SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen gekloot met broeken, overhemden, stropdassen en jassenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Andy draagt naar het werk ook alleen onesie's.
[ afbeelding ]
Godver, voordat het binnen is is de zomer al weer voorbij. Lastig passen ook.quote:
Nope, bagger stof en bagger zemen. Ervaring met een China setje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat trouwens wat? Wel mooie prijzen
heb ook 1 china setje , niks mis mee verder voor zijn geld zou ik zeggen kun je gerust eens proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb ook meerdere setjes uit China. Shirtje en bib zijn zeker 50x gewassen als het niet vaker is.
zien er nog super uit. Zitten ook fijn.
Alleen is de zeem niet te vergelijken met een echte broek. Al heb ik er met het mountainbiken geen last van. Fiets er met gemak 3 uur mee.
Verzenden duurt week of 3. Je kan er nog lang genoeg plezier (of ergernis) van hebben
Maar goed.. ik wil niet weer de hele china kleding soap opstarten..
iedereen heeft er andere mening over
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?quote:
https://www.wieleroutfits(...)lotto-jumbo-kleding/quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef very het volgende:
[..]
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?
Want dit 15 eu ofzo, en mijn budget is 10 x dat
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:19 schreef Questular het volgende:
Zwart in de zomer....ja dat snap ik wel
Wat staat er op het shirt Very?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:39 schreef very het volgende:
[..]
Is zoiets ook gewoon normaal te krijgen? Dus geen chinameuk, maar gewoon kwalitatief goed spul?
Want dit 15 eu ofzo, en mijn budget is 10 x dat
Nope, geen zwart in de zomer voor mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Anders lees je je wat verder in.. Witte stof in de zomer tijdens het fietsen is minder fijn dan zwarte stof, omdat het ook je lichaamswarmte terugkaatst. Je kan beter een kleur dragen die warmte opneemt en vervolgens door de luchtstroom afstaat dan een kleur die de warmte binnen het pak houdt.
Dan doe je het toch lekker niet, laat al die wetenschappers maar lullen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Nope, geen zwart in de zomer voor mij
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan doe je het toch lekker niet, laat al die wetenschappers maar lullen.
.. Zwart kleedt ook af, hè? Double-win
geen idee knutquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat staat er op het shirt Very?
hahaha ik bepaal zelf wel wat ik aantrek daar heb ik geen wetenschappers voor nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:03 schreef Questular het volgende:
[..]
het zal me mn reet roesten wat wetenschappers vinden, mag ik zelf bepalen of ik zwart in de zomer fijn of niet fijn vind? dank je wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
https://www.wieleroutfits(...)lotto-jumbo-kleding/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |