Zag hem op Film1 alleen ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah daarom was je niet even weg.
Vorig jaar gezien met Sas samen
Je gaat wentelteefjes eten op je trouwdag?quote:
Waar zijn die ook alweer van gemaakt.quote:
van dittumquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar zijn die ook alweer van gemaakt.
Goedzo.quote:
Nee, mijn zoon is hier. Vandaar dat ik wat stiller ben, maar die gaat rond 1.30 u. pitten, want die moet morgenochtend vroeg op en naar zijn werk.quote:
Van mij ben je nog niet af hoor. En PP zal ook nog wel komen binnenvallen en Choco ook.quote:
ik heb alleen niet zoveel te vertellen, ik zit een beetje hier en daar in een topic te lezen, maar geen eens zin om te reageren...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij ben je nog niet af hoor. En PP zal ook nog wel komen binnenvallen en Choco ook.
Doen wij hier ook allebei lezen en tussendoor wat lullen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb alleen niet zoveel te vertellen, ik zit een beetje hier en daar in een topic te lezen, maar geen eens zin om te reageren...
mew... gaat wel...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier Fann, heb je een muziekje dat ik mooi vind.
Ik weet dat zulke dingen niet zo jouw ding zijn.quote:
Ik vind best veel verschillende muziek mooi hoor...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet dat zulke dingen niet zo jouw ding zijn.
Mijn smaak is heel breed. Qua muziek.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind best veel verschillende muziek mooi hoor...
ik ben nu meer in de stemming voor rustige muziek...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel breed. Qua muziek.
Ook vaker Live gezien, leuke band. Ik woon waar de echte heuvels zijn heh.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nu meer in de stemming voor rustige muziek...
die clip doe me aan ''mijn dorp'' denkenen wij hadden ook een roeiboot...
Niets mis mee hoor....quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
Er zitten hier een paar notoire concertbezoekers..... Punt
Ik zal er wel 1 van zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:09 schreef chufi het volgende:
Er zitten hier een paar notoire concertbezoekers..... Punt
Denk dat ze al eerder in slaap was gevallen.. Andersover 10 minuten wanneer dr Griek weer wakker wordt.... Best wel een hard leven zo ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier Fann, rustige muziek en zeker goed tegen de hoofdpijn, en er zitten geen E nummers in.![]()
Is een Oostenrijker....Misschien val je daar wel van in slaap is een goed natuurlijk slaapmiddel ook nog, zonder chemicaliën.
We hebben het allemaal hard, ieder op zijn eigen manier...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze al eerder in slaap was gevallen.. Andersover 10 minuten wanneer dr Griek weer wakker wordt.... Best wel een hard leven zo ...
Dat dus ...... ik probeer het ook niet te laat te maken ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben het allemaal hard, ieder op zijn eigen manier...
Ik ook niet dus ik ga mijn bed in. Fijne nacht verder heren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ...... ik probeer het ook niet te laat te maken ...
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet dus ik ga mijn bed in. Fijne nacht verder heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |