Nouja als je wat aan het teasen en spelen bent opeens die tong pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel raar, een tong naar binnen zuigen.
Faxie houdt ook van in pak dacht ik. Het is hem volgensmij in zijn jonge jaren, dat moet dan wel.quote:
Denken dat wij vuige dingen doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als je wat aan het teasen en spelen bent opeens die tong pakkenMoet je maar eens bij Neeltje proberen
Fax is een goeie gastquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Faxie houdt ook van in pak. Het is hem gewoon in zijn jonge jaren, dat moet wel.
Soms raken jullie elkaar toch wel aan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat wij vuige dingen doen.
Draag nooit pakken eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Faxie houdt ook van in pak dacht ik. Het is hem volgensmij in zijn jonge jaren, dat moet dan wel.
Gooi een augurk. Dat zal d'r leren.quote:
Ja, maar don't be hasty. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms raken jullie elkaar toch wel aan?
Blijkbaar fax, vinden meiden dat cool op 1 of andere manier.quote:
Wat is je nrquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:31 schreef FrauMilena het volgende:
En nee ben geen reactie aan het uitlokken nu
hahaha, hmmms nouja eens kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die vraag had ik nooit verwacht
06 12 34 56 69
Zolang ben je nog niet in dit topic, ik val maar een beetje binnen laatste tijd, maar ok onbekende naamquote:
No, don't bequote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Wat heb jij voor raar internet dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:35 schreef Dqod het volgende:
Godverdetyfushoerenkutinternet. Ik raak zoooooooooooo gefrustreerd. Zelfs een fucking inbelverbinding is sneller
Vooruit maar weer danquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:35 schreef Dqod het volgende:
Godverdetyfushoerenkutinternet. Ik raak zoooooooooooo gefrustreerd. Zelfs een fucking inbelverbinding is sneller
[..]
No, don't be![]()
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!
Roy?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh dan was dat iemand anders met wie ik je nog wel eens verwarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |