Volgens mij heb ik nog iets staan thuis, nieuw in doos, klein, wel medion, maar voorzien van win 8.1 door mij, weet alleen niet of ie hdmi heeft. Mag iig wel voor 100.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Dank u
Je hebt nu ook chromebooks, weer wat anders
Het is ook echt een "vrouwenlaptop" er zit een nepleren witte draagtas bij ookquote:
Laat me raden, via je werk gewonnen ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook echt een "vrouwenlaptop" er zit een nepleren witte draagtas bij ook.
Opzich best een leuk dingetje verder, geen wereldspecs, maar het doet het prima.
Min of meer, wel voor betaald, was een veiling voor het goede doel waar ik me niet wou laten kennen tov een managerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Laat me raden, via je werk gewonnen ofzo?
LOL.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Min of meer, wel voor betaald, was een veiling voor het goede doel waar ik me niet wou laten kennen tov een manager.
Dus ik vraag 100, precies was het me gekost heeft.
Ja, dat deel zag ik pas achteraf, het was donkerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
LOL.
Mannelijke strijd om een glitter laptop.
Manager blij achteraf zeker.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat deel zag ik pas achteraf, het was donker.
Heb hem alleen uit de doos gehaald, win 8.1 eropgezet en klaar.
Neuh, die was voor de rest alles aan het opkopenquote:
Ik proost met Chocomel.quote:
Alle andere glitterdingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die was voor de rest alles aan het opkopen.
Geen idee meer, stuff.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik proost met Chocomel.
[..]
Alle andere glitterdingen?
APPLE?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
300 dollar, maar damn, mooi ding zeg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
APPLE?
Neeeeeeeeeeeeee..... je principes, wat doet je.
Jij was niet anti-apple? Dan verwar ik je met iemand anders.quote:
Ja.quote:
Nee, niet bepaald neequote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij was niet anti-apple? Dan verwar ik je met iemand anders.
Voor 300 dollar zou zelfs ík dat setje wel willen hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
300 dollar, maar damn, mooi ding zeg.
Het is alleen de stand he?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor 300 dollar zou zelfs ík dat setje wel willen hebben
Sja, daar heb ik geen tools voorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh. Ne. Die klus ik zelf wel voor een tiende van die prijs of zo
Er zitten ook nog USB-3.0 hubs in he? En in die eerste ook docks met aansluitingen voor iPhone en iPad.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Warmtedraad om plastic te buigen zou ik nog ff moeten klussen dan, voor de rest gewoon een uitslag ontwerpen en laten laseren.
O nou, hij is in principe ook voor m'n vader bedoeld, dus lief aangeboden maar ik denk niet dat het iets voor hem isquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Oh, de mijne is zwart, wel met die kristallen dus.
nee, dan nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nou, hij is in principe ook voor m'n vader bedoeld, dus lief aangeboden maar ik denk niet dat het iets voor hem is![]()
Die eerste is nog 20 euro extra en die laatsten wil je er toch zo snel mogelijk afslopenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten ook nog USB-3.0 hubs in he? En in die eerste ook docks met aansluitingen voor iPhone en iPad.
Jij jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die eerste is nog 20 euro extra en die laatsten wil je er toch zo snel mogelijk afslopen
QI-pads erin lijkt mij wel handig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij ja.
Ik heb daadwerkelijk een iPhone en een iPad, dus das wel handig dan.
Ben benieuwd, ik weet ook nog niet of het handig is, er staat nu een mengpaneel voor de Mac, die zou ik dan niet meer kwijt kunnen...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
QI-pads erin lijkt mij wel handig.
Misschien moet ik serieus eens zo'n ding maken. Denk dat ik voor 80 euro een heel eind zou komen. Geen exacte kopie maar wel wat moois.
Daar staat het keyboard dan alquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Die kun je er dan mooi onder schuiven als je 'm niet nodig hebt.
Ik moet sowieso de hele zooi weer omgooien, pas nog een 29 inch widescreen gekocht, die is nu alweer overbodigquote:
Dat ding waar we het laatst over hadden heb je NU al niet meer nodig?!?!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet sowieso de hele zooi weer omgooien, pas nog een 29 inch widescreen gekocht, die is nu alweer overbodig.
Ja, erg he?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat ding waar we het laatst over hadden heb je NU al niet meer nodig?!?!
Oh ja dat geloof ik best wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, erg he?.
die heeft een resolutie van 2550x1080, de iMac 2550x1440, dus ja, dan gebruik ik de iMac.
Komt wel weer goed terecht verder hoor.
Truequote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik best wel.
Ik zie al voor me dat als jij ooit al je reserve meuk wilt verkopen je een halve winkel kunt vullen
Mocht je nog wat mooi spul hebben die ik kan kopen van je hoor ik het graag! Ik heb wel een paar pctjes die upgrades kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Daarom heb ik pas afgesproken om in Mei naar de IJhallen te gaan, wat meuk dumpen.
Configuratiescherm -> programma's verwijderen en al die zooi weg mieteren!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet weten wat voor meuk er inmiddels op mijn laptop staat dat ik nooit meer gebruik.
Ik weet niet wat wel en niet weg kanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Configuratiescherm -> programma's verwijderen en al die zooi weg mieteren!
Vrouwquote:
Nee joh, wat denk je wel niet?quote:
quote:
Mijn geheugen is een gatenkaas, waar had je last van, die heersende griep/verkoudheid?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, eindelijk een beetje beter. Nu stukje bij beetje achterstallig huishoudelijk werk inhalen
Succesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Zo, eindelijk een beetje beter. Nu stukje bij beetje achterstallig huishoudelijk werk inhalen
Toch niet de Stairway he?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo maar weer eens naar Utrecht, tijd niet geweest.
Dat heb ik de afgelopen maanden ook voor het eerst in mijn leven meegemaakt, dat katerloos stappen. Valt me nog mee hoeveel lol ik kan hebben zonder alcohol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Gister uitgeweest en zowaar niet echt een kater
Helaas wel de laptop van m'n werk moeten opstarten
Je bent ook wel leuk zonder drankquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden ook voor het eerst in mijn leven meegemaakt, dat katerloos stappen. Valt me nog mee hoeveel lol ik kan hebben zonder alcohol.
Sta je op stand-by?
Nee, die bestaat ook alleen nog maar qua naam, tent is dood.quote:
Thanks. En hoe kom je erbij dat jij niet leuk bent zonder drank?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent ook wel leuk zonder drank
Ik niet, dus heb wel het nodig op gehad gister, dus deze staat verbaast me zeer
Niet eens, collega wel, maar die kwam er niet uit.
Als die mensen die hulp nodig hebben dan ook even de telefoon opnemen, dat zou wel fijn zijn
Oh fijn, mag je 'm leeg laten lopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Belsezar het volgende:
Fantastisch, een wasmachine die ermee stopt terwijl hij vol water zit, grmbl.
Maandag maar een monteur laten komen
Ik ben veels te saai johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks. En hoe kom je erbij dat jij niet leuk bent zonder drank?Maar katerloos is altijd fijn (tenzij het om een daadwerkelijke kater op pootjes gaat). Heb je iets anders gedronken dan normaal dan?
Oh, die bereikbaarheid, das hier voor D. ook altijd erg frustrerend. Moet 'ie iemand in Nieuw Zeeland helpen via Teamviewer, komen ze gewoon niet online op de afgesproken tijd. Zit 'ie daar een paar uur voor niks te wachten. Nja, gratis geld in dat geval.
Gelukkig had ik stapels handdoeken en theedoeken maar leuk was anders idd. Ik had een iets andere voorstelling van zaterdagochtend.quote:
Daar ben ik het niet mee eens, maar oke. Een excuus voor drank is altijd goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben veels te saai joh
Nee gewoon standaard en had hem ook wel goed zitten, maarja dunno, katerloos rules![]()
Zo erg heb ik het dan weer niet gelukkig![]()
En ik vraag ook geen compensatie voor dit half uurtje, part of the job
Liep het ding ook gewoon zomaar leeg dan? Dat is wel uitermate kut dan ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig had ik stapels handdoeken en theedoeken maar leuk was anders idd. Ik had een iets andere voorstelling van zaterdagochtend.
die jongen werkt sowieso te veel. Maar das wel lastig met dat je echt standby moet staan en er is gezeik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar oke. Een excuus voor drank is altijd goed.![]()
D. draait vrijwel ieder weekend een 24/7 stand-by, en een half uurtje doet hij ook niet moeilijk over, maar als je een paar uur lang helemaal nergens heen kunt maar ook niets kunt doen dan is dat irritant en zet hij dat wel op z'n urenlijst.
Hij ligt nog te slapen trouwens. Thank god. Die jongen blijft maar doorrennen en moest hem vannacht ook helaas weer inschakelen voor een trip naar het ziekenhuis. Nu heeft hij vermoedelijk buikgriep, dus ik laat hem zo lang mogelijk liggen.
Damnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig had ik stapels handdoeken en theedoeken maar leuk was anders idd. Ik had een iets andere voorstelling van zaterdagochtend.
Kon het niet meer met je eens zijn! Vertel hem dat alsjeblieft, hij wil het niet aannemen van me.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die jongen werkt sowieso te veel. Maar das wel lastig met dat je echt standby moet staan en er is gezeik.
Zelf maar 1x in de 9 weken een hele week standby dienst, maar opzich zijn we altijd wel bereikbaar voor collega's die er niet uitkomen natuurlijk. Alleen kunnen ze dan niet dezelfde reactiesnelheid verwachten
Met jou wel alles goed dan?
Laat hem maar lekker liggen ja en als ie ziek wordt dan nu maar en niet straks. Hij moet gewoon een week eens thuis op bed gaan liggen en blijven liggen
Ja, een paar weken niet fatsoenlijk kunnen functioneren. Sinds gisteren voel ik me steeds een klein beetje beter. M'n conditie is nog prut, maar er zit een stijgende lijn inquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn geheugen is een gatenkaas, waar had je last van, die heersende griep/verkoudheid?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Liep het ding ook gewoon zomaar leeg dan? Dat is wel uitermate kut dan ja.
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn. Tijd om een emmer aan te schaffen?
Tof! Moderniseren of in oude staat herstellen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes.
Ik heb een antieke kast op de kop getikt die ik op ga knappen voor in m'n huis.
Ja je bent lekker bezig geweest, relaxen jjij nu ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Oh en met mij blijkt alles wel oke, had raar soort gevoel van samentrekkingen in mijn onderbuik. Beetje eng dus. Ben wel terecht gegaan, blijk een urineweginfectie te hebben en die hebben de neiging nogal snel uit de hand te lopen bij mij.
Dus jeee, keelonsteking, verkouden en blaasontsteking. Maar who cares, ontzettend leuke tijd gehad afgelopen week, dus een paar dagen op de bank kunnen geen kwaad.
Midden in de nacht naar het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar oke. Een excuus voor drank is altijd goed.![]()
D. draait vrijwel ieder weekend een 24/7 stand-by, en een half uurtje doet hij ook niet moeilijk over, maar als je een paar uur lang helemaal nergens heen kunt maar ook niets kunt doen dan is dat irritant en zet hij dat wel op z'n urenlijst.
Hij ligt nog te slapen trouwens. Thank god. Die jongen blijft maar doorrennen en moest hem vannacht ook helaas weer inschakelen voor een trip naar het ziekenhuis. Nu heeft hij vermoedelijk buikgriep, dus ik laat hem zo lang mogelijk liggen.
Ja, dat heerst echt enorm he? Fijn dat je er een stijgende lijn in zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, een paar weken niet fatsoenlijk kunnen functioneren. Sinds gisteren voel ik me steeds een klein beetje beter. M'n conditie is nog prut, maar er zit een stijgende lijn in
Al gehoord of je een auto hebt gewonnen?
Oh yikes, sterkte daarmee. Brrrr....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Oh en met mij blijkt alles wel oke, had raar soort gevoel van samentrekkingen in mijn onderbuik. Beetje eng dus. Ben wel terecht gegaan, blijk een urineweginfectie te hebben en die hebben de neiging nogal snel uit de hand te lopen bij mij.
Dus jeee, keelonsteking, verkouden en blaasontsteking. Maar who cares, ontzettend leuke tijd gehad afgelopen week, dus een paar dagen op de bank kunnen geen kwaad.
Zo, dat is geluk, ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Gelukkig staat het ding op een tegelvloer en niet op mijn laminaat.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heerst echt enorm he? Fijn dat je er een stijgende lijn in zit.
Nee, helaas niet.Maar goed dat je dit zegt, ik ga mijn spambox eens uitpluizen of ik niet toch toevallig iets gewonnen heb (heb echt iets van 30 prijsvragen ingevuld
)
In de oude staat herstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof! Moderniseren of in oude staat herstellen?
Lastig te verwijderen vaak.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de oude staat herstellen. Twijfel nog wel over de kleur. Van origine is het kastje donker hout, maar het was geverfd door de vorige eigenaren.
Dus even kijken wat ik doe.
Ja, daarom even kijken. De hoeken moeten er ook terug aangelijmd worden. Dus eerst dat doen, dan de boel flink opschuren. Ik denk dat ik 'm wit/roomwit of heel lichtblauw verfquote:
Goed in de grondverf zal dan wel voldoende zijn denk ik. Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom even kijken. De hoeken moeten er ook terug aangelijmd worden. Dus eerst dat doen, dan de boel flink opschuren. Ik denk dat ik 'm wit/roomwit of heel lichtblauw verf.
Maar dat duurt nog even, eerst het huis zelf schilderen.
Eerst eens proberen met een föhn zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de oude staat herstellen. Twijfel nog wel over de kleur. Van origine is het kastje donker hout, maar het was geverfd door de vorige eigenaren.
Dus even kijken wat ik doe.
De muren worden wit, wat er qua behang op komt weet ik nog niet, twijfel tussen twee behangetjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed in de grondverf zal dan wel voldoende zijn denk ik. Ben benieuwd naar het resultaat
Welke kleur ga je in huis gebruiken?
Nog geen bericht van de ongetwijfeld talloze dingen die ik gewonnen heb.quote:
Oh Sin, ik heb weer een nieuwe, Simcity Buildit. Een nieuwe verslaving op mijn mobiel naast The Simpsonsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog geen bericht van de ongetwijfeld talloze dingen die ik gewonnen heb.![]()
Wel in mijn spam een kortingscode voor spare-ribs. En die wil ik dus verdomme NU hebben als ontbijt.
Klinkt mooiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
De muren worden wit, wat er qua behang op komt weet ik nog niet, twijfel tussen twee behangetjes.
In de assecoires heb ik voor nu oudroze en lichtblauw, maar ook roomkleur en mosgroen.
Ik krijg al zoveel klachten van D. dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon, ik vrees dat een nieuwe app dat er niet beter op gaat maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh Sin, ik heb weer een nieuwe, Simcity Buildit. Een nieuwe verslaving op mijn mobiel naast The Simpsons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |