Configuratiescherm -> programma's verwijderen en al die zooi weg mieteren!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet weten wat voor meuk er inmiddels op mijn laptop staat dat ik nooit meer gebruik.
Ik weet niet wat wel en niet weg kanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Configuratiescherm -> programma's verwijderen en al die zooi weg mieteren!
Vrouwquote:
Nee joh, wat denk je wel niet?quote:
quote:
Mijn geheugen is een gatenkaas, waar had je last van, die heersende griep/verkoudheid?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, eindelijk een beetje beter. Nu stukje bij beetje achterstallig huishoudelijk werk inhalen
Succesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, eindelijk een beetje beter. Nu stukje bij beetje achterstallig huishoudelijk werk inhalen
Toch niet de Stairway he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar weer eens naar Utrecht, tijd niet geweest.
Dat heb ik de afgelopen maanden ook voor het eerst in mijn leven meegemaakt, dat katerloos stappen. Valt me nog mee hoeveel lol ik kan hebben zonder alcohol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Gister uitgeweest en zowaar niet echt een kater
Helaas wel de laptop van m'n werk moeten opstarten
Je bent ook wel leuk zonder drankquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook voor het eerst in mijn leven meegemaakt, dat katerloos stappen. Valt me nog mee hoeveel lol ik kan hebben zonder alcohol.
Sta je op stand-by?
Nee, die bestaat ook alleen nog maar qua naam, tent is dood.quote:
Thanks. En hoe kom je erbij dat jij niet leuk bent zonder drank?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent ook wel leuk zonder drank
Ik niet, dus heb wel het nodig op gehad gister, dus deze staat verbaast me zeer
Niet eens, collega wel, maar die kwam er niet uit.
Als die mensen die hulp nodig hebben dan ook even de telefoon opnemen, dat zou wel fijn zijn
Oh fijn, mag je 'm leeg laten lopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Belsezar het volgende:
Fantastisch, een wasmachine die ermee stopt terwijl hij vol water zit, grmbl.
Maandag maar een monteur laten komen
Ik ben veels te saai johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks. En hoe kom je erbij dat jij niet leuk bent zonder drank?Maar katerloos is altijd fijn (tenzij het om een daadwerkelijke kater op pootjes gaat). Heb je iets anders gedronken dan normaal dan?
Oh, die bereikbaarheid, das hier voor D. ook altijd erg frustrerend. Moet 'ie iemand in Nieuw Zeeland helpen via Teamviewer, komen ze gewoon niet online op de afgesproken tijd. Zit 'ie daar een paar uur voor niks te wachten. Nja, gratis geld in dat geval.
Gelukkig had ik stapels handdoeken en theedoeken maar leuk was anders idd. Ik had een iets andere voorstelling van zaterdagochtend.quote:
Daar ben ik het niet mee eens, maar oke. Een excuus voor drank is altijd goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben veels te saai joh
Nee gewoon standaard en had hem ook wel goed zitten, maarja dunno, katerloos rules![]()
Zo erg heb ik het dan weer niet gelukkig![]()
En ik vraag ook geen compensatie voor dit half uurtje, part of the job
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |