abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150380206
Hun huis, hun regels. Leg je er maar bij neer.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 10:36:00 #202
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_150380268
Ben je nou zo blind ts? Of ben je een zonnekind? :')

Er is iets echt goed fout gegaan in jouw opvoeding in ieder geval, beetje respect mag je wel hebben voor de ouders van je neukertje. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_150380297
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

het gaat ten koste van mijn huiswerk, sport en contacten, en ik onderhoud alles gewoon prima en vind het zeer acceptabel om zo te leven, anders zou ik geen vriendin hebben he :) maar goed als je 't als verspilling ziet, dan zou jouw man dat ook wel zijn he, en je kind is echt verspilling van je energie ;)
Ik zal gewoon even serieus op je topic ingaan:

Het zijn haar ouders, het is hun huis, het zijn hun regels. Allemaal zaken die al 16 jaar spelen.
Dan komt er een vriendje en na drie maanden gaat hij de discussie (ja, discussie want je hebt al aangegeven dat je gaat reageren op wat die ouders zeggen) aan over hun dochter en hun regels in hun huis. Vervolgens zegt hij ook nog dat hij respect van hen behoort te krijgen en verbind hij sancties aan het uitblijven van een voor hem bevredigend antwoord.

Hoe zou jij dat vinden als het jouw huis, jouw regels en jouw dochter waren? Zou jij het dan de normaalste zaak van de wereld vinden dat een buitenstaander, want dat ben jij, jouw regels ter discussie komt stellen met sancties als je daar niet op in gaat? Zou jij dat dan ervaren als 'respectvol'?

Waarom moeten zij respect voor jou hebben? Op welke basis? Jij respecteert hun gezag niet eens. En dan zit je ook nog eens te wroeten in hun relatie met hun dochter en denkt daar het volste recht toe te hebben...
Een huishouden is geen democratie en buitenstaanders, zeker zij die net 3 maanden komen kijken, hebben al helemaal geen stemrecht.
Wie ben jij om te stellen dat de opvoeding van jou door jouw ouders, de leidraad zo moeten zijn voor hun opvoeding van hun dochter?

En een echtgenoot en een kind gaan vergelijken met een scharrel van 3 maanden, nog minderjarig ook, is natuurlijk echt hilarisch.
pi_150380459
Zeg Bredebroeder, als jullie relatie nu eens geen eendagsvlieg blijkt te zijn en jullie gaan over een jaar of 5 samenwonen, krijgen uiteindelijk een kindje..

Mogen jouw schoonouders zich dan ook bemoeien met alles binnen jullie relatie, huishouden en opvoeding van jullie kind? Hebben zij dan ook recht op een antwoord/discussie als zij het niet met jullie eens zijn? Of hebben zij zich er dan niet mee te bemoeien?
pi_150380941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:
Pa is zelf ook niet zo'n prater, als we "praten" zijn het meestal wat flauwe grapjes of over m'n werk, interesse toon ik genoeg.
Mijn groenteman en ik hebben dan ook goede band, even afgezien dat ik zijn 16-jarige dochter niet het hof maak...

quote:
het gaat ten koste van mijn huiswerk, sport en contacten, en ik onderhoud alles gewoon prima en vind het zeer acceptabel om zo te leven, anders zou ik geen vriendin hebben he :) maar goed als je 't als verspilling ziet, dan zou jouw man dat ook wel zijn he, en je kind is echt verspilling van je energie ;)
Je bent echt een toffe kerel dat je alles zo goed op de rit hebt, maar je vriendin is jonger en minder ervaren. Heel logisch dat haar ouders haar niet volledig loslaten om volledig op te gaan in jullie liefde, dan kan ze balans leren houden.

En je valt qua volwassenheid alleen wel lelijk door de mand door volwassen mensen hun huwelijk en kinderen enigszins gelijk te willen schakelen met jouw verkering.
pi_150380972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga nu dus ongeveer 3 maanden met m'n vriendin, we hebben al best veel gedaan op seksueel gebied, haar moeder is daarvan ook op de hoogte, haar vader niet. Nu willen we al vanaf dat we anderhalve maand met elkaar wat hadden bij elkaar slapen, gewoonweg omdat het handig is om dan niet nog om 12 uur s' nachts haar thuis te moeten brengen of dat we dan nog over straat moeten terwijl we dood op zijn.

Zo waren we laatst naar het strand gegaan, lange wandeling gedaan e.d. en we waren aan het einde van de dag helemaal kapot, maar zij moest natuurlijk naar huis toe, nu was ze iets te laat thuis omdat we rustig aan deden op de fiets en de tijd namen, werden die ouders helemaal boos dat ze niet op tijd was ook niet gezien de omstandigheden, dat mocht niet baten.

Nu 3 weken geleden op Valentijnsdag heb ik haar een kaartje gestuurd waar ook op stond dat we na onze activiteit samen zouden kunnen logeren hier, haar moeder had die kaart ook gelezen en zij heeft mij op Facebook ( :') ) gecontacteerd dat zij en haar man het nog te vroeg vonden in de relatie om dit toe te staan, dan denk ik oke maar waarom dan, je weet dat we seks hebben gehad, wat zou dan een mogelijke redenering kunnen zijn?

Nu zou ik graag persoonlijk van die ouders willen horen waarom dit niet wordt toegelaten, en dan hoop ik wat meer te krijgen dan een "omdat wij dat vinden", want in principe is het alleen maar makkelijker als zij hier slaapt of ik daar.

Haar man is ook redelijk streng, en kan ook flink pissig worden (als ik er niet ben), op dochterlief als ze tegen hem in gaat, dus heb ik voorgesteld om een keer met die ouders en haar rond de tafel te zitten en erover te praten, en waar ze nou precies bang voor zijn o.i.d. en dan hoop ik niet dat haar vader kwaad wordt o.i.d. want dat is natuurlijk geen fatsoenlijke manier van praten. Ik ben trouwens bijna 18 en m'n vriendin is een paar maanden 16.

Wat zeggen jullie?
Waar en wat hebben jullie al op seksueel vlak gedaan?
pi_150381176
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Pa is zelf ook niet zo'n prater, als we "praten" zijn het meestal wat flauwe grapjes of over m'n werk, interesse toon ik genoeg.
Nog zo'n aparte; Als jullie praten gaat het dus over niets of jou maar jij toont genoeg interesse? ;)
pi_150381435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Het is een gedeelde verantwoordelijkheid, over het algemeen ben ik keurig op tijd wat betreft thuiskomen, dit was een uitzondering gezien de omstandigheden.
Welke omstandigheden?
quote:
Zo waren we laatst naar het strand gegaan, lange wandeling gedaan e.d. en we waren aan het einde van de dag helemaal kapot, maar zij moest natuurlijk naar huis toe, nu was ze iets te laat thuis omdat we rustig aan deden op de fiets en de tijd namen, werden die ouders helemaal boos dat ze niet op tijd was ook niet gezien de omstandigheden, dat mocht niet baten.
De omstandigheden; 'te laat vertrokken, het rustig aan doen op de fiets en de tijd er voor nemen'? Die 'omstandigheden'?
pi_150382253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Over slapen ja, het gaat hiet niet eens over seks, het gaat over slapen, liggen met je ogen dicht en de volgende ochtend weer wakker worden.
En de wc en badkamer gebruiken en ook mee ontbijten neem ik aan?
Misschien hebben ze geen zin om na zo'n korte tijd jouw hoofd te zien s ochtends.
pi_150386443
Sorry BredeBroeder, normaal ben ik mattie van je en help ik je maar hier sla je de plank toch volledig mis.

Ik was precies zo op mn 16/17de dus weet dat dit wss geen zin heeft, ik probeer het toch. Leg je erbij neer en zeg er niks van. 3 maanden is echt heel kort. Geloof me, jullie blijven echt niet bij elkaar. Gewoon niet. Je moet niet zeggen van wel, maar dat gaat niet gebeuren. Het klinkt overduidelijk dat jij en haar ouders niet klikken. Geniet van je meisje nu het kan en stop met zeiken en ruzie maken. Ga niet 'jouw gelijk' halen en zet dr gvd niet op tegen de ouders.

Just my 2 cents bruh.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 16:46:38 #211
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150388159
je zal alleen maar meer van elkaar genieten als het dan eindelijk wel gebeurt. ik had met met mijn vriendin vanaf mijn 16e. Zij mocht van dr vader ook niet bij mij slapen of ik daar tot ze 18 was. uiteindelijk na ruim een jaar, (toen ze 17 was) durfde ze het aan om haar vader te misleiden met een smoes (dat ze bij een vriendin bleef slapen) om bij mij te kunnen slapen. het was het wachten waard. je moet haar niet laten kiezen tussen jou of haar vader, want dat ga je niet winnen. je moet haar laten verlangen naar die nacht samen met jou, dmv oprechte gevoelens, niet puur om het seks hebben. dan zal zij ook meer bereid zijn om haar vader klaar te kneden voor dit, voor zover dat kan.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_150388740
quote:
Superlangverhaal
Zit de tijd even uit. Als jullie echt om elkaar geven, dan zien die ouders dat op den duur ook wel. Even snel nu wat haasten en risico lopen met volatiele ouders, omdat het logistiek gezien niet handig is (laat thuis etc.) moet je gewoon even voor lief nemen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:44:40 #213
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_150389822
Dat zijn nu eenmaal de puberproblemen. En jij bent 18, en zij minderjarig (het verschil is bullshit, maar voor pappa nog zijn kleine meid). Is ze toevallig de oudste? :)

Als je maar blijft slijmen bij de ouders, komt dat uiteindelijk wel goed :D
pi_150391871
Een heleboel ouders hebben eigenlijk wel zoiets van "niet onder mijn dak". Struisvogelgedrag, maar goed, het is nu eenmaal zo.
Wellicht wodt er simpelweg gewacht tot ze 16 is.

Dus, gewoon even creatief blijven en bij elkaar overnachten nog even vergeten. Of jullie gaan naar een hotel...
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:51:48 #215
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150394263
Opmerkelijk wel, iedereen zegt hier hetzelfde, maar TS wil er niet aan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150396310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:47 schreef Ouder1 het volgende:
Zeg Bredebroeder, als jullie relatie nu eens geen eendagsvlieg blijkt te zijn en jullie gaan over een jaar of 5 samenwonen, krijgen uiteindelijk een kindje..

Mogen jouw schoonouders zich dan ook bemoeien met alles binnen jullie relatie, huishouden en opvoeding van jullie kind? Hebben zij dan ook recht op een antwoord/discussie als zij het niet met jullie eens zijn? Of hebben zij zich er dan niet mee te bemoeien?
Ten eerste, jij noemt mijn relatie verspilde moeite, maar vertel mij eens hoe een huwelijk tot stand komt dan, volgens mij zijn de roots daarvan ook niet allemaal "verspilde moeite", tenzij je verwacht dat het uit gaat.

En over dat opvoeden, m'n schoonouders mogen best input geven, het zijn immers zeer vriendelijke mensen.
pi_150396328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:16 schreef hoechst het volgende:

[..]

Waar en wat hebben jullie al op seksueel vlak gedaan?
Alles tot en met gemeenschap..
pi_150396382
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Welke omstandigheden?

[..]

De omstandigheden; 'te laat vertrokken, het rustig aan doen op de fiets en de tijd er voor nemen'? Die 'omstandigheden'?
De omstandigheden dat we niet weg konden omdat we s' avonds over het strand liepen en ze d'r enkel had verstuikt, dat kostte dus een hoop tijd.
pi_150396393
om de tafel zitten.. :')
pi_150396484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:39 schreef Atemno het volgende:
Sorry BredeBroeder, normaal ben ik mattie van je en help ik je maar hier sla je de plank toch volledig mis.

Ik was precies zo op mn 16/17de dus weet dat dit wss geen zin heeft, ik probeer het toch. Leg je erbij neer en zeg er niks van. 3 maanden is echt heel kort. Geloof me, jullie blijven echt niet bij elkaar. Gewoon niet. Je moet niet zeggen van wel, maar dat gaat niet gebeuren. Het klinkt overduidelijk dat jij en haar ouders niet klikken. Geniet van je meisje nu het kan en stop met zeiken en ruzie maken. Ga niet 'jouw gelijk' halen en zet dr gvd niet op tegen de ouders.

Just my 2 cents bruh.
Ik heb juist een goede klik met die ouders :') Zij zegt zelf ook dat ze ziet dat d'r ouders me mogen, en d'r ouders tonen ook interesse in mij en mijn familie, dus hoezo niet klikken.

En ik weet dat het onwaarschijnlijk is dat we bij elkaar blijven, algemeen gezien, maar toch ga ik proberen het zo te laten zijn :) Wie weet gebeurd het toch..
pi_150396714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
En over dat opvoeden, m'n schoonouders mogen best input geven, het zijn immers zeer vriendelijke mensen.
Gut, wat tolerant van je.
Tegenstrijdig ook trouwens, na je eerdere berichtgeving over die pa.

Maar mooi dat je je best gaat doen om jullie relatie lange termijn te houden en je schoonouders dus ook best wel waardeert ondertussen!
pi_150396765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gut, wat tolerant van je.
Tegenstrijdig ook trouwens, na je eerdere berichtgeving over die pa.

Maar mooi dat je je best gaat doen om jullie relatie lange termijn te houden en je schoonouders dus ook best wel waardeert ondertussen!
Ik waardeerde ze al, ik snapte alleen niet waarom het zo werd verboden, nu wel genoeg argumentaties gezien dus ondertussen kan ik me er wel in vinden.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:24:37 #223
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_150398469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Alles tot en met gemeenschap..
heb je haar al gerimmed vriend
pi_150402112
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

De omstandigheden dat we niet weg konden omdat we s' avonds over het strand liepen en ze d'r enkel had verstuikt, dat kostte dus een hoop tijd.
En heeft je vriendin toen haar ouders laten weten dat het wegens deze omstandigheden later zou worden?

Je kunt het onredelijk vinden maar dit zou ik van mijn zoon (16) ook niet accepteren. Het komt weleens voor dat hij later thuis is dan we afgesproken hadden, maar dan laat hij het me altijd weten (en ook waarom).
pi_150402207
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

En heeft je vriendin toen haar ouders laten weten dat het wegens deze omstandigheden later zou worden?

Je kunt het onredelijk vinden maar dit zou ik van mijn zoon (16) ook niet accepteren. Het komt weleens voor dat hij later thuis is dan we afgesproken hadden, maar dan laat hij het me altijd weten (en ook waarom).
Telefoon uitgevallen op 't strand, had zelf het moeder van mams niet, konden d'r dus niet bereiken.
pi_150403046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Telefoon uitgevallen op 't strand, had zelf het moeder van mams niet, konden d'r dus niet bereiken.
Nummer bedoel je neem ik aan? Weet je vriendin die niet uit haar hoofd dan?

Sorry, maar dan zou ik ook pissig zijn. Ik ben volgens mijn zoons een behoorlijk makkelijke moeder, en er kan heel veel bij mij. Maar telefoon uitgevallen en nummer niet hebben vind ik kul.

Als je echt niet snapt waarom die mensen boos werden wil ik het je best uitleggen, vanuit mijn oogpunt als moeder van 2 pubers. Die mensen waren doodongerust dat er iets gebeurd was. Dat kun je onzin vinden, dat vond ik waarschijnlijk ook op jouw leeftijd maar zo is het nu eenmaal. Die zitten te wachten tot hun dochter thuis is, die veel te laat komt en ook nog eens niets van zich laat horen.
En dan hangt het er ook nog vanaf hoe jullie binnen kwamen, voor mij wel in ieder geval. Het zou voor mij een groot verschil maken of mijn zoon 'Sorry! Ik weet het maar dit of dat is er gebeurd..' binnen kwam, of met een grote smoel van, 'Jahaaaa ik ben te laat maar daar kan ik toch niks aan doen!'.
pi_150403389
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nummer bedoel je neem ik aan? Weet je vriendin die niet uit haar hoofd dan?

Sorry, maar dan zou ik ook pissig zijn. Ik ben volgens mijn zoons een behoorlijk makkelijke moeder, en er kan heel veel bij mij. Maar telefoon uitgevallen en nummer niet hebben vind ik kul.

Als je echt niet snapt waarom die mensen boos werden wil ik het je best uitleggen, vanuit mijn oogpunt als moeder van 2 pubers. Die mensen waren doodongerust dat er iets gebeurd was. Dat kun je onzin vinden, dat vond ik waarschijnlijk ook op jouw leeftijd maar zo is het nu eenmaal. Die zitten te wachten tot hun dochter thuis is, die veel te laat komt en ook nog eens niets van zich laat horen.
En dan hangt het er ook nog vanaf hoe jullie binnen kwamen, voor mij wel in ieder geval. Het zou voor mij een groot verschil maken of mijn zoon 'Sorry! Ik weet het maar dit of dat is er gebeurd..' binnen kwam, of met een grote smoel van, 'Jahaaaa ik ben te laat maar daar kan ik toch niks aan doen!'.
Ik weet het nr van m'n ouders ook niet uit m'n hoofd hoor.. Aleen huistelefoon, niet aan gedacht op dat moment, eerste prioriteit was van dat strand afkomen, was al eng genoeg daar in het donker..
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:34:57 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150404862
Voor wat achtergrond informatie, hier het begin van deze romance.
R&P / Durf niet te zoenen

Je doet alsof je alles heel goed weet, maar je gedraagt je als een puber. Zoals iedereen hier al vertelt moet je luisteren naar haar ouders. Op die manier bouw je vertrouwen op en na een tijdje mogen jullie heus wel samen slapen. Door nu over dit soort dingen ingewikkeld te gaan doen gooi je je eigen ruiten in. Überhaupt denken dat je hierover in discussie kan gaan of dat haar ouders je een uitgebreide uitleg en reden verschuldigd zijn :')

[ Bericht 31% gewijzigd door hmmmz op 07-03-2015 23:40:32 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150412571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Voor wat achtergrond informatie, hier het begin van deze romance.
R&P / Durf niet te zoenen

Je doet alsof je alles heel goed weet, maar je gedraagt je als een puber. Zoals iedereen hier al vertelt moet je luisteren naar haar ouders. Op die manier bouw je vertrouwen op en na een tijdje mogen jullie heus wel samen slapen. Door nu over dit soort dingen ingewikkeld te gaan doen gooi je je eigen ruiten in. Überhaupt denken dat je hierover in discussie kan gaan of dat haar ouders je een uitgebreide uitleg en reden verschuldigd zijn :')
Dat TS zich als een puber gedraagt is wel duidelijk, want:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik weet het nr van m'n ouders ook niet uit m'n hoofd hoor.. Aleen huistelefoon, niet aan gedacht op dat moment, eerste prioriteit was van dat strand afkomen, was al eng genoeg daar in het donker..
Ik wil niet denigrerend overkomen maar dát is typisch pubergedrag. In het donker op het strand, ineens is het eng en er niet eens aan denken om te bellen. En dat gedrag nog verdedigen ook.
Je zou ook gewoon toe kunnen geven dat jullie fout zaten, zo te lezen is dat niet gebeurd. Het is geen rocket science. Als jullie gebeld hadden, waren die mensen waarschijnlijk niet half zo boos geweest.

En verder heeft hmmmz gewoon gelijk. Beetje indimmen, respect tonen en tijd gunnen. Er is voor een ouder maar 1 ding irritanter dan een bijdehante puber met grote mond; en dat is het bijdehante vriendje van die puber. Met grote mond.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:44:15 #230
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_150420228
Ze woont zo dichtbij dat je haar met de fiets naar huis kan brengen? Dik bullshit argument om dan te zeggen dat het 'praktischer' is.
pi_150420370
Ik herken je hier helemaal in.
En er zijn slechts 2 oplossingen.

-Jij en je vriendin zeggen tegen der pa dat jullie seks hebben, zodat hij niet uit zijn dak kan gaan.
-Wachten tot dochtertjelief uit het huis gaat.

De meeste vaders hebben gewoon de illusie van "mijn lieve kleine meisje".
pi_150420419
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat TS zich als een puber gedraagt is wel duidelijk, want:

[..]

Ik wil niet denigrerend overkomen maar dát is typisch pubergedrag. In het donker op het strand, ineens is het eng en er niet eens aan denken om te bellen. En dat gedrag nog verdedigen ook.
Je zou ook gewoon toe kunnen geven dat jullie fout zaten, zo te lezen is dat niet gebeurd. Het is geen rocket science. Als jullie gebeld hadden, waren die mensen waarschijnlijk niet half zo boos geweest.

En verder heeft hmmmz gewoon gelijk. Beetje indimmen, respect tonen en tijd gunnen. Er is voor een ouder maar 1 ding irritanter dan een bijdehante puber met grote mond; en dat is het bijdehante vriendje van die puber. Met grote mond.
Er is nog iets irritanter, kortzichtige ouders die niet luisteren naar hun kinderen en dan verbaasd zijn dat ze 10 jaar later niet meer op bezoek komen.
pi_150421339
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Er is nog iets irritanter, kortzichtige ouders die niet luisteren naar hun kinderen en dan verbaasd zijn dat ze 10 jaar later niet meer op bezoek komen.
Luisteren naar hun kinderen? Waarom moeten ouders luisteren naar hun kinderen? Wat is dat voor een flauwekul?
pi_150421424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo waren we laatst naar het strand gegaan, lange wandeling gedaan e.d. en we waren aan het einde van de dag helemaal kapot
:')

Jij wilde het leger in toch? :')
  zondag 8 maart 2015 @ 16:26:30 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150421598
quote:
13s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

Het strand werd ook opeens doodeng in het donker. Snel wegwezen, want anders kwamen de dodelijke zandmannetjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150421649
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het strand werd ook opeens doodeng in het donker. Snel wegwezen, want anders kwamen de dodelijke zandmannetjes.
Las het net ook ja :') _O-
pi_150422224
quote:

[..]

Enkele pagina's later kwam er iets nieuws bij: Had ze haar enkel verstuikt... en daardoor waren ze zo laat terug van die strandwandeling :')
  zondag 8 maart 2015 @ 17:39:43 #238
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_150424247
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Luisteren naar hun kinderen? Waarom moeten ouders luisteren naar hun kinderen? Wat is dat voor een flauwekul?
Waarom zou je als ouders niet luisteren naar je kinderen. Net of die niks in te brengen hebben :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150449927
Blijft een leuk topic dit. :s)
pi_150477788
quote:

[..]

Haha. Het werkt niet een kant op, als je dat soms denkt. Soms denk ik dat je een troll bent.
pi_150491397
quote:

[..]

Als je daar niet eens het antwoord zelf op weet kun je je naam best veranderen naar "SlechteOuder1"
pi_150492875
Ik vind het heel logisch dat ze jou na drie maanden daar nog niet laten overnachten. En dat heeft niet perse met seks te maken. Wanneer ze jou daar laten slapen is dat een teken van vertrouwen en respect en misschien hebben ze dat nog niet helemaal voor jou. Het feit dat je al seks met haar hebt wil toch niet zeggen dat ze jou meteen als onderdeel van de familie moeten zien? Drie maanden zijn behoorlijk pril.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:23:34 #243
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150568401
"nou, dan neuk ik d'r eerst helemaal kapot op de keukentafel en de bank in de huiskamer, en dan ga ik lekker naar huis' mogen JULLIE lekker lichaamssapen opruimen"
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150590536
Gesprekje gehad met paps waardoor een hoop duidelijk is geworden :) in eerste instantie vonden wij het een leuk idee als we een keer samen wat zouden doen met 'n eigen ouders en haar schoonouders erbij, waarop m'n vriendin tegen haar pa zei dat we "al 3 maanden hadden" waarop haar pa een beetje begon te lachen..

Toen zei die dat hij het wel een leuk idee vond maar hij wist niet zeker of t wel een slim idee was aangezien 't in principe over een week over zou kunnen zijn, toen zei die dat als we in hun ogen, echt iets serieus zouden krijgen, en dat was niet een bepaalde tijd ofzo, dat zouden zij zelf wel merken als dat zo was, dan is die ook wat opener met dingen, en toen gaf die me een knipoog. Dusja t is gewoon afwachten.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:57:12 #245
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_150592371
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gvd :') _O-

Eerst opgroeien TS, volwassener worden en dan pas dingen gaan eisen. Dat is duidelijk... nu sla je echt een modderfiguur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Gesprekje gehad met paps waardoor een hoop duidelijk is geworden :) in eerste instantie vonden wij het een leuk idee als we een keer samen wat zouden doen met 'n eigen ouders en haar schoonouders erbij, waarop m'n vriendin tegen haar pa zei dat we "al 3 maanden hadden" waarop haar pa een beetje begon te lachen..

Toen zei die dat hij het wel een leuk idee vond maar hij wist niet zeker of t wel een slim idee was aangezien 't in principe over een week over zou kunnen zijn, toen zei die dat als we in hun ogen, echt iets serieus zouden krijgen, en dat was niet een bepaalde tijd ofzo, dat zouden zij zelf wel merken als dat zo was, dan is die ook wat opener met dingen, en toen gaf die me een knipoog. Dusja t is gewoon afwachten.
Dus eigenlijk beetje wat iedereen hier al vertelt....
Als je volgende keer een topic aanmaakt om zaken te vragen aan mensen die meer ervaring hebben is het wijs om dit ook op te nemen en er iets mee te doen. Just sayin...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_150651117
Wat een bizarre reacties hier zeg. Ik vind het zeer raar dat die schoonouders zo doen, maar misschien ligt het aan het milieu waar ze vandaan komen. Als je een relatie hebt, dan is het toch logisch om bij elkaar te slapen? Wat voor een rare ouder ben je dan, als je dat gaat verbieden? :') Ervan uitgaande dat TS niet een debiel is.
  zondag 15 maart 2015 @ 00:36:43 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150651167
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:35 schreef ScheurGleuf het volgende:
Wat een bizarre reacties hier zeg. Ik vind het zeer raar dat die schoonouders zo doen, maar misschien ligt het aan het milieu waar ze vandaan komen. Als je een relatie hebt, dan is het toch logisch om bij elkaar te slapen? Wat voor een rare ouder ben je dan, als je dat gaat verbieden? :') Ervan uitgaande dat TS niet een debiel is.
Wat een bizarre username heb jij gekozen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150651757
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een bizarre username heb jij gekozen.
Wel erg creatief.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:04:44 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150651783
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:03 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Wel erg creatief.
Kijk, dit vinden de schoonouders van TS:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef BredeBroeder het volgende:

The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 maart 2015 @ 09:34:24 #250
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_150655566
Wauw, dit topic :')
TS :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')