abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150403046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Telefoon uitgevallen op 't strand, had zelf het moeder van mams niet, konden d'r dus niet bereiken.
Nummer bedoel je neem ik aan? Weet je vriendin die niet uit haar hoofd dan?

Sorry, maar dan zou ik ook pissig zijn. Ik ben volgens mijn zoons een behoorlijk makkelijke moeder, en er kan heel veel bij mij. Maar telefoon uitgevallen en nummer niet hebben vind ik kul.

Als je echt niet snapt waarom die mensen boos werden wil ik het je best uitleggen, vanuit mijn oogpunt als moeder van 2 pubers. Die mensen waren doodongerust dat er iets gebeurd was. Dat kun je onzin vinden, dat vond ik waarschijnlijk ook op jouw leeftijd maar zo is het nu eenmaal. Die zitten te wachten tot hun dochter thuis is, die veel te laat komt en ook nog eens niets van zich laat horen.
En dan hangt het er ook nog vanaf hoe jullie binnen kwamen, voor mij wel in ieder geval. Het zou voor mij een groot verschil maken of mijn zoon 'Sorry! Ik weet het maar dit of dat is er gebeurd..' binnen kwam, of met een grote smoel van, 'Jahaaaa ik ben te laat maar daar kan ik toch niks aan doen!'.
pi_150403389
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nummer bedoel je neem ik aan? Weet je vriendin die niet uit haar hoofd dan?

Sorry, maar dan zou ik ook pissig zijn. Ik ben volgens mijn zoons een behoorlijk makkelijke moeder, en er kan heel veel bij mij. Maar telefoon uitgevallen en nummer niet hebben vind ik kul.

Als je echt niet snapt waarom die mensen boos werden wil ik het je best uitleggen, vanuit mijn oogpunt als moeder van 2 pubers. Die mensen waren doodongerust dat er iets gebeurd was. Dat kun je onzin vinden, dat vond ik waarschijnlijk ook op jouw leeftijd maar zo is het nu eenmaal. Die zitten te wachten tot hun dochter thuis is, die veel te laat komt en ook nog eens niets van zich laat horen.
En dan hangt het er ook nog vanaf hoe jullie binnen kwamen, voor mij wel in ieder geval. Het zou voor mij een groot verschil maken of mijn zoon 'Sorry! Ik weet het maar dit of dat is er gebeurd..' binnen kwam, of met een grote smoel van, 'Jahaaaa ik ben te laat maar daar kan ik toch niks aan doen!'.
Ik weet het nr van m'n ouders ook niet uit m'n hoofd hoor.. Aleen huistelefoon, niet aan gedacht op dat moment, eerste prioriteit was van dat strand afkomen, was al eng genoeg daar in het donker..
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:34:57 #228
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150404862
Voor wat achtergrond informatie, hier het begin van deze romance.
R&P / Durf niet te zoenen

Je doet alsof je alles heel goed weet, maar je gedraagt je als een puber. Zoals iedereen hier al vertelt moet je luisteren naar haar ouders. Op die manier bouw je vertrouwen op en na een tijdje mogen jullie heus wel samen slapen. Door nu over dit soort dingen ingewikkeld te gaan doen gooi je je eigen ruiten in. Überhaupt denken dat je hierover in discussie kan gaan of dat haar ouders je een uitgebreide uitleg en reden verschuldigd zijn :')

[ Bericht 31% gewijzigd door hmmmz op 07-03-2015 23:40:32 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150412571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef hmmmz het volgende:
Voor wat achtergrond informatie, hier het begin van deze romance.
R&P / Durf niet te zoenen

Je doet alsof je alles heel goed weet, maar je gedraagt je als een puber. Zoals iedereen hier al vertelt moet je luisteren naar haar ouders. Op die manier bouw je vertrouwen op en na een tijdje mogen jullie heus wel samen slapen. Door nu over dit soort dingen ingewikkeld te gaan doen gooi je je eigen ruiten in. Überhaupt denken dat je hierover in discussie kan gaan of dat haar ouders je een uitgebreide uitleg en reden verschuldigd zijn :')
Dat TS zich als een puber gedraagt is wel duidelijk, want:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik weet het nr van m'n ouders ook niet uit m'n hoofd hoor.. Aleen huistelefoon, niet aan gedacht op dat moment, eerste prioriteit was van dat strand afkomen, was al eng genoeg daar in het donker..
Ik wil niet denigrerend overkomen maar dát is typisch pubergedrag. In het donker op het strand, ineens is het eng en er niet eens aan denken om te bellen. En dat gedrag nog verdedigen ook.
Je zou ook gewoon toe kunnen geven dat jullie fout zaten, zo te lezen is dat niet gebeurd. Het is geen rocket science. Als jullie gebeld hadden, waren die mensen waarschijnlijk niet half zo boos geweest.

En verder heeft hmmmz gewoon gelijk. Beetje indimmen, respect tonen en tijd gunnen. Er is voor een ouder maar 1 ding irritanter dan een bijdehante puber met grote mond; en dat is het bijdehante vriendje van die puber. Met grote mond.
  zondag 8 maart 2015 @ 15:44:15 #230
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_150420228
Ze woont zo dichtbij dat je haar met de fiets naar huis kan brengen? Dik bullshit argument om dan te zeggen dat het 'praktischer' is.
pi_150420370
Ik herken je hier helemaal in.
En er zijn slechts 2 oplossingen.

-Jij en je vriendin zeggen tegen der pa dat jullie seks hebben, zodat hij niet uit zijn dak kan gaan.
-Wachten tot dochtertjelief uit het huis gaat.

De meeste vaders hebben gewoon de illusie van "mijn lieve kleine meisje".
pi_150420419
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 09:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat TS zich als een puber gedraagt is wel duidelijk, want:

[..]

Ik wil niet denigrerend overkomen maar dát is typisch pubergedrag. In het donker op het strand, ineens is het eng en er niet eens aan denken om te bellen. En dat gedrag nog verdedigen ook.
Je zou ook gewoon toe kunnen geven dat jullie fout zaten, zo te lezen is dat niet gebeurd. Het is geen rocket science. Als jullie gebeld hadden, waren die mensen waarschijnlijk niet half zo boos geweest.

En verder heeft hmmmz gewoon gelijk. Beetje indimmen, respect tonen en tijd gunnen. Er is voor een ouder maar 1 ding irritanter dan een bijdehante puber met grote mond; en dat is het bijdehante vriendje van die puber. Met grote mond.
Er is nog iets irritanter, kortzichtige ouders die niet luisteren naar hun kinderen en dan verbaasd zijn dat ze 10 jaar later niet meer op bezoek komen.
pi_150421339
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:50 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Er is nog iets irritanter, kortzichtige ouders die niet luisteren naar hun kinderen en dan verbaasd zijn dat ze 10 jaar later niet meer op bezoek komen.
Luisteren naar hun kinderen? Waarom moeten ouders luisteren naar hun kinderen? Wat is dat voor een flauwekul?
pi_150421424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo waren we laatst naar het strand gegaan, lange wandeling gedaan e.d. en we waren aan het einde van de dag helemaal kapot
:')

Jij wilde het leger in toch? :')
  zondag 8 maart 2015 @ 16:26:30 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150421598
quote:
13s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

Het strand werd ook opeens doodeng in het donker. Snel wegwezen, want anders kwamen de dodelijke zandmannetjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150421649
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het strand werd ook opeens doodeng in het donker. Snel wegwezen, want anders kwamen de dodelijke zandmannetjes.
Las het net ook ja :') _O-
pi_150422224
quote:

[..]

Enkele pagina's later kwam er iets nieuws bij: Had ze haar enkel verstuikt... en daardoor waren ze zo laat terug van die strandwandeling :')
  zondag 8 maart 2015 @ 17:39:43 #238
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_150424247
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Luisteren naar hun kinderen? Waarom moeten ouders luisteren naar hun kinderen? Wat is dat voor een flauwekul?
Waarom zou je als ouders niet luisteren naar je kinderen. Net of die niks in te brengen hebben :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150449927
Blijft een leuk topic dit. :s)
pi_150477788
quote:

[..]

Haha. Het werkt niet een kant op, als je dat soms denkt. Soms denk ik dat je een troll bent.
pi_150491397
quote:

[..]

Als je daar niet eens het antwoord zelf op weet kun je je naam best veranderen naar "SlechteOuder1"
pi_150492875
Ik vind het heel logisch dat ze jou na drie maanden daar nog niet laten overnachten. En dat heeft niet perse met seks te maken. Wanneer ze jou daar laten slapen is dat een teken van vertrouwen en respect en misschien hebben ze dat nog niet helemaal voor jou. Het feit dat je al seks met haar hebt wil toch niet zeggen dat ze jou meteen als onderdeel van de familie moeten zien? Drie maanden zijn behoorlijk pril.
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:23:34 #243
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150568401
"nou, dan neuk ik d'r eerst helemaal kapot op de keukentafel en de bank in de huiskamer, en dan ga ik lekker naar huis' mogen JULLIE lekker lichaamssapen opruimen"
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150590536
Gesprekje gehad met paps waardoor een hoop duidelijk is geworden :) in eerste instantie vonden wij het een leuk idee als we een keer samen wat zouden doen met 'n eigen ouders en haar schoonouders erbij, waarop m'n vriendin tegen haar pa zei dat we "al 3 maanden hadden" waarop haar pa een beetje begon te lachen..

Toen zei die dat hij het wel een leuk idee vond maar hij wist niet zeker of t wel een slim idee was aangezien 't in principe over een week over zou kunnen zijn, toen zei die dat als we in hun ogen, echt iets serieus zouden krijgen, en dat was niet een bepaalde tijd ofzo, dat zouden zij zelf wel merken als dat zo was, dan is die ook wat opener met dingen, en toen gaf die me een knipoog. Dusja t is gewoon afwachten.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:57:12 #245
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_150592371
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gvd :') _O-

Eerst opgroeien TS, volwassener worden en dan pas dingen gaan eisen. Dat is duidelijk... nu sla je echt een modderfiguur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Gesprekje gehad met paps waardoor een hoop duidelijk is geworden :) in eerste instantie vonden wij het een leuk idee als we een keer samen wat zouden doen met 'n eigen ouders en haar schoonouders erbij, waarop m'n vriendin tegen haar pa zei dat we "al 3 maanden hadden" waarop haar pa een beetje begon te lachen..

Toen zei die dat hij het wel een leuk idee vond maar hij wist niet zeker of t wel een slim idee was aangezien 't in principe over een week over zou kunnen zijn, toen zei die dat als we in hun ogen, echt iets serieus zouden krijgen, en dat was niet een bepaalde tijd ofzo, dat zouden zij zelf wel merken als dat zo was, dan is die ook wat opener met dingen, en toen gaf die me een knipoog. Dusja t is gewoon afwachten.
Dus eigenlijk beetje wat iedereen hier al vertelt....
Als je volgende keer een topic aanmaakt om zaken te vragen aan mensen die meer ervaring hebben is het wijs om dit ook op te nemen en er iets mee te doen. Just sayin...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_150651117
Wat een bizarre reacties hier zeg. Ik vind het zeer raar dat die schoonouders zo doen, maar misschien ligt het aan het milieu waar ze vandaan komen. Als je een relatie hebt, dan is het toch logisch om bij elkaar te slapen? Wat voor een rare ouder ben je dan, als je dat gaat verbieden? :') Ervan uitgaande dat TS niet een debiel is.
  zondag 15 maart 2015 @ 00:36:43 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150651167
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:35 schreef ScheurGleuf het volgende:
Wat een bizarre reacties hier zeg. Ik vind het zeer raar dat die schoonouders zo doen, maar misschien ligt het aan het milieu waar ze vandaan komen. Als je een relatie hebt, dan is het toch logisch om bij elkaar te slapen? Wat voor een rare ouder ben je dan, als je dat gaat verbieden? :') Ervan uitgaande dat TS niet een debiel is.
Wat een bizarre username heb jij gekozen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150651757
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een bizarre username heb jij gekozen.
Wel erg creatief.
  zondag 15 maart 2015 @ 01:04:44 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150651783
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 01:03 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Wel erg creatief.
Kijk, dit vinden de schoonouders van TS:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef BredeBroeder het volgende:

The love you take is equal to the love you make.
  zondag 15 maart 2015 @ 09:34:24 #250
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_150655566
Wauw, dit topic :')
TS :')
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')