Nou veel plezier, mij niet gezienquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel eens onder Shirma willen liggen en haar gewicht ten volle willen ervaren.
ze had nog een kroketje in haar holle kiesquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ze zingt ook met een spraakgebrek. Pijnlijk om te horen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
Voor Shirma is met een frikandelbroodje in de tram keihard sporten.
Niet al je fantasieėn met je mede-FOK!ers delen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou wel eens onder Shirma willen liggen en haar gewicht ten volle willen ervaren.
Grote kans op verkalking in je router.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zou Han en Shirma niet downloaden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:19 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Grote kans op verkalking in je router.
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:22We gooien de uitzending om: Gerard Spong, @gertjansegers, @FerryMingelen & Robin Linschoten komen praten over de #teevendeal. reageer retweet
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:52Het gesprek met Michael van Praag, die voorzitter van de FIFA wil worden, gaan we later deze week voeren. reageer retweet
En die niksnutten Giphart en Chabot mogen wel komen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op maandag 09-03-2015 om 22:30:52Het gesprek met Michael van Praag, die voorzitter van de FIFA wil worden, gaan we later deze week voeren. reageer retweet
Deze tweet is intussen verwijderdquote:Op maandag 9 maart 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, een van die NS-medewerkers is paar jaar terug in elkaar geslagen vanwege vertraging door een zelffmoord. Gisteravond was ze al op Radio1 maar wilde ze alleen maar met haar voornaam genoemd worden vanwege privacy. Vanmiddag zag ik haar al bij het RTL nieuws en nu gaat ze zelfs bij Pauw zitten. Dan vraag ik mij af hoe belangrijk je die privacy vind....quote:
Komt die ook over #teevendeal praten?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, een van die NS-medewerkers is paar jaar terug in elkaar geslagen vanwege vertraging door een zelffmoord. Gisteravond was ze al op Radio1 maar wilde ze alleen maar met haar voornaam genoemd worden vanwege privacy. Vanmiddag zag ik haar al bij het RTL nieuws en nu gaat ze zelfs bij Pauw zitten. Dan vraag ik mij af hoe belangrijk je die privacy vind....
Als we Pauw mogen geloven gaan we alleen over #teevendeal praten vanavond hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 22:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk over geweld en het protest van vanochtend, wat denk jij?
Wil je camera's in de trein dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, een van die NS-medewerkers is paar jaar terug in elkaar geslagen vanwege vertraging door een zelffmoord. Gisteravond was ze al op Radio1 maar wilde ze alleen maar met haar voornaam genoemd worden vanwege privacy. Vanmiddag zag ik haar al bij het RTL nieuws en nu gaat ze zelfs bij Pauw zitten. Dan vraag ik mij af hoe belangrijk je die privacy vind....
Wat?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je camera's in de trein dan?
Straks nog veel langer!quote:Op maandag 9 maart 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig ging het weer even over Martin Brilgod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |