abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150349016
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat het al gebeurt hoeft niet te betekenen dat je er dan ineens wel ok mee bent. Laat staan dat het op een paar meter afstand van je ligt te gebeuren.

Laat je je kind straks ook lekker thuis doorpaffen, want ze doen het buiten de deur toch ook al?
Jij doet het toch ook op een paar meter van je kind? En dat is een slechte vergelijking. Roken is slecht voor de gezondheid, met elkaar slapen niet.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:53:59 #152
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_150349088
Die vader is na alle geruchten die hij gehoord heeft over z'n sperma-emmer bang dat jij die moeder ook ff vol komt blaffen, duh :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_150349095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Die vlieger gaat alleen op in je eigen huis hè, niet zolang jij nog minderjarig op hun zak loopt te teren.
Daarnaast ging het niet om het verbieden van sex in het algemeen, maar blijven slapen in het bijzonder. En daar zou je dan nog een middenweg van bijvoorbeeld de logeerkamer in kunnen vinden als je de ja-maar-ik-wil-het-dus-het-zou-gewoon-moeten-kunnenmodus even kan los laten met een beetje geduld.

Even een wild guess met die beredenering vanuit jezelf, je bent nog geen ouder of ook maar in de buurt van huisje, boompje, beestje?
Ook dan heb je bepaalde rechten. Het is niet zo dat als je thuis woont, je geen rechten hebt.

En nee, ik ben gelukkig geen ouder. Maar ik ben niet betuttelend ingesteld, net zoals mijn ouders dat ook niet zijn. Die hebben ook regels, maar ze vinden veel goed.
pi_150349151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:54 schreef netchip het volgende:

[..]

Ook dan heb je bepaalde rechten. Het is niet zo dat als je thuis woont, je geen rechten hebt.

En nee, ik ben gelukkig geen ouder. Maar ik ben niet betuttelend ingesteld, net zoals mijn ouders dat ook niet zijn. Die hebben ook regels, maar ze vinden veel goed.
ik vind een meisje van 16 na drie mnd niet met haar vriendje laten slapen niet perse betuttelend.

:{
compact en kleverig.
pi_150349224
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind een meisje van 16 na drie mnd niet met haar vriendje laten slapen niet perse betuttelend.

:{
Ik ga ervan uit dat TS geen asociale straatboy is, maar een welopgevoed persoon, die netjes met iedereen omgaat. Dan vind ik het vrij betuttelend. Er kan niet echt veel gebeuren ofzo.
pi_150349230
Reactie puur op basis van OP: ouders hoeven geen reden voor zoiets te geven.
Fylax is op televisie geweest
pi_150349350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:59 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat TS geen asociale straatboy is, maar een welopgevoed persoon, die netjes met iedereen omgaat. Dan vind ik het vrij betuttelend. Er kan niet echt veel gebeuren ofzo.
drie maanden.
Een jongen die ze niet echt goed kennen.
Ouders ws niet.

Ik vind t wel meevallen.
compact en kleverig.
pi_150349414
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

drie maanden.
Een jongen die ze niet echt goed kennen.
Ouders ws niet.

Ik vind t wel meevallen.
Stel dat jij (ik gok dat je eind 30, begin 40 bent?) een nieuwe partner zou krijgen. Zou jij dan ook pas een keer na 3 maanden bij hem gaan slapen? Nu kan je dat als anders beschouwen omdat het niet in het huis van je ouders is, sure. Maar het gaat er volgens mij niet om dat TS in zijn vriendins huis is, maar dat ze gewoon niet samen mogen slapen. Nergens.

En een beetje vertrouwen in je dochter hebben is ook niet erg. Ze is niet achterlijk.
pi_150349473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:06 schreef netchip het volgende:

[..]

Stel dat jij (ik gok dat je eind 30, begin 40 bent?) een nieuwe partner zou krijgen. Zou jij dan ook pas een keer na 3 maanden bij hem gaan slapen? Nu kan je dat als anders beschouwen omdat het niet in het huis van je ouders is, sure. Maar het gaat er volgens mij niet om dat TS in zijn vriendins huis is, maar dat ze gewoon niet samen mogen slapen. Nergens.

En een beetje vertrouwen in je dochter hebben is ook niet erg. Ze is niet achterlijk.
Vertrouwen in haar is goed, vertrouwen in hem hoeft natuurlijk niet.

En pubers zijn niet achterlijk, maar nemen wel meer risico's dan volwassenen.
compact en kleverig.
pi_150349535
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vertrouwen in haar is goed, vertrouwen in hem hoeft natuurlijk niet.

En pubers zijn niet achterlijk, maar nemen wel meer risico's dan volwassenen.
Je hebt m'n vraag ontweken. Je hebt gelijk dat pubers vaker meer risico nemen dan volwassenen. Maar is dat erg?

Over de gevoelsmatige kant kan je discussiëren, maar als je er echt objectief naar kijkt (en ervan uitgaat dat TS een normale, sociale, welopgevoede jongen is), dan is het eigenlijk toch wel raar.
pi_150349578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:50 schreef netchip het volgende:
Jij doet het toch ook op een paar meter van je kind? En dat is een slechte vergelijking. Roken is slecht voor de gezondheid, met elkaar slapen niet.
Wat betreft de vergelijking, roken is ook zo'n volwassen bezigheid waar menig puber een weloverwogen beslissing over denkt te kunnen nemen.
Goed punt van die gezondheid, maar ik denk dat je seks ook niet als supertjes gezond en normaal voor een 16-jarige hoeft te bestempelen. Dat jij vanuit je vrije opvoeding denkt dat dit allemaal ok is, betekent niet dat de ouders van dit anders opgevoed meisje geen relevante mening over het nog niet toestaan hier van kunnen hebben.
pi_150349593
Aannemen dat het raar is dat ouders het binnen 3 maanden niet toestaan om hun kind bij een ander te laten slapen is raar.
Fylax is op televisie geweest
pi_150349746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:54 schreef netchip het volgende:
Geen rechten, jeetje dramaqueen na wel 3 hele maanden. En over rechten gesproken, TS en vriendin hebben zich dat overdag daar al toe geëigend. Zij bepalen niet, zeker niet zonder overleg, hoe en wanneer die rechten allemaal bon ton zijn. Het is niet hun huis en ze wonen er niet alleen, dus dan heb je wel degelijk rekening met elkaar te houden.

quote:
Heb je een zus en mocht die op haar 16e dit allemaal bij jullie thuis binnen 3 maanden met d'r 1e vriendje?
pi_150349806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:11 schreef netchip het volgende:

[..]

Je hebt m'n vraag ontweken. Je hebt gelijk dat pubers vaker meer risico nemen dan volwassenen. Maar is dat erg?

Over de gevoelsmatige kant kan je discussiëren, maar als je er echt objectief naar kijkt (en ervan uitgaat dat TS een normale, sociale, welopgevoede jongen is), dan is het eigenlijk toch wel raar.
ik vond mijn laatste opmerking n antwoord. Nee, ik zou niet wachten, maar ik ben volwassen en beter in staat risico's in te schatten.

Gevoel is t belangrijkst imo, en objectiviteit is dan minder relevant.
compact en kleverig.
pi_150349909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:06 schreef netchip het volgende:
Stel dat jij (ik gok dat je eind 30, begin 40 bent?) een nieuwe partner zou krijgen. Zou jij dan ook pas een keer na 3 maanden bij hem gaan slapen?
Volwassen mensen met een pak meer levenservaring en volledige zelfverantwoordelijkheid vergelijken met pubers. Sounds legit...

quote:
Nu kan je dat als anders beschouwen omdat het niet in het huis van je ouders is, sure. Maar het gaat er volgens mij niet om dat TS in zijn vriendins huis is, maar dat ze gewoon niet samen mogen slapen. Nergens.
Nog niet...

quote:
Maar het gaat niet alleen om die dochter, die overigens een minderjarige puber is en geen volwassen vrouw.
Het lijkt me niet raar om TS vriendin niet meteen los te laten gaan met een 1e vriendje van wel 3 hele maanden. Er is niks mis met het opbouwen van bepaalde contacten, zeker als ze nog niet zo ervaren is.
pi_150349991
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:11 schreef netchip het volgende:
Zolang je het alleen van de puber bekijkt, ga je dit niet snappen nee en dan is TS zijn status een welkome bonus, maar geen acute open sesame tot een slaapplaats.
pi_150353345
Of je accepteert gewoon dat ze nog een kind is, en dus naar haar ouders heeft te luisteren.

Wil je een goed argument? Hun huis.
"Pools are perfect for holding water"
pi_150353402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 00:57 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dat klopt, maar wel degelijk invloed, het is niet dat ik ruzie zoek, het is gewoon dat ik het verzoek heb op een antwoord, mochten ze dat niet accepteren vind ik dat prima, maar dan wel op een respectvolle manier, en niet dat mij duidelijk wordt gemaakt dat het zeer onredelijk is om zoiets te vragen.
Hun huis, hun regels. En daar zal jij je bij neer moeten leggen. Sim-pel.

Maar goed, ga maar lekker de volwassen jongen uithangen met je mening en argumenten en zo. Zal echt vruchten afwerpen, dat gedrag.
pi_150353500
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:30 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nee niet faciliteren zodat ze het maar buiten in de struiken doen. Seks hebben ze toch wel dus waarom niet gewoon bij elkaar laten slapen?
Geweldige redenatie zeg. Minderjarigen drinken ook soms wel eens stiekem alcohol. Dus waarom zou je als ouder dan je kind niet gewoon de sleutel van de drankkast geven?
pi_150353517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:40 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mocht je het zelf nog niet bedacht hebben, bovenstaande is aanleiding genoeg voor de ouders van je vriendin om terughoudend te zijn. Zij gaan de kat uit de boom kijken, en geloof me: zij hebben meer geduld dan jij. Daar zit ook precies het risico voor jou, want als je rare dingen gaat doen, of niet respectvol omgaat met hen (en aan je reacties te lezen ben je hard op weg), dan krijgen zij al hun vermoedens bevestigd. Moet je eens zien hoe snel het uit is.

Want, vergeet niet, je vriendin is 16 en daarmee een uit de kluiten gewassen kind. Die is pas over een jaar of 2, 3 in staat een beetje volwassen keuzes te maken. En ook jij bent nog een kind, ondanks dat je van jezelf vindt dat je een hele vent bent. Ze zullen je dus ook behandelen als een kind, en als je dat niet trekt dan verlies je de wedstrijd.

Het is buigen of barsten vriend.
Geef mij 1 goede reden waarom mijn vriendin het uit zou maken als haar ouders mijn reactie niet snappen
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:06:52 #171
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150353519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Geweldige redenatie zeg. Minderjarigen drinken ook soms wel eens stiekem alcohol. Dus waarom zou je als ouder dan je kind niet gewoon de sleutel van de drankkast geven?
Dat niet, maar je kan ze wel thuis een biertje laten drinken.

Ze hoeven toch niet elke avond bij elkaar te slapen, 1x per maand ofzo om mee te beginnen, in het weekend.
pi_150353607
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:14 schreef netchip het volgende:

[..]

Het is een afweging tussen vrijheidsbeperking en verantwoordelijkheid van de ouders. Er kan niets gebeuren wat er normaalgesproken ook zou kunnen gebeuren (zwanger worden bijvoorbeeld). Dus, wat is de reden ervoor? Als het om seks gaat, dat doen ze toch al. In dit geval vind ik de vrijheidsbeperking zwaarder wegen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Geen rechten, jeetje dramaqueen na wel 3 hele maanden. En over rechten gesproken, TS en vriendin hebben zich dat overdag daar al toe geëigend. Zij bepalen niet, zeker niet zonder overleg, hoe en wanneer die rechten allemaal bon ton zijn. Het is niet hun huis en ze wonen er niet alleen, dus dan heb je wel degelijk rekening met elkaar te houden.

[..]

Heb je een zus en mocht die op haar 16e dit allemaal bij jullie thuis binnen 3 maanden met d'r 1e vriendje?
Kinderen die over rechten praten neem ik nooit echt serieus.
pi_150353652
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Geef mij 1 goede reden waarom mijn vriendin het uit zou maken als haar ouders mijn reactie niet snappen
Omdat, wanneer jij en haar ouders ruzie krijgen en zij daar tussenin zit, ze voor haar ouders zal kiezen. Logisch.
pi_150353676
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dat niet, maar je kan ze wel thuis een biertje laten drinken.

Ze hoeven toch niet elke avond bij elkaar te slapen, 1x per maand ofzo om mee te beginnen, in het weekend.
Dat kan. Ik zeg alleen dat je argument "ze doen het toch wel, dus waarom zouden we het niet gewoon toestaan?" echt complete onzin is.
pi_150353730
God wat een puberaal gedrag
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150353862
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef probeer het volgende:
Omdat, wanneer jij en haar ouders ruzie krijgen en zij daar tussenin zit, ze voor haar ouders zal kiezen. Logisch.
Hoezo is dat logisch?
TS z'n ouders zullen haar misschien wel met open armen ontvangen en tijdelijk onderhouden met al hun open mindedheid en haar d'r rechten gunnen, tot TS echt voor haar kan zorgen.
pi_150353958
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoezo is dat logisch?
TS z'n ouders zullen haar misschien wel met open armen ontvangen en tijdelijk onderhouden met al hun open mindedheid en haar d'r rechten gunnen, tot TS echt voor haar kan zorgen.
Vast wel ja.

Toch zou een normaal denkend mens dan voor degenen kiezen waar ze haar hele leven al door verzorgt wordt, en niet haar 3 maanden nieuwe vriendje.

Maar goed, geen idee hoe puberaal en naief verliefd die vriendin is ... Pubers doen wel eens raardere dingen.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:27:48 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_150354218
Ik zou ook niet zitten te wachten op een 18 jarig ventje omdat hij al een hele drie maanden een relatie heeft met mijn dochter. Wanneer jij daar blijft slapen meng jij jezelf (nog meer) in hun gezinssituatie en misschien vinden ze dat ze jou daar nog niet goed genoeg voor kennen bijvoorbeeld. Of misschien vinden ze het zoals ze zelf zeggen gewoon echt te snel. Hardlopers zijn doodlopers.

En wat hebben die mensen er voor boodschap aan dat het makkelijker is om te blijven slapen? Eigenlijk is dat maar een kut argument ook. Gewoon incalculeren dat je nog naar huis moet fietsen en je probleem is opgelost, als je te moe bent ga je maar een uurtje eerder naar huis. :)
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:52:36 #179
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150355166
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

quote:

[..]

Precies. En bovendien moet je ook even iets verder denken dan alleen die reactie. Wat voor gevolgen gaat zoiets hebben denk je?

Zoals gezegd, je vriendin haar ouders zullen mogelijk het e.e.a. bevestigd zien en daardoor een scherpere mening krijgen van jou, maar vooral de relatie van hun dochter met jou. Ze zullen activiteiten met jou minder aanmoedigen, daar minder ruimte voor bieden (denk aan eventuele vakanties e.d.), en dus een steeds grotere bron van conflict vormen.

Je vriendin zal loyaal zijn aan haar ouders. Daar komt bij dat voor je vriendin de mening van haar ouders - al zal ze dit niet direct toegeven - zeer zwaar zal meewegen in wat ze wil en vindt. Op de lange termijn zal dit op jullie relatie drukken. Daar zal ze over willen praten met mensen die ze vertrouwt - lees haar ouders - en wat zal hun advies dan zijn denk je?

Geloof me nou maar. Als je wilt dat dit werkt kun je je beter schikken. Geef het tijd, en geef haar ouders daarmee het signaal dat je inderdaad te vertrouwen bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:53:20 #180
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150355198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoezo is dat logisch?
Sarcasm much?

vrijdag 6 maart 2015 @ 16:06:05 #181
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150355683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Hun huis, hun regels. En daar zal jij je bij neer moeten leggen. Sim-pel.

Maar goed, ga maar lekker de volwassen jongen uithangen met je mening en argumenten en zo. Zal echt vruchten afwerpen, dat gedrag.
God zo'n jochie zou het bij mij echt meteen verkloot hebben. Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"

Nadat ik was uitgelachen ging hij met mijn schoen in zijn hol en de hond aan zijn enkels het huis uit om er voorlopig niet meer in te komen. Snotaap.

pi_150356277
quote:

[..]

we krijgen heus geen ruzie, heb een goede band met die ouders
pi_150356728
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nog wel.

Maar die goede band is binnen no-time compleet verdwenen, wanneer jij van haar ouders verwacht dat ze hun beslissingen (over wat of wie dan ook) tegenover jou dienen te verantwoorden.
pi_150357005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

God zo'n jochie zou het bij mij echt meteen verkloot hebben. Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"

Nadat ik was uitgelachen ging hij met mijn schoen in zijn hol en de hond aan zijn enkels het huis uit om er voorlopig niet meer in te komen. Snotaap.
Haha, echt he.

Om me daarna hoofdschuddend af te vragen of ik iets fout gedaan heb als ouder of wellicht door slecht karma gestraft word, omdat mijn dochter valt op zo'n rotjoch zonder enkel benul of fatsoen.
pi_150358743
quote:
Zie je het voor je? Een beetje een antwoord komen claimen over wat in mijn ogen iets zou zijn tussen mij en mijn kind. "Jaa, ik ben er nu drie maanden bij, dus ik heb recht op een antwoord en op een slaapplek in dit huis en je moet me serieus nemen boe-hoe"

Dit.
pi_150361883
Jij komt over als iemand die wel denkt wat goed is en wat mogelijk is. Je zegt zelf ook dat er niets aan jouw houding mankeert, maar als je niet eens het vermogen hebt om tot inzicht te komen dat de ouders dit niet goedkeuren, simpel omdat dat meisje pas paar maanden 16 is en andere redenen als een vader hebbende, dan heb jij nog heel wat te leren.

Jij mag dan wel 18 zijn maar volwassen ben je nog lang niet. Als je slim bent, of je dat nou ook bent, dan begin je hier helemaal niets over. Anders hoef je straks niet meer bij haar thuis langs te komen.
pi_150362850
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja joh echt?
Die pa ontwijken, omdat je vriendin nauwelijks met hem kan praten. Maar verder een prima band hebben...
Hmmmz ok...
pi_150363848
Snotaap ben je. Die ouders doen wat zij goed vinden voor hun dochter van 16 die net een blauwe maandag verkering heeft.

Je hebt het maar te accepteren.
pi_150376785
Snotaap dit dat, oke dan :')
pi_150376954
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:06 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als jij zou met kinderen omgaat wat voor mongool ben je dan :') Kan je wel lezen? Ik CLAIM nergens een antwoord, en ik zeg ook dat niks moet en dat ik geen rechten o.i.d. heb, oftewel zeg gewoon niks als je alleen maar onzin kan uitkramen
pi_150377000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja joh echt?
Die pa ontwijken, omdat je vriendin nauwelijks met hem kan praten. Maar verder een prima band hebben...
Hmmmz ok...
Pa is zelf ook niet zo'n prater, als we "praten" zijn het meestal wat flauwe grapjes of over m'n werk, interesse toon ik genoeg.
pi_150377043
Pa wil niet dat zijn net 16-jarige dochter al haar tijd verspilt aan een jeugdvriendje. En hij weet natuurlijk wat jullie uitspoken, zeker wanneer jullie 4x per week afspreken.
pi_150377163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Pa wil niet dat zijn net 16-jarige dochter al haar tijd verspilt aan een jeugdvriendje. En hij weet natuurlijk wat jullie uitspoken, zeker wanneer jullie 4x per week afspreken.
Waarom verspillen?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 08:49:33 #194
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150378982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Als jij zou met kinderen omgaat wat voor mongool ben je dan :') Kan je wel lezen? Ik CLAIM nergens een antwoord, en ik zeg ook dat niks moet en dat ik geen rechten o.i.d. heb, oftewel zeg gewoon niks als je alleen maar onzin kan uitkramen
Log over twee jaar nog eens in, als je dan nog steeds gelukkig samen bent met je meisje neem ik mijn woorden terug.

pi_150379257
:'( :D
pi_150379262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Waarom verspillen?
4 maal per week met jou rondhangen..
Dat gaat ten kostte van haar huiswerk, haar contacten met haar vriendinnen, haar vrije tijdsbesteding (sport?) en het contact met haar ouders/familie.
Tegen de tijd dat het uit is, dan is haar opleiding verneukt, heeft ze geen vriendin meer over en heeft ze ruzie met haar ouders omdat jij haar zo lekker op hebt lopen stoken.
pi_150379530
Brede Broeder, groei nog een paar jaartjes op en als je dan volwassen bent probeer je het gewoon nog eens. Waarschijnlijk zie je dan dat je erg puberaal bezig bent geweest en is het meisje van 16 waar je het zo graag mee doet ook volwassen geworden en kan ze haar eigen keuzes maken. Als zij het net zo graag wil als jij, het blijven slapen, ging ze het gesprek met haar vader echt wel aan.
pi_150380094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:20 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

4 maal per week met jou rondhangen..
Dat gaat ten kostte van haar huiswerk, haar contacten met haar vriendinnen, haar vrije tijdsbesteding (sport?) en het contact met haar ouders/familie.
Tegen de tijd dat het uit is, dan is haar opleiding verneukt, heeft ze geen vriendin meer over en heeft ze ruzie met haar ouders omdat jij haar zo lekker op hebt lopen stoken.
het gaat ten koste van mijn huiswerk, sport en contacten, en ik onderhoud alles gewoon prima en vind het zeer acceptabel om zo te leven, anders zou ik geen vriendin hebben he :) maar goed als je 't als verspilling ziet, dan zou jouw man dat ook wel zijn he, en je kind is echt verspilling van je energie ;)
pi_150380134
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 09:43 schreef pandora54 het volgende:
Brede Broeder, groei nog een paar jaartjes op en als je dan volwassen bent probeer je het gewoon nog eens. Waarschijnlijk zie je dan dat je erg puberaal bezig bent geweest en is het meisje van 16 waar je het zo graag mee doet ook volwassen geworden en kan ze haar eigen keuzes maken. Als zij het net zo graag wil als jij, het blijven slapen, ging ze het gesprek met haar vader echt wel aan.
Zij begint er anders ook constant over "ik kan niet wachten tot we samen mogen slapen" alleen ze is bang voor dr pa dr reactie omdat hij 't laatse jaar een beetje wat persoonlijke dingen heeft waar ik hier niet tveel op in ga..
pi_150380194
Is goed TS, jij weet het natuurlijk allemaal beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')