Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
POL is the place toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:14 schreef Paxcon het volgende:
Dat wordt kiezen mensen
TV / RTL Verkiezingsdebat #1 - Wilders is ziek
Waar stem jij eigenlijk opquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Keuzes, zo zit het leven in elkaar Stadskanoal.
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar stem jij eigenlijk op
Als ik zo vrij mag zijn
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.quote:
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijden veranderen Ryan. Normaal zijn dit soort debat topics altijd in POL maar dit keer doen ze bij TV ook een gooi.
Op RTL4 toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het gaat over politiek, toch niet over kijkcijfers of zombies?
Ja, dat zombie gedeelte begrijp ik. Wrs kun je dit debat ook gewoon bespreken in een topic over The Walking Dead.quote:
Heb hem in de OP gezet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef robin007bond het volgende:
http://tm-live.azure.rtl.(...)isml/rtlnieuws2.m3u8
Voor de mensen die het live willen volgen.
Ahaaquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Met deze verkiezing weet ik het nog niet. Normaal op Dhimmitude666.
Zal wel weer uitgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Dacht ik ook, nu is het 20:40 zie ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het om 20:30 begon? Zie nu alleen maar hele matige Nederlandse acteurs in een soort soap.
Jij hebt nog steeds geen vriendin of vrouw die dat elke dag moet zien, merk ik wel...quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |