals op de website was aangegeven. Hierover ga ik niet verder op in, want dat is niet relevant.
Een IP ban op dumpert, mijn dagen zouden nooit meer hetzelfde zijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
het product niet zoals op de website was aangegeven
quote:
jajaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik voel me totaal niet serieus genomen
Juist wél toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik voel me totaal niet serieus genomen door Dumpert.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:44 schreef dealdumpert het volgende:
@sneakydesert. dude, we proberen je al dagen te bellen, je telefoon wordt niet opgenomen. Onze klantenservice heeft je meerdere mails gestuurd (misschien in spammap?) We gebruiken Zendesk <- zoekwoordje. Je bent echt gewoon niet te bereiken.
We hebben serieus, direct gereageerd. We doen er ALLES aan om dit soort -in onze ogen- onterechte kritiek te voorkomen. Op onze laatste klantenservice mails is niet gereageerd, we snappen echt oprecht niet wat er mis is. en wat we fout hebben gedaan.
We hebben je zelfs, omdat een bestelling niet lukte, je aangeboden het product alvast op te sturen, en dat je later de factuur kan betalen.
Kan je anders even een werkend telefoonnummer sturen? in DM of gewoon klantenservice@dealdumpert.nl
thx!
HOOOOOOOOOI Dealdumpertquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef dealdumpert het volgende:
Ow, DM werkt nog niet, we zijn te nieuw.
Voor zekerheid, info@dealdumpert.nl werkt ook. We wachten -al weken- op je reactie.
Goed, zeggen dat we oplichters zijn is onterecht en doet auw.
Je hebt ons niks betaald, de betaling mislukte (website foutje was dit) Dus in overleg hebben we je het product opgestuurd zodat je per bankoverboeking kon betalen. Helaas hebben we nooit een betaling ontvangen. Geeft niet, je bent een gewaardeerde vaste klant, een andere iDeal betaling lukte wel, dus dan is vergissing logisch.
Mocht je wél betaald hebben, misschien verkeerde rekening? IBAN tikfout is zo gemaakt. Mail anders ff printscreen. Jammer dat je retour niet via klantenservice had aangemeld, dan hadden we je gratis retourbon gestuurd en was het geretourneerde artikel waarschijnlijk niet zoekgeraakt in de post. Hoe dan ook, wat hebben we fout gedaan? Dan bukken we diep en herstellen ALLES.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:51 schreef Newbie114 het volgende:
Als je dingen koopt bij een webshop die 'dumpert' in de naam heeft verdien je het gewoon om opgelicht te worden.
Ik bedoel, dit had je best aan kunnen zien komen, TS
Even los van de rest, ik vind het een beetje eng dat jullie mij op internet opzoeken en daardoor hier uitkomen. Verder zou ik het prettig vinden als jullie privé informatie met betrekking tot mijn bestelling niet in een openbaar forum gooien. Die informele houding van jullie maakt het er niet beter op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:44 schreef dealdumpert het volgende:
@sneakydesert. dude, we proberen je al dagen te bellen, je telefoon wordt niet opgenomen. Onze klantenservice heeft je meerdere mails gestuurd (misschien in spammap?) We gebruiken Zendesk <- zoekwoordje. Je bent echt gewoon niet te bereiken.
We hebben serieus, direct gereageerd. We doen er ALLES aan om dit soort -in onze ogen- onterechte kritiek te voorkomen. Op onze laatste klantenservice mails is niet gereageerd, we snappen echt oprecht niet wat er mis is. en wat we fout hebben gedaan.
We hebben je zelfs, omdat een bestelling niet lukte, je aangeboden het product alvast op te sturen, en dat je later de factuur kan betalen.
Kan je anders even een werkend telefoonnummer sturen? in DM of gewoon klantenservice@dealdumpert.nl
thx!
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Even los van de rest, ik vind het een beetje eng dat jullie mij op internet opzoeken en daardoor hier uitkomen. Verder zou ik het prettig vinden als jullie privé informatie met betrekking tot mijn bestelling niet in een openbaar forum gooien. Die informele houding van jullie maakt het er niet beter op.
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk, in de titel staat duidelijk dat ik me opgelicht voel. Dat is een gevoel dat ik heb. Ik beschuldig jullie nergens van. Ondertussen beschuldigen jullie mij wel van laster, en dat vind ik kwalijk. Ik krijg hierdoor, en door mijn eerder genoemde punten, het idee dat er een hysterisch tienertje achter jullie account zit. Hierdoor voel ik me totaal niet serieus genomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef dealdumpert het volgende:
@sneakydesert. Het is laatste redmiddel. Je beticht ons van oplichting, dat is laster, natuurlijk reageren we dan. Geef alsjeblieft even duidelijkheid per mail.
Goeie relkloon.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:49 schreef dealdumpert het volgende:
@sneakydesert. Het is laatste redmiddel. Je beticht ons van oplichting, dat is laster, natuurlijk reageren we dan. Geef alsjeblieft even duidelijkheid per mail.
Een kloon en dan niet kunnen quotenquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef dealdumpert het volgende:
@sneakydesert
Oprechte excuses als dat zo overkomt. Maar als iemand zo iets schrijft over ons wat jij schreef, reageren we en stellen we het beeld 'dat wij nergens op reageren' gewoon heel snel bij. We zijn snel werkend internetbedrijfje, geen onbenaderbare moloch.
Zo zie je weer goed hoe mensen in zulke situaties vaak alleen de info geven die henzelf in een goed daglicht zetten en het bedrijf negatief.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef dealdumpert het volgende:
Ow, DM werkt nog niet, we zijn te nieuw.
Voor zekerheid, info@dealdumpert.nl werkt ook. We wachten -al weken- op je reactie.
Goed, zeggen dat we oplichters zijn is onterecht en doet auw.
Je hebt ons niks betaald, de betaling mislukte (website foutje was dit) Dus in overleg hebben we je het product opgestuurd zodat je per bankoverboeking kon betalen. Helaas hebben we nooit een betaling ontvangen. Geeft niet, je bent een gewaardeerde vaste klant, een andere iDeal betaling lukte wel, dus dan is vergissing logisch.
Mocht je wél betaald hebben, misschien verkeerde rekening? IBAN tikfout is zo gemaakt. Mail anders ff printscreen. Jammer dat je retour niet via klantenservice had aangemeld, dan hadden we je gratis retourbon gestuurd en was het geretourneerde artikel waarschijnlijk niet zoekgeraakt in de post. Hoe dan ook, wat hebben we fout gedaan? Dan bukken we diep en herstellen ALLES.
Triest ventjequote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Even los van de rest, ik vind het een beetje eng dat jullie mij op internet opzoeken en daardoor hier uitkomen. Verder zou ik het prettig vinden als jullie privé informatie met betrekking tot mijn bestelling niet in een openbaar forum gooien. Die informele houding van jullie maakt het er niet beter op.
Onder bedreiging van een vuurwapen afhandig maken zal je bedoelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:28 schreef Toto69 het volgende:
Goeie wending.
Kan ik wat geld van je lenen TS?
Zeg dealdumpert, mijn eenhoorn puppiesquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef dealdumpert het volgende:
@newbie114 Hoezo? Wat hebben we misdaan? Dumpert is toch een superleuke naam
Ook even quoten voordat ie weggehaald isquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef dealdumpert het volgende:
Ow, DM werkt nog niet, we zijn te nieuw.
Voor zekerheid, info@dealdumpert.nl werkt ook. We wachten -al weken- op je reactie.
Goed, zeggen dat we oplichters zijn is onterecht en doet auw.
Je hebt ons niks betaald, de betaling mislukte (website foutje was dit) Dus in overleg hebben we je het product opgestuurd zodat je per bankoverboeking kon betalen. Helaas hebben we nooit een betaling ontvangen. Geeft niet, je bent een gewaardeerde vaste klant, een andere iDeal betaling lukte wel, dus dan is vergissing logisch.
Mocht je wél betaald hebben, misschien verkeerde rekening? IBAN tikfout is zo gemaakt. Mail anders ff printscreen. Jammer dat je retour niet via klantenservice had aangemeld, dan hadden we je gratis retourbon gestuurd en was het geretourneerde artikel waarschijnlijk niet zoekgeraakt in de post. Hoe dan ook, wat hebben we fout gedaan? Dan bukken we diep en herstellen ALLES.
Alleen wel vaak slechte deals :/ Deals die via ebay of aliexpress fors goedkoper zijn incl free shipping. En dan rekenen jullie nog forse verzendkosten ook :/quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef dealdumpert het volgende:
@newbie114 Hoezo? Wat hebben we misdaan? Dumpert is toch een superleuke naam
Hahahah, klagen dat een bedrijf dat je zelf bij naam benoemd openlijk op het forum terugreageertquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:43 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Even los van de rest, ik vind het een beetje eng dat jullie mij op internet opzoeken en daardoor hier uitkomen. Verder zou ik het prettig vinden als jullie privé informatie met betrekking tot mijn bestelling niet in een openbaar forum gooien. Die informele houding van jullie maakt het er niet beter op.
Jaman, echt éééééénig. Gewoon niet een beetje, maar echt extreem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:41 schreef dealdumpert het volgende:
@newbie114 Hoezo? Wat hebben we misdaan? Dumpert is toch een superleuke naam
Wacht even... JIJ maakt deel uit van de frontpage-redactie? Tering man, FOK! levert ook in in kwaliteit, ze laten tegenwoordig élke klapjosti een stukje schrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet zo moeilijk, in de titel staat duidelijk dat ik me opgelicht voel. Dat is een gevoel dat ik heb. Ik beschuldig jullie nergens van. Ondertussen beschuldigen jullie mij wel van laster, en dat vind ik kwalijk. Ik krijg hierdoor, en door mijn eerder genoemde punten, het idee dat er een hysterisch tienertje achter jullie account zit. Hierdoor voel ik me totaal niet serieus genomen.
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wacht even... JIJ maakt deel uit van de frontpage-redactie? Tering man, FOK! levert ook in in kwaliteit, ze laten tegenwoordig élke klapjosti een stukje schrijven.
Ik zeg al niks meer, voor je me beticht van laster omdat ik in mijn post schrijf dat je een klapjosti bent.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.
Dat zou ik ook weleens willen weten want in dat geval is het echt een jostiquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar topicstarter, klopt het dat er niets betaald is en het is misgegaan bij de betaling?
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef dimmak het volgende:
De anale kralen waren kleiner dan gedacht.
Bah alle grappen zijn al gemaakt waarom TS er "verder niet op in wil gaan".quote:
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 03:22 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb ook iets bij dealdumpert gekocht, is nooit aangekomen.
Zo, over in het wilde weg beschuldigingen op internet dumpen gesproken...quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:11 schreef dealdumpert het volgende:
[..]
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.
Heb jij nou echt niet door dat 'dealdumpert' op dit forum niet iemand is van de website?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Als je de frontpage niet leuk vindt ga je toch lekker ergens anders nieuws lezen. FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen hier kun je terecht voor al je opmerkingen met betrekking tot de frontpage.
Heb al gepakt, thx.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb al gepakt, thx.
[ afbeelding ]
Ik heb al aangifte gedaan van oplichting via internet. Gaat makkelijker en effectiever.quote:Op donderdag 12 maart 2015 09:11 schreef dealdumpert het volgende:
[..]
Heb je hierover klantenservice@dealdumpert.nl al gemaild? We hebben tijdje DHL gebruikt, de bezorgers van DHL jatten en zorgden voor veel vermissingen. Maar als je het ons niet laat weten, kunnen wij niet zien dát er iets vermist is.
Speciaal een account aangemaakt ook nog. Ik blijf het prachtig vinden. Moet PostNL eens doen, dan zullen ze een dagtaak hebben met al die klachten.quote:
En terecht dat ze er een dagtaak aan hebben, ze raken die shit toch kwijt,quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Speciaal een account aangemaakt ook nog. Ik blijf het prachtig vinden. Moet PostNL eens doen, dan zullen ze een dagtaak hebben met al die klachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |