Dacht ik ook; Geenstijlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht altijd dat dat zo'n grapje was die site.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/eenhoorn-puppie.html
WTF is deze.
Nu wordt ik toch wel ernstig benieuwd naar wat TS besteld heeft. TS, het wordt tijd dat je het grote geheim uit de doeken doet. WAT HEB JE BESTELD?????????quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:52 schreef dimmak het volgende:
http://www.dealdumpert.nl/verlopen-deals/eenhoorn-puppie.html
WTF is deze.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nu wordt ik toch wel ernstig benieuwd naar wat TS besteld heeft. TS, het wordt tijd dat je het grote geheim uit de doeken doet. WAT HEB JE BESTELD?????????
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal weken geleden heb ik bij DealDumpert een product gekocht. Ik had betaalt en het werd geleverd. Echter was het product niet zoals op de website was aangegeven. Hierover ga ik niet verder op in, want dat is niet relevant. Maar ik voel me kei hard opgelicht.
Ik voel me totaal niet serieus genomen door Dumpert.
quote:Dit ding heet 'Magic Wand'. Maar het is niet dé Hitachi Magic Wand. Dat kan ook niet want er bestaat geen 230 volt versie van. De Hitachi Magic Wand is een legendarisch massageapparaat. De Hitachi Magic Wand werd ooit ontwikkeld als een krachtig massageapparaat voor professionals. Deze Magic Wand wordt nog steeds geproduceerd, maar officieel niet meer onder de Hitachi naam. In 2013 besloot Hitachi te stoppen met de Magic Wand en de productie over te doen aan een ander bedrijf. Helaas is er nooit officieel een versie voor de Europese markt verschenen. Er zijn wel heel veel neppers die alleen de looks hebben maar niet de power. Deze Magic Wand is qua power vrijwel gelijk aan het origineel. En we durven deze machine aan te bieden omdat we ze allemaal getest hebben. Deze was de beste qua prijs en kwaliteit.
Dat is juist wel relevant.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Een aantal weken geleden heb ik bij DealDumpert een product gekocht. Ik had betaalt en het werd geleverd. Echter was het product niet zoals op de website was aangegeven. Hierover ga ik niet verder op in, want dat is niet relevant.
Een IP ban op dumpert, mijn dagen zouden nooit meer hetzelfde zijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
het product niet zoals op de website was aangegeven
quote:
jajaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik voel me totaal niet serieus genomen
Juist wél toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik voel me totaal niet serieus genomen door Dumpert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |