Hier ook. Om 8 uur was het nog echt koud, na tienen een hoop mensen gezien in kort-kort, zelfs een Pipo in aeropakje op een tijdritfiets die langs het kanaal tussen de toerders probeerde door te slingerenquote:Op zondag 8 maart 2015 12:59 schreef Z het volgende:
Ik ook. Vanochtend was het best nog fris. Drukte man, op de ringvaart. Als of de sluisdeuren open gezet waren.
Ik heb je net gemist denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 15:30 schreef kaasplankje het volgende:
heb ook lang/lang getraind, wel met de beenstukken en een shirt lm. Was 9 graden op wundermap toen ik van huis ging om 10u.
125km rondje zeeland gedaan.
hoe is het op de camping knut? Volgende x ff melden maar dan rij ik een stukkie meequote:
Wat is er dan?quote:Op zondag 8 maart 2015 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe is het op de camping knut? Volgende x ff melden maar dan rij ik een stukkie mee
ga ws zaterdag as naar ahoy
Lekker weer hier trouwens wel veel wind gr grquote:Op zondag 8 maart 2015 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe is het op de camping knut? Volgende x ff melden maar dan rij ik een stukkie mee
ga ws zaterdag as naar ahoy
Je hebt iig je fiets nogquote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef muzas het volgende:
Toertochtje gefietst. Veul te hard voor mijn doen, na 110 lag ik echt te harken comme une klapjosti. Maar goed, lekker weer, mooie omgeving, topdag!
Vandaag vond ik, als koukleum, de gabba zich erg sterk bewijzen als niet-alleen-'foul weather equipement'... Vanmorgen om 9 uur was ie net niet te fris, en tegen 't eind en bergheuveltje op ademde ie prima en was ie dus niet te warm.
quote:Kostbare racefietsen weg bij start wielerseizoen in Driebergen
DRIEBERGEN-RIJSENBURG - In Driebergen zijn twee peperdure racefietsen gestolen. Dat gebeurde zondag bij de Ontwakingstocht, die altijd wordt gehouden aan het begin van het wielerseizoen.
Nog voor de eigenaren van start konden gaan gingen de dieven er vandoor met een fiets van 5.000 euro en een van 9.000 euro. De rijwielen stonden niet op slot.
Het stelen van racefietsen wordt volgens deelnemers van de Ontwakingstocht een steeds groter probleem. Wielrenners vertellen RTV Utrecht dat er elk jaar meer fietsen worden gestolen. De organisatie baalt van de diefstal en adviseert deelnemers om altijd een slot mee te nemen.
Het evenement is evengoed geslaagd te noemen. De Ontwakingstocht trok liefst 1400 deelnemers naar Driebergen. Liefhebbers konden tot 135 kilometers fietsen over verharde wegen. De tocht leidde door het Kromme Rijngebied naar Amerongen, Rhenen en de Grebbeberg en voerde via de Utrechtse Heuvelrug en Austerlitz weer terug naar Driebergen.
Idd voor volgend jaar! De temperatuur is eindelijk de dubbele cijfers ingedoken, beetje maf om nu nog binnen te rijden.quote:Op zondag 8 maart 2015 08:01 schreef MarcoD het volgende:
[..]
gewone certificaat en basistrainingen zijn een stuk goedkoper! Maar dat is meer voor volgend jaar, baanseizoen loopt langzaamaan een beetje op zijn eind.
Heb de Gabba paar weken geleden nog aan gehad bij een constante temperatuur van -1 en vandaag hoogste wat mijn Garmin aan heeft gegeven 17.9 graden. Had alleen eerste halfuur redelijk warm in m'n Gabba, daarna geen last gehad en ook Gabba is wel eens erger bezweet geweest. Multifunctioneel kledingstuk voor het fietsen. Stickers (logo's) van mijn Gabba2 houden zich ook beter dan overige Castelli kleding wat ik heb.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:35 schreef muzas het volgende:
Toertochtje gefietst. Veul te hard voor mijn doen, na 110 lag ik echt te harken comme une klapjosti. Maar goed, lekker weer, mooie omgeving, topdag!
Vandaag vond ik, als koukleum, de gabba zich erg sterk bewijzen als niet-alleen-'foul weather equipement'... Vanmorgen om 9 uur was ie net niet te fris, en tegen 't eind en bergheuveltje op ademde ie prima en was ie dus niet te warm.
Hier eenzelfde ervaring. Heerlijk Gabba-weer!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb de Gabba paar weken geleden nog aan gehad bij een constante temperatuur van -1 en vandaag hoogste wat mijn Garmin aan heeft gegeven 17.9 graden. Had alleen eerste halfuur redelijk warm in m'n Gabba, daarna geen last gehad en ook Gabba is wel eens erger bezweet geweest. Multifunctioneel kledingstuk voor het fietsen. Stickers (logo's) van mijn Gabba2 houden zich ook beter dan overige Castelli kleding wat ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |