Hoezo is dat logisch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef probeer het volgende:
Omdat, wanneer jij en haar ouders ruzie krijgen en zij daar tussenin zit, ze voor haar ouders zal kiezen. Logisch.
Vast wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch?
TS z'n ouders zullen haar misschien wel met open armen ontvangen en tijdelijk onderhouden met al hun open mindedheid en haar d'r rechten gunnen, tot TS echt voor haar kan zorgen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geef mij 1 goede reden waarom mijn vriendin het uit zou maken als haar ouders mijn reactie niet snappen
Precies. En bovendien moet je ook even iets verder denken dan alleen die reactie. Wat voor gevolgen gaat zoiets hebben denk je?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat, wanneer jij en haar ouders ruzie krijgen en zij daar tussenin zit, ze voor haar ouders zal kiezen. Logisch.
Sarcasm much?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch?
TS z'n ouders zullen haar misschien wel met open armen ontvangen en tijdelijk onderhouden met al hun open mindedheid en haar d'r rechten gunnen, tot TS echt voor haar kan zorgen.
God zo'n jochie zou het bij mij echt meteen verkloot hebben. Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Hun huis, hun regels. En daar zal jij je bij neer moeten leggen. Sim-pel.
Maar goed, ga maar lekker de volwassen jongen uithangen met je mening en argumenten en zo. Zal echt vruchten afwerpen, dat gedrag.
we krijgen heus geen ruzie, heb een goede band met die oudersquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
we krijgen heus geen ruzie, heb een goede band met die ouders
Haha, echt he.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
God zo'n jochie zou het bij mij echt meteen verkloot hebben. Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"
Nadat ik was uitgelachen ging hij met mijn schoen in zijn hol en de hond aan zijn enkels het huis uit om er voorlopig niet meer in te komen. Snotaap.
Dit.quote:Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"
Nadat ik was uitgelachen ging hij met mijn schoen in zijn hol en de hond aan zijn enkels het huis uit om er voorlopig niet meer in te komen. Snotaap.
Ja joh echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
we krijgen heus geen ruzie, heb een goede band met die ouders
Als jij zou met kinderen omgaat wat voor mongool ben je danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
God zo'n jochie zou het bij mij echt meteen verkloot hebben. Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"
Pa is zelf ook niet zo'n prater, als we "praten" zijn het meestal wat flauwe grapjes of over m'n werk, interesse toon ik genoeg.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja joh echt?
Die pa ontwijken, omdat je vriendin nauwelijks met hem kan praten. Maar verder een prima band hebben...
Hmmmz ok...
Waarom verspillen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Pa wil niet dat zijn net 16-jarige dochter al haar tijd verspilt aan een jeugdvriendje. En hij weet natuurlijk wat jullie uitspoken, zeker wanneer jullie 4x per week afspreken.
Log over twee jaar nog eens in, als je dan nog steeds gelukkig samen bent met je meisje neem ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als jij zou met kinderen omgaat wat voor mongool ben je danKan je wel lezen? Ik CLAIM nergens een antwoord, en ik zeg ook dat niks moet en dat ik geen rechten o.i.d. heb, oftewel zeg gewoon niks als je alleen maar onzin kan uitkramen
4 maal per week met jou rondhangen..quote:
het gaat ten koste van mijn huiswerk, sport en contacten, en ik onderhoud alles gewoon prima en vind het zeer acceptabel om zo te leven, anders zou ik geen vriendin hebben hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
4 maal per week met jou rondhangen..
Dat gaat ten kostte van haar huiswerk, haar contacten met haar vriendinnen, haar vrije tijdsbesteding (sport?) en het contact met haar ouders/familie.
Tegen de tijd dat het uit is, dan is haar opleiding verneukt, heeft ze geen vriendin meer over en heeft ze ruzie met haar ouders omdat jij haar zo lekker op hebt lopen stoken.
Zij begint er anders ook constant over "ik kan niet wachten tot we samen mogen slapen" alleen ze is bang voor dr pa dr reactie omdat hij 't laatse jaar een beetje wat persoonlijke dingen heeft waar ik hier niet tveel op in ga..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:43 schreef pandora54 het volgende:
Brede Broeder, groei nog een paar jaartjes op en als je dan volwassen bent probeer je het gewoon nog eens. Waarschijnlijk zie je dan dat je erg puberaal bezig bent geweest en is het meisje van 16 waar je het zo graag mee doet ook volwassen geworden en kan ze haar eigen keuzes maken. Als zij het net zo graag wil als jij, het blijven slapen, ging ze het gesprek met haar vader echt wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |